معرفی و بررسی سلاح های AWM و KAR98 بازی پابجی موبایل

معرفی سلاح های بازی پابجی موبایل

سلاح های AWM و KAR98 پابجی موبایل جز سلاح های بی نظیر بازی پابجی به شمار می روند. با استفاده از این دو سلاح می توانید دشمنان خود را از پای در بیاورید. در ادامه این از آموزش بازی پابجی موبایل مطلب به معرفی بیشتر بازی پابجی موبایل و بررسی ویژگی های آن و همچنین مقایسه سلاح های AWM و KAR98 پابجی موبایل پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد بازی PUBG Mobile به عنوان یکی از بازی های بتل رویال و ترس و بقا شناخته می شود که به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی معروف تنسنت گیمز (Tencent Games) ساخته شده است. در این بازی 100 بازیکن حضور دارند که در یک نقشه 8 در 8 کلیومتر قرار می گیرند. این بازیکنان در یک جزیره حضور دارند و در تلاش هستند که زنده بمانند. بازیکنی که بتواند در نهایت زنده بماند برنده بازی خواهد بود.

ویژگی ها و قابلیت های بازی پابجی موبایل

بازی PUBG Mobile از جمله بازی هایی است که به سبب داشتن ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فرد خود بازیکنان زیادی را به خود جذب کرده است و می تواند جذابیت ها و چالش های ویژه ای برای آنها داشته باشد. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • به سبب استفاده از موتور گرافیک Unreal Engine 4 بازی دارای یک گرافیک عالی و منحصر به فرد است و تمامی بخش های بازی با جزئیات کامل به تصویر کشیده شده اند.
  • گیم پلی بازی از جذابیت بسیار شگفت انگیزی برخوردار است و به شدت اعتیادآور است و می تواند هر بازیکنی را به وجد بیاورد.
  • موسیقی های متن بازی و صداگذاری آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و می تواند حس و هیجان بازی را به خوبی به بازیکن منتقل کند.
  • تنوع در مراحل و سلاح های بازی جذابیت آن را به شدت بالا برده است و چالش های مختلفی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد.
  • داستان بازی از نظم و هدفمندی بسیار خوبی برخوردار است و می تواند بازیکنان را با خودش همراه کند.
  • امکان چت و گفتگو در زمان بازی برای گیمرها فراهم شده است.

مقایسه سلاح های سلاح های AWM و KAR98 پابجی موبایل

همانطور که گفته شد در بازی پابجی موبایل سلاح ها و مهمات و همچنین تجهیزات از تنوع بسیار خوبی برخوردار می باشند و بازیکنان می توانند در هر مرحله از بازی از اسلحه ها و تجهیزات مختلفی برای برنده شدن استفاده کنند.بسیاری از تجیهزات و مهمات در این بازی را می توان با استفاده از جم بازی به سطح بالاتری ارتقا داد که در سایت خرید یوسی پابجی می توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. از معروف ترین و محبوب ترین سلاح هایی که در این بازی استفاده می شود می توان به دو اسلحه AWM و KAR98  اشاره کرد که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردارند. از جنبه های مختلفی می توان این دو اسلحه را باهم مقایسه کرد که مهم ترین آنها به شرح زیر می باشند.

تایم و سرعت استفاده مجدد از سلاح های AWM و KAR98 پابجی موبایل

از نظر تایم و سرعت استفاده و بارگذاری مجدد می توان با قاطعیت برتری اسلحه KAR98  را بیان کرد چرا که این سلاح عکس‌العمل بسیار سریع تری دارد. مدت زمان استفاده مجدد و بارگذاری دوباره این اسلحه به کمتر از 4 ثانیه زمان نیاز دارد و در مقایسه با اسلحه AWM سرعت بسیار بیشتری دارد. سرعت استفاده مجدد از سلاح AWM برابر با 4.6 ثانیه است و 0.6 ثانیه با KAR98 تفاوت زمانی دارد.

سلاح های AWM و KAR98 پابجی موبایل

سلاح های AWM و KAR98 پابجی موبایل

ظرفیت مهمات سلاح های AWM و KAR98 پابجی موبایل

از نظر ظرفیت مهمات و تیر نیز این دو سلاح تفاوت هایی باهم دارند. اسلحه AWM ظرفیتی معادل 5 گلوله دارد اما به بازیکن اجازه می دهد که با نصب و مجهز کردن یک SR  بر روی آن بتواند ظرفیت و تعداد گلوله های آن را به ۷ گلوله ارتقا دهد. اسلحه KAR98  دارای تعداد گلوله های ۷.۶۲ است و بازیکن به سادگی می تواند آنها را در نقشه پیدا کند.

