هر آنچه که باید درباره پرنده بازی پابجی موبایل بدانید

خرید یوسی پابجی موبایل از فروشگاه جم ایران موجو

بازیکنانی که با بازی پابجی موبایل آشنایی دارند و از آن برای پر کردن اوقات فراغت یا کسب درآمد استفاده می کنند به خوبی می دانند که سازندگان این بازی هر چند وقت یک بار نسخه به روز شده ای از آن را در اختیار گیمرها قرار می دهند. در سال های اخیر این بازی پیشرفت های بسیار زیادی داشته است و هر فصل جدیدی که از آن رونمایی می شود چالش ها و هیجانات شگفت انگیزی برای گیمرها به ارمغان آورده است. پرنده بازی پابجی موبایل یکی از ویژگی ها و قابلیت های جدیدی است که در سیزن های جدید بازی اضافه شده است و می تواند کارایی و کاربردهای مختلفی داشته باشد. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتری بازی و همچنین بررسی همه جانبه پرنده بازی پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی پابجی موبایل

با پیشرفت صنعت گیم و همه گیر شدن آن کمپانی ها و استودیوهای متعددی از سراسر جهان به این صنعت ورود کردند و بازی های مختلفی طراحی و عرضه نمودند. کمپانی بلوهول در سال 2017 برای اولین بار اقدام به طراحی و ساخت بازی پابجی موبایل در سبک بازی های بتل رویال کرد و سپس شرکت پابجی آن را برای پلتفرم هایی مختلفی مانند ایکس باکس و مایکروسافت ویندوز منتشر کرد.  این بازی به شدت مورد توجه گیمرهای سراسر جهان قرار گرفت و همین امر باعث شده که سازنده های آن با کمک کمپانی معروف تنسنت گیمز در صدد تولید تولید نسخه موبایلی آن باشند. نسخه موبایلی این بازی در سال 2018 تولید و عرضه شد و در مدت زمان بسیار کمی به یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی جهان تبدیل شد.

 در این بازی بازیکنان در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر گیر افتاده اند و باید تمام تلاش خودشان را به کار بگیرند که زنده بمانند. در نهایت بازیکنی که به عنوان آخرین نفر زنده مانده باشد برنده بازی خواهد بود. بازی ویژگی های جذابی مانند داستان منظم، گرافیک و گیم پلی عالی، موسیقی و صداگذاری های خوب و… دارد که می تواند برای هر بازیکنی جذاب باشد.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: بهترین ترفندهای افزایش RP پابجی موبایل

پرنده بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد هر کدام از فصل ها و نسخه های جدیدی که از بازی پابجی موبایل عرضه می شوند امکانات، آپشن ها، ویژگی ها و قابلیت های جدیدی دارند که می توانند برای بازیکنان هیجان انگیز و چالش آفرین باشد. یکی از ویژگی های جدیدی که در فصول اخیر بازی اضافه شده است وجود پرنده بازی بوده است. طراحان بازی پابجی موبایل یک پرنده را به عنوان همراه اصلی در کنار بازیکنان قرار داده اند.

در حقیقت این پرنده می ‌تواند در ردیابی بازیکنان و دشمنان کمک زیادی به گیمر بکند و حتی بسیار اعتقاد دارند که این پرنده می تواند در نسخه های بعدی بازی به غارت تجهیزات نیز کمک زیای بکند. اگرچه هنوز اطلاعاتی از ویژگی ها، قابلیت ها و کاربرد این پرنده در دسترس نیست اما اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده از آن، پیدا کردن آن، خرید و… در اختیار بازیکنان قرار گرفته است.

پرنده بازی پابجی موبایل

پرنده بازی پابجی موبایل

 پیدا کردن پرنده در مپ  sanhok بازی پابجی موبایل

اگرچه سازنده های بازی این پرنده را در نقشه هایی مانند ارانگل و میرامار در اختیار بازیکنان قرار داده اند اما پیدا کردن آن در مپ معروف و جذاب سانهوک می تواند راحت تر باشد. زمانی که بازیکن در حال اجرای بازی در نقشه سانهوک می باشد می تواند پرنده بازی را داخل غار پیدا کند. بازیکن می تواند به داخل غار برود و لانه پرنده بازی که یک عقاب است را به همراه تخم های آن پیدا کند. بازیکن و اعضای تیم او هر کدام می توانند تخم های عقاب را بردارند و  سپس چند دقیقه از بازی خارج شوند. بعد از آنکه گیمر وارد بازی می شود متوجه خواهد شد که پرنده بر روی شانه های او نشسته است.

البته فقط بازیکن و اعضای تیم او متوجه حضور پرنده بر روی شانه های بازیکن خواهند بود. یکی دیگر از راهکارهایی که بازیکنان می توانند با استفاده از آن پرنده بازی را به دست بیاورند تکمیل چالش های روزانه و جمع آوری Shards Champion ها می باشد. با این کار بازیکن قادر خواهد بود که پرنده های بازی پابجی موبایل را خریداری نماید.

