آموزش قدم به قدم ثبت نام در بازی پابجی موبایل

نحوه ثبت نام بازی پابجی

در دنیایی که تکنولوژی با سرعت چشمگیری در حال پیشرفت است، بازی‌های آنلاین نیز جایگاه ویژه‌ای برای خود پیدا کرده‌اند. یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی که در سال‌های اخیر مورد استقبال قرار گرفته، بازی پابجی موبایل است. 

اگر شما نیز تصمیم به ورود به دنیای هیجان‌انگیز این بازی دارید، اما با ثبت نام در بازی پابجی آشنایی ندارید، نگران نباشید. در این مقاله، قصد داریم تا شما را قدم به قدم در فرآیند ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در بازی پابجی موبایل همراهی کنیم. با ما همراه باشید تا در کمترین زمان ممکن، آماده‌ی ورود به میدان‌های نبرد شوید!

بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال است که شما را در میان ۱۰۰ بازیکن قرار می‌دهد تا در یک میدان نبرد وسیع به رقابت بپردازید و تلاش کنید تا آخرین نفر باقی‌مانده باشید. در این مسابقه، نه تنها باید به دنبال تجهیزات بگردید، بلکه باید با دیگر بازیکنان مبارزه کنید تا پیروز شوید. 

مراحل ورود به این بازی هیجان‌انگیز از دانلود و نصب آن شروع می‌شود. در این مقاله از مجموعه آموزش‌های پابجی موبایل، گام‌های ورود به بازی را با دقت بررسی می‌کنیم. همچنین، “ایران موجو” بیش از یک منبع آموزشی، یک پلتفرم خرید یوسی پابجی موبایل است. با مراجعه به فروشگاه ما، می‌توانید از قیمت‌ها و جم‌های مختلف بازی آگاه شده و خرید امنی را تجربه کنید.

مراحل ثبت نام بازی پابجی موبایل

دانلود و نصب بازی

در ابتدا برای ثبت نام بازی پابجی موبایل باید این بازی را دانلود کنید و حتما از نسخه اصلی بازی استفاده کنید تا امکانات آن بهره ببرید. حال فایل نصبی و فایل دیتای بازی پابجی موبایل را باید دانلود کنید.  وقتی که فایل دیتا بازی دانلود شد، سپس فایل نصبی را دانلود کنید و به قسمت دانلودها رفته و فایل‌ها را نصب کنید. 

برای دانلود نسخه اندروید و ios بازی پابجی موبایل کلیک کنید. 

 

ثبت نام در بازی پابجی

اجرای بازی پابجی موبایل

در مرحله اجرا دقت شود که اگر بازی پابجی موبایل با Play store دانلود شده باشد سرعت بهتر و مناسب‌تری خواهد داشت. ولی اگر بازی را از اینترنت دانلود کرده باشید به راحتی نمی‌توانید  همزمان هم بازی  پابجی موبایل را Record کنید و هم Play کنید. بنابراین بهتر است ازPlay store  بازی را دانلود کنید تا همزمان Record  کنید.

این بازی به صورت فیلتر شده می‌باشد بنابراین پیشنهاد می‌شود از فیلتر شکن  Super VPNاستفاده کنید زیرا نسبت به فیلتر شکن‌های دیگر برای بازی قوی‌تر می‌باشد.  سرعت اینترنت باید بالا باشد به عنوان مثال سرور روی ۱۰۸ برای بازی پابجی موبایل مناسب است.

انتخاب حساب کاربری

حال برای وارد شدن به بازی پابجی موبایل هم با اکانت Gmail یا Facebook خود و یا به صورت مهمان می‌توانید وارد آن شوید. زمانی که وارد بازی می‌شوید، از شما پرسیده می‌شود با چه اکانتی می‌خواهید وارد شوید. درصورتیکه باguest وارد شوید اگر پابجی به هر دلیلی پاک شود این اکانت Delete می‌شود. بنابراین اگر با Gmail کار کنید، زمانی که بازی از روی گوشی پاک شود، می‌توانید روی گوشی دیگر همان اکانت را داشته باشید. ثبت نام در بازی پابجی بخاطر ذخیره شدن این بازی مهم است.

خرید یوسی پابجی موبایل

نحوه ثبت نام در PUBG Mobile به عنوان مهمان

ثبت نام در بازی پابجی به عنوان مهمان این امکان را به شما می‌دهد که از ارتباط PUBG Mobile با حساب Facebook خود جلوگیری کنید و این به نوبه خود باعث خصوصی‌تر شدن آن می‌شود.

PUBG Mobile را از صفحه اصلی خود راه اندازی کنید و دستورالعمل‌های زیر را انجام دهید.

