همه چیز درباره رویداد Punk Squad بازی فری فایر

همه چیز درباره رویداد Punk Squad بازی فری فایر

رویداد پانک اسکواد یک ایونت فری فایر است که بیش‌تر روی کاراکتر و اسکین‌ها مانور می‌دهد که فری فایر بازیکنان را با فضایی سایبری و با استایل پانک آشنا می‌کند که در این رویداد می‌توانید ایموت دلخواهتان را به دست آورید و به اسکین‌هایی که انگار از آینده وارد بازی شده‌اند، دست پیدا کنید.در ایران موجو علاوه بر  آموزش بازی فری فایر  در این مقاله به همه چیز درباره رویداد Punk Squad بازی فری فایر پرداخته ایم.

رویداد Pink Squad بازی فری فایر چیست؟

  • Let’s Punk Skull Exchange
  • Punk Squad Event
  • Gun King

رویداد Spine Punk Peak Day در ۱۷ می به فری فایر اضافه شد و بازیکنان تنها با عضو شدن در این رویداد و شروع یک بازی در آن بدون توجه به برد یا باخت، یک ایموت رایگان به دست می‌آوردند و پس از آن امکان دریافت سنگ Evolution از طریق بردن بازی‌های مختلف و به دست آوردن شرایط مورد نیاز فراهم شده بود و تنها راه به دست آوردن باندل اسکین Incubator، دریافت این سنگ است و با این حال به دست آوردن این دو آیتم کار نسبتا سختی است؛ چرا که باید در بتل رویال آخرین نفری باشید که زنده می‌ماند و حداقل یک بار به Booyah برسید.

همانطور که گفته شد در بازی فری فایر بازیکنان می توانند چالش های مختلف و متعددی را تجربه کنند که این بازی از ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فردی برخوردار است و یکی از جذاب ترین ویژگی های بازی تنوع بالای ایونت های آن می باشد که در هر کدام از ایونت های مختلف بازی گیمرها می توانند به امتیازات و جوایز مختلفی دسترسی داشته باشند که می توانند در سطوح بعدی بازی بسیار موثر باشند و نحوه بازی گیمرها را تحت تاثیر قرار دهند شما میتوانید با خواندن مقاله ۷ تا از جذابترین ایونت های جدید فری فایر با ایونت های دیگر بازی فری فایر آشنا شوید.

 در این ایونت گیمرها باید مسابقاتی را اجرا کنند که از مدت زمان خاصی برخوردار هستند و همین باعث افزایش جذابیت بازی می شود و بازیکنان در بازی فری فایر باید به Spine Punk Peak Day بپیوندید.رویدادهای جانبی مختلفی در کنار رویداد Punk Squad بازی فری فایر برگزار می‌شوند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید جوایز بیش‌تری از این ایونت دریافت کنید که این رویدادها شامل موارد زیر هستند:

راهنمای بازی فری فایر

 

رویداد Let’s Punk Skull Exchange

Let’s Punk Skull Exchange رویداد Punk Squad بازی فری فایر است که در این رویداد هواپیماهایی روی مپ بازی پرواز می‌کنند که باید همه آن‌ها را نابود کنید و پس از نابود کردن آن‌ها می‌توانید Punk Skull به دست آورید و این آیتم‌ها را می‌توانید با سنگ Evolution، صندوق لوت Spikey Spine و عکس پروفایل با استایل Punkster عوض کنید که این رویداد از ۹ تا ۱۸ می در فری فایر برگزار شد.

رویداد Punk Squad Event

در این رویداد می‌توانستید عضو تیم‌های آبی، نارنجی یا بنفش شوید و برای پیروزی تیم خود مبارزه کنید و شما باید ماموریت‌های Punk Mission Board را انجام دهید تا برای تیم خود امتیاز کسب کنید و اعضای تیم برنده جوایز منحصر به فردی دریافت می‌کنند که دیگر در فری فایر موجود نخواهند شد که از این جوایز می‌توان به چتر نجات Street Dominance و اسکیت Spikey Spine اشاره کرد. این رویداد از ۱۳ تا ۲۴ می برگزار شده بود.

جوایز ایونت جدید Punk Squad بازی فری فایر

مود Gun King

در این مود جدید، یک اسلحه رندوم به هر بازیکن داده می‌شود. هر بازیکنی که بازیکن دیگری را بکشد، یک اسلحه جدید دریافت می‌کند که کار با آن کمی چالش‌برانگیزتر است. بازیکنی که بتواند بین ۱۳ تا ۱۶ اسلحه را امتحان کرده و در آن‌ها ماهر شود، برنده بازی خواهد شد. این مود از ۱۷ تا ۲۴ می قابل بازی کردن بود.اگر میخواهید درباره ی مود Gun King  اطلاعات بیشتری داشته باشید مقاله همه چیز درباره مود Gun King در بازی فری فایر راهنمای کاملی است.

البته استفاده از این سلاح ها ممکن است برای بازیکنان کمی دشوار باشد چرا که یک سلاح کاملا جدید در بازی است و لازم است قبل از استفاده از آن بازیکنان تمرین داشته باشند. در مود جدید Gun King در ایونت جدید Punk Squad بازی فری فایر بازیکنانی می توانند برنده شوند که بتوانند تسلط کافی و لازم بر روی 13 الی 16 سلاح داشته باشند و از آنها به درستی استفاده کنند.

اگر میخواهید با یک رویداد جذاب دیگر بازی فری فایر آشنا شوید میتوانید مقاله رویداد FFWS SEA Spring 2024 فری فایر را در رسانه ایموجو بخوانید.

نظر شما راجع به رویداد Punk Squad بازی فری فایر چیست؟

ما رویداد Punk Squad بازی فری فایر را به شما معرفی کردیم؛ جوایز مختلف این رویداد و رویدادهای جانبی را که در طول آن برگزار می‌شدند، شرح دادیم. نظر شما راجع به این رویداد چیست؟ آیا توانستید جوایز منحصر به فرد این رویداد را به دست آورید؟ نظرات خودتان را بنویسید و به ما کمک کنید تا محتواهای بهتر و مفیدتری را برایتان فراهم کنیم.

سوالات متداول

جوایز رویداد Punk Squad شامل چی میشود ؟

جوایز رویداد Punk Squad شامل آیتم‌های منحصر به فردی مانند لباس‌ها، اسکین‌های سلاح، حیوانات خانگی، کارت‌های ارتقاء و موارد دیگر است و این جوایز می‌توانند ظاهر و عملکرد شخصیت‌های شما را در بازی بهبود بخشند.

رویدادهای جانبی در Punk Squad در بازی فری فایر چه هستند؟

ممکن است رویدادهای جانبی نیز برگزار شوند که به بازیکنان فرصت‌های بیشتری برای کسب جوایز و امتیاز دهند که  این رویدادها می‌توانند شامل چالش‌های اضافی، مسابقات خاص و فعالیت‌های ویژه باشند.

 

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • محمد

    رویداد Pink squad چه کارایی داره ؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      در این ایونت گیمرها باید مسابقاتی را اجرا کنند که از مدت زمان خاصی برخوردار هستند و همین باعث افزایش جذابیت بازی می شود

  • صبا

    این موردهایی که گفتین جزوه ایونت های جدید فری فایر ؟؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      بله درسته

iranmojo online support