بازی جذاب لوردز موبایل

لوردز موبایل

بازی استراتژی مثل بازی لوردز موبایل

بازی لوردز موبایل برای اولین بار در تاریخ 26 فوریه سال 2016 توسط شرکت بازی سازی IGG منتشر شد. این بازی تا کنون برای سیستم عامل‌های اندروید، آی او اس و ویندوزفون منتشر شده است.

این بازی در گوگل پلی بیش از هشتاد میلیون دانلود داشته است که از بین‌ها پنج میلیون نفر رای داده‌اند که میانگین آن‌ها نمره خوب 4.5 از 5.0 به دست آمده است.

لوردز موبایلجزئیاتی از بازی لوردز موبایل

این بازی که با نام بازی پادشاهان موبایل نیز شناخته می‌شود  در سبک استراتژی و در حالت نقش آفرینی می‌باشد. 

این بازی بیشتر به حالت امپراطوری می‌باشد و شما باید ارتش خودتون را بسازید و ارتقاء دهید و پیشرفت کنید تا بتوانید در برابر دشمنانتان مقابله کنید و پیروز شوید.

کیفیت این بازی خارق العاده است و اچ دی می‌باشد.همچنین نبردها در این بازی به صورت سه بعدی می‌باشد. این بازی دیتا دارد و فایل نصبی را باید جداگانه دانلود کنید.

آخرین نسخه این بازی در هفته گذشته مصادف با 23 اکتبر سال جاری منتشر شدو نظرات خوبی را توانست دریافت کند.

ورژن نسخه آخر بازی لوردز موبایل نسخه 2.114 می‌باشد و بر روی اندرویدهای 5.1 و بالا تر قابل اجرا می‌باشد.

همچنان بخوانید

لوردز موبایلخرید ایونت بازی لوردز موبایل

برای بهتر شدن و پیشرفت هر چه سریعتر در بازی لوردز موبایل بعضی از راه‌ها وجود دارند که یکی از مهم‌ترین‌های آن ایونت‌های بازی می‌باشد. که اکثر کاربران رده بالا آن را پیشنهاد می‌کنند.

و برای خرید ایونت بازی با قیمت بسیار مناسب و ارزان می توانید از وبسایت معتبر و محبوب ایران موجواستفاده کنید و از ایونت بازی بهترین استفاده را به کار ببرید تا پیشرفت کنید.

پک‌های ایونت ارزان قیمت و همچنین بسته‌های ترکیبی و جذاب بازی لوردز موبایل را می‌توانید از سایت خوب ایران موجو خریداری کنید.

جزئیاتی از نسخه 2.114 بازی لوردز موبایل

لوردز موبایل

در این به‌روزرسانی بازی، مشکلی که باعث ناپدید شدن دکمه [ترفیع/تخفیف] در منوی مدیریت اتحاد برخی از رهبران می‌شد، برطرف شده است. همچنین، جشنواره جواهری زیبا به بازی افزوده شده و در مورد جواهرها تغییراتی صورت گرفته است، که اکنون دو نوع جواهر وجود دارد:

جواهرهای قابل اهدایی و جواهرهای متصل. این به‌روزرسانی به بازی امکان ارسال هدایا به اعضای اتحاد با استفاده از جواهرهای قابل اهدایی را فراهم می‌کند.

بازی جذاب انتقام سلاطین

 

آموزش خرید جم در بازی لوردز موبایل (Lords Mobile)

ثبت دیدگاه
iranmojo online support