ترفندهای گرفتن سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

ترفندهای گرفتن سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

یک حقیقت جالب درمورد کال آف دیوتی وجود دارد آن هم این است که ارز مجازی آن به اندازه خود بازی محبوبیت دارد! از این ارز می‌توان برای خرید آیتم‌های مختلف درون بازی استفاده کرد. از آنجایی که سی پی بازی کال آف دیوتی در این بازی بسیار کار راه‌انداز است، ترفندهایی برای دریافت سی پی رایگان در کال آف دیوتی موبایل کشف شده‌اند.

بدون شک استفاده از این ترفندها و دریافت سی پی بدون صرف هیچ هزینه بسیار وسوسه‌انگیز به‌نظر می‌رسد! اما باید بدانید که آیا استفاده از این ترفندها ارزشش را دارند؟ در این مقاله ازسری مقاله های آموزش بازی کالاف دیوتی به‌ طور مفصل درمورد عواقب استفاده از این ترفندها مطالعه خواهید کرد، درنهایت یک راه‌حل پیش روی شما می‌گذاریم تا به میزان دلخواه خود، سی پی تهیه کنید.

چه ترفندهایی برای دریافت سی پی رایگان وجود دارد؟

همانطور که می‌دانید، در کال اف دیوتی یک سری آپشن‌ها در اختیار بازیکنان قرار داده شده است، اما آنها برای دسترسی به آپشن‌های بیشتر باید سی پی این بازی را تهیه کنند. به همین دلیل، بازیکنان روش‌هایی را کشف کرده‌اند تا بتوانند از طریق آنها، سی پی کال اف دیوتی را به‌طور رایگان دریافت کنند.

برخی از رایج‌ترین ترفندهایی که امروزه برای دریافت سی پی بازی کال آف دیوتی بصورت رایگان مورد استفاده قرار می‌گیرند شامل موارد زیر می‌شوند، در ادامه علاوه‌ بر معرفی این ترفندها، مزایا و معایب هر کدام را بررسی می‌کنیم:

دریافت سی پی با تماشای تبلیغات!

دریافت سی پی با تماشای تبلیغات!

دریافت سی پی با تماشای تبلیغات!

در کالاف دیوتی چنین شرایطی فراهم شده است تا بازیکنان با تماشای تبلیغات بتوانند به‌صورت رایگان سی پی دریافت کنند. گرچه این تبلیغات‌ها تا حد امکان کوتاه درنظر گرفته می‌شوند، اما تماشای اجباری آنها در بین هیجانات بازی بسیار خسته‌کننده خواهد بود!

مقدار سی پی که از این روش دریافت می‌کنید به طول تبلیغ مشاهده شده بستگی دارد، به هر حال می‌توان گفت که این میزان برای خرید آپشن‌های مورد نیاز شما در بازی کفایت نمی‌کند. برای دریافت سی پی به میزان بالا با استفاده از این روش باید زمان زیادی صرف کنید.شما می توانید در کمترین زمان و بدون صرف وقت اضافی در ایران موجو خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل را انجام دهید.

دریافت سی پی بازی کال آف دیوتی با شرکت در مسابقات

دریافت سی پی با شرکت در مسابقات

دریافت سی پی با شرکت در مسابقات

شرکت در مسابقات کال اف دیوتی برای شما سی پی به همراه دارد، اما به شرطی که در این مسابقات برنده باشید! بنابراین، برای استفاده از این روش دریافت صد در صد سی پی وجود ندارد، درصورتی‌که برنده شوید، باتوجه به طول مسابقه و نوع آن، مقداری سی پی به‌عنوان پاداش به شما تعلق می‌گیرد. این روش هم می‌تواند در دراز مدت مفید باشد، همچنین برخلاف گزینه قبل هیجان بازی را کاهش نمی‌دهد، از طرف دیگر شانس دریافت سی پی کاملا به مهارت شما برای برنده شدن در مسابقات بستگی دارد.

دریافت سی پی با تکمیل‌ چالش‌ها

دریافت سی پی با تکمیل‌ چالش‌ها

دریافت سی پی با تکمیل‌ چالش‌ها

در کال کاف دیوتی چالش‌هایی وجود دارند که بازیکنان می‌توانند با تکمیل آنها، به‌طور رایگان سی پی دریافت کنند. مقدار سی پی حاصل از این روش به چالشی که تکمیل می‌کنید بستگی دارد. در هر صورت این روش برای دریافت آنی سی پی به‌صورت رایگان کاربرد ندارد.

لینک کردن اکانت کالاف دیوتی به پلتفرم‌های دیگر

لینک کردن اکانت کالاف دیوتی به پلتفرم‌های دیگر

لینک کردن اکانت کالاف دیوتی به پلتفرم‌های دیگر

اگر قبلا این کار را انجام داده‌اید، این گزینه را نادیده بگیرید چراکه دریافت سی پی رایگان ازطریق لینک کردن اکانت کالاف دیوتی به سایر پلتفرم‌ها تنها یک بار امکان‌پذیر است. اما اگر تاکنون این کار انجام نداده‌اید، حتما حساب‌های خود در Xbox Live، PlayStation Network، یا Steam را به اکانت خود در این بازی پیوند دهید. برای لینک با هر پلتفرم یک میزان متفاوت سی پی در اختیار شما قرار می‌گیرد. برای مثال، برای لینک به PlayStation Network  هزار سی پی به Steam دو هزار سی پی و به Xbox Live پانصد سی پی دریافت خواهید کرد.

