نقد و بررسی بازی فیفا موبایل ؛ لذت فوتبال موبایلی

پوینت فیفا موبایل ارزان

فیفا موبایل بازی نام آشنایی در بین طرفداران بازی‌های فوتبالی است، بازی که در دو نوع پی سی و کنسولی به بازار عرضه شد و به دلیل استقبال بالای کاربران در نهایت نسخه موبایل آن هم به بازار آمد. نسخه موبایلی این بازی در دو شکل اندروید و همچنین ios در اختیار گیمرها قرار گرفت تا بتواند یک لذت و تجربه خاص را در بین افراد ایجاد کند.

به طور کلی این بازی هم مانند دیگر بازی‌هایی که در نسخه‌های موبایل عرضه می‌شود، دارای نقاط قوت و ضعفی است. از این رو در این مقاله قصد داریم تا شما را با نقد و بررسی بازی فیفا موبایل آشنا کنیم. پس تا انتها با ایران موجو همراه باشید.

معرفی بازی فیفا موبایل

تقریبا پنج سال پیش کمپانی EA تصمیم گرفت تا نسخه موبایل این مجموعه از بازی‌ را به بازار داغ بازی‌های موبایل معرفی کند. این نسخه در واقع یک حس و حال طبیعی‌تر و نزدیک‌تر به بازی دارد و به نوعی شبیه به قسمت‌های آلتیمیت تیم‌های نسخه اصلی بازی است.

همانطور که با فیفا موبایل آشنایی دارید قطعا شاهد این موضوع بوده‌اید که در ابتدا به شما تیم‌های ضعیف‌تر داده می‌شود تا رفته رفته بتوانید با بردن بازی به لیگ‌های برتر و همچنین امکانات بیشتر دست پیدا کنید. همانطور که گفته شد این بازی یک نسخه mp3 شده از بازی اصلی یا همان کنسولی است که گیمر را به بازی کردن هرچه بیشتر مشتاق می‌کند.

البته شاید اسم بازی را به صورت FIFA Soccer هم نیز شنیده باشید. در ابتدا با یک قابلیت به نام VS Attack روبرو خواهید شد که این باعث می‌شود تا به راحتی بتوانید با دیگر گیمرها نیز به بازی بپردازید. البته این به این شکل نیست که کنترل صد در صد بازی را به عهده بگیرید اما می‌توانید با استفاده از یک هوش مصنوعی وارد یک فضای رقابتی شوید.

آموزش بازی فیفا موبایلهیجان هرچه تمام با بازی فیفا موبایل

یکی از دلایلی که باعث شده تا بازی کردن در این بازی برای بازیکنان جذاب شود این است که فیفا موبایل مانند خیلی دیگر از بازی‌های اندروید و ios رایگان است. از این جهت کاربران زیادی برای تهیه آن ترغیب می‌شوند و رقابت زیادی بین آن‌ها شکل می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های مثبت این بازی این است که به دلیل داشتن لیگ‌های مختلف می‌تواند مخاطب را برای مدت‌ها سرگرم کند.

البته همه گزینه‌های این بازی رایگان نیست، یعنی شما می‌توانید به عنوان یک گیمر با استفاده از پول‌های واقعی خودتان بازیکنان بهتر با شرایط بهتری خریداری کنید. پول‌ها و امتیازات درون بازی را بخرید و از امکانات درون برنامه‌ای بهره‌ مند شوید. یکی از راه های پیشرفت در بازی و خرید بازیکنان بیشتر استفاده از پوینت فیفا موبایل می باشد. برای خرید پوینت فیفا موبایل شما می توانید از طریق فروشگاه ایران موجو اقدام کنید. البته شما می‌توانید حتی با شرایط و امکانات رایگانی که بازی در اختیارتان قرار می‌دهد نیز از این بازی جذاب لذت ببرید. 

گرافیک بی نظیر بازی فیفا موبایل

یکی از نکات مثبتی که در نسخه موبایل بازی فیفا مشاهده می‌شود این است که گرافیک بازی نسبت به دیگر نسخه‌ها یعنی پی سی و همچنین کنسول ارتقاء زیادی پیدا کرده است و در کنار این موضوع گیم پلی بازی نیز از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. شاید در ابتدا بازی کردن با فیفا موبایل برایتان دشوار باشد اما باید به این موضوع اشاره کنیم که گرافیک بالای بازی، لمس را برای کاربران راحت‌تر کرده است.

