آموزش مرحله به مرحله هد زدن در بازی فری فایر

تنظیمات هد زدن در بازی فری فایر
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1698
  • دیدگاه 4
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

 هد زدن بازی فری فایر یکی از بهترین راه حل‌ها برای کم کردن زمان مسابقه می‌باشد. زیرا با یک تیر و در کمترین زمان ممکن دشمنانتان را از بین می‌برد. اگر اطلاعی از نحوه هد زدن نداشته باشید، قطعا سخت است که بتوانید در بازی هد یا همان سر طرف را بزنید.

بازی‌هایی که آنلاین و در ژانر بقا و زنده ماندن هستند، همیشه وقت زیادی را از ما می‌گیرند. اما راه های دیگری نیز وجود دارد که بتوانیم در بازی هایی مثل فری فایر بیشتر زنده بمانیم. یک راه ساده‌تر برای برنده شدن در بازی فری فایر، کشتن سریع دشمنان است. برای همین باید به دنبال راهی برای این موضوع باشیم.سایت ایران موجو در این مقاله از آموزش بازی فری فایر قصد دارد تا بهترین راه حل برای تنظیمات هد زنی فری فایر را در اختیار شما قرار دهد. با ما همراه باشید.

تنظیمات مناسب برای هد زدن بازی فری فایر

برای این که شکار مناسبی داشته باشید و بتوانید به راحتی هد شات کنید، ابتدا باید مهارت کافی در بازی داشته باشید و از اسلحه‌های ماسبی مانند MP4، MP5 و… استفاده کنید. هد زدن در بازی Free Fire فرصت بسیار عالی برای شما ایجاد می‌کند. حالا اگر هم مهارت و هم اسلحه مناسبی دارید، باید تنظیمات بازی را با روش سعی و خطا تنظیم کنید تا بتوانید با دستتان بیشترین مطابقت را بدهید. تنظیمات بازی به شرح موردهای زیر می‌باشد.

  • ابتدا از قسمت تنظیمات وارد گزینه Sensitivity شوید.
  • یک پنجره برای شما بازی می‌شود که اولین مورد آن General است. معمولا گیمرها بر سر این مورد اختلاف فاحش دارند. به طوری که برخی معتقدند باید 100% باشد تا بازیکن بتواند به راحتی به این طرف و آن طرف بچرخد. شما با آزمون خطا باید بفهمید که با چه درصدی راحت هستید. برای شروع با 50 و 100 درصد شروع کنید.
  • سه گزینه بعدی یعنی Red Dot، 2X scope و 4X scope را مابین 65 تا 80 درصد تنظیم کنید. بهتر است که بیشتر از 70 درصد باشند.
  • اما مهمترین و اختلاف انگیزترین بخش بازی، AWM Scope می‌باشد. خیلی‌ها عقیده دارند که این عدد باید مابین 15 تا 30 درصد باشد. زیرا که موقع هد زدن بازی فری فایر باید اسلحه را بالا بگیرید. برای بالا کشیدن اسلحه، بهتر است که AWM در حدود 15 الی 30 درصد بماند. اما بعضی‌ها هم هستند که با 50 درصد هم نتایج خوبی می‌گیرند. دوباره باید بسنجید و بهترین تصمیم را بگیرید.
هد زدن در بازی فری فایر

هد زدن در بازی فری فایر

!!! برای خرید جم در فری فایر می توانید همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام نمایید!!!

نتیجه گیری

زود کشتن حریفان هم باعث می‌شود شما زودتر برنده شوید و هم این که جذابیت بازی را برای شما دو چندان می‌کند. برای هد زدن در بازی فری فایر کافیست تا اسلحه را بالا بکشید و سر طرف را نشانه بگیرید. اما بهتر است که Sensitivity خود را با اعداد پیشنهادی سایت ایران موجو تنظیم کنید.

خرید جم فری فایر با ارزان ترین قیمت از ایران موجو سایت جم فری فایر

در فروشگاه ایران موجو (سایت جم فری فایر)، امکان خرید جم فری فایر خیلی ارزان در حجم دلخواه وجود دارد و می‌توانید پس از مراجعه به بخش فروشگاه، الماس‌های مورد نظر خود را خریداری کنید که در اسرع وقت نیز، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

شما برای ما از هد زدن در بازی فری فایر بنویسید

در این مقاله از سایت ایران موجو به هد زدن در بازی فری فایر پرداختیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از آخرین اخبار و ترفندها در بازی فری فایر می‌توانید با سایت ایران موجو همراه باشید. با استفاده از این مطلب و دیگر مطالب سایت ایران موجو به راحتی هرچه تمام تر می توانید این بازی بی نظیر را انجام دهید و از آن لذت ببرید.

چنانچه در این زمینه تجربه کافی دارید، از طریق قسمت نظرات تجربه های خود را در اختیار سایر متقاضیان سایت ایران موجو قرار دهید. تجربیات شما می تواند لذت بازی فری فایر را چندین برابر کند. برای شیرین تر شدن این بازی به یکدیگر کمک کنید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • علی رضا نعمتی

    سلام من سفارش دادم کی انجام میش

  • ابول

    من سفارش دادم زنگ زدید نبودم جواب بدم نه الان پولم بر میگردونید نه نه میشه تماس گرفت میگه خطا ‌ . سفارش 126861 پیگیری کنید

  • Amir rahimi

    سلام ببخشید شما دلار بازی یا گیفت کارت میفرشید

    • احمد فندرسکی

      سلام . بله به فروشگاه سات مراجعه کنید

iranmojo online support