آموزش قدم به قدم نصب بازی کالاف دیوتی بلک اپس 1

آموزش نصب بازی کال اف دیوتی بلک اپس 1

در این مطلب از سایت ایران موجو قصد داریم، شما را با بازی کالاف دیوتی بلک اپس 1 آشنا کنیم. همچنین آموزش نصب بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۱ را برای شما به صورت کامل و جامع در نظر گرفته ایم. با ما در این مطلب همراه باشید.

Call of Duty Black Ops 1

بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۱ (Call of Duty Black Ops 1) به عنوان هفتمین نسخه از مجموعه بازی های ندای وظیفه و در سال ۲۰۰۹ عرضه شد که با تغییرات زیادی در مقایسه با نسخه های قبلی خود همراه بود. این بازی همانند نسخه های پیشین خود با استقبالی استثنایی مواجه شد. تا امروز که حدود ۲۰ نسخه از این بازی های برای پلتفرم های مختلف عرضه شده است، کالاف دیوتی بلک اپس ۱ از نظر محبوبیت و جذابیت توانسته رتبه سوم را به خود اختصاص دهد که موفقیت بزرگی برای آن به حساب می آید.

این بازی نیز مانند سایر نسخه های بازی COD دارای ویژگی ها، ضعف ها و نقاط قوت منحصر به فردی است و می تواند گیمرها را با هیجانات و چالش های متنوعی رو به رو کند. هر چند دانلود و نصب این بازی می تواند بسیار ساده و سریع باشد اما گاهی اوقات مشکلاتی در هنگام نصب بازی پیش می آید که ممکن است باعث سردرگمی گیمرها شود. در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات آموزش بازی کالاف دیوتی مطلب به بررسی، معرفی بیشتر و آموزش نصب کالاف دیوتی بلک اپس ۱ پرداخته خواهد شد.

همچنین بخوانید: آموزش قدم به قدم تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

معرفی بازی  کالاف دیوتی بلک اپس ۱

همانطور که عنوان شد بازی Call of Duty Black Ops 1 بعد از نسخه Call of Duty: Modern Warfare 2 و در سال ۲۰۰۹ برای پلتفرم های مختلفی مانند PlayStation 3، Nintendo DS، Nintendo Wii، Microsoft Windows، Xbox 360، Xbox One و OS X عرضه شد و با استقبال بسیار شگفت انگیزی هم مواجه شد. تمرکز بیشتر داستان این بازی بر روی واقعه های داستانی در دوران جنگ سرد است.

در این نسخه از بازی جنگ های تن به تن کاهش پیدا کرده است و توجه بیشتری به مکانیک بازی و عملیات مخفی شده است. گیم پلی بازی تغییرات زیادی نکرده است اما شخصیت های بازی مانند نسخه های قبلی ساکت نیستند و قابلیت حرف زدن دارند که جذابیت بالایی دارد. داستان بازی در دهه شصت روایت می شود و بسیار کامل و بی نقص است و حتی نقاط ضعف بازی را پوشش داده است. در این بازی دیگر گیمر یک بازیکن عادی نیست و بسیار حرفه ای و آموزش دیده می باشد. داستان بازی در کوبا و آمریکای جنوبی و به صورت مدرن شکل می گیرد.

بازی کالاف دیوتی بلک اپس 1ویژگی های بازی Call of Duty Black Ops 1

مجموعه بازی های COD همواره از جذابیت و هیجان بسیار بالایی در میان گیمرهای سراسر جهان برخوردار است و به همین دلیل است که سازنده های این بازی همواره در حال توسعه و آپدیت کردن آن ها هستند. از مهم ترین ویژگی های بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۱ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. داستان بازی بسیار جذاب است و گیمرها را به خوبی درگیر می کند
  2. گیم پلی و گان پلی بازی در حد بسیار خوبی قرار دارد
  3. استفاده از سلاح های جدید و متنوع
  4. قابلیت های مولتی پلیر، حالت زامبی و ماموریت های زیاد و متنوع
  5. پشت پرده جنگ سرد
  6. صداگذاری و افکت های سینمایی بسیار جذابی در بازی استفاده شده است

