10 ترفند و آموزش برای پیشرفت در بازی هی دی

راهکارهای پیشرفت در بازی Hay Day
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 13389
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

اگر دوست دارید در بازی Hay day نسبت به دوستان خود پیشرفت چشمگیری داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که به خواندن این مقاله ادامه دهید تا شما را با ۱۰ ترفند و آموزش پیشرفت در بازی هی دی آشنا سازیم.

بازی هی دی شبیه ساز فوق العاده جذاب مزرعه داری که محصولی از شرکت مشهور Supercell می باشد; ترفندها و آموزش برای پیشرفت در هی دی کمک فراوانی خواهد کرد. در بازی ابتدا باید به کشت دانه بپردازید تا با رشد آن ها بتوانید درآمد کسب کرده و شروع به ساخت و ساز و ارتقای مزرعه خود کنید، دامداری بسازید و از شیر گاوها برای ساخت انواع محصولات لبنیاتی استفاده کنید، با پرورش گوسفند و استفاده از پشم آن ها نیز لباس های مختلفی دوخته و درآمد خود را افزایش دهید.

همچنین با نگهداری از خوک ها و مرغ و جوجه تجارت بزرگی را بنا کرده و آن را به یک مزرعه پیشرفته تبدیل کنید. کافی است محصولات خود را در فروشگاه بازی و روزنامه قرار دهید تا با دیگر پلیرها داد و ستد کنید. بازی همانند Clash of Clans و Clash Royale از گرافیک بسیار عالی بهره مند است و گیم پلی اعتیاد آور آن بدون شک شما را مجذوب خود خواهد کرد.

10 ترفند و آموزش برای پیشرفت در بازی هی دی

همه ما برای پیشرفت در بازی نیاز به ترفندها و راهکارهایی هستیم تا بتوانیم هم از بازی لذت ببریم و هم سریع تر پیشرفت کنیم. در ادامه شما را با برخی از ترفندها و آموزش های پیشرفت در بازی هی دی آشنا خواهیم ساخت. پس با ما همراه باشید تا به راحتی بتوانید این ترفندها را اجرا کنید در بازی Hay Day پیشرفت چشمگیری را داشته باشید. 

ترفندها و آموزش هایی برای پیشرفت در بازی هی دی

۱- کسب تجربه یا جمع کردن پول

هنگامی که بازی را به تازگی شروع می کنید فقط بر روی کسب تجربه تمرکز کنید تا بتوانید زودتر به سطح ۷ برسید. در سطح ۷ مسیر جاده برای شما باز می شود و می توانید از دیگر دهکده ها سفارش بگیرید. این سفارش ها پول و تجربه به همراه دارند.

۲- فروشگاه کنار خیابان

از دیگر راه هایی که باعث پیشرفت در بازی هی دی می شود استفاه از فروشگاه کنار خیابان می باشد. اینجا جایی است که می توانید درآمد خوبی از آن داشته باشید. محصولات و کالاهای اضافه خود را در این فروشگاه قرار دهید. اگر قیمت های شما مناسب باشد در کمترین زمان به فروش می روند. بهتر است قیمت شما ۷۵% از بالاترین قیمت کالا باشد. برای مثال اگر بیشترین قیمت کالا سکه۱۰۰ است، شما ۷۵ سکه قیمت گذاری کنید.

اهمیت فروشگاه های کنار خیابان در بازی Hay Day

۳- میان تولیدات و محصولات تعادل بر قرار کنید

به یاد داشته باشید که همیشه حداقل یک محصول برای کشت در مزرعه و تولید محصول جدید نگه دارید. با این روش همیشه یک محصول در انبار دارید که بتوانید با آن محصولات جدید تولید کنید.

