معرفی سوپر نیروهای بازی کلش اف کلنز در آپدیت بهار 2020

خرید جم بازی کلش اف کلنز

سوپر نیروهای بازی کلش اف کلنز در آخرین آپدیت این بازی، گیمرها را با چالش ها، هیجان و حس و حال های بی نظیری مواجه کرده اند. به صورت کلی می توان گفت که بازی کلش او کلنز Clash of Clans یا بازی جنگ قبایل به عنوان یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های استراتژیک است که در مدت زمان بسیار کوتاهی به محبوبیتی جهانی رسید.  این بازی محصول سال ۲۰۱۲ کمپانی سوپرسل  است که بازی کلاش رویال را نیز برای کاربران خود عرضه کرد بود. کمپانی سوپرسل (Supercell  ) بعد از عرضه بازی جنگ قبایل توانست به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی در ایران و سایر کشورها برسد.

با توجه به محبوبیت بالای بازی در میان گیمرها، کمپانی سوپرسل همواره در تلاش است که  با ارائه نسخه های به روز و آپدیت، آن ها را با جذابیت ها، چالش ها و هیجانات مختلفی رو به رو کند. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر بازی Clash of Clans، مشخصات و ویژگی های آن و همچنین معرفی سوپر نیروهای بازی کلش اف کلنز در آپدیت بهار ۲۰۲۰ پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی کلش اف کلنز

همانطور که گفته شد بازی کلش اف کلنز برای اولین بار در سال ۲۰۱۲ و برای سیستم های IOS عرضه شد اما فقط یک سال طول کشید که کمپانی سوپر سل نسخه اندرویدی آن را وارد بازار کند. در این بازی گیمرها در یک سرزمین هستند که شباهت زیادی به یک مزرعه دارد و مسئولیت آن را بر عهده دارند. بازیکنان می توانند قبیله مخصوص خود را داشته باشند و با قرار دادن لوازم دفاعی و ارتقا دادن آنها در برابر حملات مقاومت کنند.  بخش مهمی از بازی Clash of Clans به شکلی است بازیکن ها با پیوستن به یک اجتماع (قبیله) یا همان clan قادرند در کنار دوستان خود به مبارزه با قبیله ‌های دیگر بپردازند.

بخش دیگر بازی، داستانی می باشد و بازیکنان باید هدف هایی که مشخص شده است را بدست بیاورند و با به دست آوردن جوایز مختلف، قبیله خود را گسترش بدهند. در این بازی می توان از ۴ عنصر اصلی و مهم استفاده کرد که شامل طلا (Gold)، اکسیر (Elixir)، اکسیر سیاه (Dark Elixir) و الماس (Gem) هستند. بازیکنان می توانند با استفاده از این ۴ عنصر قبیله خودشان را گسترش دهند. گیمرها قادرند این ۴ عنصر را در طول بازی و با ساخت ساختمان های تولید کننده و یا با حمله به قبایل دیگر به دست بیاورند. اضافه شدن سوپر نیروهای بازی جنگ قبایل در جدیدترین نسخه بازی کمک به بازیکنان برای گسترش قبیله کرده است.

سوپر نیروهای بازی کلش اف کلنز

سوپر نیروهای بازی کلش اف کلنز

سوپر نیرو چیست؟

سوپر نیرو در حقیقت همان نیروهای دهکده اول هستند که تقویت شده اند. این نیروها هر کدام دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فرد خود هستند اما تفاوت های بسیار زیادی با نیروهای دهکده دوم (بیلدربیس) دارند. سوپر نیروهای بازی کلش اف کلنز در آپدیت بهار ۲۰۲۰ فقط ۴ عدد هستند. نحوه ساخت این سوپر نیروها به این شکل است که بازیکن نیرو را انتخاب می کند. این نیرو در ساختمان مخصوص به سوپر نیرو تبدیل می شود و آیکون آن تغییر می کند. بازیکن می تواند به سادگی و مانند قبل از باراکس ها سوپر نیرو را بسازد. سوپر نیروهای ساخته شده قابلیت دونیت شدن نیز دارند و بازیکنان می توانند برای هم قبیله های خود آنها را دونیت کنند.با خرید جم کلش اف کلنز این نیروها را با سرعت بیشتر میتوان ارتقا داد.

