آشنایی با بهترین اسکین های بازی فری فایر

خرید الماس بازی ارزان فری فایر از فروشگاه جم ایران موجو
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1861
  • دیدگاه 2
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

هر کدام از سلاح های بازی فری فایر دارای اسکین ها و پوسته های متعدد و متنوعی هستند. هر کدام از اسکین هایی که برای سلاح های مختلف استفاده می شوند می توانند قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد و جدیدی به اسلحه ها اضافه کنند. در ادامه این مطلب از آموزش بازی فری فایر به معرفی بیشتری بازی و همچنین معرفی بهترین اسکین های بازی فری فایر پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی Free Fire 

بازی Garena Free Fire  از جمله بازی هایی است که در سبک محبوب و پرطرفدار بتل رویال و اکشن ساخته شده است و توانسته رقابت سخت و سنگینی با بهترین بازی های موبایلی سال های اخیر مانند پابجی موبایل، کالاف دیوتی و فورتنایت داشته باشد. این بازی اولین بار در سال 2017 و به وسیله استودیوی بازی سازی Dots Studio 111  طراحی و ساخته شد و بعد از آن توسط شرکت سنگاپوری  Garena  منتشر شد. بازی فری فایر به صورت رایگان و با پرداخت های درون برنامه ای در اختیار بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است. داستان این بازی جذابیت بالایی دارد و در اصل روایتگر حضور 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده می باشد که باید از تمامی پتانسیل های موجود در بازی استفاده کنند تا زنده بمانند.

در نهایت بازیکنی می تواند برنده بازی باشد که به عنوان آخرین نفر در بازی زنده مانده باشد و در برابر دشمنان و موانع موجود بتواند مقاومت کند. بازی فری فایر یک سال بعد از تولید و در سال 2018 بیشتری تعداد دانود در یک سال را به خود اختصاص داد که نشان از محبوبیت بالای آن دارد. از مهم ترین ویژگی ها و قابلیت های این بازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازی دارای یک گیم پلی سریع، روان و اعتیادآور است.
  • گرافیک بازی به دلیل استفاده از موتور گرافیکی یونیتی کیفیت بالایی دارد.
  • تنوع بالایی در نقشه ها، سلاح ها، وسایل نقلیه و… به چشم می خورد.
  • امکان بازی آنلاین با سایر بازیکنان سراسر جهان فراهم شده است.
  • موسیقی های متن عالی و صداگذاری های بی نظیری در بازی استفاده شده است.

همچنین بخوانید: معرفی و بررسی اسلحه CG15 بازی فری فایر

اسکین های بازی فری فایر Free Fire

همانطور که گفته شد بازیکنان در بازی فری فایر می توانند از امکانات، سلاح ها، مهمات، تجهیزات، نقشه ها، اسکین ها و آپشن های مختلفی استفاده کنند که هر کدام می توانند قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی داشته باشند و چالش های جذاب و هیجان انگیزی برای گیمرها به دنبال داشته باشند. اسکین ها و پوسته های متعدد و مختلفی در این بازی برای سلاح های مختلف در دسترس بازیکنان قرار دارند که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند.با خرید جم فری فایرر ارزان بسیاری از این سلاح ها را می توان با سرعت زیادی ارتقا داد. از محبوب ترین و معروف ترین اسکین های بازی فری فایر Free Fire می تواند موارد زیر را عنوان نمود:

بهترین اسکین های بازی Free Fire: اسکین  Dragon AK

تقریبا تمام بازیکنان مبتدی و حرفه ای که بازی فری فایر را تجربه کرده اند اعتقاد دارند که اسکین  Dragon AK بهترین و جذاب ترین اسکین اسلحه این بازی می باشد. بازیکنان قادر هستند که این اسکین را از راه رویدادهای مختلف و ویژه ای که در جریان بازی و به صورت دوره ای اجرا می شوند به دست بیاورند. از مهم ترین قابلیت‌ های اسکین  Dragon AK این است که می تواند قدرت و میزان آسیب  سلاح را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

بهترین اسکین های بازی فری فایربهترین اسکین های بازی فری فایر: اسکین  Ultimate Titan Scar

چنانچه بازیکنان به دنبال یکی از فوق العاده ترین پوسته های بازی فری فایر هستند می توانند روی اسکین  Ultimate Titan Scar  حساب ویژه ای باز کنند. این اسکین قابلیت های خاصی دارد و می تواند ظاهر سلاح را زیباتر و شکیل تر نماید، میزان خسارت و آسیب رسانی آن را افزایش دهد و همچنین سرعت شلیک گلوله سلاح را چند برابر کند. برای دریافت این اسکین بازیکنان باید 40 جم فری فایر را پرداخت کنند.

بهترین اسکین های بازی Free Fire: اسکین  (Black Widow Ocean (Famas

اسکین  Black Widow Ocean نیز جمله محبوب ترین و بهترین اسکین های موجود در این بازی است که یک قابلیت و خاص و منحصر به فرد دارد. این اسکین می تواند میزان خسارت و قدرت سلاح بازیکنان را دو برابر کند و آن را به خوبی افزایش دهد.

بهترین اسکین های بازی فری فایر: اسکین  Venom M4A1

یکی دیگر از بهترین اسکین های بازی فری فایر اسکین  Venom M4A1 می باشد که همانند اسکین  Black Widow Ocean می تواند قدرت آسیب و خسارت سلاح های بازیکنان را دو برابر کند. سلاح هایی که از این اسکین استفاده می کنند به راحتی می توانند خسارت ها و آسیب های زیادی به دشمنان و تجهیزات آنها وارد کنند. گیمرها می توانند اسکین  Venom M4A1را با پرداخت 40 جم خریداری کنند و از آن استفاده نمایند.

