آموزش تنظیمات بازی ساکر استارز Soccer Stars

ترفندهای بازی ساکر استارز

بازی Soccer Stars (ستارگان فوتبال) به عنوان یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین بازی های اندروید و IOS شناخته می شود که تقریبا تمام گیمرها از سراسر جهان با آن آشنایی دارند. آموزش تنظیمات بازی ساکر استارز Soccer Stars می تواند کمک زیادی به گیمرها بکند که بتوانند از بازی لذت و هیجان بیشتری دریافت کنند. بازی های آنلاین در میان کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان محبوبیتی استثنایی و بی نظیر پیدا کرده اند. از جمله رایج ترین بازی های موبایلی آنلاین می توان به PUBG Mobile، Minecraft، Mortal Kombat X، King’s Empire، Clash of Clans و… اشاره کرد.

امروزه با پیشرفت سریع تکنولوژی شاهد حضور جذاب ترین و شگفت انگیزترین بازی های موبایل هستیم که برای سیستم عامل های مختلف عرضه می شوند. با قدرتمند تر شدن قطعات سخت افزاری گوشی های همراه، کیفیت بازی ها نیز بهتر می شود. اگرچه گوشی تلفن باعث شده است که هر فردی دارای حریم خصوصی و منحصر به فرد خود باشد اما بازی های چند نفره توانسته اند تجربه های متفاوت و بی نظیری را به کاربران بدهند. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر بازی ستارگان فوتبال و تنظیمات آن (Soccer Stars game settings) پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی ساکر استارز Soccer Stars

بازی ساکر استارز به عنوان یکی از معروف ترین بازی های آنلاین شناخته می شود که توسط کمپانی مینی کلیپ (Miniclip ) ساخته و عرضه شده است. این بازی می تواند توسط سیستم عامل های اندروید و IOS پشتیبانی شود و تا امروز بیش از ۵۰ میلیون بار توسط کاربران و گیمرها نصب شده است که نشان از محبوبیت بالای آن دارد.  بازی Soccer Stars یک بازی ورزشی ساده و بسیار جذاب است که گیمرها در آن فقط یک هدف دارند و آن گل زدن است.

 بازیکن ها در این بازی دارای ۵ مهره یا بازیکن هستند که می توانند با استفاده از تکنیک ها و تاکتیک های مختلف به پیروزی برسند. بازی ساکر استار دارای یک گرافیک عالی و فیزیکی واقع گرایانه است که گیمر می تواند در آن با میلیون ها نفر از سراسر دنیا به صورت آنلاین بازی کند. تنظیمات بازی ساکر استارز به گیمرها اجازه می دهد که هم در حالت آنلاین و هم در حالت آفلاین از بازی لذت ببرند.

آشنایی با بازی ساکر استارز Soccer Stars ویژگی های بازی ستارگان فوتبال

این بازی مانند تمامی بازی های موبایلی از ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی بهره می برد که مهم ترین آنها به شرح زیر هستند:

  • بازی این قابلیت را دارد که به صورت آنلاین انجام شود و گیمرها قادرند با سایر بازیکنان از سراسر جهان بازی کنند.
  • کاربران و گیمرها سه بخش جذاب و مهیج برای بازی کردن دارند. بخش اول مسابقات رو در رو یا یک در مقابل یک است که هر فرد میزانی سکه را تعیین کرده و بر سر مجموع آن مسابقه می‌دهد. در این روش، گیمر می‌تواند زمین های مختلف را انتخاب کند که برای ورود به هر کدام لازم است هزینه هایی پرداخته شود، قوانین پیروزی و تعداد گل در هر زمین نیز متفاوت است. یک مرحله هم وجود دارد که گیمر می تواند تمام دارایی خودش را در یک بازی شرط بندی کند که البته ریسک بسیار بالایی است.
  • همچنین گیمرها می توانند بدون استفاده از اینترنت و به صورت آفلاین با دوستان خود بازی کنند.
  • با توجه به اینکه Soccer Stars به Play Games گوگل متصل است، گیمرها می‌توانند از طریق سینک کردن بازی با Gmail و یا حساب Facebook خودشان، بازی را برای همیشه حفظ کنند و حتی در صورت تعویض گوشی سکه ها و پول های خود را به گوشی جدید خود منتقل کنند. به صورت کلی بازی از بین نمی رود و اعتبار گیمرها برای همیشه حفظ خواهد شد.
  • بازی بسیار ساده و قابل فهم است و همه رده های سنی می توانند به سادگی با آن بازی کنند.
  • گیمرها می توانند در لیگ ها و سطح های مختلف با هم رقابت کنند.

