همه چیز درباره ژتون در بازی کلش رویال

نحوه دریافن ژتون در بازی Clash Royale

در بازی کلش رویال کارت‌هایی وجود دارند که از آن‌ها در حین بازی استفاده می‌شود. اما اگر بخواهید کارت‌های خود را به هم کلنی‌های خود بدهید یا از آن‌ها بگیرید، نیازمند ژتون در بازی کلش رویال هستید. پس ژتون یک نوع پول است که با آن کالایی مانند کارت‌های بازی را بین دوستان و هم کلنی‌های خود رد و بدل می‌کنید. در این معامله که به ترید (Trade) توکن نیز معروف می‌باشد، شما کارت‌هایی را که به آن‌ها کمتر نیاز دارید را در ازای کارت‌هایی که به آن‌ها نیاز دارید، معامله می‌کنید. البته این کار با ژتون انجام پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت ایران موجو همراه باشید.

قدرت هر ژتون در بازی کلش رویال

شاید برایتان این سوال پیش بیاید که ما با هر ژتون در بازی Calsh Royele چه مقدار می‌توانیم از کارت‌های خود را معامله کنیم؟ برای جواب دادن به این سوال، ابتدا باید انواع کارت‌ها را بشناسیم و سپس تعداد کارت مقدور برای معامله با هر ژتون را بررسی کنیم. در بازی کلش رویال چهار نوع کارت وجود دارد. این کارت‌ها با نام‌های کامان، ریر، اپیک و لجندری معروف هستند. اما تعداد کارت‌هایی که با هر یک از ژتون‌ها می‌توان معامله کرد به صورت زیر است. البته برای هر کارت یک ژتون با همان نام وجود دارد که معاملات بر اساس آن‌ها می‌باشد.

  • کامان معمولی‌ترین و به نوعی بی ارزش‌ترین ژتون بازی است. پس می‌توان حدس زد که تعداد کارت کامانی که با یک ژتون قابل معامله است، تعداد زیادی است. با هر ژتون کامان در بازی کلش رویال می‌توانید 250 کارت کامان را بین هم کلنی‌های خود معامله کنید.
  • کارت‌های ریر نسبت به کامان کمی بهتر و بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. به همین دلیل تعداد کارت‌های ریری که با یک ژتون ریر می‌توان بین هم کلنی‌ها معامله کرد، برابر با عدد 50 است.
  • از بهترین کارت‌های بازی می‌توان به کارت‌های اپیک یا همان حماسی اشاره کرد. این کارت‌ها ارزش بالاتری نسبت به کامان و ریر دارند. پس برای مبادله کالای با ارزش به پول بیشتری نیاز است. تعداد کارت‌های اپیک قابل معامله با یک ژتون اپیک برابر با عدد 10 می‌باشد.
  • اما بهترین و حساس‌ترین کارت و ژتون در بازی کلش رویال لجندری است. لجندری در بازی کلش رویال بسیار مهم است و برای پیروزی و پیشرفت در بازی به آن نیاز ویژه‌ای دارید. همین اهمیت بالای آن باعث شده تا تعداد کارت‌های لجندری که بتوان با یک ژتون معامله کرد، کاهش یابد. شما با ژتون لجندری می‌توانید با هم کلنی‌های خود نهایتا یک عدد کارت لجندری معامله کنید.

ژتون در بازی کلش رویالنحوه‌ به دست آوردن ژتون در بازی

از ژتون و قدرت آن برای شما گفتیم. آن چیزی که باقی می‌ماند این است که چگونه در بازی کلش رویال ژتون به دست بیاوریم؟ سه روش برای به دست آوردن ژتون وجود دارد. در میان انواع ژتون‌ها، ژتون‌های که ارزش بیشتری دارند، سخت‌تر هم به دست می‌آیند. اما روش‌های دریافت توکن در بازی به شرح زیر است.

