هک بازی کستل کلش با چند ترفند ساده!

راهنمای بازی کشتب کلش

آموزش هک بازی کستل کلش (castle clash) را در این مطلب از سایت ایران موجو فرا بگیرید. اگر دوست دارید این بازی بی نظیر و شگفت انگیز را هک کنید تا انتهای این مطلب با ایران موجو همراه باشید.

بازی کستل کلش

قاعدتا با دنیای جذابی که کمپانی IGG برای گیمرهای خود ایجاد کرده است آشنایی دارید. این دنیای جذاب کستل کلش نام دارد که محصولی آنلاین برای دوستداران بازی‌های موبایلی است. در ابتدا اگر نگاهی به نمایش این بازی بیاندازید ممکن است یاد بازی نام آشنا به نام کلش آو کلنز بیفتید که تا حدودی هم  درست است.  مثل هر بازی آنلاین دیگری، کستل کلش هم خیلی زود به یکی از بازی‌های محبوب آنلاین و گروهی تبدیل شد. با وجود مشکلاتی که در گرافیک و بعضا گیم پلی این بازی وجود داشت، اما در آخر توانست نسبت به دیگر بازی‌های برگرفته شده از کلش آو کلنز جلو بیوفتد و به جایگاه مطلوبی دست پیدا کند.

به همین منظور است که روش‌های هک کردن بازی کستل کلش در بین طرفداران آن محبوب شده است. برای اینکه به مراحل بالاتری از این بازی دست پیدا کنید باید مدت زمان زیادی را در نظر بگیرد و در این بین از امکانات درون برنامه‌ای و جم هم استفاده کنید. در ادامه این مطلب از آموزش بازی کستل کلش به روش‌های هک کردن این بازی برای ارتقاء بهتر و پیشرفت سریع‌تر خواهیم پرداخت.

روش‌های هک کردن در بازی کستل کلش

همانطور که گفته شد castle clash بازی آنلاینی است که توانسته کاربران مخصوص خود را در مدت زمان کوتاهی پیدا کند. همانطور هم که گفته شد گیم پلی این بازی به تعداد دفعات بالایی شما را یاد کلش آو کلنز می‌اندازد اما واقعیتی که وجود دارد این است که؛ کستل کلش را از دست ندهید.

همانطور که در ابتدای مقاله هم اشاره کردیم باید برای دست یافتن به مراحل بالاتر در این بازی و همچنین پیشرفت زمان زیادی را در نظر بگیرید زیرا این بازی دارای یک گیم پلی آنلاین است و در نتیجه پیشرفت کردن و جلو زدن خیلی سخت‌تر خواهد بود. از این رو بسیاری از گیمرها یا به سمت هک بازی می‌روند و یا اینکه با استفاده از تقلب کردن به مراحل و بسیاری از قابلیت‌ها می‌رسند.

همانطور که می‌دانید زمانی که بازی مورد توجه قرار می‌گیرد، کمپانی سازنده تازه سازی و آپدیت امکانات درون برنامه‌ای را در صدر کار خود قرار می‌دهد. از این رو است که بسیاری از هکرهای این بازی همواره باید راه‌های تازه‌تری را برای هک آن در نظر بگیرند.

البته همانطور که واضح است نه تنها هک بازی کستل کلش بلکه هک تمامی بازی‌های آنلاین از نظر گوگل فعالیتی غیر قانونی است. در کنار اینکه هک بازی هزینه‌های زیادی را هم در بر دارد اما ما در این مقاله قصد داریم تا روشی را برای هک به شما معرفی کنیم تا بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به تمامی موارد مورد نیاز دست پیدا کنید.

امتیاز کستل کلش

امتیاز کستل کلش در گوگل 4.6 است که همین باعث شده تا محبوبیت این بازی در بین گیمرها مشخص شود. وظیفه شما به عنوان گیمر در این بازی ساخت قلعه‌هایی است به شما در مقاومتر شدن در برابر حریف کمک می‌کند. از طرف دیگر آموزش دادن سرباز و دیگر نیروهای بازی نیز یکی دیگر از موضوعات مهم در این بازی بشمار می‌آیند.

