بازی Guns Of Boom نبردهای سرنوشت‌ساز در دنیای بازی

بازی Guns Of Boom
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 563
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

“بازی Guns Of Boom”، نامی آشنا در دنیای بازی‌های آنلاین، معرف نبردهایی سرنوشت‌ساز و پرهیجان است. این بازی، با گیم‌پلی جذاب و گرافیک خیره‌کننده خود، به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تیراندازی تبدیل شده است. هر مرحله در “بازی Guns Of Boom”، نه تنها یک نبرد، بلکه یک ماجراجویی است که بازیکنان را در مسیر تاکتیک‌های نظامی و هوش استراتژیک به چالش می‌کشد. برای کاوش بیشتر در این بازی هیجان‌انگیز و دریافت اطلاعات دقیق‌تر، اخبار بازی را دنبال کنید و خود را برای تجربه‌ای بی‌نظیر آماده سازید.

معرفی بازی Guns Of Boom 

این بازی با نام کامل Guns Of Boom : Online PvP Action یک بازی در سبک اکشن و تفنگی می‌باشد که از شرکت بازی سازی Game Insight می‌باشد. این بازی در گوگل پلی بیش از 50 میلیون بار دانلود شده است و توانسته است تقریبا حواس نیمی از آنلاین باز‌های جهان را به خود جلب کند.

همچنین در بین این تعداد دانلود، بیش از 2 میلیون نفر رای خود را نسبت به این بازی در گوگل پلی ثبت کرده‌اند که میانگین آن 4.2 از 5.0 است و قابل قبول و خوب می‌باشد. هیجان و کیفیت در این بازی بسیار بالا می‌باشد و به همین دلیل رده سنی مناسب برای این بازی بالا تر از 12 سال در نظر گرفته شده است.

معرفی بازی خداهای بوم

Guns Of Boom

جزئیاتی از بازی Guns Of Boom

کمی استرس و آدرنالین را بالا ببرید و بازی‌های پر استرس را  تجربه کنید.نارنجک‌ها و فرگ‌ها در اطرافتان در حال ترکیدن است و شما باید علاوه بر فرار از دست نارنجک‌ها،بتوانید نشانه گیری کنید و دشمنانتان را شکست دهید.بازی نسبتا ساده‌ای می‌باشد اما برای تبدیل شدن به پرو گیمر در این بازی، باید تجربه زیادی پیدا کنید.کنترل بازی تقریبا آسان می‌باشد و تنها باید چند دست بازی کنید تا دستتان بیاید.

کیفیت بازی به صورت سه بعدی (3D) می‌باشد و حاوی گیم پلی قوی می‌باشد.گرافیک بالایی دارد و دلیل اینکه مقدار دیتای زیادی ندارد این است که بازی به حالت انیمیشن گونه می‌باشدو بیشتر بر روی فریم‌های بازی کار شده است.دو تیم مقابل هم قرار می‌گیرند در بازی Guns Of Boom و هر تیمی که بیشتر افراد تیم مقابل را بکشد،پیروز مسابقه می‌شود. 

همچنین در این حالت پس از اینکه توسط گیمر دیگری می‌میرید،بعد از چند ثانیه به بازی بر می‌گردید.تنوع تفنگ‌ها در بازی  بسیار زیاد می‌باشد و طبق اعلام شرکت بازی سازی Game Insigh بیش از 48 تفنگ در این بازی طراحی و اضافه شده است.از تک تیراندازهای مختلف گرفته است تا مسلسل‌ها و رگبار‌ها.

معرفی بازی خداهای بوم

بازی جذاب و آنلاین Guns Of Boom

نسخه 30.0.286 بازی Guns Of Boom

آخرین نسخه از بازی Guns Of Boom، که اکنون با نام Gods of Boom شناخته می‌شود، نسخه 30.0.286 است که در تاریخ 10 اکتبر 2023 به‌روزرسانی شده است.بازی Guns Of Boom با به‌روزرسانی به نسخه 30.0.286، تغییرات و افزودنی‌های جدیدی را به تجربه بازیکنان اضافه کرده است.

این نسخه شامل بهبودهایی در گیم‌پلی، گرافیک‌ها، اضافه شدن نقشه‌های جدید، سلاح‌های تازه و چالش‌های مختلف باشد که همگی برای بهبود کلی تجربه بازی و افزایش جذابیت آن طراحی شده‌اند.

این فصل جدید، بازیکنان را به دنیای راک استارهایی می‌برد که از برنامه‌های گفتگو و تبلیغات شرکتی خسته شده‌اند. این فصل با تمرکز بر تور جهانی بزرگ و انفجاری است که به چالش کشیدن دروغ‌هایی است که توسط شرکت‌ها و دولت‌ها برای کنترل صنعت موسیقی استفاده می‌شوند. پنجره مجموعه بهبود یافته، پنجره جدیدی که در به‌روزرسانی قبلی اضافه شده بود، حالا کاربردی‌تر و اطلاع‌رسان‌تر شده است.

لینک دانلود بازیGuns Of Boomبرای اندروید

لینک دانلود بازیGuns Of Boom برای ios

جمع بندی

بازی Guns Of Boom نبردهای سرنوشت‌ساز در دنیای بازی، این بازی تیراندازی اول شخص موبایلی به دلیل گیم‌پلی سریع و هیجان‌انگیز و گرافیک‌های جذاب، تجربه‌ای منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد. نبردهای تیمی، تنوع در سلاح‌ها و تجهیزات، و به‌روزرسانی‌های مداوم، بازی را پویا نگه داشته‌اند. نسخه 30.0.286 ویژگی‌های جدیدی اضافه کرده و به بهبود تجربه کلی بازی کمک کرده است. اگر علاقه‌مند به بازی‌های سبک تیراندازی هستید، مقاله بهترین بازی‌های تیراندازی برای گوشی‌ها را در ایران موجو بخوانید و تجربیاتتان را با ما به اشتراک بگذارید تا دیدگاه‌ها و ایده‌های شما را نیز بشنویم.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support