ترجمه ماموریت رویال پس هفته دوم سیزن 14 پابجی موبایل

ماموریت رویال پس هفته دوم سیزن 14 پابجی موبایل

گیمرهای حرفه ای قطعا بازی پابجی موبایل را به خوبی می شناسند و با آن آشنایی دارند. این بازی بتل رویال در سال های اخیر به خوبی توانسته جایگاه و محبوبیت خودش را در میان گیمرها محکم کند و حتی با بهترین و معروف ترین بازی های سبک بتل رویال رقابت سنگینی داشته باشد.  این بازی در حال حاضر در سیزن 14 در حال پیگیری است و این سیزن از هفته های متعددی تشکیل شده است. هفته دوم از این سیزن با ماموریت ها و مراحل مختلف می توان برای هر بازیکنی جذاب باشد. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتری بازی و همچنین ترجمه ماموریت رویال پس هفته دوم سیزن 14 پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد PUBG Mobile یکی از بازی هایی است که در سبک و ژانر بتل رویال و ترس و بقا ساخته شده است. این بازی اولین بار در سال 2017 برای پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس منتشر شد و بعد از آنکه استقبال خوبی از آن  به عمل آمد نسخه موبایلی بازی نیز در سال 2018 عرضه شد. کمپانی های بلوهول و پابجی به عنوان سازنده ها و ناشران این بازی موفقیت زیادی کسب کرده اند. داستان بازی در مورد بازیکنانی است که در یک جزیره دور افتاده قرار دارند و تلاش می کنند که زنده بمانند. در نهایت بازیکنی که بتواند زنده بماند برنده بازی خواهد بود. از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داستان منظم و هدفمند
  • گرافیک باکیفیت و عالی
  • گیم پلی جذاب و اعتیادآور
  • موسیقی و صداگذاری بی نظیر
  • ماموریت ها و مراحل مختلف و متنوع

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: ترجمه رویال پس هفته چهارم سیزن 14 پابجی موبایل

ترجمه ماموریت رویال پس هفته دوم سیزن 14 پابجی موبایل

همانطور که گفته شد سیزن 14 از هفته های مختلفی تشکیل شده اند هر هفته ماموریت ها و مراحل متنوعی دارد که می تواند چالش ها و جذابیت های متنوعی برای گیمر داشته باشند. ماموریت های رویال پس و الیت جذابیت های بسیار هیجان انگیزی برای گیمرها به همراه دارند. از مهم ترین ماموریت های رویال پس در هفته دوم سیزن 14 پابجی موبایل می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • در این بازی بازیکن مامور است که در کلاسیک مود به طور کلی ۸۰۰ آسیب و خسارت را در رقابت های انفرادی به بازیکنان دشمن وارد کند.
  • گیمر باید قادر باشد در Paradise resort در نقشه سانهوک در کلاسیک مود ۲۰ نفر از دشمنان را توسط سلاح های کلاس SMG بکشد.
  • گیمر باید در نقشه لیویک سیزن ۱۴ بازی پابجی موبایل بتواند ۱۲ بار جز ۱۰ نفر برتر در رقابت های کلاسیک مود باشد.
  • بازیکن باید بتواند ۲۰ نفر از دشمنان را به وسیله سلاح های کلاس SMG در شهر (Leo lones) که در مپ میرامار وجود دارد در کلاسیک مود بکشد.
  • بازیکن باید در سه مسابقه کلاسیک مود بتواند تمامی اسکوپ های ۸ را جمع آوری نماید.
  • گیمر باید در کلاسیک مود بتواند ۲۰ نفر از دشمنان را با سلاح های کلاس SMG در شهر (Sosnovka) مپ Erangel  نابود کند.
  • گیمر مامور است که در یکی از مودهای بازی ۱۴ مسابقه را به همراه یکی از دوستان خود کامل کند.