سیستم مورد نیاز بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۱

برای نصب بازی COD همانند سایر بازی های ویدیوی  لازم است که در سیستم و پلتفرم مورد نظر حداقل ها رعایت شود. برای نصب این بازی بر روی کامپیوترهای شخصی لازم است که ویندوز های نسخه ۷ به بالا نصب شده باشند. همچنین CPU سیستم باید حداقل ۲ هسته ای باشد. حجم بازی حدود ۲۳ گیگا بایت است که باید فضای مورد نیاز آن در هارد کامپیوتر در نظر گرفته شود.

همچنین Ram مورد نیاز برای این بازی حداقل باید ۲ گیگا بایت باشد. کارت گرافیک سیستم نیز باید حداقل  NVIDIA GeForce یا ATI باشد. البته باید توجه داشت این قطعات سخت افزاری حداقل های مورد نیاز هستند و اگر قطعات کامپیوتر سطح بالاتری داشته باشند می توان از کیفیت بیشتر بازی لذت برد.

!!!برای خرید سی پی کال آف دیوتی همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید!!!

نحوه نصب بازی Call of Duty Black Ops 1

همانطور که عنوان شد دانلود و بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۱ می تواند به سادگی و با سرعت بالایی انجام شود اما ممکن است که تعدادی از کاربران با مشکلاتی در این زمینه مواجه شوند. در ادامه به نحوه دقیق نصب بازی و مراحل کامل آن پرداخته می شود.

  • قبل از اقدام به نصب بازی باید به این نکته توجه کرد که آنتی ویروس سیستم، Windows Defender (ویندوز دیفندر) و Windows Firewall (فایروال) غیر فعال شده باشند در غیر این صورت نصب بازی با خطا همراه خواهد بود.

مرحله اول نصب بازی کالاف دیوتی بلک اپس 1

اولین کاری که کاربر باید انجام دهد این است که فایل بازی را از یکی از وبسایت های معتبر دانلود کند و یا DVD آن را از فروشگاه های مطمئن خریداری نماید.

مرحله دوم نصب بازی کالاف دیوتی بلک اپس 1

بعد از دانلود فایل لازم است که آن را از حالت فشرده خارج کرد. برای این کار باید بر روی فایل کلیک کرده و گزینه Extract را زد. بعد از آنکه فایل بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۱ استخراج شد لازم است که فایل Setup آن اجرا شود. برای این کار لازم است که یک درایو مناسب برای نصب بازی انتخاب شود و در نهایت با فشار دادن گزینه نصب (Install) اقدام به نصب بازی شود.

نحوه نصب بازی Call of Duty Black Ops 1تعدادی از خطاهای بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۱ و راهکارهای حل آن ها

بعد از آنکه بازی Call of Duty Black Ops 1 بر اساس مراحل گفته شدن نصب شد، احتمال دارد که گیمرها با خطاهای مختلفی مواجه شوند. مهم ترین خطاها به شرح زیر هستند که به همراه راهکار بیان شده اند.

  1. خطای dll یا d3dx9 : برای رفع این خطا لازم است کاربران آخرین ورژن  DirectX  را بر روی سیستم خود نصب کنند.
  2. خطای OpenGL: خطای  OpenGL زمانی رخ می دهد که کارت گرافیک دستگاه به روز نباشد و باید نسخه آپدیت شده بر روی سیستم نصب باشد.
  3. ارور در نصب بازی کالاف دیوتی گوست می تواند ناشی از به روز نبودن کارت گرافیک سیستم باشد.
  4. خطاهایdll یا msvcp110.dll یا msvcr100.dll: این خطاها نیز زمانی رخ می دهند که نرم افزار Microsoft Visual C++ Runtime بر روی سیستم نصب نشده باشد و این کار باید صورت گیرد تا مشکل رفع گردد.
  5. خطای Original disk not found : این خطا زمانی رخ می دهد که بازی بر اساس راهنما کرک نشده باشد. در صورت کرک صحیح بازی مشکل برطرف خواهد شد.
  6. پیام خطای openall32 یاdll : این خطاها با نصب نرم افزار OpenAl برطرف می شوند.
  7. خطای فریم ورک Framework : خطای فریم ورک نیز به دلیل نصب نبودن  NET Framework می باشد که حتما باید نسخه هماهنگ با بازی نصب شود.
  8. خطاهایdll یا XINPUT1_3.dll یا Direct3D9 یا X3daudio1_7.dll : این خطاها نیز زمانی رخ می دهند که نسخه آپدیت شده DirectX بر روی سیستم نصب نشده باشد و باید این کار صورت گیرد تا خطاها رفع شوند.
  9. خطای dll:  در نصب  بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۱ و برای رفع خطای  steam_api.dll  باید فایل کرک شده بازی نصب شود.

