ترجمه ماموریت هفته ششم سیزن 14 پابجی موبایل

آموزش بازی پابجی موبایل

 در  این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتر بازی و همچنین ترجمه ماموریت هفته ششم سیزن 14 پابجی موبایل پرداخته خواهد شد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

معرفی بازی پابجی موبایل

بازی PUBG  Mobile یک بازی ساخته شده در سبک بتل رویال است که برای اولین بار در سال 2017 و برای پلتفرم های ایکس باکس و کامپیوتر منتشر شد و استقبال بی نظیر از آن باعث شد که کمپانی بلوهول و پابجی نسخه موبایلی آن را در سال 2018 منتشر کنند. بازیکنان در این بازی در یک جزیره دور افتاده قرار دارند و باید تمام تلاش خودشان را بکنند که زنده بمانند. بازیکنی که در نهایت بتواند زنده بماند برنده بازی خواهد بود. بازی پابجی موبایل همانند بسیاری از بازی های بتل رویال و هم سبک خودش از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است و به خوبی با بازی های معروف هم سبک خودش رقابت می کند. از مهم ترین ویژگی های این بازی می توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • بازی دارای یک داستان منظم و هدفمند است
  • گرافیک بازی به دلیل موتور آنریل انجین 4 بسیار باکیفیت است.
  • گیم پلی بازی از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • موسیقی متن و صداگذاری های بازی به شکلی حرفه ای و شگفت انگیز طراحی شده اند.
  • ماموریت ها و مراحل مختلفی در بازی وجود دارد که جذابیت بالایی برای گیمرها دارند.

هفته ششم سیزن 14 پابجی موبایلترجمه ماموریت های هفته ششم سیزن 14 پابجی موبایل

همانطور که عنوان شد بازی پابجی موبایل از ماموریت های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام می تواند جذابیت ها و چالش های مختلفی برای گیمرها داشته باشد. تاکنون فصل های مختلفی از این بازی عرضه شده اند که هر کدام تنوع بالایی در مراحل، ماموریت ها و نقشه ها داشته اند. هفته ششم سیزن 14 پابجی موبایل نیز همانند سایر هفته ها و فصل ها از ماموریت های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام می توانند جذابیت های مختلفی برای گیمرها داشته باشند. ماموریت های این سیزن از بازی پابجی موبایل در بخش های مختلفی انجام می شوند. از مهم ترین ماموریت های هفته ششم سیزن 14 پابجی موبایل در بخش کلاسیک مود می توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • بازیکنان باید باید در کلاسیک مود ۲۸ بار از Painkiller استفاده کنند.
  • بازیکن ماموریت دارد که در بیش از ۱۰ مسابقه کلاسیک مود تمامی Spetsnaz Helmet ها را جمع آوری نماید. البته این کار باید در سطح 3 صورت پذیرد.
  • بازیکن باید تعداد 10 مسابقه کلاسیک مود را همراه با دوستان خود کامل نماید.
  • بازیکنان باید 10 مسابقه دیگر در قسمت Team Arena را کامل کنند.
  • بازیکن ماموریت دارد که ۵۰۰ آسیب و خسارت با استفاده از هدشات ها در کلاسیک مود وارد کند.
  • ماموریت بعدی بازیکن این است که ۱۲ بار در مود کتابخانه و یا همان library mode برنده شود.
  • ماموریت بعدی و البته با اهمیت دیگر بازیکن این است که بعد از فرود در نقشه کلاسیک بازی باید بتواند در کمتر از 1 دقیقه یکی از بازیکنان را از بین ببرد.
  • بازیکنان باید در بیش از ۵ مسابقه کلاسیک مود، تمامی Flare Gun ها را جمع آوری نمایند.

!!! شما می توانید همین حالا برای خرید یوسی پابجی موبایل از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید!!!

خرید یوسی پابجی موبایلترجمه ماموریت های الیت هفته ششم سیزن 14 پابجی موبایل

علاوه بر بخش کلاسیک مود ماموریت های دیگری نیز در بخش الیت برای بازیکنان قرار داده شده است که هر کدام چالش ها و جذابیت های خاصی برای گیمر به همراه دارند. از مهم ترین ماموریت های این بخش می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • یکی از ماموریت های بازیکن این است که ۲ بار در رقابت‌های Squad match، کلاسیک مود جزو ۳ نفر برتر باشد.
  • بازیکن باید قادر باشد ۱۸ نفر از دشمنان را با استفاده از اسلحه های کلاس AR در منطقه Sahmee نقشه سانهوک در کلاسیک مود از بین ببرد.
  • ماموریت بعدی بازیکن این است که ۲۰ نفر از سایر بازیکنان را با استفاده از اسلحه Vector در هر مودی که می خواهد بکشد.
  • ماموریت بعدی بازیکن این است که به وسیله اسلحه های کلاس AR در منطقه Pochinki مپ ارانگل در کلاسیک مود باید ۲۰ نفر از دشمنان را از بین ببرد.
  • بازیکن باید قادر باشد ۱۶ نفر از سایر بازیکنان دشمن را به وسیله اسلحه های کلاس AR در منطقه San Martin مپ میرامار در کلاسیک مود بکشد
  • بازیکن باید در هر مودی که می خواهد بتواند 3 نفر از بازیکنان را با استفاده از سلاح M24 از بین ببرد.

همچنین بخوانید: جدیدترین اخبار جدید سیزن 15 بازی پابجی موبایل

هفته ششم سیزن 14 پابجی موبایلسخن پایانی درباره هفته ششم سیزن 14 پابجی موبایل

سیزن 14 بازی پابچی موبایل مانند تمام فصل های قبلی ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارد که می توان برای بازیکنان جذابیت های زیادی داشته باشد. در این فصل بازیکنان می توانند چالش های مختلفی را تجربه کنند و از نقشه ها، مراحل و ماموریت های جدید و مدرن لذت ببرند. ماموریت های هفته ششم سیزن 14 پابجی موبایل مانند سایر هفته ها و فصل های پیشین می توانند بازیکنان را با چالش های منحصر به فردی مواجه کنند. عاشقان بازی های بتل رویال و بازی پابجی می توانند از ماموریت های هفته ششم سیزن 14 نهایت لذت را تجربه کنند و مدت ها با آن سرگرم شوند.

 فروشگاه جم ایران موجو با چندین سال سابقه در حوزه فروش جم بازی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد که با خرید یوسی پابجی می توانید علاوه بر موفقیت بیشتر در سیزن 14 یک خرید مطمئن و قابل اعتماد را تجربه کنید.

شما برای ما از هفته ششم سیزن 14 پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با هفته ششم سیزن 14 پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

در سایت ایران موجو (سایت خرید یوسی ارزان)، امکان خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان و بر اساس میزان حجم دلخواه شما وجود دارد.
برای خرید uc، شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه، یوسی پابجی مورد نیاز خود را را با حجم دلخواه، خریداری کنید.
قیمت یوسی به موارد مختلفی بستگی دارد که مهم­ترین آن، حجم بسته و سایت فروشنده می­باشد. مورد مهم دیگری که بر روی قیمت یوسی تاثیر زیادی دارد، قیمت ارز می‌باشد.

شایان ذکر است که یوسی‌های خریداری شده، پس از از اتمام مراحل خرید یوسی، در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support