آموزش صفر تا صد بازی لردز موبایل

معرفی بازی لردز موبایل

آموزش بازی لردز موبایل برای افرادی که تازه با این گیم آشنا شناخته شده‌اند، بسیار ضروری بوده و تبدیل به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های آن‌ها شده است. از این رو به خاطر اهمیتی که این موضوع به خود اختصاص داده است، قصد داریم تا در ادامه این مطلب به بررسی کلی این بازی بپردازیم.

ویژگی‌های بازی، طریقه نصب، معرفی جامع و نقد و بررسی بازی از جمله مواردی به شمار می‌روند که هر کدام از آن‌ها اهمیت به خصوصی را با خود به همراه دارند. به همین علت در این مطلب می‌توانید با تمامی آن‌ها آشنایی پیدا کنید و با دانستن این دسته از موارد یک جنگ ایده آل را برای خودتان رغم بزنید. پس تا انتها این مقاله از آموزش بازی لردز موبایل سایت ایران موجو را دنبال کنید.

معرفی کلی بازی لردز موبایل

اگر بخواهیم آموزش بازی لردز موبایل را شروع کنیم، بهتر است به موضوع کلی آن بپردازیم. سبک بازی لردز موبایل استراتژیک و آنلاین بوده و کمپانی سازنده آن نیز IGG می‌باشد. مدت زمان زیادی از این بازی نگذشته است ولی در همین زمان توانسته کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کند. به گونه ای که در گوگل پلی بیش از یک میلیون دانلود را داشته و امتیازی که کاربران به آن داده‌اند 4.7 از 5 است.

در این بازی هیجان انگیز شما قرار است موارد مختلفی را تجربه کنید. شلوغی و هرج و مرج یک شهر در بین این موارد قرار داده شده است. به گونه‌ای که در این شهر شما باید نهایت تلاش خودتان را انجام دهید تا بتوانید قدرت خودتان را به صورت روزانه افزایش دهید. همچنین هدف شما از بازی کردن این بوده بر جهان حکومت کنید و این حکومت جز با ساختن یک امپراطوی میسر نخواهد بود.

البته تنها ساختن امپراطوری کافی نیست و شما باید این قابلیت را داشته باشید تا با امکانات مختلفی که در بازی وجود دارند از قبلیه و امپراطوری خودتان محافظت کنید. جمع آوری شخصیت‌های عجیب و غریب یکی از راه‌هایی است که شما می‌توانید دفاع خودتان را تقویت کنید.

در آموزش بازی لردز موبایل شما باید بدانید که دشمنان بسیاری در انتظار شما هستند تا نابودتان کنند. به همین علت شما باید نیروهای خودتان را آموزش دهید تا بتوانند به خوبی از امپراطوری و حکمرانی شما دفاع کنند. همچنین در این بازی الماس لردز موبایل اهمیت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است؛ از این رو شما باید نهایت تلاشتان را به کار بگیرید تا بتوانند الماس‌های بسیار زیادی را جمع آوری کنید و از آن‌ها در راه‌های مختلف بهره ببرید. ساختن آسایشگاه برای نیروها، انبار مهمات و تله‌های مرگبار تنها نمونه‌ای از گزینه‌ها به حساب می‌آیند.

آموزش بازی لوردز موبایلدر بازی Lords Mobile حکومتتان را قدرتمند کنید

در بازی لردز موبایل راه های مختلفی وجود دارند که با بهره مندی از آن‌ها می‌توانید حکومت خودتان را تقویت کنید و به سمت قوی شدن آن‌ها را هدایت کنید. یکی از بهترین راه‌هایی که در پیش روی افراد قرار داده شده است این بوده که با دیگر بازیکنان جهان متحد شوند و به انجمن‌های دیگر محلق گردند.

البته مواردی نیز وجود دارند که به جواب اتحاد شما پاسخ منفی می‌دهند. به همین علت شما در این شرایط باید سعی کنید تا آن‌ها را نابود کنید. زنده نگه داشتن تمامی افرادی که سد راه شما هستند و به نوعی دشمن به حساب می‌آیند، اشتباه‌ترین کاری است که می‌توانید به انجام برسانید. پس این توصیه را فراموش نکنید و برای بقای امپراطوری خود نهایت تلاشتان را کنید. این مورد از آموزش بازی لردز موبایل اهمیت بسیار بالایی را دارد.