 هفته دوم سیزن 14 پابجی موبایلماموریت های الیت پس هفته دوم سیزن 14 بازی پابجی موبایل

علاوه بر ماموریت های رویال پس بازیکنان باید ماموریت هایی نیز در الیت پس پشت سر بگذارند که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است:

  • بازیکن باید قادر باشد در نقشه سانهوک در کلاسیک مود ۵ بار جز ۲۰ نفر برتر در رقابت ها باشد. ایران موجو یک سایت خرید یوسی و انواع جم بازی است که برای ارتقا سطح بازی گیمرها با بهترین قیمت انواع پول بازی را در اختیار گیمرها قرار میدهد.
  • گیمر مامور است که در نقشه لیویک با استفاده از سلاح های کلاس AR  بیست نفر از دشمنان را در کلاسیک مود از بین ببرد.
  • بازیکن مامور است در ۱۰ مسابقه از رقابت های کلاسیک مود اسلحه MK 12 را به دست بیاورد.
  • بازیکن باید بتواند 7 نفر از بازیکنان دشمن را با استفاده از شاتگان ها در مپ Erangel در کلاسیک مود نابود کند.
  • گیمر مامور است در سطح ۳ و هنگامی که Spetsnaz Helmet به تن دارد در کلاسیک مود یک بار پیروز شود.
  • گیمر مامور است که دو بار بخش brother in arms را کامل کند و برای این کار باید به بازیکنان آسیب دیده کمک کند.
  • بازیکن باید در کلاسیک مود بتواند در ۸ رقابت تمامی Desert Egale ها را کامل کند.

ترفندهایی برای کامل کردن ماموریت های رویال پس هفته دوم سیزن 14 پابجی موبایل

همانطور که اشاره شد ماموریت های مختلف و متعددی برای بازیکنان در هفته دوم سیزن 14 پابجی موبایل وجود دارند که هر کدام می توانند جذابیت ها و ویژگی های خاصی برای گیمرها داشته باشند ، با خرید یوسی و ارتقا سلاح و تجهیزات می توان هیجان را در این ماموریت ها به اوج خود رساند . از مهم ترین راهکارها و ترفندهای کامل کردن ماموریت های رویال پس میتوان موارد زیر را عنوان کرد:

بازیکن باید بتواند در نقشه سانهوک در کلاسیک مود ۵ بار جز ۲۰ نفر برتر در رقابت ها باشد

برای تکمیل این ماموریت بازیکنان باید سعی کنند که به نقاط مرتفع نروند و به شکلی محافظه کارانه بازی را دنبال کنند. بازیکنان باید بر روی نقاط قوت خود سرعت مناسب کار کنند تا بتوانند این ماموریت را به خوبی انجام دهند.

هفته دوم سیزن 14 پابجی موبایلگیمر مامور است در نقشه لیویک با استفاده از سلاح های کلاس AR  بیست نفر از دشمنان را در کلاسیک مود از بین ببرد

برای انجام این ماموریت استفاده از یک سلاح هجومی به همراه یک اسکوپ ۴ می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد.

بازیکن باید در سطح ۳ هنگامی که Spetsnaz Helmet به تن دارد یک بار در رقابت های کلاسیک مود برنده شود

بازیکن می تواند Spetsnaz Helmet را به صورت تصادفی به دست بیاورد و یا اینکه آن را غارت کند. البته باید در هنگام استفاده از Spetsnaz Helmet باید از نارنجک های دود افکن استفاده کنند.

خرید یوسی پابجی موبایلبازیکن باید بتواند 7 نفر از بازیکنان را با شاتگان ها در نقشه Erangel در رقابت های کلاسیک مود نابود کند

نقشه Erangel بسیار وسیع و گسترده است ولی اگر بازیکن از سلاح های شاتگان استفاده کند می تواند دشمنان را از راه دور از بین ببرد. برای این کار بازیکن باید در مناطق کوچک و گمنام فرود بیاید.

گیمر باید در کلاسیک مود در ۸ رقابت تمامی Desert Egale ها را تکمیل نماید

متاسفانه هیچ راه مطمئنی برای تکمیل و انجام این ماموریت وجود ندارد و بازیکنان باید بتوانند از هوش و ذکاوت خودشان برای کامل کردن این ماموریت استفاده کنند.

