سیستم مورد نیاز برای نصب بازی کستل کلش

خرید الماس بازی کستل کلش

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی کستل کلش (Castle Clash)، برای نصب بازی Castle Clash سیسیتم باید دارای چه مشخصاتی باشد؟

در سال های اخیر بازی های موبایلی در صنعت گیم به شدت مورد استقبال قرار گرفته اند و بازیکنان از سراسر جهان بازی های موبایلی را در سبک ها و ژانرهای مختلف دانلود کرده اند. هر چند که سبک هایی مانند بتل رویال، تیراندازی، اکشن، ترس و بقا و… محبوبیت بیشتری در بین بازیکنان دارند اما سبک هایی مانند استراتژیک نیز وجود دارند که بازی های بی نظیر و معروفی همچون کلش آف کلنز و کلش رویال در این سبک ساخته شده اند و جذابیت بالایی برای گیمرها دارند.

بازی Castle Clash به عنوان یکی از جذاب ترین بازی های استراتژیک صنعت گیم در سال های اخیر شناخته می شود. این بازی در بین محبوب ترین بازی های آمریکا قرار گرفته و نمرات بسیار خوبی از منتقدان و گیمرهای حرفه ای دریافت نموده است. در این بازی بازیکنان می توانند با ساختن یک ارتش و امپراطوری قدرتمند چالش ها و ماموریت های مختلفی را تجربه کنند. بازی Castle Clash مانند سایر بازی های موبایلی از ویژگی های ساختاری خاص و منحصر به فردی برخوردار است و بازیکنانی که قصد دارند این بازی را بر روی پلتفرم هایی مانند موبایل و کامپیوتر نصب کنند لازم است که به مشخصات بازی و پلتفرم و سازگاری آنها توجه داشته باشند.

در ادامه این مطلب از آموزش بازی کستل کلش به معرفی بیشتر بازی و همچنین بررسی سیستم مورد نیاز برای بازی کستل کلش پرداخته خواهد شد. پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی Castle Clash

همانطور که گفته شد در سال های اخیر بازی Castle Clash به یکی از رقبای اصلی و سرسخت بازی های کلش آف کلنز و کلش رویال در سبک بازی های استراتژیک تبدیل شده است و جایگاه ویژه ای در میان گیمرهای سراسر جهان به دست آورده است. این بازی توسط شرکت و استودیوی بازی سازی IGG.COM طراحی و ساخته شده است و توانسته در مدت کمی به محبوبیت بسیار زیادی برسد.

در این بازی بازیکنان باید با ساختن قلعه های مختلف و جمع آوری تجهیزات مختلف ارتش و سپاه خودشان را بسازند و یک امپراطوری شخصی داشته باشند و ارتش بازیکن شامل الف ها، جانوران، دورف ها و… هستند که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارند.

از جمله مهم ترین ویژگی های بازی می توان مواردی همچون داستان جذاب و هیجان انگیز، گرافیک باکیفیت و عالی، گیم پلی جذاب و اعتیادآور، تنوع بالای مراحل و ماموریت ها، موسیقی های متن و صداگذاری های حرفه ای و شگفت انگیز و… را نام برد.

سیستم عامل مورد نیاز برای نصب و راه اندازی بازی کستل کلش

استودیوی بازی سازی IGG.COM بازی کستل کلش را برای گوشی های موبایلی طراحی و منتشر کرده است و بازیکنان می توانند آن را به صورت رایگان دریافت کنند. همانطور که گفته شد بازی Castle Clash همانند سایر بازی های موبایلی از ویژگی های ساختاری منحصر به فردی برخوردار است و بازیکنانی که قصد دارند آن را بر روی گوشی های موبایل خود داشته باشند باید مشخصات و قطعات سخت افزاری گوشی موبایل و پلتفرم های دیگر را مد نظر داشته باشند.

برای نصب بازی بر روی هر کدام از پلتفرم ها بازیکنان باید به ویژگی هایی مانند حافظه، رم، گرافیک، پردازنده و… توجه کنند. مشخصات و قطعات سخت افزاری لازم برای نصب بازی کستل کلش به شرح زیر می باشند.