خب از موضوع مهم این مقاله دور نشویم و برویم سراغ روش‌هایی که به هک کردن کستل کلش کمک می‌کند.

هک بازی کستل کلشآیا امکان هک بازی کستل کلش وجود دارد؟

گرفتن جم و همچنین جمع کردن امتیاز به عنوان مهمترین قسمت‌های بازی برای پیشرفت کردن در بازی بشمار می‌روند. از این رو است که بیشترین دلایل هک بازی در بازی‌های آنلاین نیز برای گرفتن جم است. برای هک کردن و همچنین گرفتن الماس باید ابتدا بازی را اجرا کنید و به قسمت shop در گوشه و سمت راست صفحه کلیک کنید.

پس از اینکه شاپ را انتخاب کردید برای شما پنجره‌ای باز خواهد شد که در گوشه و سمت بالای آن گزینه Free وجود دارد. این گزینه را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید تا برای هک در بازی کستل کلش آماده شوید. یکی از مزیت‌هایی که این روش دارد این است که دیگر لازم نیست برای خرید جم هزینه‌ای صرف کنید و خیلی راحت می‌توانید به تعداد زیادی امتیاز و جم دست پیدا کنید.

پس از اینکه گزینه Free  را از داخل منو انتخاب کردید به قسمت Watch to earn Games راه خواهید یافت که باید در این بین یک ویدئو 30 الی 40 ثانیه را هم تماشا کنید. البته تماشای این فیلم ضرورتی ندارد و به دانش شما در بازی اضافه نمی‌کند و صرفا برای این است که تاخیر در اجرای پنجره جبران شود. ولی گزینه‌ای برای اسکیپ هم وجود ندارد.

پس از اینکه این فیلم پایان یافت می‌توانید به پنجره‌ای که باز شده بود مراجعه کنید و روند هک بازی کستل کلش را ادامه دهید. حالا شما صاحب 200 سکه در بازی هستید پس از بازی کردن لذت ببرید.

همچنین بخوانید: آموزش تقلب در بازی کستل کلش با چند کلیک

برای هم castle clash نرم افزار مورد نظر را در نظر بگیرید

همانطور که گفته شد این بازی برای سه سیستم عامل اندروید، ios و ویندوز قابل نصب است و به همین دلیل است که هک آن نسبت به دیگر بازی‌ها کمی آسانتر شده است. اما ممکن است که در حین هک آن با یکسری از اتفاقات روبرو شوید که به نوع نرم افزار و سیستم عامل شما مربوط می‌شود. از این رو برای اینکه بتوانید در هک کستل کلش موفق باشید باید موارد زیر را رعایت کنید.

  1. اولین مورد اینکه باید نرم افزار مناسب با نسخه‌ای که در اختیار دارید را انتخاب کنید تا در هنگام هک آن مشکلی در روند پیشرفت بوجود نیاید. بازی کستل کلش از حجم بالایی برخودار است پس سعی کنید تا از هارد با ظرفیت بالایی استفاده کنید.
  2. دومین مورد سینک کردن حساب در گوگل است. همانطور که برای نصب این بازی به سینک کردن حسابتان در گوگل نیاز دارید در این بخش هم باید به قسمت حساب رفته و در آنجا گزینه add account را انتخاب کنید.
  3. سومین مورد اینترنتی است که باید از سرعت بالای آن مطمئن باشید. پس چه برای اجرای بازی برای هک و چه برای ادامه فرآیند نیاز دارید تا از یک اینترنت پرسرعت استفاده کنید. البته ممکن است که در مدت زمان کوتاهی صفحه مانیتور سیاه شود. این موضوع ربطی به اینترنت ندارد و برای اینکه بتوانید به قسمت پاندا رولینگ دست پیدا کنید آماده می‌شود.

!!! برای خرید جم بازی Castle Clash می توانید همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید!!!