  • خرید ژتون؛ برای خریدجم کلش رویال یا ژتون کافیست که به فروشگاه جم بازی سر بزنید و با پرداخت وجه مشخص برای اکانت خود در بازی کلش رویال، ژتون بخرید. این روش بسیار ساده و بی دردسر است. پس اگر حوصله صبر کردن و انجام سایر روش‌های بدست آوردن ژتون را ندارید، بهترین روش استفاده از فروشگاه بازی است.
  • چلنج‌ها؛ در بازی یک سری درگیری‌ها و رقابت‌های خاص وجود دارد که با شرکت در آن‌ها و کسب پیروزی می‌توانید از بازی ژتون رایگان دریافت کنید. دریافت ژتون در بازی کلش رویال با استفاده از چلنج‌ها، بهترین روش کسب ژتون به صورت رایگان است. پس رقابت‌هایی مانند “جاینت گابلین درفت” را جدی بگیرید.
  • پاداش جنگ؛ مسلما بعد از هر پیروزی و موفقیتی در بازی کلش رویال، گرفتن پاداش یک شرط عقلی است. اما این پاداش به آن گونه‌ای که باید باشد نیست. یعنی اگر شما بعد از پیروزی در جنگی، پاداش بگیرید، فقط 10 درصد امکان دارد که جایزه شما ژتون باشد. اما این تنها بدی ماجرا نیست. زیرا در این 10 درصد هم باید بسیار خوش شانس باشید تا بتوانید برنده ژتون‌های خاصی مثل لجندری باشید. درصدهای گرفتن انواع ژتون در 10 درصد پاداش جنگ‌ها به این شرح است. 40 درصد ژتون کامان، 30 درصد ژتون ریر یا رار، 20 درصد ژتون اپیک و نهایتا تنها 10 درصد احتمال دارد، ژتون لجندری برنده شوید.

خرید جم مستقیمچگونه می‌توان در بازی کلش رویال وارد معامله کارت با ژتون شد؟

تا جایی که فهمیدیم ژتون در بازی Calsh Royele بسیار مهم و حیاتی است. هر یک از ژتون‌ها قدرت و تاثیر متفاوتی در بازی دارند و هر چقدر که قدرتشان بیشتر باشد، به دست آوردن آن‌ها سخت‌تر می‌شود. اما بعد از این که ژتون به دست آوردیم، چگونه می‌توانیم با هم کلنی‌های خود وارد معامله شویم؟ برای وارد شدن به قسمت بازار یا همان جایی که قرار است معاملات ژتون را انجام دهید، باید طبق مراحل زیر عمل کنید.

  • به قسمت کلن بازی مراجعه کنید و گزینه‌ای که در سمت چپ و پایین قرار دارد را، لمس کنید.
  • در پنجره باز شده در سمت بالا، بر روی گزینه معامله یا همان Trade کلیک کنید.
  • خود بازی در این قسمت کارت‌هایی را که می‌توانید با آن‌ها معامله کنید را، به شما نمایش می‌دهد.
  • در این قسمت بر روی کارت‌هایی که دوست دارید آن‌ها را از هم کلنی‌های خود دریافت کنید، کلیک کنید.
  • اما در این صفحه جدید باز شده، باید کارت‌هایی را که می‌خواهید با هم کلنی خود معامله کنید را، انتخاب کنید.
  • بعد از پیدا شدن یک هم کلنی موافق این معامله، به ازای کارت‌های مختلف، باید ژتون پرداخت کنید.

!!!برای خرید ارزان جم بازی کلش رویال همین حالا کلیک کنید!!

نکات پایانی در مورد ژتون‌ در بازی کلش رویال

در پایان این مقاله به برخی از ناگفته‌ها در مورد ژتون در بازی Calsh Royele می‌پردازیم.

  • اگر در حین انجام معامله منصرف شوید یا به هر نحوی از بازی خارج شوید، معمله لغو می‌شود.
  • می‌توانید در صورت بالا بودن آرنای شما از کارت بازی، کارتی که ندارید را درخواست کنید.
  • از ویژگی‌های جدید بازی کلش رویال در آپدیت‌ها می‌توان به راحت‌تر شدن گرفتن ژتون اشاره کرد. همچنین از نکات جدید بازی این است که حتی برای قبول کردن درخواست معامله باید ژتون بپردازید.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

نتیجه گیری درباره ژتون در بازی کلش رویال

کلش رویال از بازی‌های جذاب و دوست داشتنی نسل امروزی است. این بازی هم مانند سایر بازی‌ها قوانین خاص خود را دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به کارت‌های بازی یا دک کلش رویال اشاره کرد که نقش بسیار مهمی در بازی دارند. اما یکی از ویژگی‌های جدید بازی این است که با استفاده از ژتون در بازی کلش رویال می‌توانید با هم کلنی‌های خود به معامله بپردازید. گرفتن ژتون در بازی به روش‌های مختلفی از جمله چلنج امکان پذیر است.

شما برای ما از ژتون در بازی کلش رویال بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با ژتون در بازی کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support