راهنمای نصب بازی کستل کلشسیستم کامپیوتری مناسب برای نصب بازی Castle Clash

بازی کستل کلش از جمله بازی های موبایلی است که موفقیت های متعددی کسب کرده است و به عنوان یکی از محبوب ترین بازی های موبایلی در جهان خصوصا آمریکا تبدیل شده است و بازیکنان می توانند آن را به صورت رایگان دریافت کنند. بازیکنان می توانند علاوه بر پلتفرم اختصاصی بازی (گوشی های موبایلی) می توانند آن را بر روی پلتفرم کامپیوتر نیز نصب و راه اندازی کنند و از ان استفاده نمایند.

برای نصب بازی بر روی سیستم کامپیوتری لازم است که ابتدا بازیکنان نرم افزار شبیه ساز را بر روی سیستم خود نصب کنند. نرم افزار شبیه ساز از این امکان را به گیمرها می دهد که محیط اندروید را در سیستم عامل ویندوز پیاده کنند و بازی مورد نظر خودشان را بر روی آن نصب کنند. مناسب ترین سیستم رایانه ای برای نصب بازی کستل کلش باید از مشخصات زیر برخوردار باشد

  • بازیکنان می توانند بازی Castle Clash را بر روی تمام ویندوز های سال های اخیر از جمله ویندوز های 7، 8، 8.1 و همچنین ویندوز 10 نصب کنند.
  • حداقل پردازنده مرکزی لازم برای نصب بازی کستل کلش می تواند Intel Pentium 4 2.00GHz باشد هر چند که گیمر می تواند نسخه های قدرتمندتری استفاده کنند.
  • حداقل رم (RAM) مورد نیاز برای نصب بازی 2 گیگا بایت است هرچند که می توان از رم های بیشتری نیز استفاده کرد.
  • حداقل گرافیک مورد نظر برای راه اندازی این بازی Intel 82945G Express می باشد و بازیکنان می توانند از گرافیک های بهتری نیز استفاده کنند.
  • میزان فضای مورد نیاز برای بازی می تواند حداقل 1 گیگابایت باشد.

سیستم عامل اندروید مورد نیاز برای نصب بازی کستل کلش

بازی Castle Clash به عنوان یک بازی موبایلی موفق توانسته نمرات بسیار خوبی از منتقدان و  گیمرهای حرفه ای دریافت کند و تاکنون میلیون ها بار توسط بازیکنان سراسر جهان دانلود شده است. برای نصب این بازی بر روی گوشی های موبایل لازم است که گوشی های موبایل از مشخصات و قطعات سخت افزاری زیر بهره مند باشد:

  • حداقل سیستم عامل اندروید لازم برای نصب بازی نسخه اندروید 4.4 باشد.
  • کمترین رم مورد نیاز برای نصب بازی 2 گیگا بایت است و بازیکن می تواند از رم های بهتر نیز بهره ببرد.
  • حداقل فضای مورد نیاز برای نصب بازی 1 گیگابایت است.
  • پردازنده های Adreno 506، Mali-T830MP3 و معادل آنها می توانند گزینه های خوبی برای نصب بازی باشند.

آموزش مصب بازی کستل کلشخرید الماس بازی کستل کلش

استودیوی بازی سازی IGG.COM به عنوان سازنده بازی Castle Clash تلاش کرده است که همواره جذابیت بازی را برای بازیکنان افزایش دهد و برای این کار امکانات و آیتم های مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار داده اند. بازیکنان می توانند با خرید الماس کستل کلش از سایت های معتبری همچون سایت ایران موجو از تمامی امکانات بازی بهره مند شوند و تمام آیتم های موجود در بازی را مطابق میل خودشان شخصی سازی کنند.

سخن پایانی

 بازی Castle Clash به عنوان یکی از محبوب ترین و معروف ترین بازی های استراتژیک صنعت گیم در سال های اخیر توانسته با استقبال خوبی مواجه شود. بازیکنان می توانند از این بازی در پلتفرم های مختلفی مانند گوشی های موبایل و رایانه های شخصی با توجه به ویژگی های ساختاری بازی استفاده و لذت یک بازی استراتژی را تجربه کنند.

برای خرید جم بازی همین حالا می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید و یک خرید ارزان و مطمئن را تجربه نمایید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support