جاسوسی را نیز فراموش نکنید

همانطور که اشاره شد، بازی لردز موبایل یکی از بهترین بازی‌هایی به شمار می‌رود که شما می‌توانید هیجان بسیار بالایی را در آن تجربه کنید.به همین علت برای اینکه این دسته از هیجانات را افزایش دهید و به اوج خود برسانید، کافیست نیروهای مختلفی را به جاسوسی در بین نیروهای دشمن و قلمرو آن‌ها ارسال کنید.

این کار باعث شد تا شما از نقشه تقریبی آن‌ها اطلاعات بسیاری را کسب کنید و سپس با آگاهی از میزان مهمات آن‌ها، نقشه‌های هوشمندانه‌تری را بکشید و حملات خودتان را کاملا هوشمندانه رو به جلو بروید. پس در این مورد از آموزش بازی لردز موبایل ارسال جاسوس را فراموش نکنید.

با ویژگی های بازی لردز موبایل آشنا شوید

در آموزش بازی لردز موبایل موردی وجود دارد که اهمیت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است و آن ویژگی های بازی است. از این ویژگی ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. این بازی قابلیت دارد تا از تمامی گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی پشتیبانی کند.
  2. گرافیک سه بعدی بسیار بالایی در این بازی به چشم می خورد. این ویژگی بسیار خوبی به حساب می‌آید تا با استفاده از بتوانید دنیای حماسی بازی را کشف کنید و جلوه‌های تصویری بی نظیر را جور دیگر مشاهده نمایید.
  3. می‌توانید یک امپراطوری عظیم و بسیار بزرگ را برای خودتان تاسیس کنید و در صورت ساخت تله‌های مرگبار می‌توانید از این امپراطوری به خوبی مراقبت نمایید.
  4. در بازی لردز این قابلیت را خواهید داشت تا نیروهای دشمن را جمع آوری کنید و سپس اقدام به تسخیر کردن هر کدام از آن‌ها نمایید.
  5. می‌توانید با دیگر بازیکنانی که در جهان هستند متحد شوید و یک اتحاد و حکومت قدرتمند را تاسیس کنید.
  6. در آموزش بازی لردز موبایل راه‌های مختلفی وجود دارند تا با استفاده از آن‌ها بتوانید نیروهای دفاعی خودتان را افزایش دهید. از این راه‌ها می‌توان به جمع آوری الماس‌های دشمن با حمله به نیروهای آن‌ها اشاره کرد.
  7. برای اینکه بتوانید موجودات عجیب و غریب را خریداری کنید، تنها کافیست لول خودتان را بالا ببرید و در بازی پیشرفت بسیاری داشته باشید.
  8. برای اینکه بتوانید با دشمنان سرسخت خودتان مبارزه کنید و از قلعه‌تان محافظت کنید، روش‌های متعددی در پیش روی شما قرار داده شده است. به عنوان مثال می‌توانید ساختمان‌های بلند را ایجاد کنید و دژهای کاملا مستحکم را به وجود بیاورید.
  9. برای اینکه بتوانید نیروهای قوی را داشته باشید، کافیست نیروهای خودتان را آموزش دهید و سپس آن‌ها را در زمان حمله به صورت کامل مدیریت کنید.

ویژگی های بازی لوردز موبایلموسیقی؛ تاثیرگذارترین عنصر در تجربه یک بازی هیجان انگیز

در یک بازی فاکتورهای مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند تاثیرگذاری ویژه‌ای را در روند بازی داشته باشند. یکی از بهترین‌ المان‌ها در بازی موسیقی می‌باشد. در آموزش بازی لردز موبایل باید درباره موسیقی آن نیز اطلاعات زیادی را به دست بیاورید. این بازی توانسته موسیقی متن بی نظیری را به خود اختصاص دهد. همچنین جلوه‌های صوتی به کار گرفته شده در آن نیز فوق العاده می‌باشد. به همین علت اگر در یک بازی می‌خواهید هیجان بسیار فوق العاده‌ای را تجربه کنید، یکی از بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌هایی که در پیش روی شما قرار گرفته شده است، بهره مندی از یک موسیفی متن جذاب است.