در این بازی شما باید هدف گیری‌های دقیقی برای پرتاب توپ درون دروازه ایجاد کنید، از این رو داشتن یک صفحه که بتوانید بدون دردسر و خیلی راحت اینکار را انجام دهید یک امتیاز مثبت است. البته این موضوع ربطی به موبایل شما ندارد و همه به کیفیت بالای گرافیک و همچنین کیفیت فیفا موبایل وابسته است.

البته به طور کلی اگر بخواهیم به بررسی دقیق‌تری از این بازی بپردازیم، قطعا این نسخه از بازی‌های فیفا که برای موبایل طراحی شده است نیز دارای باگ‌هایی است که بهتر بود وجود نداشت. مثلا اگر پیش‌تر به موضوع VS Attack دقت کرده باشید، باید بگوییم که این قابلیت در تمامی موبایل‌ها قابل پشتیبانی نیست.

شاید در ابتدا بازی یک فضای واقعی را برایتان رقم بزند اما رفته رفته متوجه این بزرگ‌نمایی خواهید شد که بازی بیشتر به سمت یک گیم پلی تخیلی حرکت کرده است. البته باید نگاه خوشایندتری به این موضوع داشته باشیم زیرا فیفا موبایل توانسته با این مورد بازیکنان زیادی را به سمت خود جذب کند.

فیفا موبایل؛ تجربه‌ای واقعی

با اینکه نقدی از انیمیشن و بستر بازی داشتیم اما باید نیمه پر لیوان را هم بررسی کنیم. این بازی بدون شک یکی از دسته بازی‌های فوتبالی است که توانسته بسیاری از رقبای خودش را پیدا کند و به نوعی هر سال از سال دیگر بهتر شود. البته اینکه شما از هر جایی که تنظیم کنید می‌توانید شوت بزنید و در نهایت هم شاهد گل باشید شاید تجربه خوشایندی برای گیمر نباشد.

البته موضوعی که مطرح می‌شود این است که آیا حرکت نکردن بازیکن به سمت توپ نشان دهنده هوش مصنوعی بالا است یا یک باگ محسوب می‌شود؟ این موضوع بسیاری از کاربران را دچار سردرگمی کرده است. به عنوان یک بازی موبایلی، فیفا موبایل تغییر محسوسی کرده اما باید به این نکته توجه کرد که بعضی از قسمت‌های بازی شما شاهد یک بازی خیابانی خواهید بود.

در نهایت درجه سختی بازی نیز در بخش‌های تک‌نفره منطقی است و همین موضوع باعث می‌شود تا بار دیگر هوش مصنوعی بالای بازی به بازیکن ثابت شود. البته ممکن است که این هوش آزار دهنده هم باشد. یعنی در بعضی از مواقع نیز شما مجبور می‌شوید به دلیل جایگیری‌های نادرست بازیکنان در بازی اشتباهاتی را در ادامه بازی مرتکب شوید که این موضوع امتیاز شما را پایین می‌آورد. 

بازی فیفا موبایلسخن پایانی درباره بازی فیفا موبایل

فیفا موبایل توانسته از اولین نسخه خود تا به امروز بهتر و بهتر شود. هدف از بررسی این موضوع این بود که شما به عنوان یک گیمر بتوانید خصوصیات این بازی را بهتر بشناسید و یک گام مثبت‌تر در جهت اجرای هرچه بهتر آن بردارید.

تماشاچیان بازی مانند سری‌های قبلی بدون حرکت هستند اما باز هم وجود آن‌ها در بازی باعث می‌شود تا انرژی بیشتری برای ادامه دادن داشته باشید. اگر می‌خواهید که دقت، هیجان، گرافیک بالا و همچنین هوش مصنوعی بی نظیر بهره مند شوید پیشنهاد ما به شما این است که حتما فیفا موبایل را امتحان کنید.

فروشگاه جم ایران موجو با چندین سال سابقه در حوزه فروش جم بازی، از بهترین و معتبرترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد که شما می توانید به راحتی جم بازی مورد نیاز خود را خریداری کنید. با خرید از این فروشگاه شما می توانید یک خرید ارزان و قابل اعتماد را تجربه نمایید.

برای خرید پوینت فیفا موبایل شما می توانید از طریق فروشگاه ایران موجو اقدام کنید.

شما برای ما از بازی فیفا موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بازی فیفا موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support