آموزش سریع و آسان گرفتن لئون در بازی براول استارز

ترفندهای بازی براول استارز

در این مقاله از آموزش بازی براول استارز به طور اختصاصی در مورد چگونگی گرفتن لئون در بازی براول استارز و همچنین دلایل اینکه باید لئون را انتخاب کنید صحبت کنیم. پس تا انتها در سایت ایران موجو با ما همراه باشید.

نحوه گرفتن لئون در بازی براول استارز

همانطور که گفته شد بازی جدال ستاره‌ها یا همان براول استارز یکی از بازی‌های آنلاین و گروهی است که توسط کمپانی سوپر سل تولید و طراحی شده است. از آنجایی که با این بازی آشنایی دارید هر کدام از شخصیت‌های این بازی یک بروالر نامیده می‌شود که قدرت به خصوص خودش را دارد و از این رو برای اینکه به این نیرو و قدرت دست پیدا کنید نیاز دارید تا به یک سطح مورد نیاز دست پیدا کنید. از این رو لئون نیز یکی از شخصیت‌های براول است که از نوع براول‌های افسانه‌ای نیز می‎باشد، یکی از خصوصیات آن قدرتی است که دارد و آن هم ناپدید شدن است.

لئون از آن دسته از شخصیت‌هایی در بازی است که قادر است از دید همگان پنهان شود و به سرعت ناپدید گردد و همین قدرتی است که این شخصیت را در بین دیگر شخصیت‌ها محبوب می‌کند. لئون برای محافظت از خود در برابر دیگر شخصیت‌ها از شمشیری که دارد به عنوان اسلحه استفاده می‌کند، البته اینکه از شمشیر استفاده می‌کند به این معنا نیست که قادر است تمامی افراد را در دور دست مورد حمله قرار دهد؛ بلکه این حمله کوتاه برد است و بستگی به مسافت دارد. از این رو هر چه فاصله لئون از حریف بیشتر باشد قدرت حمله و ضربه آن کاهش پیدا می‌کند زیرا این شخصیت حمله کوتاه بردی دارد.

نکته:

اگر که گیمر حرفه‌ای در این بازی باشید به راحتی متوجه خواهید شد که برای بدست آوردن لئون در این بازی باید زمان زیادی را در نظر بگیرید و امتیاز و جم بیشتری جمع آوری کنید زیرا بدست آوردن لئون در این بازی کار آسانی نیست. با توجه به اینکه بیشتر گیمرهای این بازی برای بالاتر بردن شانس و همچنین امتیازاتشان از مگا باکس استفاده می‌کنند، در نتیجه شانس بدست آوردن براولرهای افسانه‌ای را هم برای خود افزایش می‌دهند که در دسته لئون‌ها قرار می‌گیرد. البته روش‌های بدون استفاده از مگا باکس هم برای بدست آوردن این شخصیت‌ها وجود دارد که در ادامه به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت.

گرفتن لئون در بازی براول استارزترفندهای گرفتن لئون در بازی براول استارز

با توجه به سیستمی که رد بازی برای گیمرها وجود دارد احتمال اینکه با لئون بازی کنید و به راحتی آن‌ را بدست آورید، 23 درصد است. از این رو برای اینکه اولین لئون را در باکس بدست آورید باید این درصد و احتمال را هم در نظر داشته باشید که با یک جعبه کارت لئون چیزی حدود 435 باکس دیگر بدست خواهید آورد.

البته یک احتمال 99 درصدی برای این موضوع وجود دارد و آن هم این که اگر شانس خود را در باز کردن جعبه اول امتحان کنید به احتمال 99 درصد چیزی حدود 2000 جعبه دیگر بدست خواهید آورد. پس برای اینکه جعبه لئون بگیرید باید 99 درصد این موضوع را طی کنید. اما ترفندهای کارآمدی هم برای دست یافتن به این 99 درصد وجود دارد که تک تک همه آن را بررسی خواهیم کرد.

حواستان به الماس‌ها باشد

قطعا پس انداز کردن و کمی آینده نگر در هر زمینه‌ای باعث موفقیت است و موضوع جالب توجه این است که در بازی نیز این موضوع صدق می‌کند، برای اینکه بتوانید از مبارزهای افسانه‌ای درون بازی استفاده کنید نیاز صد در صدی به داشتن الماس خواهید داشت. الماس‌هایی که در بازی وجود دارد با استفاده از کامل کردن هر جعبه بدست خواهند آمد. البته نه تنها در هنگام گرفتن الماس بلکه در تمامی ترفندها برای هر بخش بازی شما به داشتن الماس نیاز دارید پس بیهوده آن‌ها را مصرف نکنید.

برای خرید الماس یا جم بازی براول استارز شما می توانید از طریق فروشگاه معتبر ایران موجو اقدام نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را دریافت نمایید.

تاثیر توکن در مگا باکس

یکی دیگر از ترفندهای ساده گرفتن لئون در براول استارز این است که از تاثیر توکن در مگا باکس استفاده کنید. هر 1000 توکنی که برای بدست آوردن لئون باید داشته باشید به چیزی حدود 50 الماس نیاز دارد، از این رو خرید توکن شانس شما را برای دریافت لئون افزایش خواهد داد.

گرفتن لئون در بازی براول استارزتیکت و رابطه مستقیم آن با گرفتن لئون در بازی براول استارز

تیکت‌ها تاثیر زنجیر واری بر روی شخصیت‌های افسانه‌ای می‌گذارند، از این رو استفاده از تیکت باعث می‌شود تا بتوانید به راحتی از توکن استفاده کنید. در این بین علاوه بر توکن می‌توانید با استفاده از تیکت‌ها مگا باکس هم دریافت کنید که می‌تواند بر روی شخصیت‌های بازی به خصوص لئون تاثیر زیادی داشته باشد. پس نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که باید این زنجیره را حفظ کنید تا بتوانید نبرد موفقیت آمیزی در براول استارز داشته باشید.

مگا باکس‌

داشتن یک مگا باکس در بازی براول استارز کمک زیادی به گرفتن لئون خواهد کرد اما شما همیشه این شانس را نخواهید داشت که باکس‌های شما همواره از لئون پر باشند. از این رو اگر خوش شانس باشید خیلی راحت می‌توانید از لئون درون جعبه بهره مند شوید و یا ممکن است که اصلا هیچ لئونی در بازی وجود نداشته باشد، از این رو همواره سعی کنید که احتمال 99 درصدی را رعایت کنید تا در بازی صاحب 2000 لئون شوید.

در آخر خریدن شخصیت‌های افسانه‌ای در بازی

آخرین مرحله در بازی که راه را برای مبارزه هموارتر می‌کند خرید براولرها و یا همان کاراکترهای بازی است. برای اینکه بتوانید از جم و امیتزا در بازی بهره مند شوید باید از هزینه استفاده کنید که می‌تواند به صورت پولی باشد و یا با استفاده از پرداخت‌های درون برنامه‌ای انجام پذیرد.

فروشگاه جم ایران موجو از بهترین و معتبرترین فروشگاه های جم بازی می باشد که شما می توانید با مراجعه به وب سایت این فروشگاه جم بازی مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت ممکن خریداری نمایید.

شما برای ما از گرفتن لئون در بازی براول استارز بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با گرفتن لئون در بازی براول استارز آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support