۴- تام؛ پسر پستچی

در سطح ۱، تام پستچی برای کمک به شما می آید که در پیشرفت بازی هی دی نقش به سزایی را داشته باشد. هنگامی که نیاز به محصولات جدید برای تولید بیشتر داشته باشید تام می تواند به شما کمک کند. می توانید از کمک تام پستچی هر ۲ ساعت یکبار استفاده کنید

ترفندهای بازی هی دی

در این بازی الماس ها نقش تعیین کننده ای در پیشرفت و گسترش دهکده دارند. مثلا ممکن است شما محصولات زیادی را تولید کنید ولی چون ظرفیت انبار شما پر شده است نمی توانید آن را ذخیره کنید پس باید سطح انبار خود را گسترش دهید که این نیاز به الماس دارد.حتی استفاده از کمک تام هم نیازمند به الماس است. برای خرید الماس می توانید به قسمت خرید الماس هی دی مراجعه کنید.

۵- پرداشت محصولات کشاورزی به صورت یک جا

از دیگر ترفندهایی که به پیشرفت بازی هی دی کمک خواهد کرد برداشت محصولات کشاورزی به صورت یک جا است. اگر کل زمین کشاورزی خود را یک جا و یک دفعه برداشت کنید بازی به شما یک جایزه میدهد که این خود به گونه ای میتواند در همه جهات به کار شما بیاید. اگر چنین نشد تعداد زمین کشاورزیتان کم است و در لول بالاتر به آن می رسید.(پیشنهاد ما به شما برای کاشت سبزیجات در زمینتان هویج هست به چند دلیل: هر ده دقیقه یکبار رشد می کند و زمان کمی دارد و راحت تر به فروش میرسد.)

۶-خرید حیوانات

همه ما از اول بازی خواستار خرید حیوانات جور با جور با کارتهای رنگی خود هستیم. اما بهتر است اول از یک نوع حیوان شروع به خرید کنید. زیرا که اگر شما یک نوع رو کامل خرید کنید هنگام بیدار کردن آنها به شما جایزه داده می شود. مثلا اگر شما ۶ گربه خود را کامل بخرید با بیدار کردن آنها هر بار جایزه دریافت می کنید در صورتی که اگر دو یا سه گربه داشته باشید بعد از بیدار کردن چهار تا پنج بار به شما جایزه می دهد.

۷-راهکار های سریع پولدار شدن

اگر به دنبال پولدار شدن سریع هستید به شما چند راهکار پیشنهاد می کنیم.

  1. ساخت و فروش محصولات پرسود یا گران قیمت در کنار بیخیال شدن کامیون؛ کشتی، مشتری و قطار.
  2. اگر الماس دارید تام را بیدار کرده و از آن درخواست محصولات گران قیمت کرده و بعد آن ها را بفروشید.

۸- خرید تمام دستگاه های خود

اول از همه به فکر خرید تمام دستگاه های خود باشید و بعد از لول ۷۵ به فکر خرید تزیینات مزرعه چون هر چه تعداد دستگاه ها بیشتر باشد فعالیت و پول در مزرعه بیشتر می شود.

۹- شب ها به مزرعه خود سر بزنید

یکی دیگر از ترفندهایی که باعث پیشرفت بازی هی دی می شود، این است شب ها موقع خواب سری کوتاه به مزرعه خود بزنید و در زمین کشاورزیتان محصولات گران قیمت مثل توت فرنگی بکارید. اینگونه صبح که بیدار می شوید با فروش آن ها پولدار می شود. (توجه کنید که گل پنبه تان اصلا تمام نشود اینگونه دو دستگاه خاموش میماند.) شب ها زمان خواب در دستگاهایتان محصولاتی که زمان زیادی میبرد تا اماده شود بگذارید مثل پنیر بز !! اینگونه زودتر در بازی Hay Day پیشرفت می کنید. توجه داشته باشید دستگاه ها خاموش نمانند.

روش هایی برای پیشرفت در بازی Hay Day۱۰-داشتن فالور های خوب

برای داشتن یک فالور خوب بهتر است که اول ببینید آن بازیکن چقدر فعال است و بعداز ان تعداد فالورهای وی را ببینید. چون اگر تعداد فالورهای زیادی داشته باشد شانس شما برای خرید از وی کمتر می شود.

توجه داشته باشید که داشتن گروه خوب و فعال نیز به پیشرفت شما کمک فراوانی میکند.

برای خرید و پیشرفت سریع در بازی هی دی به قسمت خرید ارزان جم در سایت ایران موجو مراجعه کنید

ثبت دیدگاه
iranmojo online support