بهترین اسکین های Free Fire: اسکین  Cupid scar

اسکین  Cupid scar یکی دیگر از بهترین و محبوب ترین اسکین های بازی فری فایر Free Fire است که بازیکنان می توانند در شرایط مختلف از آن استفاده کنند. این پوسته می تواند فاکتورهای مختلفی مانند قدرت و شدت آسیب رسانی سلاح را افزایش دهد و همچنین ظاهر آن را زیباتر و شکیل تر نماید.

بهترین اسکین های بازی فری فایر: اسکین  Blood Moon scar

اسکین  Blood Moon scar یکی از کشنده ترین اسکین های بازی فری فایر Free Fire است که می تواند قدرت و شدت آسیب و خسارت سلاح بازیکنان را چندین برابر افزایش دهد. این اسکین از محبوبیت بالایی در میان گیمرها برخوردار است و قابلیت های منحصر به فردی دارد و برای دسترسی به آن فقط نیاز به پرداخت 40 جم فری فایر است.

بهترین اسکین های بازی فری فایربهترین اسکین های بازی فری فایر: اسکین  Evil Pumpkin AK

اسکین  Evil Pumpkin AK ازجمله اسکین هایی است که تفاوت هایی با سایر اسکین های معروف بازی فری فایر دارد و بر خلاف بسیاری از آنها تاثیری در قدرت و آسیب رسانی سلاح ندارد. این اسکین می توانند دقت و سرعت شلیک سلاح بازیکنان را حد زیادی افزایش دهد. برای دسترسی به این اسکین نیز بازیکن باید 40 جم فری فایر پرداخت کند.

بهترین اسکین های بازی Free Fire: اسکین (Vampire  (Famas

این اسکین از جمله بهترین اسکین های بازی فری فایر Free Fire است که قابلیت های ویژه ای دارد. این پوسته علاوه بر آنکه می تواند به شدت و قدرت آسیب اسلحه بیفزاید و آن را چند برابر کند می تواند میزان دریافت مهمات آن سلاح را نیز دو برابر کند. گیمرها برای دریافت این پوسته جذاب نیز می توانند 40 جم فری فایر پرداخت نمایند.

بهترین اسکین های فری فایر برای اسلحه  MP 40

اسلحه  MP 40 از جمله سلاح های محبوب و پرطرفدار بازی فری فایر است که بسیاری از بازیکنان در ماموریت های مختلف و رقابت های نزدیک، متوسط و دوربرد از آن استفاده می کنند. اگرچه بسیاری از گیمرها به خوبی قادر به استفاده از اسکین های مختلفی برای این سلاح کاربردی و موثر نیستند اما می توان گفت بهترین اسکین هایی که برای آن می توان استفاده کرد شامل مواردی همچون Carnival Carnage، Lightning Strike، Sneaky Clown، Mechanical MP40 و New Year MP40 می باشند که هر کدام می توانند قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی به سلاح MP 40 اضافه کنند.

خرید جم فری فایر با ایدی در ایران موجو

سازندگان بازی فری فایر هر چند وقت یک بار نسخه های به روز شده و آپدیت آن را در اختیار بازیکنان قرار می دهند که از امکانات و آپشن های جدیدی برخوردار هستند و گیمرها می توانند با استفاده از کاراکترها، امکانات، تجهیزات، نقشه ها و  مهمات مختلف چالش های متنوعی را تجربه کنند. بسیاری از امکانات موجود در این بازی مانند اسکین های مختلف نیازمند پرداخت های درون برنامه ای هستند. بازیکنان می توانند با مراجعه به سایت های معتبری مانند ایران موجو( سایت جم فری فایر) اقدام به خرید جم فری فایر خیلی ارزان بکنند. با این کار می توانند به تمامی امکانات بازی دسترسی داشته باشند و آیتم های مورد نظر خودشان را مطابق میل خودشان سفارشی سازی کنند.

سخن پایانی

بازی Free Fire  به عنوان یکی از محبوب ترین و معروف ترین بازی های بتل رویال و اکشن صنعت گیمر میلیون ها گیمر از سراسر جهان را به خودش جذب کرده است و در این سال های اخیر موفقیت های متعددی کسب کرده است. بازیکنان در این بازی قادر خواهند بود از انواع امکانات، مهمات، نقشه ها، کاراکترها، تجهیزات و آپشن های مختلفی در ماموریت های خود استفاده کنند. یکی از کاربردی ترین تجهیزات مورد استفاده در این بازی اسکین ها می باشند که می توانند فاکتورهای مختلفی همچون قدرت، دقت، سرعت و… سلاح های موجود در بازی را ارتقا بدهند. هر کدام از این اسکین ها می توانند کاربرهای ویژه ای داشته باشند و گیمرها برای استفاده از آنها نیاز به پرداخت های درون برنامه ای و استفاده از جم فری فایر دارند.

فروشگاه جم ایران موجو از بهترین و معتبرترین سایت های فروش پول بازی می باشد که شما به مراجعه به این سایت می توانید در کمترین و سریع ترین زمان ممکن جم بازی خود را دریافت کنید و از بازی خود لذت ببرید.

شما برای ما از بهترین اسکین های بازی فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بهترین اسکین های بازی فری فایر آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • علی

    سلام برای من اسکین های بقیه رو نشون نمیده همچنین اسکین تفنگ ها و چتر نجات بقیه هم نشون نمیده توی لابی درست نشون میده ولی وقتی میپریم پایین لباس همه پیش من همون لباس سفیده اولی میشه و چتر نجات اول
    ممنون کسی بلده لطفا کمکم که

    • حامد فندرسکی

      سلامم باید بازیو با فیلتر شکن وارد بشی و تمام دیتا هاررو دانلود کنید مشکلتون حل میشه

iranmojo online support