مهم ترین نکات به دست آوردن پرنده در مپ  sanhok بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد این پرنده در نقشه های مختلفی از بازی حضور دارد اما بازیکنان می توانند بیشتر و راحت تر در نقشه سانهوک به آن دسترسی داشته باشند. برای آنکه راحت تر و سریع تر به آن دسترسی پیدا کرد لازم است که نکاتی را رعایت کرد. ابتدا بازیکن باید موقعیت مکانی خودش را علامت گذاری کند. گیمر باید از سرعت عمل بسیار خوبی برخوردار باشد تا بتواند پرنده را به دست بیاورد. بعضی از بازیکنان ترجیح میدهند در اطراف غار فرود بیایند و زمانی که وارد غار شدند از نردبانی که بر سر راه آنها قرار گرفته است بالا بروند و بعد از آنکه به مرحله استفاده از پرنده رسیدند می توانند با فشار دادن دکمه Hatch پرنده را دریافت کنند.

خرید یوسی پابجی موبایلمکان هایی که می توانید تخم پرنده را پیدا کنید

پرنده بازی پابجی موبایل مانند سایر ویژگی ها، تجهیزات و سلاح ها در موقعیت های ویژه ای قرار می گیرد و بازیکنان باید مکان های خاصی را برای پیدا کردن آن جستجو کنند. تپه Novo در نزدیکی مپ  Erangle، غار موجود در مپ Sanhok ، کلیسای موجود  Pochinki  در مپ  Erangle و… از مهم ترین مکان هایی هستند که بازیکنان می توانند به پرنده بازی پابجی موبایل دسترسی داشته باشند. می توان گفت محبوب ترین مکان برای پیدا کردن این پرنده کلیسای Pochinki  در نقشه ارانگل است. در این کلیسا بازیکنان می توانند بر روی سقف ساختمان به تعداد زیادی از تخم های پرنده دسترسی پیدا کنند.

نحوه استفاده از پرنده بازی PUBG Mobile

برای آنکه بازیکنان بتوانند از پرنده بازی پابجی موبایل استفاده کنند فقط کافی است که گزینه مورد نظر آن را در Lobby  خودشان پیدا کنند. سپس در سمت چپ به پایین صفحه و در نزدیکی کلیک گپ، آیکون پرنده را پیدا کند. چنانچه بازیکنی قادر نباشد که این آیکون را پیدا کند به این معنی است که هنوز امکان استفاده از پرنده بازی پابجی موبایل برای او فعال نشده است. همه بازیکنان PUBG Mobile قادر به استفاده از این پرنده نخواهند بود و ممکن است برای تعدادی از بازیکنان فعال شود و برای تعدادی نیز فعال نشود.

پرنده بازی پابجی موبایل

پرنده بازی پابجی موبایل

راهنمای خرید پرنده بازی پابجی موبایل

هرچند که ممکن است در بخش هایی بازی بازیکنان بتوانند به صورت رایگان به پرنده بازی پابجی موبایل دسترسی پیدا کنند اما ممکن است تعدادی از بازیکنان مجبور به خرید آن شوند. برای آنکه بازیکنان بتوانند که پرنده را به راحتی خریداری کنند لازم است که مراحل زیر را به دقت دنبال کنند. 

  • در مرحله اول بازیکن باید به قسمت Royale Pass Mission  مراجعه کند.
  • در مرحله دوم باید به قسمت redeem برود.
  • برای آنکه بازیکن قادر باشد که قفل خرید Companion shardsرا باز کند باید به یک سطح RP خاص برسد.
  • چنانچه RP های بازیکن به حد نصاب رسیده باشد می تواند Companion ها را خریداری نماید.

خرید یوسی پابجی موبایل

در هر کدام از سیزن ها و نسخه های آپدیت شده بازی پابجی موبایل بازیکنان می توانند به امکانات، تجهیزات، مودها، نقشه ها، سلاح ها و تجهیزات مختلف و متعددی دسترسی پیدا کنند و در ماموریت های خودشان از آنها استفاده نمایند. گیمرها می توانند با خرید یوسی از سایت های معتبر یا سایت ایران موجو که یک سایت خرید یوسی و انواع جم بازی است از حداکثر امکانات موجود در بازی بهره ببرند و هر آیتمی را که بخواهند مطابق میل خودشان سفارشی سازی نمایند.

سخن پایانی درباره پرنده بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل از محبوب ترین بازی های موبایلی دنیا است که هر سیزن آن می تواند جذابیت ها و چالش های متنوعی برای گیمرها به همراه داشته باشد. در آخرین و به روزترین نسخه های بازی بازیکنان شاهد حضور پرنده بازی پابجی موبایل بوده اند. این پرنده می تواند در شناسایی و ردیابی بازیکنان دشمن نقش ویژه ای داشته باشد.  گیمرها می توانند در مناطق مختلف نقشه هایی مانند سانهوک، ارانگل و میرامار به این پرنده و تخم های آن دسترسی داشته باشند و از قابلیت های آن نهایت بهره را ببرند.

فروشگاه جم ایران موجو از بهترین و معتبرترین سایت های فروش جم بازی می باشد که با خرید از این فروشگاه می توانید به خرید مطمئن و سریع را تجربه نمایید.

شما برای ما از پرنده بازی پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با پرنده بازی پابجی موبایل آشنا کردیم. امیدواریم با خواندن این مطلب به راحتی هر چه تمام تر بتوانید از پرنده بازی پابجی موبایل نهایت لذت را ببرید. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

خرید یوسی ارزان پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support