  1. روی مهمان ضربه بزنید.
  2. روی پذیرش ضربه بزنید.
  3. شخصیت خود را به دلخواه خود سفارشی کنید.
  4. نام نمایشگر را وارد کنید
  5. روی Done کلیک کنید.
  6. روی Create کلیک کنید.

حال هر بار که بازی پابجی موبایل را بارگیری کنید، می‌توانید برای ورود به عنوان مهمان انتخاب کنید و تمام پیشرفت شما ذخیره می‌شود. از طرف دیگر، در صورتی که بعداً انتخاب کنید، می‌توانید وارد حساب کاربری Facebook خود شوید.

!!!همین حالا می توانید برای یوسی پابجی از طریق سایت ایران موجو اقدام نمایید!!!

نحوه ثبت نام در بازی پابجی با حساب Facebook

اگر قصد دارید در PUBG Mobile با دوستان خود بازی کنید، ثبت نام با حساب Facebook خود، به بازی اجازه می‌دهد تا به اطلاعات پروفایل اصلی شما یعنی مشخصات عمومی شما دسترسی پیدا کند. این باعث می‌شود که نام نمایشگر شما، نام Facebook شما را بگذارد و به شما امکان دهد تصویر پروفایل خود را به عنوان نماد خود داشته باشید.

PUBG Mobile را از صفحه اصلی خود راه اندازی کنید و دستورالعمل‌های زیر را به ترتیب برای ثبت نام در بازی پابجی با فیسبوک انجام دهید.

  1. روی Facebook ضربه بزنید.
  2. روی Log in with the Facebook app کیک کنید، یعنی با برنامه Facebook وارد سیستم شوید. با روش دیگر، می‌توانید با تلفن، Email و یا Gmail خود وارد شوید.
  3. دستورالعمل‌ها را دنبال کنید تا PUBG Mobile بتواند به Facebook شما دسترسی پیدا کند.

برای اینکه بتوانید در بازی پابجی موبایل پیشرفت کنید، باید یوسی پابجی را خریداری کنید. برای خرید یوسی پابجی ارزان کافی است که به سایت ایران موجو مراجعه کنید تا در کوتاه ترین و کمترین زمان ممکن uc پابجی موبایل به اکانت شما وارد شود.

شما برای ما از ثبت نام در بازی پابجی بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با نحوه ثبت نام در بازی پابجی آشنا کردیم. امیدواریم با خواندن این مطلب به راحتی هر چه تمام تر بتوانید ثبت نام در بازی پابجی را انجام دهید. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

64 دیدگاه
  • امیر محمد محمدی

    سلام چجوری برای پابجی ایمیل بسازیم

    • حامد فندرسکی

      سلام در قسمت اول بازی باید پابجی رو انتخاب کنید و اکانت بسازید

  • عرشی

    سلام این نسخه به پابجی اصلی هم وصل میشه؟

  • نارسیس

    سلام
    من تازه پابجی نصب کردم و به صورت مهمان وارد شدم
    الان میخوام با دوستام بازی کنم ، برای این کار باید حتما حساب اصلی داشته باشم؟چون فیس بوک ندارم و جیمیل هم نمیدونم کجا باید بزنم و چجوری باید وارد شم
    ممنون میشم بهم بگین

    • خانم آذر مهر

      سلام
      نه لزومی نداره ولی برای اینکه بخواید با گوشی دیگه ای وارد بازی بشید و اکانتتون از دستتون نره باید بازیتونو ذخیره کنید که پایین لینک ویدئو آموزشیش رو براتون گذاشتم
      https://www.aparat.com/v/M0Op5

    • پارسا

      سلام وقت بخیر من پابجی موبایل رو گوشیم رو ریست کردم
      می‌خوام برش گردونم اما نمیشه میشه بهم کمک کنید

  • Amin

    سلام من نه حساب فیسبوک دارم نه توییتر الان راهی نداره ☹☹☹

    • بنده خدا

      منم نمیاد چیکار کنم

  • سجاد

    سلام من ps4 دارم آیا میتونم با دوستام که با پی سی یا موبایل پلی میدن بازی کنم؟

  • حسام

    سلام اقا من از وقتی که بازیو آپدیت کردم دیگه بازی برام باز نمیشه چیکار باید بکنم؟

    • حامد فندرسکی

      سلام با فیلتزرککن وارد بازی بشید دوست عزیز

  • ghasomi

    سلام من یه اکانت جدیدی گرفتم و رو فیسبوک ثبتش کردم هرچقدر میرم داخل بازی یه اکانت جدید بهم میده و اون اکانتی ک خریدم و نمیاره بالا 🤷🏻‍♂️ کشتتم خواهشن یه راهنمایی کامل بدین ممنون میشم 💕

    • حامد فندرسکی

      سلامم با یک گوشی دیگه تست کنید

iranmojo online support