شما برای ما از بازی کالاف دیوتی بلک اپس 1 بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بازی کالاف دیوتی بلک اپس 1 آشنا کردیم. همچنین آموزش نصب بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۱ را به صورت کامل و جامع برایتان بازگو کردیم. چنانچه در این زمینه تجربه کافی دارید، آن را از طریق قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید. همچنین برای خرید جم ارزان شما می توانید از طریق وب سایت معتبر ایران موجو اقدام کنید تا در کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن به اکانت شما اضافه شود.

در سایت ایران موجو، امکان خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمت ارزان و بر اساس میزان حجم دلخواه شما فراهم شده است و می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه و انتخاب گزینه خرید سی پی، سکه‌های مورد نظر خود را خریداری کنید. این سی پی‌ها، پس از از اتمام مراحل خرید و در اسرع وقت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

20 دیدگاه
  • سینا

    سلام برای ویندوز یازده میاره؟

    • حامد فندرسکی

      سلام بله

  • مروان

    من این کالاف می خوام

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام کاربر گرامی
      میتونید این بازی رو از فروشگاه های معتبر دانلود کنید.

  • SD_WOLF

    سلام
    الان 1 ساعت هست که داره نصب میشه 46.6 درصد نصب شده
    دارم نگران میشم
    منتغیه

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر بله سرعت اینترنتتون پایینه

  • ممد

    سلام
    من تمامی بخش های سیستمم بهش میخونه حتی نسخه مدرن وارفار 3 که نسخه جدید تری هم هست رو به راحتی بالا میاره ولی بلک اپس 1 لگ داره
    کیفیت رو پایین هم میارم درست نمیشه بخدا خسته شدم به نظر شما چی کار کنم

  • پرهام

    رو ویندوز ۱۰ میخونه؟؟؟

    • حامد فندرسکی

      سلام بله

    • محمد

      اجرای کد نمی تواند ادامه یابد زیرا binkw32.dll یافت نشد. نصب مجدد برنامه ممکن است این مشکل را برطرف کند.برای من این ارور رو میاره بنظرتون مشکل چی

  • مندی

    سلام خطای میده که استیم رو باید نگراهاندازی کنم حالا برای کرکشم نمیدونم چیکار کنم

    • حامد فندرسکی

      سلام با وی پی لان باید تست کنید

    • Arad

      سلام من سیستمم کارت گرافیک نداره ولی سی پی یو یک گیگ کار گرافیک داره .
      سیستمو رو تازه خریداری کردم .
      زیر بک هفته هست .
      مادر برد asus ۵۱۰ dk
      سی پی یو i5 ssd
      هارد هم ۱۲۸ گیگ

  • علی حسینی

    سلام
    من بازی رو یه صورت دو پارت دانلود کردم وقتی پارت های دانلود شده رو Extract کردم یه Setup اومد با ششتا Setup دیگه که از 1 تا6 شماره گذاری شده بود اما هرچی روشون کلیک میکنم جیزی بالانمیاره لطفا اگه کسی میدونه کمک کنه
    ممنون

  • محمد

    سلام وقتی وارد بازی میشم صفحه تاpress any keyمیرود اما صفحه در اینجا گیر میکند و دکمه ای عمل نمیکند تا وارد بازی شود و ویندوزم 7 است لطفا کمک کنید

iranmojo online support