در اسلحه AWM گلوله های استفاده شده به صورت مگنوم می باشند و فقط می توان آنها را از طریق ایردراپ ها به دست آورد. با توجه به کنترل راحت تر سلاح AWM اکثر بازیکنان ترجیح می دهند که از آن استفاده کنند. بازیکنان حرفه ای بیشتر اسلحه AWM را انتخاب می کنند در حالی که آماتورها از اسلحه KAR98 استفاده می کنند چرا که دسترسی به آن ساده تر می باشد.

این آموزش هم می تواند برای شما مفید باشد: آموزش کامل تنظیم شیب تیراندازی در بازی پابجی موبایل

میزان آسیب ‌پذیری سلاح های AWM و KAR98 پابجی موبایل

از نظر میزان و شدت آسیبی که سلاح ها می توانند وارد کنند می توان گفته که برتری با اسلحه AWM می باشد. می توان از نظر عددی گفت که میزان آسیبی که AWM به دشمن وارد می کند برابر 105 و میزان صدمه و آسیب سلاح KAR98 برابر با 79 می باشد. به صورت کلی اسلحه AWM هم قدرت بیشتری دارد و هم قدرت آسیب بالاتری در مقایسه با KAR98 دارد.

میزان شتاب AWM  و KAR98

شتاب اولیه نیز یکی از فاکتورهای بسیار مهمی است که می توان در مقایسه این دو سلاح از آن استفاده کرد. میزان شتاب اولیه اسلحه AWM چیزی در حدود ۹۴۵ متر بر ثانیه می باشد در حالی که میزان شتاب اولیه اسلحه KAR98 حدود 760 متر بر ثانیه است و سرعت شلیک پایین تری دارد. KAR98 معمولا توسط بازیکنانی انتخاب می شود که علاقه بیشتری به تک تیراندازی دارند و کمتر از درگیری های نزدیک استفاده می کنند.

Attachment در سلاح های AWM و KAR98 پابجی موبایل

Attachment یکی دیگر از مهم ترین فاکتورها در مقایسه سلاح های بازی های ویدیویی و بازی پابجی موبایل است. با استفاده کردن از Attachment بر روی اسلحه AWM میزان قدرت و توان آن بسیار افزایش پیدا می کند و مدت زمان بارگذاری مجدد آن به شدت کاهش پیدا می کند و این امر باعث افزایش شتاب آن خواهد شد. این قابلیت به راحتی قدرت، سرعت و شتاب سلاح را افزایش می دهد و باعث بهبود کارایی و قابلیت های آن می شود.

سلاح های AWM و KAR98 پابجی موبایل

سلاح های AWM و KAR98 پابجی موبایل

استفاده از یوسی پابجی موبایل

یکی از راهکارهای بهبود قابلیت های سلاح های AWM و KAR98 و سفارشی سازی آنها استفاده از یوسی پابجی موبایل است. بازیکن می تواند با خرید یوسی مناسب هر گونه تغییراتی را که می خواهد بر روی سلاح های خود اعمال کند و سرعت، دقت و قدرت آن را افزایش دهد.

سلاح های AWM و KAR98 پابجی موبایل

سلاح های AWM و KAR98 پابجی موبایل

سخن پایانی

دو اسلحه AWM و KAR98 از محبوب ترین و بهترین سلاح های موجود در بازی پابجی موبایل هستند که هر کدام از آنها قابلیت ها و ویژگی های مختلفی دارند و بازیکنان می توانند با استفاده از آنها مراحل و ماموریت های مختلف را پشت سر بگذارند. اگرچه این دو سلاح قابلیت های ویژه و متعددی دارند اما بازیکنان با استفاده از یوسی های پابجی می توانند آنها بهتر و بیشتر سفارشی و بهینه کنند و از آنها استفاده کنند.

شما برای ما از سلاح های AWM و KAR98 پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با سلاح های AWM و KAR98 پابجی موبایل آشنا کردیم. چنانچه درباره سلاح های AWM و KAR98 پابجی موبایل اطلاعات دارید آن را با ما درمیان بگذارید. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند. فروشگاه ایران موجو از بهترین و معتبرترین فروشگاه های جم بازی در ایران می باشد و شما می توانید با خرید از این فروشگاه در کوتاه ترین زمان ممکن جم باز مورد نظر خود را دریافت کنید و از بازی خود لذت ببرید.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support