عجیب ترین گلیچ های کلش اف کلنز

عجیب ترین گلیچ های کلش اف کلنز

اگر از گیمرهای حرفه‌ای هستید، حتما با بازی‌های استودیوی سوپرسل آشنایی دارید و به گلیچ های کلش اف کلنز نیز برخورد کردید . این بازی‌ها پلتفرم موبایل را به یک مکان بسیار جذاب تبدیل کرده‌اند و از نظر نوآوری و مکانیزم‌ها، تاثیرگذار بودند. در سال ۲۰۱۲، سوپرسل با ارائه بازی کلش آف کلنز، یک نوآوری جدید در صنعت بازی‌ سازی موبایل ایجاد کرد. اما علیرغم تمامی پتانسیل‌ هایش، کلش آف کلنز همچنان دارای نقص‌هایی است. در این مقاله از ایران موجو، به بررسی گلیچ های کلش اف کلنز کلش آف کلنز بپردازیم پس با ما همراه باشید.

گلیچ های عجیب کلش اف کلنز

  • بسته جم‌های بی ‌نهایت
  • تروفی‌های منفی
  • لوت کارت‌های بی ‌نهایت
  • داشتن ۶۵ هزار تروفی برای ملحق شدن به کلن
  • گلیچ X-Bow
  • کرش کردن بازی
  • قرار دادن ساختمان‌ها در داخل آب
  • گلیچ اعضای کلن
  • قرار دادن چند ساختمان روی یکدیگر
  • قابلیت فروش تاون ‌هال

در ادامه با عجیب‌ترین گلیچ‌ های کلش آف کلنز بیشتر آشنا خواهید شد:

بسته جم‌های بی ‌نهایت کلش اف کلنز

بسته جم‌های بی ‌نهایت کلش اف کلنز

اگر از گیمرهای قدیمی بازی کلش آف کلنز باشید، به احتمال بسیار زیاد این گلیچ را خوب به یاد دارید. سال ۲۰۱۴؛ سالی بود که بازیکنان یکی از عجیب ‌ترین گلیچ های کلش اف کلنز را تجربه کردند. این گلیچ به شما اجازه می‌ داد که با خرید بسته جم ۲۰ دلاری، به جم‌های نامحدودی دست پیدا کنید.

گلیچی که بیشتر شبیه داستان‌ های فانتزی است، اما در حقیقت چنین اتفاقی رخ داده بود. ماجرا از این قرار بود که اگر بازیکنی بسته جم ۲۰ دلاری را از فروشگاه بازی تهیه می ‌کرد، در حالت عادی باید ۲۵۰۰ جم به اکانتش اضافه می‌شد؛ اما این گلیچ کاری می‌ کرد که مقدار جم‌ های شما در بازی نامحدود شوند. همچنین اگر قصد خرید جم کلش اف کلنز ارزان را دارید میتوانید به صفحه این محصول در ایران موجو مراجعه کنید و پس از خرید در کمتر از چند دقیقه جم کلش خود را دریافت کنید.

در واقع همه ‌چیز ساده بود! یعنی شما بسته ۲۰ دلاری را می‌ خریدید، ساختمان‌ها و نیروهایی که لازم داشتید را ارتقا می‌دادید و کافی بود که یک بار از بازی خارج شده و دوباره به آن برگردید؛ در کمال ناباوری جم‌های شما نه تنها کم نمی‌ شد بلکه به تعداد آن‌ها نیز با تکرار دوباره این مراحل اضافه شده و عملا هیچ جمی از بازی شما کم نمی ‌شد.

در نهایت سوپرسل این گلیچ را سریعا رفع کرد. اما چیزی‌ که این ماجرا را عجیب‌تر می‌کرد، این بود که بسیاری از بازیکنان توانستند جم‌هایی که از این روش به دست آورده بودند را نگه دارند. همچنین چون الماس مهمترین گزینه برای بازیکنان کلش اف کلنز است ما در مقاله ای آموزش استراتژی جمع آوری الماس کلش اف کلنز را توضیح داده ایم.

تروفی‌های منفی در کلش

تروفی‌های منفی در کلش

در دنیای بازی‌ها، تجربه دیدن جم و منابعی که منفی شده‌اند، به خاطراز چیترهایی که سعی در تقلب داشته ‌اند، اتفاق معمولی است. اکثر بازی‌ها همچون سوپرسل، به افرادی که از تقلب استفاده کرده‌ اند، معمولا جریمه می ‌دهند، منابع آن‌ها را به زیر صفر می ‌برند و منفی می‌کنند. اما آیا شنیده‌ اید که تروفی‌های منفی هم در بازی‌ها وجود دارد؟ چند سال پیش، یک بازیکن ردیت که تروفی‌هایش به منفی رسیده بود خبر جالبی را منتشر کرد.

