کاستوم در بازی فری فایر و ترفندهای استفاده از آن

خرید الماس بازی فری فایر ارزان قیمت

در هر کدام از نسخه های عرضه شده از بازی فری فایر آیتم های جدیدی وجود دارند که می توانند چالش های جدیدی برای بازیکنان به همراه داشته باشند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی فری فایر به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی کاستوم در بازی فری فایر پرداخته خواهد شد. پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی فری فایر

بازی Free Fire از جمله بازی های ساخته شده در سبک بازی های بتل رویال و اکشن است که اولین بار در سال 2017 توسط استودیوی بازی سازی Dots Studio 111 طراحی و ساخته شد و سپس شرکت گارنا آن را برای پلتفرم های مختلفی موبایلی منتشر کرد. بازی به صورت رایگان و با پرداخت های درون برنامه ای در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و با استقبال بی نظیری نیز مواجه شد به شکلی که در سال 2018 بیشترین میزان دانلود را در میان بازی های موبایلی به خودش اختصاص داد.

فری فایر از نظر داستان، سبک و… شباهت های بسیاری به بازی پابجی موبایل دارد و همین باعث شده است که طرفداران بی شماری از سراسر جهان داشته باشد. در این بازی 50 بازیکن در یک جزیره قرار دارند و باید تمام تلاش خود را انجام دهند که در برابر دشمنان و موانع مقاومت کنند و زنده بمانند و در نهایت پیروز بازی شوند. از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های بازی فری فایر می توان مواردی مانند امکان بازی آنلاین با سایر بازیکنان جهان، گیم پلی جذاب و اعتیادآور، گرافیک باکیفیت و عالی، موسیقی متن و صداگذاری حرفه ای، تنوع بالای مراحل، ماموریت ها و آیتم ها و… را عنوان کرد.

همچنین بخوانید: همه چیز درباره مود جدید Money Heist بازی فری فایر

آشنایی کاستوم در بازی فری فایر و به دست آوردن آن

همانطور که گفته شد کاستوم در حقیقت مجموعه ای از لباس ها و تجهیزات است که در بخش های مختلف بازی فری فایر در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت. بازیکنانی که تجربه بیشتری در انجام بازی فری فایر دارند به خوبی می دانند که برای به دست آوردن برخی از تجهیزات نیاز دارند که الماس یا جم کافی داشته باشند. کاستوم ها از جمله آیتم هایی است که بازیکنان باید برای به دست آوردن آنها باید از سکه های خود استفاده کنند. استفاده از هر کدام از آیتم ها و امکانات موجود در بازی فری فایر نیازمند رعایت قواعد و قوانین خاصی است.

فاکتورهای مهم برای استفاده از کاستوم در بازی فری فایر

برای استفاده از کاستوم در بازی فری فایر نیز لازم است که به فاکتورهای مهمی توجه شود که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است:

  1. LOGIN: بازیکنان در اولین مرحله از بازی ابتدا باید به وسیله آدرس ایمیل و یا آدرس حساب کاربری فیس بوک خود وارد بازی شوند و آن را اجرا کنند.
  2. spin هفتگی: بعد از آنکه حساب گیمر تایید شد باید در spin هفتگی شرکت کند تا قادر باشد که لباس های رایگان و دائمی را به دست بیاورد.
  3. استفاده از Gold Royale Vouchers: گیمرها با استفاده از Gold Royale Vouchers   می توانند سکه های طلا خریداری نمایند. خرید سکه ها می تواند در خرید و تهیه لباس ها به بازیکنان کمک زیادی بکند. البته اگر بازیکنان از طریق vouchers و spin بتوانند سکه های زیادی را جمع آوری کنند دیگر نیازی به خرید سکه نخواهند داشت.
  4. STORE: بازیکن باید به قسمت فروشگاه برود و بعدا گزینه Fashion را انتخاب کند و لباس های مورد نظر خودش را خریداری کند. البته بازیکنان می توانند تعدادی از لباس های جدید را به صورت رایگان دریافت کنند.

کاستوم در بازی فری فایر

خرید الماس فری فایر در ایران موجو

سازندگان در بازی فری فایر تلاش کرده اند که امکانات و آپشن های مختلفی را در بخش های مختلف در اختیار بازیکنان قرار دهند و جذابیت های بازی را برای آنها دو چندان کنند. بازیکنان می توانند با خرید الماس فری فایر از سایت های معتبری مانند ایران موجو که یک سایت جم فری فایر است،نهایت استفاده از همه امکانات و آپشن های بازی داشته باشند.

بازیکنان همچنین می توانند با خرید جم بازی آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خودشان شخصی سازی نمایند.

سخن پایانی درباره کاستوم در بازی فری فایر

بازی فری فایر یک بازی بتل رویال محبوب و معروف با ویژگی های منحصر به فردی می باشد که موفقیت های زیادی در سال های اخیر کسب کرده است. هر چند وقت یک بار نسخه به روز شده ای از این بازی در اختیار بازیکنان قرار می گیرد و با تغییرات مختلف و اضافه شدن آیتم های جدید چالش های مختلفی برای بازیکنان به همراه خواهد داشت.

کاستوم در بازی فری فایر از جمله تجهیزاتی هستند که در بخش های مختلف می توانند کاربردهای ویژه ای داشته باشند. بازیکنان می توانند کاستوم ها را به صورت رایگان و یا با  جم فری فایر ارزان تهیه کنند و در قسمت های مختلف از آنها استفاده کنند.

ایران موجو ار معتبرترین و بهترین فروشگاه های خرید الماس بازی می باشد که شما با مراجعه به وب سایت این فروشگاه می توانید در کمترین و کوتاه ترین زمان ممکن جم بازی خود را دریافت کنید و از بازی خود لذت ببرید.

شما برای ما از کاستوم در بازی فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با کاستوم در بازی فری فایر آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • امیرعلی طاهری

    عالی

  • ابولفضل افسرده

    عالی

  • محمد حسین

    عالی

  • پویا

    عالی

iranmojo online support