آموزش پیروز شدن در بازی کلش رویال با چند ترفند ساده

چگونه در بازی کلش رویال پیروز شویم؟

پیروز شدن در بازی کلش رویال (Clash Royale)، چگونه در بازی کلش رویال پیروز شویم؟

بازی کلش رویال یکی از بازی‌هایی است که علاقه‌مندان زیادی از سراسر دنیا دارد. بسیاری از افراد در  روز، ساعات زیادی را در این بازی وقت می‌گذرانند. برای همین، بهترین ترکیب کلش رویال برای پیروز شدن در بازی کلش رویال برای گیمرها اهمیت زیادی دارد. اما چه کارهایی را برای پیروز شدن باید انجام دهیم؟ راه‌های زیادی وجود دارد که بتوانید برنده از هر جدال و بازی خارج شوید. این ترفندها شاید برای افرادی که خیلی حرفه‌ای باشند، مناسب نباشند، زیرا آن‌ها به طور مداوم از این ترفندها استفاده می‌کنند. اما به هر حال با مطالعه این مقاله اطلاعات زیادی را به دست می‌آورید. پس تا انتها با سایت ایران موجو همراه باشید.

انواع ترفندها و روش‌های موجود برای پیروز شدن در بازی کلش رویال

زمانی بازی کلش آف کلنز، اولین و بهترین بازی موجود در سبک استراتژیک بود. بعد‌ها به دلیل تحریم‌ها، شرکت سوپرسل از ارائه خدمات به کاربران ایرانی در بازی کلش آف کلنز سر باز زد. اما این موضوع باعث شد تا بازی کلش رویال به بازار عرضه شود. این بازی یک جایگزین فوق‌العاده برای کلش آف کلنز می‌باشد. حالا این بازی طرفداران بسیار زیادی دارد و همه‌ی آن‌ها به  دنبال پیشرفت و پیروز شدن در بازی هستند. برای پیروز شدن در بازی کلش رویال ترفندهایی لازم است که در طول بازی باید آن‌ها را رعایت کنید.

ارتش کاملی در کلش رویال انتخاب کنید

ارتش کامل به چه معنا است؟ شاید برخی فکر کنند که با انتخاب افراد قوی می‌توانند ارتش قوی‌تری داشته باشند. به همین دلیل شخصیت‌هایی را انتخاب می‌کنند که قوی‌تر باشند. اما اصل ماجرا برای پیروز شدن در بازی کلش رویال متفاوت است. هر چقدر نیروهای شما قوی‌تر باشند، قطعا تغذیه یا همان مصرف اکسیر آن‌ها هم افزایش پیدا می‌کند. پس با این وجود اصلا به صرفه نیست که کل اتش خود را از نیروهای قدرتمند تشکیل دهید. بلکه می‌توانید از نیروهایی که اکسیر کمتری استفاده می‌کنند در دک کلش رویال  استفاده کنید.

بهترین راهکار در حین حمله در بازی Clash Royale

حمله چیست؟ شما برای غارت منابع، گسترش دهکده، نابودی دشمنان و همچنین هیجان انگیز‌تر شدن بازی نیاز به حمله دارید. اما حمله همیشه خوب نیست و باید به نکاتی مهم توجه کنید. مهم‌ترین نکته در حمله، دفاع از قلعه و دهکده خود است. یعنی زمانی که حمله می‌کنید، هم زمان باید حواستان به قلعه‌تان هم باشد. حتی اگر مورد حمله قرار گرفتید و دشمن توانست که خسارت بزرگی را به شما وارد کند، باید با آرامش بیشتر و همچنین با فکر و صبر، به دنبال منطقی‌ترین راه بگردید تا دشمن را زمین گیر کنید.

پیروز شدن در بازی کلش رویال وابستگی خاصی به نوع حمله شما دارد. زمانی به دشمن خود حمله کنید که نیروهای شما از اکسیر پر باشند. این موضوع سبب می‌شود تا بتوانید با سرعت و اطمینان خاطر بیشتری به حمله ادامه دهید. در حمله، حتما در بین نیروها از آن‌هایی هم که اکسیر کمتری مصرف می‌کنند و به نسبت سایر نیروها سرعت بیشتری دارند، استفاده کنید.

