آموزش کامل تنظیم شیب تیراندازی در بازی پابجی موبایل

نحوه تنطیم شیب تفنگ در بازی oubg Mobile

آموزش کامل و مرحله به مرحله ای تنظیم شیب تیراندازی در بازی پابجی موبایل (Pubg Mobile) را در این مطلب فرا بگیرید.  بازی PUBG MOBILE یک بازی آنلاین است که بر روی موبایل‌های اندروید و iOS قابل نصب است وعلاقه‌مندان می‌توانند با نصب این بازی روی موبایل‌های خود از این بازی لذت ببرند. این بازی به صورت مبارزه‌ای با ۱۰۰ بازیکن مختلف است که در نقشه‌ای با مساحت ۸ در ۸ کیلومترمربع انجام می‌شود. همچنین در این بازی مجموعه‌ای از سلاح‌ها وجود دارند و تنها فردی که در پایان بازی زنده می‌ماند برنده بازی می‌باشد. با خرید یوسی پابجی ارزان از فروشگاه معتبر ایران موجو علاوه بر تجربه یک خرید سریع و ارزان می توان مهمات و سلاح های خود را ارتقا دهید و شاس برنده شدن خود را افزایش دهید.

بنابراین برای اینکه بتوانید در هنگام بازی در پابجی موبایل زندگی بازیکن خود را حفظ کنید و فرصتی برای صعود به سطح بالای پابجی موبایل را داشته باشید، باید از نکات و ترفندهای زیادی در بازی استفاده کنید. هر بازیکن تکنیک‌های مربوط به تیراندازی خود را خواهد داشت. شیب تیرانداز یکی از تکنیک‌های مفید در بازی پابجی موبایل است. این روش نیز در بازی‌های ROS ظاهر شده است. در ادامه با ما در آموزش بازی پابجی موبایل همراه باشید تا مراحل تنظیم شیب تیراندازی در بازی پابجی موبایل را به شما آموزش دهیم.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: آموزش قدم به قدم ثبت نام در بازی پابجی موبایل

مراحل تنظیم شیب تیرانداز در بازی پابجی موبایل

مراحل تنظیم شیب تیراندازی در بازی پابجی به شرح زیر می باشد.

مرحله ۱:  بعد از شروع و ورود به حساب بازی PUBG Mobile، در حالی که در بازی هستید روی نماد چرخ دنده  یعنی همان تنظیمات کلیک کنید.

مرحله ۲:  در رابط تنظیمات بر روی مورد Basics کلیک کرده و با کلیک بر روی دکمه Enable، Peek & Fire و  Peek & Open Scope  را به حالت Enable تغییر دهید.

مرحله ۳: رابط نصب را ببندید و به صفحه بازی دسترسی پیدا کنید. حال  می‌بینید که شخصیت بازی می‌تواند شلیک اسلحه کند. از کلید Q برای شیب سمت چپ استفاده می‌شود، از کلید E برای شیب سمت راست استفاده می‌شود.

در صورت پخش پخش کننده PUBG Mobile بر روی نرم افزار شبیه ساز Tencent Gaming Buddy، دکمه‌های Q و E ظاهر نمی‌شوند، اما شخصیت بازی هنوز هم می‌تواند کج شود. اگر اینطور نیست، باید بازی را خاموش کنید و مجدداً راه اندازی کنید.

مرحله ۴: همچنین در تنظیمات Basic interface، بازیکنان باید ویژگی Peek & Open Scope را برای انجام کج و هدف‌گیری خودکار فعال کنند. این ویژگی به شما کمک می‌کند تا موقعیت خود را فاش نکنید اما همچنان بتوانید دشمنان را هدف بگیرید و شلیک کنید.

تنظیم شیب تیراندازی در بازی پابجی

تنظیم شیب تیراندازی در بازی پابجی

نتیجه‌گیری تنظیم شیب تیراندازی در بازی پابجی

با توجه به روند بازی پابجی موبایل و رقابت بین بازیکنان، در صورتی که بخواهیم در این بازی بعنوان بازیکن برنده باشیم، لازم است ترفندهای این بازی را آموخته و با به کارگیری آن‌ها فرصت بدست آوردن سطوح بالاتر این بازی را داشته باشیم.برای مثال یکی از این ترفندها یعنی خم کردن تفنگ را در این مقاله آموزش دادیم که با انجام دادن مراحلی که در بالا ذکر شده است، براحتی می‌توانیم کج کردن تفنگ را تنظیم کنیم.

با خرید یوسی پابجی شما می توانید در این بازی پیشرفت کنید و به تجهیزات و صلاح های پیشرفته ای دسترسی داشته باشید. برای خرید جم ارزان شما می توانید به فروشگاه اینترنتی ایران موجو مراجعه کنید و پک بازی را با قیمت ارزانی خریداری نمایید.

شما برای ما از تنظیم شیب تیراندازی در بازی پابجی بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با تنظیم شیب تیراندازی در بازی پابجی آشنا کردیم. با خواندن این مطلب به راحتی هر چه تمام تر دشمنان خود را در شب نابود کنید. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند. اگر دوست دارید اخبار بازی موبایل را دنبال کنید، مجله بازی ایموجو بهترین گزینه برای شما به شمار می رود.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support