مکان سوپر نیروهای بازی کلش اف کلنز و نیازمندی های آن ها در آپدیت بهار ۲۰۲۰

برای آنکه امکان ساخت یک سوپر نیرو را داشت لازم است که ابتدا یکی از نیروهای دهکده اصلی را به سوپر نیرو تبدیل کرد. در آپدیت جدید بازی کلش اف کلنز فقط ۴ نیرو هستند که قابلیت تبدیل دارند که البته قطعا این تعداد بیشتر خواهند شد. قابلیت سوپر نیرو از تان هال ۱۱ برای گیمرها وجود داشته است و فقط کافی است بر روی ساختمان جدیدی که به شکل بشکه است کلیک کنند  تا منوی تبدیل نیروها برای آنان نمایش داده شود. باید توجه داشت که تمامی بازیکن هایی که به تان هال ۱۱ برسند توانایی استفاده از سوپر نیروها را نخواهند داشت.

تبدیل نیروها نیازمند داشتن سطح و لول مشخصی است و چنانچه گیمر به آن لول نرسد قادر به انجام این کار نخواهد بود. همچنین ذکر این نکته لازم است که در یک زمان مشخص فقط یک نیرو می تواند به حالت سوپر دربیاید و بعد از یک هفته مجددا می توان یک نیروی دیگر را تبدیل کرد. چنانچه گیمر آگاهی نداشته باشد که کدام نیرو برای او بهتر است می تواند قبل از تبدیل و به صورت تستی با هرکدام از نیروها حمله ای (اتک) انجام دهد و از انتخاب آن مطمئن شود.

ویژگی های بازی  Clash of Clans

بازی Clash of Clans مانند تمام بازی های IOS و اندرویدی دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی است که گیمرها را با چالش ها و هیجانات ویژه ای مواجه می کند و تجربه های بی نظیری را به آنها می بخشد. از جمله مهم ترین ویژگی های بازی جنگ قبایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت مبارزه با استفاده از نیروهای گوناگونی مانند کینگ بربر و کویین
  • بازی جنگ قبایل امکان بازی به صورت چند نفره با دوستان را به گیمرها می دهد
  • هر گیمر می تواند یک دهکده منحصر به فرد و سفارشی برای خود بسازد
  • گیمرها می توانند با سایر کاربران از سراسر دنیا به صورت آنلاین مبارزه کنند و برای باز کردن آیتم های جدید کسب امتیاز کنند
  • با جمع آوری امتیازات در مبارزه ها می توان تجهیزات مختلفی را خریداری کرد.
  • دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای
  • با استفاده از سلاح هایی مانند توپ ها، برج ها، خمپاره ها، برج کمانداران، ایکس بو و… می توان از دهکده و قبیله دفاع کرد
  • استفاده از چالش های دوستانه – جنگ های دوستانه
  • امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف و بازی به صورت مولتی پلیر
  • چت و ارسال پیام به دوستان و یا کاربران آنلاین سراسر جهان

آخرین تغییرات در آپدیت بهار ۲۰۲۰ بازی کلش اف کلنز

علاوه به معرفی سوپر نیروها در نسخه به روز شده ۲۰۲۰ بازی کلش او کلنز می توان به تغییرات دیگری همچون موارد زیر اشاره کرد:

  • خداحافظی با دونیت های اشتباه نیرو و استفاده از سیستم جدید دونیت
  • کاهش هزینه آپگرید ها و معرفی سطح های جدید
  • تغییرات بیلدربیس و چندین بهبود دیگر…
  • بالانس و متعادل سازی در بازی و دهکده ها

سوپر نیروهای بازی کلش اف کلنز در آپدیت بهار ۲۰۲۰

همانطور که گفته شد سوپر نیروهای بازی کلش اف کلنز در آپدیت بهار ۲۰۲۰ فقط محدود هستند و مشخصات و ویژگی های خاصی دارند. مهم ترین سوپر نیروهای این آپدیت به شرح زیر می باشند.