می‌توان با استفاده از هک بازی کستل کلش به هیروهای افسانه‌ای هم دست یافت؟

همانطور که گفته شد هک کردن و حتی تقلب کردن در بازی‌های آنلاین برای هیچکدام از طرفین یعنی چه گوگل و چه کمپانی IGG تایید شده نیست اما بسیاری از بازیکنان اینکار را انجام می‌دهند. یکی از روش‌هایی که 100 درصد مورد تایید است و به راحتی می‌توان آن را پیاده کرد Immportep نام دارد.

برای اینکه بتوانید از سربازان قوی و استعداد آن‌ها در طول بازی استفاده کنید باید روش زیر را طی کنید. گرچه ممکن است که این روش برای شما خوشایند نباشد اما امتحان کردن ای راه ضرری برای کاربر نخواهد داشت. با ورود به ساختمان Heroes Altar باید به قسمت Hire Hero With Shards مراجعه کرده و از آنجا گزینه Legend را بیابید.

بعد از اینکه این مراحل را طی کردید باید به قسمت Immportep مراجعه کنید و سه بار بر روی این گزینه کلیک کنید. البته از این مطمئن شوید که Shard شما در این مرحله هدر نمی‌رود.

ترفند بعدی که در بین تمامی هکرهای بازی‌های آنلاین و گروهی بسیار مرسوم است استفاده از اجرای پاندای رولینگ است که البته شرایط خاص خودش را هم دارد. برای اینکه با این ترفند به آنچه که برای تقلب کردن نیاز دارید برسید باید 2 تا از نیروهای 405 تایی در هیروی کستل کلش را اجرا کنید.

هک بازی کستل کلشنکته‌هایی که باید در رابطه با رول کردن پاندا بدانید

  • حتما این مورد را جدی بگیرید که به هیچ وجه با استفاده از IP ایران رول را اجرا نکنید. زیرا به دلیل تحریم ایران قادر نیست که به این سرور را پشتیبانی کند.
  • اگر تعداد الماس‌هایی که در اختیار دارید زیر 2000 تا 3000 است بهتر است که به هیچ وجه به رول کردن فکر نکنید زیرا این موضوع باعث می‌شود تا تعداد بالایی از الماس‌هایتان را هدر بدهید.

هک بازی کستل کلش به همراه تمامی نکاتی که در طول مقاله به آن اشاره شد تنها بخشی از روش‌هایی بود که با استفاده از آن می‌توانید این بازی را تحت سلطه خود در بیاورید. معمولا تا جایی که امکان دارد بهتر است که برای جلوگیری از در معرض خطر گرفتن مانند حذف اکانت به این شیوه در بازی برای رسیدن به ارتقاء و نتیجه مطلوب دست نزنید اما زمانی که دیگر چاره‌ای برای شما نبود این روش از هک کردن در کستل باعث می‌شود بدون هزینه به نتیجه دلخواهتان برسید.

 تمام سعی خود را بر این بگذارید که تعداد الماس در بازی را افرایش دهید تا بتوانید به امکانات درون برنامه‌ای بازی دست پیدا کنید. افزایش جم در طول بازی هم تنها با ارتقاء و در نظر گرفتن تمامی امکانات درون برنامه‌ای قابل دسترسی است.

جمع بندی درباره هک بازی کستل کلش

همانطور که گفته شد بازی کردن در یک بازی آنلاین و به خصوص بازی‌هایی به سبک کستل کلش، کار چندان راحتی نیست و برای اینکه نتیجه مطلوبی در آن بگیرید باید راه و روش‌های مختلفی را امتحان و انتخاب کنید. هک کردن هم یکی دیگر از این روش‌ها است که در این مقاله به آن پرداخته شد.  برای آموزش های بیشتر بازی کستل کلش و خرید جم می توانید به سایت ایران موجو مراجعه فرمایید.

شما برای ما از هک بازی کستل کلش بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با هک بازی کستل کلش آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.  امیدواریم مطلب هک بازی کستل کلش را پسندیده باشید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support