راه اندازی و تنظیمات بازی ساکر استارز برای اولین بار

همانطور که گفته شد بازی ستارگان فوتبال از محبوبیت بالایی برخوردار است و میلیون ها بار توسط گیمرها  دانلود و نصب شده است. راه اندازی اولیه و تنظیمات بازی ساکر استارز را می توان در چندین مرحله مختلف تقسیم بندی کرد که به شرح زیر هستند:

  • در مرحله اول باید از اتصال اینترنت اطمینان حاصل کرد چرا که این بازی بیشتر به صورت آنلاین استفاده می شود.
  • در مرحله دوم از تنظیمات بازی ساکر استارز لازم است که برنامه و نرم افزار بازی ستارگان فوتبال دانلود شود چون برای دسترسی به آن لازم است که بر روی موبایل وجود داشته باشد. بازی ساکر استارز در فروشگاه های مختلف و اپ استورهای اندرویدی و IOS در دسترس کاربران قرار می گیرد. البته می توان بازی را از سایت رسمی کمپانی Miniclip  نیز دانلود کرد.
  • در مرحله بعدی مانند هر برنامه جدید لازم است که بازی بر روی موبایل نصب شود.
  • در مرحله آخر که گیمر می خواهد وارد بازی شود باتوجه به سیستم عامل گوشی می تواند از راه های مختلفی استفاده کند. در گوشی های اندرویدی می تواند از Gmail، Facebook، اکانت مینی کلیپ و ورود به صورت مهمان وارد برنامه شود و در سیستم عامل IOS نیز گیمر می تواند از طریق فیسبوک، مینی کلیپ و ورود به صورت مهمان وارد برنامه شود.

راه اندازی و تنظیمات بازی ساکر استارز برای اولین بارترفندهای موجود در بازی ساکر استارز

بعد از آنکه مراحل گفته شده از تنظیمات بازی ساکر استارز در قسمت قبلی انجام شد، می توان به راحتی از بازی لذت برد و آن را انجام داد اما می توان از تنظیمات دیگری نیز استفاده کرد که می توانند برای گیمرها جذاب باشند. بعد از آنکه گیمر وارد محیط برنامه شد می تواند برای انتخاب عکس یا تغییر عکس موجود در بازی اقدام کند. برای این کار می تواند بر روی آدمک کلیک کند و تصویر دلخواه خود را به پروفایل اضافه کند. انتخاب نام نیز یکی از مراحل تنظیمات بازی ساکر استارز است و لازم است که بر روی عبارت Gamer ID کلیک کرد و سپس نام دلخواه خود را وارد کرد.

بازی ستارگان فوتبال مانند تمام بازی های موبایلی دارای ترفندها و تنظیمات مختلفی است که گیمرها می توانند با استفاده از آنها چالش ها و هیجانات مختلفی را تجربه کنند و از سایر بازیکن ها بهتر باشند. به صورت کلی به گیمرها توصیه می شود که با استفاده از گزینه “ورود به صورت مهمان” وارد بازی نشوند چرا که در این گزینه هیچگونه ثبتی صورت نمی گیرد و بازیکنان نمی توانند بعد از تعویض گوشی خود یا گم کردن آن از امتیازات مراحل قبل خود استفاده کنند و لازم است که بازی را مجددا از سطح اول شروع کنند.

