چگونه کالاف دیوتی را با دسته بازی کنیم؟

تنطیم دسته بازی کال اف دیوتی

جز کسانی هستید که دوست دارد بازی شگفت انگیز و بی نظیر کال اف را با دسته تجربه کند؟ اگر سوال، چگونه دسته بازی کالاف دیوتی را فعال و استفاده کنیم؟ جز سوالات ذهنی شما محسوب می شود، توصیه می کنیم در این مطلب با سایت ایران موجو یکی از معتبرترین سایت های بازی در ایران همراه باشید. ایران موجو در این مطلب به تمامی سوالات ذهنی شما پاسخ خواهد داده شد. در این بخش از آموزش بازی کالاف دیوتی ایران موجو را همراهی کنید.

Call of Duty یکی از محبوب ترین ها

Call of Duty یکی از محبوب ترین و بهترین بازی های تاریخ صنعت گیم به حساب می آید که بیش از 100 میلیون بار در سراسر دنیا دانلود و نصب شده است. این مجموعه بازی تا به امروز بیش از 17 نسخه متفاوت را برای کاربران خود عرضه کرده است و توانسته همچنان موفق و محبوب باشد. بازی ندای وظیفه برای پلتفرم های مختلفی از جمله پلی استیشن، ایکس باکس، کامپیوترهای شخصی، گوشی های موبایل و غیره عرضه شده است و گیمرها می توانند از هرکدام از این پلتفرم ها استفاده کنند و با هیجان و چالش های شگفت انگیز بازی را تجربه کنند. در ادامه این مطلب از فروشگاه جم ایران موجو به معرفی بیشتر بازی  و همچنین نحوه استفاده از دسته و کنترلر بازی کالاف دیوتی پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی کال آف دیوتی

بازی کال آف دیوتی (Call Of Duty) یک بازی در سبک اکشن، ماجراجویی و تیراندازی اول شخص است که کمپانی هایی مانند اکتیویژن، اینفینیتی وارد و تری آرچ در ساخت، عرضه و انتشار آن دخیل هستند. اولین نسخه از مجموعه بازی های COD در سال 2003 روانه بازارها شد.این بازی امروز با بیش از دو دهه سابقه همچنان یکی از محبوب ترین بازی های ویدیویی جهان به حساب می آید. از جمله مهم ترین ویژگی های این بازی که جذابیت آن را بالا می برد می توان به داستان های جذاب، گرافیک عالی، گیم پلی و گان پلی مناسب، صداگذاری و موسیقی های بی نظیر، هوش مصنوعی با کیفیت و غیره اشاره کرد که تقریبا در تمام نسخه های بازی تعادل داشته اند.

دسته بازی کالاف دیوتی

نحوه استفاده از دسته بازی کال آف دیوتی

همانطور که گفته شد این بازی برای پلتفرم های مختلفی عرضه شده اند و بازیکنان می توانند به تناسب شرایط خود از هر کدام از این پلتفرم های استفاده کنند. با توجه به موفقیت های بسیار زیادی که بازی کال آف دیوتی در مدت این چند سال به دست آورده است، کمپانی اکتیویژن در تلاش بوده است که پشتیبانی های خود را ارتقا بدهد و امکانات و بخش های جدیدی به بازی بدهد.از این رو نحوه استفاده از دسته بازی کال آف دیوتی بسیار حائز اهمیت است.

حالت زامبی، امکان اتصال کنترلرهای پلی استیشن 4 و ایکس باکس از جمله جدیدترین امکانات این بازی هستند. اگرچه بسیاری از گیمرها عادت کرده اند که با استفاده از موس یا کیبورد بازی کنند اما قطعا هیجان و لذت استفاده از کنترلرها و دسته های بازی وصف ناشدنی هستند. بسیاری از بازی ها توانایی تشخیص کنترلرها خصوصا جوی استیک را ندارد.

تنظیم دسته بازی Call Of Duty

همانطور که گفته شد تعدادی از بازی هی توانایی پشتیبانی از دسته های بازی را ندارند و برای استفاده از کنترلر لازم است که تنظیمات ابتدایی آنها انجام شود. برای تنظیم دسته بازی کالاف دیوتی باید طبق مراحل زیر عمل شود:

• در مرحله اول لازم است که نرم افزار Xpadder را دانلود کرده و آن را حالت فشرده خارج کرد. بعد از باز شدن برنامه لازم است که بر روی دکمه آچار (تنظیم) کلیک شود تا پنجره بنفش رنگ باز شود. این تصویر بنفش نشانگر تصویر دسته بازی بازیکن است.

• در مرحله بعدی گیمر می تواند یک عکس برای کنترلر خودش انتخاب کند. این کار می تواند به تشخیص ساده تر دکمه کمک کند.

• در مرحله بعدی لازم است که وارد بخش Stick شده و دکمه Enabled را انتخاب کرد. بعد از این کار می توان کلیدهای سمت چپ کنترلر را از طریق درخواست برنامه وارد کرد. پس از انجام این کار دکمه Enabled جدید باید فعال شود و کلیدهای سمت راست کنترلر نیز معین شوند. در مرحله بعدی می توان گزینه Dpad را انتخاب کرده و تیک Enabled را زد و سپس دکمه های جهتی کنترلر را مرتب کرد.