بعد از رسیدن به تروفی صفر، تصمیم گرفت به یک حمله دیگر بپردازد؛ اما اتفاق عجیبی رخ داد. در صورت باخت در این حمله، یک تروفی از تعداد تروفی ‌هایش کم می‌شد. اینجا بود که موضوع جالب‌تر شد؛ زیرا این بازیکن قبلا به تروفی صفر رسیده بود و دیگر تروفی برای از دست دادن نداشت! پس از پایان حمله و شکست این بازیکن؛ تروفی‌هایش به منفی تبدیل شدند و از تروفی صفر، به منفی ۱ رسید. به همین خاطر می‌ توان آن را یکی از عجیب ترین گلیچ های کلش اف کلنز دانست.

لوت کارت‌های بی ‌نهایت کلش اف کلنز

لوت کارت‌های بی ‌نهایت کلش اف کلنز

وقتی که در بازی کلش آف کلنز به نبردها می ‌پردازیم و به دنبال جمع کردن آیتم‌ها و گنجینه‌های باقی‌ مانده هستیم، احساس هیجان و شادی بی ‌نظیری داریم. این اتفاق معمولاً هر بازیکنی را وسوسه می‌کند که بیشتر و بیشتر زمان و انرژی خود را برای این بخش از بازی صرف کند.

اما یکی از چیزهای خنده‌ دار و جالبی که درباره‌ بازی گفته می‌شه، گلیچ لوت کارت‌ها است. چند سال پیش یکی از اعضای جامعه‌ کلش آف کلنز در ردیت اظهار کرد که لوت کارت او دچار گلیچ شده است. این بازیکن هر زمان که می‌خواست از آن لوت استفاده کند، منابع موجود در آن لوت دوباره پر می شدند و عملاً او می‌توانست به دنیای بی‌نهایتی از منابع دست پیدا کند.

عجیب است که پس از مشخص شدن این گلیچ های کلش اف کلنز، تعداد زیادی از دیگر بازیکنان هم تلاش کردند تا از این وضعیت خارق ‌العاده استفاده کنند، اما بعضی از بازیکنان متوجه شدند که این کار به بازی آن‌ها آسیب می‌زند. چند نفر موفق شدند از این مسئله بهره برند اما به دلیل اینکه سازندگان بازی به سرعت این مشکل را شناسایی کردند، دسترسی به این گلیچ سریعا قطع شد و همه چیز به حالت عادی برگشت.

داشتن ۶۵ هزار تروفی برای ملحق شدن به کلن

در سال ۲۰۱۵ یک کلن به نام Mx.City در بازی کلش اف کلنز وجود داشت که فقط یک نفر در آن عضو بود. در ابتدا همه چیز به نظر عادی می‌رسید، اما وقتی وارد بخش اطلاعات کلن می‌شدید، داستان دیگری شروع می شد. برای عضویت در این کلن به ۶۵ هزار تروفی نیاز داشتید. این نکته از آن جایی عجیب به نظر می‌رسید که هنوز هم کسی به این تعداد تروفی نرسیده است! به همین خاطر می توان آن را یکی از عجیب ترین گلیچ های کلش اف کلنز دانست.

گلیچ X-Bow

گلیچ X-Bow

سازه‌های دفاعی یکی از اجزای مهم و جدا ناپذیر از بازی محبوب کلش آف کلنز هستند و اگر بخواهید آن ها را نادیده بگیرید یعنی دارید یک سازه مهم در برابر دفاع از دشمنان را از دست می‌دهید. یک سازه دفاعی که بی شک طرفداران زیادی دارد X-Bow است. در دهه‌های گذشته،  برخی اشتباهات در کد بازی ‌ها رخ می‌داد و X-Bow دیگر عملکرد صحیح خود را اجرا نمی ‌کرد. این موضوع باعث آشفتگی و از بین رفتن تمامی امکانات آن شده بود. این مشکل باعث شد که بسیاری از بازیکنان حتی در حملات خود نیز از این ضعف بهره ببرند. خوشبختانه، سوپرسل به سرعت این مشکل را برطرف کرد و همه چیز به حالت قبل بازگشت.

کرش کردن بازی کلش اف کلنز

کرش کردن بازی کلش اف کلنز

در دنیای بازی‌های آنلاین، کرش کردن و از دست دادن پیشرفت‌ها به خاطر مشکلات فنی یک مسئله بدیهی است. اما چیزی که از آن به عنوان یکی از گلیچ های کلش اف کلنز یاد می شود واقعا عجیب است. تصور کنید که دارید آماده حمله به حریف خود می‌شوید. وقتی نیروهایتان را برای حمله می فرستید، ناگهان بازی کرش کرده و شما را از قهرمانی دور می‌کند. این موضوع باعث ناامید شدن خیلی از افراد شد و حتی کسانی که دنبال تروفی‌های بالا بودند نیز به این موضوع برخورد می‌ کردند.

