آخرین آپدیت تلگرام افکت جدید Thanos Snap را اضافه می‌کند

آخرین آپدیت تلگرام افکت جدید Thanos Snap را اضافه می‌کند
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 370
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

تلگرام در آخرین آپدیت خود افکت جدید Thanos Snap را اضافه کرد این اتفاق در پایان سال همراه Telegram 10.5 و انتشار دیگر بروز رسانی ها از جمله رابط تماس صوتی و تصویری بازطراحی‌شده منتشر شد.

تلگرام به دلایل زیادی یکی از برنامه‌های پیام رسان مورد علاقه ما است. این اپلیکیشن یک تجربه چت عالی را فراهم می‌کند، تیمی که پشت این سرویس قرار دارد دائماً برنامه را با ویژگی‌ها و تغییرات جدید به روز می‌کنند. در سال 2023، تلگرام 9 آپدیت مهم را ارائه کرد و درست در پایان سال، Telegram 10.5 را با برخی پیشرفت‌های عمده، از جمله رابط تماس صوتی و تصویری بازطراحی‌شده، افکت جدید vaporize هنگام حذف پیام‌ها و موارد دیگر عرضه کرد.  همچنین شاید تمایل داشته باشید در مورد قابلیت تلگرام برای آموزش بیشتر آشنا شوید.

در حالی که تلگرام در درجه اول یک برنامه پیام رسان است، می‌توانید با دوستان خود تماس ویدیویی یا صوتی نیز داشته باشید. در مقایسه با Google Meet یا FaceTime، تجربه تماس ویدیویی/ صوتی تلگرام چندان عالی نیست. امیدواریم این موضوع با Telegram 10.5 تغییر کند، زیرا رابط تماسی بازطراحی شده با انیمیشن‌های جدید و صدها رفع باگ اساسی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، پس‌زمینه تماس اکنون به صورت پویا بر اساس وضعیت تماس تغییر می‌کند.

مهم‌تر از آن، این سرویس پیام‌رسان در اعلامیه خود ادعا می‌کند که رابط کاربری جدید به منابع کمتری نیاز دارد و باعث می‌شود روی دستگاه‌های قدیمی‌تر بهتر کار کند و در طول عمر باتری صرفه‌جویی کند. همچنین بهبودهایی در کیفیت تماس وجود دارد، با ارتقاء بیشتر اتصال و کیفیت صدا در سال 2024.

دفعه بعد که پیامی را حذف می‌کنید، با یک افکت Thanos Snap ناپدید می‌شود. در ماه نوامبر، انیمیشن vaporize به عنوان یک ویژگی آزمایشی برای حذف خودکار پیام‌ها در اپلیکیشن iOS تلگرام معرفی شد. اکنون، هر زمان که پیامی را حذف می‌کنید، در اندروید و iOS این ویژگی در دسترس است.

بزرگترین نکته برجسته تلگرام نسخه 10.5 به روز رسانی گسترده Bot Platform است. ربات‌ها به لطف Bot API نسخه 7.0 قدرتمندتر و تعاملی‌تر می‌شوند. آنها اکنون می‌توانند به پیام‌ها واکنش نشان دهند، واکنش‌ها، نقل قول‌ها، لینک‌ها و موارد دیگر را مدیریت کنند. اگر ربات‌هایی را در تلگرام توسعه می‌دهید، یادداشت‌های انتشار دقیق را که تمام تغییرات را توضیح می‌دهد، بررسی کنید.

ظاهراً ویژگی‌های جدید بیشتری در آخرین نسخه تلگرام وجود دارد، اما تیم هنوز جزئیاتی از آنها ارائه نکرده است. وعده داده است که آنها را در ژانویه 2024 اعلام کند.

قبل از نسخه 10.5 تلگرام، آخرین به روز رسانی مهم این سرویس پیام رسان در پایان ماه نوامبر ارائه شد. یافتن کانال‌های مورد علاقه‌تان، امکان ارسال مجدد استوری‌ها، اشتراک‌گذاری پیام‌های ویدیویی در استوری‌ها و موارد دیگر را آسان‌تر کرد. همچنین قابلیت تبدیل صدا به متن را برای همه کاربران عادی این پلتفرم در دسترس قرار داد که این قابلیت قبلاً به اعضای Premium تلگرام محدود می‌شد. اگر تمایل دارید از قابلیت های نسخه پرمیوم تلگرام استفاده کنید میتوانید هم اکنون از طریق سایت ایران موجو اقدام به خرید اکانت تلگرام پرمیوم نمایید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support