آموزش حمله در بازی کلش رویالتعیین استراتژی مورد نظر برای پیروز شدن در بازی کلش رویال

شاید تا حالا شنیده باشید که ارتش فلان کشور در بعد هوایی بسیار موفق‌تر از همه‌ی ارتش‌ها می‌باشد. یا این که موشک‌های یک کشور توان بالایی در رهگیری و نابودی دشمنان در فواصل دور را دارند. همه‌ی این موارد مربوط به ارتش‌های واقعی امروزی هستند و همین موارد استراتژی مقابله با دشمنان را در ارتش‌های مختلف، متفاوت می‌کند. مثلا ایران برای مبارزه با دشمنان خود از موشک استفاده می‌کند، در حالی که آمریکا بیشتر از نیروی هوایی استفاده می‌کند. در بین این دو استراتژی، موشک بیشتر حالت دفاعی دارد و آسیب رسیدن به ارتش خودی را حداقل می‌کند. در صورتی که احتمال سرنگونی هواپیما وجود دارد.

در بازی کلش رویال هم شما باید استراتژی خود را برای مقابله با دشمنان انتخاب کنید. مثلا اگر می‌خواهید که بیشتر دفاع کنید باید از کارت‌ها و شخصیت‌هایی که نیروی بیشتری دارند، استفاده کنید تا آسیب رساندن به آن‌ها سخت‌تر باشد. اما در صورتی که برای حمله، باید از نیروهای فرز و سرعتی استفاده کنید. پس باید در لحظه تصمیم بگیرید که می‌خواهید در بازی چه کاری را انجام دهید. دفاع یا حمله.

شکلک فرستادن به حریف بعد از نابود کردن برجک دشمن

زمانی که کسی ناراحت است، خندیدن دیگران بیش از بیش او را عصبی می‌کند. پس بهتر است بعد از این که توانستید زهر چشمی از دشمن بگیرید و یکی از برج‌های دشمن را نابود کنید، برای او شکلک بفرستید. با این کار او عصبی می‌شود و کارهای اشتباه زیادی را انجام می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود که پیروز شدن در بازی Clash Royale برایتان با سرعت بیشتری انجام شود.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

نحوه‌ی برنده شدن، بازنده شدن و مساوی شدن در بازی چگونه است؟

اما شاید بپرسید که چه زمانی برنده بازی می‌شوید؟ معیار برتری در بازی کلش رویال تعداد برجک‌ها می‌باشد. بعد از این که حمله را شروع کردید، تنها سه دقیقه وقت دارید تا سه برجک و برجک اصلی طرف را نابود کنید. هر کسی که بتواند زودتر سه تا برجک طرف مقابل را نابود کند، برنده است. اما اگر در ظرف سه دقیقه موفق به نابودی هر سه برجک حریف نشدید، کسی برنده است که تعداد برج‌های سالم بیشتری داشته باشد. اما اگر در پایان وقت، تعداد برجک‌ها برابر باشد، بازی به دور چهارم که 4 دقیقه است است کشیده می‌شود. در نهایت اگر برجک‌ها باز هم برابر باشند، بازی مساوی می‌شود.

راهنمای کامل بازی کلش رویالبه روز رسانی سربازها برای پیروز شدن در کلش رویال چگونه است؟

به روز رسانی و ارتقا سربازها و نیروهای شما نیاز به طلا دارد. برای پیروز شدن در بازی کلش رویال باید نیروهای پر انرژی داشته باشید. یکی از روش‌های به روز نگه داشتن سربازها و نیروها در بازی استفاده از صندوقچه طلا و رویال بلیت کلش رویال است. اگر در حال حاضر برای به روز رسانی نیروهای خود طلا ندارید، بهتر است که طلا را با استفاده از الماس‌های موجود در بازی، به دست بیاورید. البته بعد از مدتی که از بازی کردن شما بگذرد، برخی مواقع صندوقچه‌های طلا به صورت رایگان برای شما ارسال می‌شود.

!!!برای خرید جم بازی کلش رویال می توانید از طریق فروشگاه معتبر و قابل اطمینان ایران موجو اقدام کنید!!!

نتیجه گیری

بازی کلش رویال از بهترین بازی‌هایی است که می‌توانید در آن به  بالاترین سطح هیجان برسید. اما برای این که جذابیت بازی بیشتر شود، باید راه‌ها و ترفندهای پیروز شدن در بازی کلش رویال را یاد بگیرید. این ترفندها تعداد محدودی دارند. از مهم‌ترین ترفندها برای پیروز شدن در بازی می‌توان به شکلک فرستادن، تعیین استراتژی، ارتش کامل و… اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سایت فروشگاه جم بازی ایران موجو همراه باشید.

خرید رویال بلیت کلش رویال با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support