بیشتر بازیکن ها حس می‌کردند که شاید کلش آف کلنز هک شده یا این بازی ایرادات فنی زیادی داشته باشد. البته شرکت سوپرسل هیچ اقدامی نسبت به این موضوع نکرد و ماجرای این کرش‌های غیرقابل پیش ‌بینی، به یکی از اسرار این بازی تبدیل شد.

قرار دادن ساختمان‌ها در داخل آب در کلش اف کلنز

قرار دادن ساختمان‌ها در داخل آب در کلش اف کلنز

استراتژی مناسب برای مقابله با حملات حریفان و افزایش دفاعات خود، امری حیاتی در بازی Clash of Clans است. در این بازی، شما می ‌توانید ساختمان‌های دهکده خود را به دلخواه منتقل کنید و به ترتیب مورد نیاز خود قرار دهید. همچنین، امکان دارید ساختمان ‌های بازی را خارج از محدوده دهکده ببرید، اما امکان قرار دادن آن‌ها در آنجا وجود ندارد.

در گذشته، یک گلیچ در قسمت ویرایش دهکده وجود داشت که به شما این امکان را می‌داد که ساختمان‌های خود را در آب یا حتی خارج از مرزهای دهکده قرار دهید. این موضوع حتی برای ساختمان‌های بیلدر بیس نیز صدق می‌کرد. این گلیچ هیچ تأثیری بر روی گیم‌ پلی بازی نداشت و تنها ظاهر ساختمان ‌ها را در آب تغییر می‌داد، اما با این حال، امری جالب بود و می توان آن را یکی از گلیچ های کلش اف کلنز در نظر گرفت.

گلیچ های کلش اف کلنز برای اعضا

متاسفانه توانایی تعیین دقیق اینکه چگونه این گلیچ رخ داده است، وجود ندارد! حداکثر تعداد اعضا در یک کلن ۵۰ نفر است؛ اما این گلیچ باعث شده بود که تعداد اعضای کلن به ۵۱ نفر برسد. این گلیچ به نظر کمیاب می ‌آید و احتمال دوباره رخ دادن آن کم است. در گذشته، موارد عجیب و غریبی درباره کلن‌ها روی داده بود؛ به عنوان مثال، کلنی با ۲ لیدر یا حتی بدون هیچ عضوی! بنابراین، داشتن یک کلن با ۵۱ نفر هم چندان عجیب به نظر نمی ‌رسد.

قرار دادن چند ساختمان روی یکدیگر در کلش

اگر شما یکی از گیمرهایی هستید که علاقه‌ مند به تغییر دهکده خود هستند، حتما با این مسئله آشنایید. قرار دادن چند ساختمان روی یکدیگر، کاری آسان نیست اما وقتی موفق می‌شوید، حتی نمی‌توانید آن را حفظ کنید! در سال ۲۰۱۶، یک بازیکن به نام 2016 bug/glitch توانست این کار را انجام دهد. اگر از دهکده‌اش عبور می ‌کردید، متوجه می ‌شدید که کلن کاستل و تاون ‌هال‌اش کاملا به هم فشرده بودند. کلن کاستل دقیقا روی تاون‌ هال قرار داشت و در نهایت یکی از بازیکنان نشان داد که این مسئله قابل انجام است. این نوع تغییرات بسیار عجیب و منحصر به فرد هستند.

قابلیت فروش تاون ‌هال در کلش اف کلنز

اگر از بازیکنان روزهای اولیه کلش اف کلنز بودید، حتما به یاد دارید که در یک زمان، می‌ توانستید تمام آیتم‌ها و ساختمان ‌های خود را در بازی بفروشید. این امکان به شما این اجازه را می‌ داد که تقریبا هر چیزی را که در دنیای بازی داشتید، بفروشید. اما وقتی به تاون‌ هال می‌رسید، قابلیت فروش آن نیز وجود داشت که می توان این موضوع را یکی از گلیچ های کلش اف کلنز دانست. با کلیک بر روی چندین ساختمان مختلف، یک پیام ظاهر می‌ شد که شما می‌توانستید تاون ‌هال خود را نیز بفروشید. البته این تنها یک پیام بود و عملا امکان واقعی فروش تاون‌ هال وجود نداشت.

جمع بندی

با این همه عجیب و غریب بودن گلیچ‌ های کلش اف کلنز، همواره یادآور می‌ شود که هدف اصلی این بازی، سرگرم کردن و ارتقاء مهارت‌های استراتژیک شماست. بنابراین، هر چقدر هم که گلیچ ‌ها ممکن است شما را به خنده بیاندازند، بهتر است همواره بر روی چالش ‌های واقعی بازی تمرکز کنید و از تجربه‌های مختلف لذت ببرید. حالا می‌خواهیم از شما به عنوان یک گیمر سوال کنیم که به نظرتان عجیب ‌ترین گلیچ بازی کلش آف کلنز چه بوده و چه چیزی در این بازی باعث تعجب شما شده است؟

 

ثبت دیدگاه
iranmojo online support