کسب درآمد از ایران موجو (سیستم همکاری در فروش ایران موجو)

کسب درآمد از ایران موجو
  • مدیر فندرسکی
  • بازدید 1821
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
کسب درآمد از ایران موجو

کسب درآمد از سایت ایران موجو

کسب درآمد از ایران موجو.یک طرح جذاب برای درآمدزایی شما در نظر گرفتیم. شما می توانید با عضویت در بخش کسب درآمد، در فروش محصولات سایت، سهیم شده و کسب درآمد عالی داشته باشید. برای شروع این سبک درآمد زیایی که به صورت همکاری در فروش است مراحل زیر را طی کنید.

مراحل کسب درآمد از سایت ایران موجو

در ایران موجو می توانید به دو شیوه کسب درآمد کنید.  شما با قراردادن لینک محصولات و تبلیغات سایت ایران موجو در سایت خود می توانید به شیوه درصدی از فروش یا تبلیغات کلیکی درآمدزایی نمایید. در ادامه هر دو روش را برای شما توضیح خواهیم داد.

روش اول کسب درآمد از ایران موجو

در این شیوه، شما تبلیغات محصولات ایران موجو را در سایت، کانال و یا پیج خود قرار می دهید. چنانچه مشتری از طریق سایت شما، یکی از محصولات یا تعدادی از محصولات ایران موجو را خریداری نماید، شما 2 درصد از مبلغ خرید مشتری به حساب شما واریز می گردد. برای این مدل از کسب درآمد شما باید اقدامات زیر را انجام دهید.

در گام اول : در  سایت در قسمت کسب درآمد عضو شوید.

گام دوم: محصولات ما رو در داخل کانال های خودتون تبلیغ کنید.

هر کس از طریق کانال شما در سایت ما خرید کند،  بصورت اتوماتیک تا 3 ماه هر خریدی انجام دهد، از هر خرید، 2 درصد سود دریافت خواهد کرد. در واقع اگر مشتری روی یکی از تبلیغات ایران موجو در سایت یا کانال شما کلیک نماید، وارد سایت شود و خرید انجام دهد، 2 درصد از مبلغ خرید، به عنوان دستمزد به حساب شما واریز می گردد.

پورسانت می گیرید یعنی 2 درصد از کل خرید، به حساب شما واریز می گردد.

روش دوم کسب درآمد از ایران موجو

در این روش، به ازای هر بار کلیک مشتری روی تبلیغات ایران موجو در سایت یا پیج و کانال شما، 20 تومان به حساب شما واریز می گردد. اگر این کلیک به خرید منجر شود، شما می توانید از شیوه قبلی هم درآمد داشته باشید. اگر میزان فروش از طریق سایت شما در ماه به 10 میلیون تومان برسد، درصد شما به 3 درصد افزایش می یابد.

از کجا شروع کنیم؟

برای شروع کسب درآمد از ایران موجو کافیه از لینک زیر

، ثبت نام کنید. اگر از قبل ثبت نام کرده باشید، با وارد کردن نام کاربری و پسورد خود می توانید وارد پنل کسب درآمد ایران موجو شوید. یا از روش زیر وقتی که وارد صفحه اصلی وب سایت ما شدید می توانید از منو بالا روی گزینه پنل کسب درآمد کلیک کنید. اگر از قبل ثبت نام کرده باشید، شما را به صفحه ورود می برد. مانند عکس زیر

ثبت نام در موبایل

ثبت نام در موبایل

 

چنانچه ثبت نام نکرده باشید، وارد صفحه زیر خواهید شد که باید اطلاعات صحیح خود را وارد نمایید.

 

ثبت نام در موبایل

ثبت نام در موبایل

پس از ورد به سایت، به یک پنل هدایت می شوید. در پنل که مشابه تصویر زیر است، شما می توانید به همه اطلاعات مورد نیاز درباره لینک های تبلیغی و میزان کلیک ها و حتی پورسانت خود دسترسی داشته باشید.

 

 

پنل کسب درآمد در موبایل

پنل کسب درآمد در موبایل

در این پنل با کلیک بر روی بخش بازاریابی به صفحه ای مشابه صفحه زیر می روید که در آن می توانید لینک اشتراک خود را مشاهده نمایید. این لینک را می توانید در سایت و کانال های خود قرار دهید. 

 

 

بازاریابی محصولات در موبایل

بازاریابی محصولات در موبایل

شما می توانید به راحتی با معرفی کردن وب سایت و محصولات ما به دوستانتون و انتشار لینک محصولات ما در صفحه رسانه های اجتماعی که دارید مثل فیسبوک تلگرام اینستاگرام همچنین وب سایت و یا وبلاگ اگر دارید کسب درآمد کنید.

 

 

بازاریابی در موبایل

بازاریابی در موبایل

 

در بخش ارجاع ها می توانید تعداد مشتریانی که از طریق لینک شما به سایت مراجعه کرده اند را می توانید مشاهده کنید. می توانید به سادگی با تمام بخش های این پنل کار کنید چرا که ساده و قابل فهم است.

زمانی که وارد سایت می شوید، در بالای هر صفحه گزینه هایی برای برداشتن لینک ارجاع و مشاهده پنل کسب درآمد وجود دارد. شما می توانید از این قسمت هم، لینک ارجاع محصولات خود را بردارید. 

به کمک منویی که به نام کسب درآمد در اختیار شما قرار گرفته میتونید روی گزینه لینک ارجاع کلیک بکنید و این لینک محصول رو کپی کنید و برای هر کدوم از دوستانتون و وب سایت هایی که دارید اون رو منتشر کنید.

خوب از اینجا کسب درآمد شما شروع شده اگر هر شخصی روی هر کدوم از لینک هایی که شما برای آنها ارسال کردید کلیک کند به شما مبلغی را به عنوان پورسانت پرداخت می کنیم و اگر شما لینک ما را در صفحه اجتماعی خودتون به کمک منو شناور انتشار بدید مبلغی رو معادل صد تومان پورسانت دریافت می کنید.

لازمه که بدونید اگر کاربر فقط یک بار توسط لینک شما وارد وبسایت ما بشه هر چقدر که از وبسایت خرید انجام بده حتی اگر یک ماه یا دو ماه از خرید اولش گذشته باشه بازهم شما پورسانت تون رو دریافت خواهید کرد

این سیستم بسیار هوشمند و اتوماتیک محل میکنه و شما لازم نیست هیچ کاری را انجام بدید وارد حساب کاربریتون میشید و تعداد کلیک ها و فروش هاتون رو می تونید به صورت زنده مشاهده کنید.

و زمانی که درآمد شما بیشتر از ده هزار تومان شد هر زمان که دوست داشته باشید از منوی کاربری تون روی گزینه کیف پول کلیک می کنید و توسط دکمه اضافه کردن اعتبار در کیف پول هرکدام از پورسانتهایی که گرفتید را می توانید انتخاب کنید که پورسانت رو خرج کنید. امیدواریم از درآمد زایی در سایت ایران موجو لذت ببرید.

iranmojo online support