به همین علت پیشنهادی که در این باره وجود دارد این است که اگر می‌خواهید بازی لردز موبایل را با هیجان بیشتری تجربه کنید، حتما جلوه‌های صوتی آن را فعال کنید. این کار باعث خواهد شد تا خودتان را در صحنه حس کنید و هر کاری کنید تا پیروز میدان و نبردهای مختلف باشید.

بازی لردز موبایل؛ نحوه نصب بازی

یکی دیگر از مواردی که در آموزش بازی لردز موبایل اهمیت بسیار زیادی را دارد، نحوه نصب آن است. برای نصب بازی در ابتدا باید آن را دانلود کنید. راه‌های مختلفی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید اقدام به نصب بازی نمایید. این روش‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  1. نصب بازی از طریق گوگل پلی
  2. نصب بازی از طریق مایکت
  3. نصب بازی از طریق سایت‌های دیگر در گوگل

سه روش فوق از مواردی هستند که شما می‌توانید بازی را از آن‌ها دانلود کنید. بهترین و معتبرترین روشی که در پیش روی شما قرار گرفته شده است، بهره مندی از گوگل پلی می‌باشد. دانلود از گوگل پلی این قابلیت را در اختیار شما خواهد گذاشت تا در هر زمان که آپدیت برنامه معرفی شد، شما به آن دسترسی پیدا کنید و از این طریق امکانات بیشتری را در بازی تجربه نمایید.

پس پیشنهاد ما به شما این است که برای دانلود بازی گوگل پلی را در اولویت قرار دهید.

نکته:

در آموزش بازی لردز موبایل بعد از اینکه بازی را دانلود کردید، باید فایل نصبی آن را نصب کنید. سپس فایل دیتایی که در اختیار شما قرار گرفته شده است را از حالت فشرده و یا زیپ خارج کنید. در ویندوز و اندروید راه‌های مختلفی وجود دارند که بتوانید این عملیات را به انجام برسانید. به عنوان مثال در ویندوز باید این کار را با استفاده از WinRar انجام دهید؛ در حالی که در پلتفرم‌های اندرویدی که می‌توانند شامل تبلت و یا تلفن همراه باشند، عملیات خروج از حالت فشرده با ZArchive امکان پذیر خواهد بود.

بعد از اینکار شما یک پوشه در اختیار دارید که با نام com.igg.android.lordsmobile ذخیره شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این بوده که پوشه مورد نظر را در مسیر Android / obb کپی نمایید. با به انجام رساندن تمامی موارد ذکرشده با ترتیب و دقت بالا می‌توانید نصب بازی را با موفقیت پشت سر بگذارید و سپس اقدام به اجرای آن کنید و از بازی کردن نیز نهایت لذت را ببرید.

به این چند نکته کلیدی توجه داشته باشید

در آموزش بازی لوردز موبایل نکات کلیدی به خصوصی وجود دارند که هر کدام از آن‌ها اهمیت خاص خودشان را دارند که در ادامه می‌توانید با چند مورد از آن‌ها آشنا شوید.

  1. اگر تا به حال این بازی را انجام داده باشید می‌دانید که راس ساعت هشت و نیم بازی به صورت کامل ری استارت می شود. از این رو شما می‌توانید در نبردهایی شرکت داشته باشید که هر روز به صورت محدود در اختیار بازیکنان قرار داده می‌شوند.
  2. یکی دیگر از نکات بازی لردز مربوط به هیروها می‌شوند. به این صورت که شما باید سعی کنید تا هیروهایی که به صورت هم شکل هستند را با یک دیگر ترکیب و میکس کنید. این کار باعث خواهد شد تا سلامتی و همچنین قدرت هیروهای شما افزایش پیدا کنند.
  3. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا موارد استحکامی خودشان را آپگرید کنند. در حالی که پیشنهاد ویژه‌ترین در اینباره وجود دارد و آن ارتقاء هیروهایتان است. چون خط دفاعی نیروها شما هیروها می‌باشند. به همین علت آن‌ها می‌توانند از شما مراقبت کنند.