بازیکن باید در۱۰ مسابقه کلاسیک مود اسلحه MK 12 را به دست بیاورد

اسلحه MK 12 یکی از سلاح های خاص و ویژه نقشه لیویک است و طرفداران بسیاری دارد. البته اسلحه MK 12  وزن بالایی دارد و در تمام مکان ها نمی توان از آن استفاده کرد.

بازیکن باید بتواند در کلاسیک مود ۸۰۰ آسیب و خسارت در رقابت های انفرادی به دشمنان وارد کند

برای کامل کردن این ماموریت نیازی نیست که بازیکن تمام تمرکز خود را بر روی 800 آسیب و خسارت بگذارند و باید بازی خودشان را به صورت انفرادی انجام دهند و در نهایت ماموریت خود به خود کامل خواهد شد.

هفته دوم سیزن 14 پابجی موبایلبازیکن باید بتوانید ۲۰ نفر از بازیکنان را با سلاح های کلاس SMG در شهر (Leo lones) مپ میرامار در کلاسیک مود نابود کند

در این شهر می توان جاده های طولانی و زیادی مشاهده کرد. اگرچه بیشتر بازیکنان از سلاح های AR استفاده می کنند اما استفاده از سلاح های کلاسSMG  می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. البته این سلاح درون ساختمان ها کارایی بیشتری دارد.

برای دسترسی به سلاح ها و تجهیزات بیشتر شما به UC پابجی موبایل نیاز دارید. برای خرید یوسی پابجی شما می توانید از طریق فروشگاه جم بازی ایران موجو اقدام کنید و یک خرید مطمئن را تجربه نمایید.

گیمر مامور است در کلاسیک مود ۲۰ نفر از بازیکنان دشمن را با سلاح های کلاس SMG در شهر (Sosnovka)  در نقشهErangel  بکشد

برای تکمیل این ماموریت بازیکن باید در قسمت شمالی این منطقه قرار بگیرد تا بتواند به پیروزی برسد و زنده بماند.

  • سایر ماموریت های رویال پس هفته دوم سیزن 14 بازی پابجی موبایل نیز راهکارهای خاص خود را دارند و بازیکنان می توانند با استفاده از ترفندهای مختلف آنها را کامل کنند. برای انجام هر ماموریت سلاح ها، مکان ها و امکانات مختلفی در دسترس بازیکنان قرار دارند.

سخن پایانی درباره هفته دوم سیزن 14 پابجی موبایل

سیزن 14 بازی پابجی موبایل به عنوان جدیدترین و آخرین سیزن این بازی در حال پیگیری است. این سیزن از هفته های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام می توانند سلاح ها، ماموریت ها، مراحل، امکانات و آپشن های مختلف و متعددی در اختیار بازیکنان قرار دهند و او را با چالش های جذابی مواجه نمایند. هفته دوم این سیزن نیز از ماموریت های مختلف رویال پس و الیت پس تشکیل شده است و بازیکنان باید بتوانند به خوبی این ماموریت ها را کامل کنند تا به پیروزی برسند.

فروشگاه جم ایران موجو با سال ها سابقه درخشان در حوزه فروش جم بازی از بهترین و معتبرترین وب سایت ها می باشد که شما با خرید از این فروشگاه می توانید در کمترین و سریع ترین زمان ممکن جم بازی مورد نظر خود را دریافت کنید.

شما برای ما از هفته دوم سیزن 14 پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با هفته دوم سیزن 14 پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

 

خرید uc پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو سایت خرید یوسی

در سایت ایران موجو (سایت خرید یوسی ارزان)، امکان خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان و بر اساس میزان حجم دلخواه شما وجود دارد.
برای خرید uc، شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه، یوسی پابجی مورد نیاز خود را را با حجم دلخواه، خریداری کنید.
خرید یوسی به موارد مختلفی بستگی دارد که مهم­ترین آن، حجم بسته و سایت فروشنده می­باشد. مورد مهم دیگری که بر روی قیمت یوسی تاثیر زیادی دارد، قیمت ارز می‌باشد.

شایان ذکر است که یوسی‌های خریداری شده، پس از از اتمام مراحل خرید یوسی، در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support