وقفه تعمیر و نگهداری در بازی کلش رویال چیست؟

آموزش رفع ارورها و خطاهای بازی کلش رویال

همه بازی‌ها، برنامه‌ها، آموزش‌ها و هر آن چیزی که توسط یک شرکت معتبر ارائه می‌شود، نیاز به آپدیت و به‌روزرسانی دارد. بازی کلش رویال هم که توسط شرکت معتبر سوپرسل ارائه می‌شود، نیازمند آپدیت می‌باشد. در فرآیند آپدیت بازی‌ها یا همان گیم، متخصصان شرکت با ایجاد تغییر در محتوا، گرافیک و برنامه نویسی بازی، به نوعی آن را به روز می‌کنند و امکاناتی را به آن اضافه یا برخی نواقصات را بر طرف می‌کنند. اما آپدیت برنامه‌ها و بازی‌ها با توجه به نحوه استفاده و تصمیماتی که شرکت‌ها می‌گیرند، متفاوت است. در ادامه آموزش کلش رویال با سایت ایران موجو همراه باشید تا با وقفه تعمیر و نگهداری در بازی کلش رویال آشنا شوید.

علت وقفه تعمیر و نگهداری در بازی کلش رویال

شاید به هنگام بازی کردن و معمولا در حین اتک زدن، برایتان پیش افتاده باشد که بازی از دسترس خارج شود و این پیام را به شما بدهد.

“Sorry، the servers under maintenance. Please try again in about 45 minutes.” معنای این پیام اینگونه است “یعنی در حال انجام کارهای ضروری در ساختار بازی هستیم تا بهترین تجربه نبرد را به شما ارائه کنیم” به عبارتی شرکت سوپرسل در بازی کلش رویال برخی مواقع نیاز دانسته که مشکلی را در حدود 45 دقیقه حل و بعد سرور را روشن کند. این کار را به چند دلیل می‌تواند انجام بدهد.

  • احتمالا شکایت از طرف استفاده کنندگان نسبت به یک قسمت یا دستور آن زیاد باشد و حل کردن آن هم زمان زیادی طلب نکند. به عبارتی آن چنان مشکل بزرگی نیست که به آپدیت بعدی بازی موکول شود. به اصطلاح پزشکی، می‌توان به آن مشکل سرپایی گفت. اما چون که بازی آنلاین است و هر لحظه عده زیادی در حال بازی هستند، برای رفع سردرگمی و راحت‌تر کردن شرایط برای اعمال تغییرات، سرورها را قطع می‌کنند و بعد از اتمام کار، دوباره سرورها را وصل می‌کنند. این کار حدودا یک ساعت زمان می‌برد.
  • دلیل دیگر آن می‌تواند نظرات کارشناسان و یا پیشنهادات استفاده کنندگان از بازی باشد. در این شرایط هم اگر موضوع پیشنهادی قابلیت حل شدن در عرض چند دقیقه و ساعت را داشته باشد، دوباره سرورها را قطع و تغییرات و به روز رسانی‌ها را اعمال می‌کنند. پس کلا موضوع پیچیده‌ای نیست و یکی از روش‌های بهبود بازی توسط شرکت سازنده آن می‌باشد.

برای خرید رویال بلیت کلش رویال میتوانید به فروشگاه ایران موجو مراجعه نمایید.

آموزش تنظیمات بازی کلش رویالدر وقفه تعمیر و نگهداری، آیا اتفاقی برای بازی و مراحلی که طی کرده‌اید، خواهد افتاد؟

هنگامی که بازی کلش رویال شما آنلاین است، یا به نوعی در حال بازی هستید و به یک باره به دلیل وقفه تعمیر و نگهداری از بازی اُت شدید، به هیچ وجه نگران مراحلی که تا الان رفته‌اید یا نسبت به این بازی که در حین اتک بودید و ممکن است پادشاه شما را بکشند و… نباشید. چون که بازی از همان جایی که مانده دوباره برای شما بارگذاری می‌شود. پس به طور کلی این پیام شما را به مرخصی اجباری می‌فرستد و جای نگرانی نیست.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

نتیجه گیری

در هنگام اجرای بازی کلش رویال برای کابران این اتفاق می‌افتد که به یک باره از بازی اُت می‌شوند و پیامی شامل وقفه تعمیر و نگهداری را دریافت می‌کنند. این کار به علت قطع سرور از مبداء اتفاق می‌افتد و ربطی به گوشی و یا دستگاه شما ندارد. مبداء یا همان شرکت به دلیل ارائه برخی خدمات، حذف برخی نارضایتی‌ها و… که در عرض چند ساعت قابل حل شدن هستند، سرور را قطع می‌کند. در این مدت تنظیمات و سیوهای مراحل گذشته شما بدون تغییر باقی می‌مانند. 

وب سایت ایران موجو یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های فروش جم بازی در ایران می باشد و شما می توانید با مراجعه به سایت ایران موجو برای خرید جم کلش رویال اقدام کنید و یک خرید سریع و ارزان را تجربه نمایید.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • ahmadreza

    سلام همین الان من دیدم وقته افتاده تو کلش از اون طرف قراره تحریم بشیم آیا برای سروره یا تحریم؟

    • بنیامین

      نه برای آپدیت هست

  • ahmad

    سلام همین الان من دیدم وقته افتاده تو کلش از اون طرف قراره تحریم بشیم آیا برای سروره یا تحریم؟

    • احمد فندرسکی

      تحریم در کار نیست ،

iranmojo online support