با آخرین ویژگی های آپدیت بازی در آموزش بازی لردز موبایل آشنا شوید

بازی‌ها برای اینکه بتوانند مشکلات قبلی خودشان را بر طرف کنند و امکانات جدید را اضافه نمایند، به روزرسانی‌های متعددی را برای بازی در نظر می گیرند. تغییرات بسیاری در آخرین نسخه بازی وجود دارند که از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  1. مرز قرمز یکی از به روزرسانی‌های بازی می‌باشد. استفاده از این تغییر باعث خواهد شد تا شما موقع حمله و یا ترس آن‌ها را مشاهده کنید.
  2. انیمیشن‌های قهرمان نیز به روزرسانی‌های مختلفی را به خود اختصاص داده‌اند. از این به روزرسانی‌ها می‌توان به مواردی همچون کلاغ سیاه، پسر بزرگ، اسکارلت بولوار، دنباله تاریکی، تریکستر، بربریان و سایه اشاره کرد.
  3. جنگ فئودال از دیگر به روزرسانی‌های بازی می‌باشد. دوره نبرد در این بازی کاهش پیدا کرده است. یعنی از 6 ساعت اولیه به 4 ساعت جدید کاهش پیدا کرده است.
  4. از دیگر ویژگی‌ها دعوت کردن دوستان خود به یک اتحاد است. در این صورت شما می‌توانید جایزه‌های ویژه‌ای را دریافت کنید. همچنین اگر هر دوی شما با همکاری یک دیگر به جنگ با دشمنان بروید، در آن صورت می‌توانید پاداش‌های بسیاری را دریافت کنید.

پس آموزش بازی لردز موبایل نیز به روزرسانی‌های بازی را نیز به خود اختصاص داده است. از این رو باید به این دسته از موارد نیز توجه داشته باشید تا بتوانید تمامی جنبه‌های بازی را بدانید.

سخن آخر درباره بازی لردز موبایل

در این مقاله به بررسی آموزش بازی لردز موبایل پرداخته شد. بازی لردز یکی از بازی‌های محبوب آنلاین می‌باشد که سبک استراتژیک را به خود اختصاص داده است و توانسته امتیاز 4.7 را در گوگل پلی دریافت کند. این بازی هیجان انگیز ویژگی‌های متعددی را با خود به همراه دارد که تمامی آن‌ها از آن جهت  در بازی قرار داده شده‌اند تا بتوانند به شما کمک کنند که بهترین عملکرد را از خودتان به اشتراک بگذارید. از این رو با دانستن تمامی آن‌ها و رعایت نکات مربوطه می‌توانید حرفه‌ای بودن خودتان را در بازی اثبات کنید و قبیله و امپراطوری‌تان را قدرتمندتر از آن چیزی کنید که هست.

سایت ایران موجو با چندین سال سابقه در حوزه فروش پول بازی از بهترین و ارزان ترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد و شما می توانید یک خرید راحت و ارزان را از طریق این فروشگاه تجربه نمایید.

شما برای ما از بازی لردز موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بازی لردز موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

15 دیدگاه
  • hsn

    من نمیتونم خونم اینارو ارتقا بدم همش میزنه نیاز به چمن بیشتر دارین از کجا چمنرو افزایش بدم اخه

    • حامد فندرسکی

      سلام ببینید یا باید جم بخرید که تبدیل بکنید به چمن یا اینکه ایونت های دیگرو انجامم بدید

  • زهرا

    سلام. چرا گندم هام کم میشن کسی میدونه؟

    • حامد فندرسکی

      سلامم احتمالا اتو ماتیک فعال کردید تا به فروش بره

  • معراج

    سلام ، برای این بازی که جدیدا فیلتر شده چه فیلترشکنی جواب میده؟

  • هادی

    سلام بازی من نمیاره ارور میده باز نمیکنه ارور۲۰۰۰میده دلیلش چیه ممنون

  • Mehmet

    سلام. آیتم گندم من همش چشمک قرمز میزنه و همش ازش کم میشه.

  • مرتضی

    من چطور می تونم اکانت های مهمان خودم رو حذف کنم

iranmojo online support