آموزش سریع گرفتن بلیط طلایی کلش آف کلنز

تهیه بلیط طلایی Gold Pass

چگونه در کلش آف کلنز بلیط طلایی بگیریم؟ اگر شما هم به دنبال نحوه گرفتن  جم رایگان کلش اف کلنز و بلیط طلایی کلش آف کلنز هستید ایران موجو بهترین گزینه برای یافتن پاسخ پرسش شما است.

بازی کلش آف کلنز یکی از مهیج ترین و در عین حال پرمخاطب ترین بازی های استراتژیک رایج بین مردم است. به گونه ای که حتی بسیاری از کسانی که علاقه ی چندانی به بازی های موبایلی و رایانه ای نشان نمی دادند هم گرفتار این بازی جذاب شده اند.

این بازی محصولی از کمپانی سوپرسل است و ترکیب سبک استراتژیک این بازی با گیم پلی جذاب، گرفیک فوق العاده و شخصیت های خارق العاده و جذابش موجب شده تا بازی برای جمعیت کثیری از مردم جذابیت داشته باشد.

گرفتن بلیط طلایی کلش آف کلنز

نحوه گرفتن بلیط طلایی کلش آف کلنز

بلیط طلایی Clash Of Clans چیست؟

کمپانی سوپرسل در آخرین آپدیتی که برای بازی کلش آف کلنز قرار داد، آپشنی به این بازی افزود به نام گلد پس (Gold pass) یا همان بلیط طلایی. بلیط طلایی یکی از جذاب‌ترین آپشن‌های بازی clash of clans می باشد و مزیت‌های بسیار زیادی را دارا است.

یکی از این مزیت ها سرعت بالای ساخت و ساز است که چیزی حدود سه برابر اوقات معمولی افزایش پیدا کرده است که با خرید جم کلش هم امکان پذیر است اما  مزیت دیگر بلیط طلایی این است که شما با شرکت در چالش‌ها و کسب پیروزی در نبردها هدایای بیشتری نسبت به افراد معمولی دریافت خواهید کرد. یا برای مثال وجود برخی چالش‌های داخل بازی که تنها برای کسانی در دسترس خواهد بود که بلیط طلایی بازی را تهیه کرده باشند. مزیت دیگر مربوط به ظرفیت مخازن طلا و اکسیر بنفش و اکسیر سیاه است که با تهیه‌ بلیط طلایی یا گلد پس چیزی حدود 5 برابر افزایش پیدا می‌کند.

این موارد تنها بخشی از مزایای تهیه‌ بلیط طلایی کلش اف کلنز است که تا حدودی شما را متوجه دلیل علاقه‌ی بازیکنان کلش آف کلنز به این کارت می کند.

نحوه‌ گرفتن بلیط طلایی کلش آف کلنز

یکی از راه‌های بسیار راحت و بی‌دردسر برای تهیه‌ بلیط طلایی کلش اف کلنز خرید این محصول است. اما مهم است که این بلیط و سایر محصولات بازی را از کجا تهیه کنیم.

برای خرید جم کلش اف کلنز هیمن حالا می توانید از طریق سایت ایران موجو اقدام نمایید.

فروشگاه ایران موجو یکی از فروشگاه‌های بزرگ و معتبر در زمینه‌ فروش جم بازی است که سال‌ها تجربه‌ درخشان در این زمینه داشته و دارای نماد اعتماد الکترونیکی می‌باشد. این فروشگاه،  بلیط طلایی مخصوص بازی کلش آف کلنز را با ارزان‌ترین قیمت در سایت فروشگاه خود قرار داده است که شما می‌توانید به راحتی این بلیط را برای بازی خود تهیه کرده و لذت ببرید.

خرید بلیط طلایی و گلد پس

بلیط طلایی گلد پس کلش آف کلنز

کلام آخر

اگر شما از دوستداران بازی‌های با سبک استراتژیک هستید، بازی هیجان و لذت بخش کلش آف کلنز را که محصولی از کمپانی بزرگ و مشهور سوپرسل است به هیچ وجه از دست ندهید. اگر چه از زمان عرضه‌ی این بازی مهیج سال‌ها می گذرد،  اما این بازی همچنان جایگاه خاصی در بین مردم دارد و یکی از دلایل این مساله این است که سوپرسل بازی‌های خود را به حال خود رها نمی‌کند.

این بازی هر چند وقت یک بار بروز رسانی می‌شود و در آخرین آپدیت ویژگی‌هایی مانند بلیط طلایی در آن قرار داده شده است.

بلیط طلایی بازی خود را می‌توانید به راحتی و ارزان از ایران موجو تهیه کنید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

10 دیدگاه
  • امیرمحمد

    سلام ببخشید فیلم یا آموزشی دارید که در مورد خرید بلیط طلایی کلش آف کلنز باشه

  • جعفر

    یه سوال هر فصل باید بخریش یا یک بار بخری برا همیشه؟

    • حامد فندرسکی

      سلامن بله هر فصل باید بخرید

  • علیرضا ولیزاده

    هیچی

  • علیرضا قاسمی

    بهترین بازی دوران بچگی و الانم بازی کردنش حس خوبی ب آدم میده

  • نیما مهرکیا

    سایت ایران موجو به دلیل داشتن چنین کارمندان خون گرم و صبور و بامرام .بهترین سایته

  • mmd mmdi

    مرسی از پست خوبتون قبل از این نمیدونستم که این چه استفاده ای میشه شاید بخرمش چون آیتم های جذابی داخل بازی داره

  • Ali Fattahi

    الان مدت هاست که برای بازی ها عنوانی به اسم elite pass و یا battle pass و حالا برای کلش آف کلنز gold pass اضافه شدن که خیلی بیشتر برای سازنده های بازی سود داره

  • علی عزیزی

    واقا خوبه

iranmojo online support