بازی محبوب موبایل سال 2020

برترین بازی های موبایل 2019
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 647
  • دیدگاه 2
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

محبوب ترین بازی های موبایل در سال 2020، آیا بهترین و محبوب ترین بازی ها در سال 2020 را می شناسید؟ با ما همراه باشید تا شما را با محبوب ترین بازی های موبایلی آشنا سازیم.

بازی موبایل برای بعضی از افراد بسیار سرگرم کننده است و افرادی هستند که وقت زیادی را برای پیگیری بازی‌های موبایلی صرف می‌کنند. در این میان گیمر های حرفه‌ای وجود دارند که انواع مختلف بازی محبوب موبایل را دنبال می‌کنند.

همچنین بازی‌های رایانه‌ای زیادی نیز در بازار موجود هستند که بعضی از آن‌ها بر روی تلفن همراه و گوشی‌های موبایل و بعضی دیگر نیز بر روی رایانه نصب می‌شوند و مورد استقبال جمع کثیری از کاربران قرار می‌گیرند.

بازی‌های موبایلی می‌توانند در نسخه‌های اندروید و سیستم عامل ios  به بازار ارائه شوند و مورد استفاده کاربران قرار بگیرند.

بازی‌های موبایل با توجه به سن، جنسیت و علایق افراد می‌توانند طرفداران ویژه‌ی خود را داشته باشند، ولی بعضی از بازی‌ها نیز هستند که برای اکثر افراد محبوبیت دارند. در این مطلب می‌خواهیم شما را با برخی از محبوب ترین بازی های موبایلی در سال 2020 آشنا سازیم. پس با ما همراه باشید.

بازی محبوب موبایل 2019

بازی محبوب موبایل

بهترین و محبو ترین بازی های موبایل

بازی موبایل کال آف دیوتی

از محبوب ترین بازی های موبایلی در سال 2020، بازی کال آف دیوتی می باشد. این بازی در حالت اول شخص است و در نسخه موبایلی کال آف دیوتی، بخش چند نفره آن بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. بازی Call Of Duty با کنترل فیزیکی نیز می‌تواند پشتیبانی شود.

کال آف دیوتی طرفداران خاص و ویژه خود را داشته و بهترین بازی موبایل در سال ۲۰۱۹ از نظر گوگل پلی بوده است.

بازی جورچین سه تایی

دومین بازی محبوب موبایل در سال 2020 جورچین سه تایی است. این بازی‌، از قدیمی‌ترین نوع  بازی‌هایی است که طرفداران خاص و ویژه خود را دارد.

این بازی‌ها بر روی کنسول‌های قدیمی نیز وجود داشته‌اند و حالا این تیم در سال ۲۰۱۹ نسخه موبایلی بازی جورچین سه تایی را  به بازار ارائه کرده است. بازی جورچین سه تایی محبوب موبایل به دو صورت آنلاین و آفلاین می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

بازی هری پاتر

یکی دیگر از محبوب ترین بازی های موبایل بازی هری پاتر است.

این بازی یک بازی واقعیت افزوده است که موقعیت‌های موجود در کتاب هری پاتر را بازسازی نموده است. در این بازی جادو، نقش بسیار پررنگی دارد و هر مرحله‌ای که پشت سر گذاشته می‌شود، جادوی جدیدتری را فرا خواهید گرفت.

بازی هری پاتر جزو بازی‌های آنلاین محسوب می‌شود و شبیه به بازی پوکمون گو می‌باشد.

بازی Children of the Light

چهارمین بازی محبوب موبایل، بازی Children of the Light است.

این بازی یک بازی شاعرانه و هنرمندانه است که فعلا نسخه ios  آن به بازار ارائه شده است و نسخه‌ی اندروید آن به زودی ارائه خواهد شد. در این بازی کاربر با ارواحی رو به رو می‌شود که این ارواح بین دنیاهای مختلف سرگردان هستند. این بازی در هر دو حالت آفلاین و آنلاین وجود دارد.

بازی گریم ولور

یکی دیگر از محبوب ترین بازی های موبایل، بازی گریم ولور است. این بازی افلاین بوده و نوعی بازی خشن و تند محسوب می‌شود.

بسیاری از این بازی‌ها نیاز به پرداخت میان برنامه‌ای دارند که به علت اینکه بازی‌ها خارجی هستند، امکان پرداخت به سادگی برای اکثر کاربران فراهم نیست و بهترین راه پرداخت میان برنامه‌ای، استفاده از امکانات سایت ایران موجو است.

بازی های محبوب موبایل 2019

برتربن و بهتربن بازی های انلاین موبایل 2019

کلام پایانی

در این مطلب شما را با محبوب ترین بازی های موبایل در سال 2020 آشنا ساختیم.

این بازی‌ها محبوبیت ویژه‌ای در بین طرفداران خود دارند و از استقبال ویژه‌ای نیز برخوردارند. بازی‌های کال آف دیوتی، جورچین سه تایی، هری پاتر و Children of the Light که  طرفداران ویژه‌ای دارند و برای پرداخت درون برنامه‌ای این بازی‌ها سایت ایران موجو پیشنهاد می‌شود.

فروشگاه جم ایران موجو یکی از بهترین و معتبرترین سایت های فروش پول بازی به شمار می آید و شما می توانید یک خرید جم ارزان را تجربه نمایید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • علیرضا قاسمی

    پست سرگرم کننده ای بود جالب بود ممنون

  • علی عزیزی

    بهترین بازی فری فایره

iranmojo online support