سوپر نیروهای بازی کلش اف کلنز

سوپر نیروهای بازی کلش اف کلنز

بربرین

بربرین اولین سوپر نیرو از سوپر نیروهای بازی کلش او کلنز است که در حقیقت قدیمی ترین و محبوب ترین نیرو به شمار می رود. سوپر بربرین با گذشت زمان تقریبا قدرت اتک خود را از دست داد ولی از تان هال ۱۱ به سوپر نیرو تبدیل شد و امروزه یک نیروی بسیار قدرتمند است. برای آنکه هر بار بتوان نیروی بربرین را به سوپر نیرو تبدیل کرد لازم است که ۵۰ هزار دارک اکسیر مصرف شود. این تبدیل می تواند به مدت یک هفته باقی بماند البته با خرید جم کلش میتوانید با سرعت بیشتری این کار را انجام دهید. مهم ترین ویژگی این سوپر نیرو خشم و سرعت آن است که کاربردهای زیادی دارد و ۵ برابر بیشتر از بربرین عادی خطرناک شده است. تبدیل به سوپر بربرین به صورت لحظه ای انجام می شود ولی هزینه ساخت آن بعد از تبدیل از ۳۰۰  به ۱۷۵۰  اکسیر افزایش می یابد.

گوبلین

گوبلین به عنوان یکی از سوپر نیروهای بازی کلش اف کلنز شناخته می شود که سابقه بالایی دارد و محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران دارد چرا که از سرعت بالایی دارد و به منابع علاقه خاصی دارد. خصوصیات این نیرو باعث شده که گزینه مناسبی برای فارمینگ به حساب بیاید. این نیرو نیز از تان هال ۱۱ و در سطح ۷ گوبلین در دسترس گیمرها قرار می گیرد. هزینه تبدیل این نیرو به حالت سوپر ۵۰ هزار دارک اکسیر استو مهم ترین ویژگی آن نامرئی شدن است. همچنین هزینه ساخت گوبلین بعد از تبدیل به حالت سوپر ۷۵۰ اکسیر است و ۳ برابر نیز فضا را اشغال می کند.

جاینت

جاینت که یکی از محبوب ترین نیروهای کلش است  و از سوپر نیروهای بازی کلش اف کلنز کاربردی است که در نسخه ۲۰۲۰ معرفی شده است می تواند در خط مقدم حملات استفاده شود. این سوپر نیرو از تان هال ۱۲ در دسترس گیمرها قرار می گیرد و هزینه تبدیل آن ۶۰ هزار دارک اکسیر است. هزینه ساخت این سوپر نیر نیز ۹۰۰۰ اکسیر بوده و به ۱۰ واحد فضا نیز احتیاج دارد. مهم ترین ویژگی این سوپر نیرو داشتن مشت آهنین و قدرت بالای آن است که قدرت تخریب آن را ۲ برابر کرده است.

خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز

برای خرید ارزان جم همین حالا از وب سایت ایران موجو اقدام کنید تا به راحتی از رقبا و دوستان خوذ پیشی گیرید و نیروهای قدرتمندی را برای خود بسازید. به محض خرید جم کلش از این فروشگاه، بسته به حساب اکانت شما واریز خواهد شد.

برای خرید جم کلش اف کلنز هیمن حالا می توانید از طریق سایت ایران موجو اقدام نمایید.

شما برای ما از شخصیت سوپر نیروهای بازی کلش اف کلنز بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با سوپر نیروهای بازی کلش اف کلنز آشنا کردیم. امیدواریم با خواندن این مطلب به راحتی هر چه تمام تر بتوانید از سوپر نیروهای بازی کلش اف کلنز نهایت لذت را ببرید. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support