اگرچه تنظیمات بازی ساکر استارز می تواند بسیار راحت باشد و همه گیمرها به راحتی می توانند آنها را انجام دهند اما در این بازی ترفندهایی وجود دارد که می تواند بازی را جذاب تر و هیجان انگیز تر کند. از مهم ترین ترفندهایی که می تواند در بازی ستارگان فوتبال انجام داد می توان موارد زیر را عنوان کرد:

کسب امتیاز با یک ضربه

با توجه به آنکه گیمرها می توانند در شروع بازی از چیدمان مختلفی استفاده کنند می توان با یک شوت دقیق توپ را به هدف نزدیک کرد و امتیاز گرفت. چیدمان مختلف دو گیمر باعث ایجاد شکاف در وسط زمین می شود و با شوت توپ می توان امتیاز کسب کرد.

کنترل دو انگشتی

استفاده از یک انگشت برای کنترل بازیکن بر روی نمایشگرهای کوچک می تواند مشکل باشد بنابراین لازم است که از دو انگشت استفاده کرد. استفاده از دو انگشت می تواند سرعت و عکس العمل بازیکن ها را بیشتر کند. تکنیک دو انگشت بیشتر برای حالت آفلاین می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. چنانچه حریف بازیکنان خود را روی خط داشته باشد، می توان یکی از بازیکنان خود را به آنجا فرستاد تا آنها را به بیرون ببرد.

دام قدرت حداکثر

استفاده از حداکثر قدرت در زمان واحد برای هر شوت اشتباهی است که معمولا تازه کارها از آن استفاده می کنند. قدرت کامل و بالا می تواند کنترل بازی را از گیمر بگیرد و این می تواند باعث شود که حریف او بتواند از شرایط به نفع خودش استفاده کند. استفاده از قدرت می تواند ضرب توپ را افزایش دهد اما دقت پایین خواهد آمد. دور شدن از توپ می تواند حرکت بسیار هوشمندانه ای باشد چرا که می توان با این حرکت مدافع حریف را به یک موقعیت مسدود کننده تغییر داد و یک بازیکن مخالف از میان برداشته خواهد شد.

قفل گشایی تیم های بیشتر

هرچقدر سطح تجربه گیمرها بالاتر برود می توانند از تیم های بیشتری در بازی استفاده کنند. همچنین می توان تعداد تیم ها را با استفاده از خرید سکه ساکر استارز افزایش داد.

بازی با دوستان نزدیک در ساکر استارز

بازی ستارگان فوتبال هر روزه گیمرها و کاربران جدیدی را به خود جذب می کند و کاربرها می توانند با سایر افراد از سراسر جهان بازی کنند. در تنظیمات بازی ساکر استارز گیمر ها می توان با انجام ۴ مرحله ساده و راحت با دوستان خود بازی کنند.

  1. در مرحله اول باید وارد برنامه بازی شد. برای این کار می توان از دو قسمت مجزا استفاده کرد. می توان هم گزینه Play With Friend را انتخاب کرد و هم در گوشه سمت چپ پایینی بر روی آیکون دسته جمعی کلیک کرد.
  2. در مرحله دوم و در قسمت Search بازی لازم است که آیدی دوستان مورد نظر را سرچ کرد.
  3. در مرحله سوم دوستانی که در قسمت قبلی پیدا شده اند را به لیست دوستان اضافه می کنند و برای این کار بر روی گزینه Add Friend کلیک می کنند.
  4. در نهایت و در مرحله آخر تنظیمات بازی ساکر استارز می توان با زدن دکمه Challenge و انتخاب زمین بازی با دوستان مورد نظر بازی کرد.

بازی با دوستان در ساکر استارزخرید سکه ساکر استارز

با استفاده از خرید سکه ساکر استارز شما می توانید اکانت خود را قوی تر سازید و به بسیاری از ترکیب های بازی ساکر استارز دست پیدا کنید. شما می توانید برای خرید سریع جم، خرید الماس بازی، خرید سکه بازی و… به سایت ایران موجو مراجعه فرمایید و در کمترین زمان و ارزان ترین قیمت به خرید جم بپردازید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

38 دیدگاه
  • Arsham Gh

    سلام صفحه بازی من یهویی بزرگ شده مهره ها بزرگ شده گردنه ها هم بزرگ شده همه چی بزرگ شده باید چیکار کنم

    • خانم پیری زاده

      سلام .باید بازیتون رو حذف و دوباره نصب کنید.

iranmojo online support