شما از ترفند های دریافت سی پی رایگان بگویید

در این مقاله برای شما از ترفند های دریافت سی پی بازی کال آف دیوتی بصورت رایگان گفتیم و روش هایی را برای شما توضیح دادیم، این روش ها برای دریافت سی پی رایگان موثر است اما زمانبر است و حتی بعضا ممکن است برای اکانت بازی شما مشکل ایجاد کند از این رو بهترین و قانونی ترین روش برای دریافت سی پی خرید آن از سایت های معتبر همچون ایران موجو است.اگر میخواهید خریدی مطمئن و آسان را تجربه کنید مقاله آموزش خرید سی پی کالاف ایران موجو در این زمینه می تواند به شما کمک کند.

اما شمابرای دریافت سی پی رایگان از چه ترفند هایی استفاده می کنید؟تجربه دریافت سی پی رایگان را داشته اید؟تجربیات خود را در قسمت نظرات با دیگر کاربران ایران موجو به اشتراک بذارید.

سوالات متداول

آیا راه قانونی برای دریافت CP رایگان وجود دارد؟
بله، گاهی اوقات بازی‌ها از طریق رویدادهای محدود، جوایز ویژه یا ماموریت‌های خاص این امکان را فراهم می‌کنند.

چگونه می‌توانم CP رایگان کسب کنم؟
با شرکت در رویدادهای رسمی بازی، تکمیل ماموریت‌ها و به اشتراک گذاشتن کد دعوت با دوستان جدیدی که به بازی می‌پیوندند، می‌توانید CP کسب کنید.

آیا استفاده از برنامه‌های شخص ثالث برای دریافت CP رایگان امن است؟
استفاده از برنامه‌ها یا وب‌سایت‌های شخص ثالث که CP رایگان ارائه می‌دهند معمولاً ناامن بوده و ممکن است منجر به مسدود شدن حساب کاربری شما شود.بهترین روش برای دریافت سی پی خرید آن با استفاده از گیفت کارت یا سایت ایران موجو است.

آیا رویدادهای تبلیغاتی خارج از بازی برای کسب CP رایگان وجود دارد؟
گاهی اوقات، شرکت‌ها یا برندها ممکن است با بازی‌ها همکاری کرده و رویدادهای تبلیغاتی ایجاد کنند که در آن‌ها CP یا اعتبارات دیگر به عنوان جایزه ارائه می‌شود.

آیا با دریافت سی پی رایگان احتمال بن شدن اکانت وجود دارد؟

اگر دریافت سی پی به روش های قانونی مانند شرکت در چالش ها باشد خیر، اما اگر از روش های غیرقانونی باشد ممکن است اکانت شما بن شود.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

24 دیدگاه
  • ART-Ali

    سی پی

  • بنیامین احمدی

    سی پی

    • پشتیبانی ایران موجو

      برای دریافت این ارز میتوانید به صفحه خرید سی پی در ایران موجو مراجعه کنید.

  • امیر حسین

    سی پی زمانبر چطوری بگیرم

  • ایلیا مومن

    سی پی زمانبر تا حالا خریدین از این سایت چقدر طول میکشه واریز کنن

    • پشتیبانی ایران موجو

      سلام کاربر گرامی
      خرید سی پی زمانبر از 10 دقیقه تا یک هفته زمان می برد.

  • اشکان

    والا تا بخواییم این مراحلو بریم پیر میشیم ولی اگه میخوایین سی پی رایگان گیرتون بیاد بجای این همه زحمت میتونین با ۵۸تومن افر جدید کالافو بگیرین فک کنم ۲۴۰تا سی پی می ده

    • پشتیبانی ایران موجو

      بله درسته، دریافت سی پی رایگان زمانبر است. و بهترین روش دریافت سی پی خرید آن از سایت معتبر ایران موجو می باشد.

  • سعید شوری

    بعنوان یه آدمی که چند ساله دارم کالاف بازی می کنم و سی پی میخرم از من میشنوین دنبال سی پی رایگان نباشین بیایین از ایران موجو سی پی بخرید.

    • خانم پیری زاده

      ممنون از شما

  • علی

    خوبه

  • احمد فندرسکی

    ممنون از نظرات

  • علی

    سلام
    من امروز همه چالش های کالاف رو تکمیل کردم ولی cp بهم نداد چرا؟

    • حامد فندرسکی

      سلامم احتمالا یک ماموریت باقی مونده دوست عزیز

  • Reza

    خوب

  • ابوالفضل علیپور

    سلام ببخشید چجور میشه فهمید ماموریت های بتل رویال چیه

    • حامد فندرسکی

      سلامم تک تک ماموریات هارو داخل قسمت لاونت بازیتون نوشته

  • امیرحسین

    سلام من خیلی وقته بازی شمارا بازی می‌کنم وخیلی بازی رو دوست دارم و ازتون ممنونم

    • اشکان

      داداش بازی اینا نیست😂😂 بازی اکتیویژنه شرکت خارجی ایران موجو سایت معتبر خرید دردن برنامه بازی های معروفه و خیلی معتبر و به صرفه هستش دمشون گرم یاعلی

    • محمد

      سلام میشه یه کلیپ کوچیک بذارین با کلیپ توضیح بدین ادم گیج میشه

    • حامد فندرسکی

      سلامم متن رو با دقت و مرحله مرحله انجام بدید به راحتی میتونید

    • وزارت^۱۲۳

      خیلی خوب

iranmojo online support