همه چیز درباره رویداد Punk Squad بازی فری فایر

خرید الماس فری فایر ایران موجو

کمتر بازیکنی را می توان یافت که با بازی فری فایر آشنایی نداشته باشد و یا در سال های اخیر آن را تجربه نکرده باشد. این بازی بتل رویال جذاب با وجود داشتن عمر کوتاه خود توانسته به موفقیت های متعددی دست پیدا کند در همواره در رتبه بندی های سالانه بازی های موبایلی جایگاه ویژه ای داشته باشد. مهم ترین و بارزترین ویژگی های بازی می توان به تنوع و تعدد جوایز و پاداش ها در ایونت های مختلف اشاره کرد. در ادامه این مطلب از آموزش بازی فری فایر به معرفی بازی و همچنین بررسی جوایز ایونت جدید Punk Squad بازی فری فایر پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی فری فایر

بازی فری فایر به عنوان یکی از بازی های سبک بتل رویال و اکشن برای اولین بار در سال 2017 توسط کمپانی و استودیوی بازی سازی Dots Studio 111 طراحی و ساخته شد و سپس شرکت سنگاپوری گارنا (Garena) آن را به صورت رایگان و با پرداخت های درون برنامه ای برای پلتفرم های موبایلی اندروید و آی او اس منتشر کرد. از آنجایی که این بازی شباهت های بسیار زیادی به بازی پابجی موبایل و فورتنایت از نظر داستان و سبک دارد با استقبال خوبی از جانب گیمرها مواجه شد و در سال 2018 بیشتری میزان دانلود را در میان بازی های موبایلی داشت.

در این بازی 50 بازیکن در یک جزیره دورافتاده گیر افتاده اند و باید برای زنده ماندن با دشمنان و موانع مختلف مواجه شوند. در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند. بازی فری فایر مانند سایر بازی های موبایلی ویژگی های و قابلیت های منحصر به فردی دارد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر می باشد:

  • بازیکنان می توانند به صورت آنلاین با سایر گیمرهای جهان بازی کنند.
  • گرافیک بازی به دلیل موتور گرافیکی یونیتی کیفیت بالایی دارد.
  • گیم پلی بازی به شدت جذاب و اعتیادآور است.
  • موسیقی های متن بازی و صداگذاری ها کاملا حرفه ای هستند
  • مراحل، ماموریت ها و آیتم های بازی از تنوع بالایی برخوردارند.

راهنمای بازی فری فایرمعرفی ایونت جدید Punk Squad بازی فری فایر

همانطور که گفته شد در بازی فری فایر بازیکنان می توانند چالش های مختلف و متعددی را تجربه کنند. این بازی از ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار است. یکی از جذاب ترین ویژگی های بازی تنوع بالای ایونت های آن می باشد. در هر کدام از ایونت های مختلف بازی گیمرها می توانند به امتیازات و جوایز مختلفی دسترسی داشته باشند که می توانند در سطوح بعدی بازی بسیار موثر باشند و نحوه بازی گیمرها را تحت تاثیر قرار دهند.

یکی از جدیدترین ایونت های بازی فری فایر که به تازگی به آن اضافه شده است و بازیکنان به آن دسترسی پیدا کرده اند ایونت جدید Punk Squad می باشد. این ایونت نیز همانند سایر ایونت های قبلی بازی جوایز و پاداش های مختلفی برای بازیکنان به همراه دارد. ایونت جدید Punk Squad به گیمرها این امکان را می دهد که به جایزه های گسترده ای دسترسی داشته باشند. در این ایونت گیمرها باید مسابقاتی را اجرا کنند که از مدت زمان خاصی برخوردار هستند و همین باعث افزایش جذابیت بازی می شود. بازیکنان در بازی فری فایر باید به Spine Punk Peak Day  بپیوندید و در ایونت های مختلف زیر شرکت کنند:

ایونت جدید Punk Squad بازی فری فایر: Punk Skull Exchange

در ایونت جدید Punk Squad بازی فری فایر بازیکنان لازم است که تمامی airship هایی را که بر روی نقشه بازی مشاهده می کنند جمع آوری نمایند. Airship ها در بازی فری فایر کاربردهای متنوعی دارند و بازیکنان می توانند با استفاده از آنها the Spikey Spine Loot Crate، Evolution Stone و همچنین عکس های پروفایل Punkster را نیز به دست بیاورند.

ایونت جدید Punk Squad بازی فری فایر: Punk Squad Event

در این ایونت گیمرها باید به Punk Squad های آبی، بنفش و نارنجی ورود کنند و به کامل کردن ماموریت های تعریف شده و تعیین شده در آنها بپردازند. در نهایت بازیکنان باید برای به دست آوردن، چتر نجات و Spikey Spine Surfboard تمام تلاش خودشان را به کار بگیرند.

جوایز ایونت جدید Punk Squad بازی فری فایرمود جدید Gun King بازی فری فایر

مود جدید Gun King بازی فری فایر نیز که به تازگی به این بازی اضافه شده است و ویژگی ها و قابلیت های جذاب و منحصر به فردی دارد در حقیقت جزئی از ایونت جدید Punk Squad بازی فری فایر می باشد. زمانی که بازیکن بازی را در مود جدید Gun King شروع می کنند می توانند به سلاح های مختلف به صورت تصادفی دسترسی داشته باشند. بعد از آنکه بازیکن توانست تمامی رقبای خود را از بین ببرد و بیشترین تعداد کشته ها را به خود اختصاص دهد می تواند به سلاح های جدیدی نیز دسترسی پیدا کند.

 البته استفاده از این سلاح ها ممکن است برای بازیکنان کمی دشوار باشد چرا که یک سلاح کاملا جدید در بازی است و لازم است قبل از استفاده از آن بازیکنان تمرین داشته باشند. در مود جدید Gun King در ایونت جدید Punk Squad بازی فری فایر بازیکنانی می توانند برنده شوند که بتوانند تسلط کافی و لازم بر روی 13 الی 16 سلاح داشته باشند و از آنها به درستی استفاده کنند.

خرید جم مستقیم از ایران موجوخرید الماس فری فایر در ایران موجو

سازندگان و توسعه دهندگان بازی فری فایر تمام تلاش خود را انجام داده اند که امکانات و آپشن ها و همچنین آیتم های مختلفی در اختیار بازیکنان قرار دهند و جذابیت بازی را افزایش دهند. بازیکنان می توانند با خرید جم Free Fire از سایت های معتبری مانند ایران موجو از تمامی امکانات موجود در بازی استفاده کنند و آیتم های موجود را مطابق میل خودشان شخصی سازی نمایند.

سخن پایانی

بازی Free Fire به عنوان یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازی های بتل رویال و اکشن در سال های اخیر موفقیت های متعددی به دست آورده است. این بازی از بخش ها و قسمت های مختلفی تشکیل شده است و با داشتن ویژگی ها و قابلیت های مختلف چالش های متعددی برای بازیکنان به همراه دارد. تنوع و تعدد ایونت های بازی از بارزترین ویژگی های بازی است که جذابیت های بالایی برای بازیکنان دارد. ایونت جدید Punk Squad بازی فری فایر از مهم ترین ایونت های بازی هستند که جوایز و پاداش های مختلفی برای گیمرها به همراه دارد.

برای خرید الماس بازی می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید و یک خرید مطمئن و قابل اعتماد را تجربه نمایید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support