• در مرحله بعدی و با استفاده از دکمه سبز رنگ Buttons می تواند سایر دکمه های دسته بازی مانند R1، R2، L1، L2 و… را مرتب کرد. در این مرحله چنانچه کنترلر بازیکن دارای دکمه های بیشتری نیز باشد نمایان می شوند. بعد از آنکه همه دکمه های دسته بازی مشخص شدند می توان با فشار دادن آنها موقعیت دقیق آنها را پیدا کرد.

!!! برای خرید پول بازی کالاف دیوتی ارزان همین حالا از طریق سایت ایران موجو اقدام کنید!!!

استفاده از دسته های بازی کالاف دیوتی در سیستم عامل IOS

همانطور که گفته شده سازنده های بازی کال آف دیوتی تلاش زیادی کرده اند تا پشتیبانی های مناسبی برای بازی ندای وظیفه ارائه کنند. استفاده از دسته بازی برای سیستم عامل IOS می تواند جذابیت های بسیار زیادی برای گیمرها داشته باشد. برای استفاده از دسته بازی کالاف دیوتی در سیستم عامل IOS لازم است که نرم افزار IOS 11 یا نسخه‌ های جدیدتر این برنامه بر روی سیستم گیمرها نصب شده باشد.

بعد از نصب این برنامه گیمر باید به قسمت Setting برود و سپس گزینه بلوتوث دستگاه را روشن کند. با این کار گوشی موبایل می تواند کنترلرهای مورد نظر را جست و جو کند. برای آنکه گوشی بتواند دسته های پلی ‌استیشن 4 را پیدا کند لازم است که بازیکن در صفحه جست و جو دکمه‌ های PS و Share را هم ‌زمان نگه ‌دارد تا وقتی که چراغ جلوی دسته شروع به چشمک زدن نماید. برای اتصال به دسته های ایکس باکس 1 نیز می توان دکمه‌ های Xbox و Sync را هم‌ زمان فشار داد و سپس بعد از جست و جوی کنترلر بر روی گزینه Connect کلیک کرد.

بعد از آنکه این مراحل توسط بازیکن انجام شد می تواند بازی Call of Duty Mobile را در گوشی خودش باز کند و بعد از وارد شدن به قسمت Settings گزینه Controller را بزند و از فعال بودن گزینه Controller Support مطمئن شود. در تنظیمات این بازی بازیکن قادر است که کنترلر های خود را مانند کنسول ‌های بازی شخصی سازی کند.

استفاده از دسته های بازی کالاف دیوتی در اندروید

اتصال دسته های بازی به گوشی هایی با سیستم عامل اندروید شباهت‌ زیادی به سیستم عامل IOS دارد. برای استفاده از دسته های بازی کالاف دیوتی در اندروید بازیکن باید بعد از ورود به قسمت Setting به گزینه Bluetooth برود و گزینه Pair New Device را انتخاب کند. اطمینان حاصل کند که دسته بازی در حالت چشمک زن و قابل جست و جو باشد. بعد از آنکه بازیکن متصل شد باید بازی Call of Duty Mobile را اجرا کند. بعد از این کار با فشار دادن گزینه Setting باید گزینه Controller Support را فعال کرد.

• باید توجه داشت که بازیکنانی که در هنگام بازی Call of Duty Mobile از دسته بازی استفاده می کنند تنها در مقابل حریفانی قرار خواهند گرفت که در حال استفاده از کنترلر هستند. این کار به بازیکنان این اطمینان را می دهد که تمامی بازیکنان به صورت برابر بازی می کنند.

برای خرید پول بازی کالاف دیوتی شما می توانید از طریق وب سایت معتبر ایران موجو اقدام کنید. این وب سایت با چندین سال سابقه یکی از بهترین و ارزان ترین فروشگاه های جم بازی به شمار می آید و شما می توانید یک خرید جم ارزان را تجربه نمایید.

شما برای ما از تنظیمات دسته بازی کالاف دیوتی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با تنظیمات دسته بازی کالاف دیوتی موبایل آشنا کردیم. با استفاده از این راهنما به راحتی هر چه تمام تر می توانید از دسته بازی کالاف دیوتی استفاده کنید. چنانچه تجربه متفاوتی در این باره دارید، آن را از طریق نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

57 دیدگاه
  • سجاد

    سلام چرا تو بازی کارکتر حرکت نمیکنه

    • خانم سرابی

      سلام دوست عزیز وارد تنظیمات بازیتون بشید و تو قسمتCONTROLLER اونجا براساس دسته ای که دارید میتونید تنظیمات مربوطه رو انجام بدید

  • علی

    سلام ببخشید دسته پی سی من کاملا سالمه ولی نمیدونم چرا داخل بازی کار نمی کنه؟

iranmojo online support