جزئیات بتل پس کالاف دیوتی وارزون و مدرن وارفار 3 سیزن 1 + باندل های جدید

جزئیات بتل پس کالاف دیوتی وارزون و مدرن وارفار 3 سیزن 1 + باندل های جدید
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 3980
  • دیدگاه 4
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

فصل اول بازی کالاف دیوتی وارزون و مدرن وارفار 3 در تاریخ 6 دسامبر عرضه می‌شود و اکتیویژن در وبلاگ خود مطلبی را منتشر کرده است تا سلاح‌ها و لوازم جانبی جدیدی را که بازیکنان در این بتل پس به دست می‌آورند را به نمایش بگذارد. فصل 1 شامل یک بسته پرمیوم جدید BlackCell، سه سلاح جدید و مقدار زیادی لوازم جانبی و تزئینی برای آنلاک کردن است. همچنین شاید علاقمند به آشنایی با تمام سلاح‌های Call Of Duty: Modern Warfare 3 باشید.

بتل پس استاندارد با 1100 امتیاز CoD برمی‌گردد، و بازیکنان می‌توانند با 30 دلار پاس BlackCell به لوازم تزئینی بیشتر و 20 بتل پس (25 skip در پلی‌استیشن) دسترسی داشته باشند.

پاس BlackCell کالاف دیوتی

پاس BlackCell

درست مانند فصل‌های گذشته، سه سلاح در tier‌های رایگان این پاس باز می‌شوند. تفنگ تک تیرانداز XRK Stalker درSector A4 آنلاک می‌شود و این تفنگ به عنوان یک تفنگ .50 cal با توانایی حذف حریفان در یک شلیک توصیف می‌شود. تفنگ تهاجمی RAM-7 در Sector A7  موجود است و این تفنگ یک تفنگ تهاجمی سبک وزن است که بارگیری سریع و جابجایی سریع را ارائه می‌دهد. در نهایتStormender Launcher  در Sector A12  باز می‌شود و این سلاحی است که برای سرنگونی killstreak ‌های خاص و از بین بردن پهپادها طراحی شده است.

بتل پس کالاف دیوتی وارزون و مدرن وارفار 3 سیزن 1

یک بخش جدید افتر مارکت نیز در این پس به عنوان یک tier رایگان برای باز کردن در دسترس است. قسمت افترمارکت JAK Purifier  در Sector A14 موجود است. این قسمت یک underbarrel flamethrower است که برای تجهیز بر روی چندین سلاح از جمله تفنگ‌های تهاجمی متعدد، تفنگ‌های جنگی و تفنگ ساچمه‌ای Riveter در دسترس است.

بازیکنانی که بتل پس استاندارد یا BlackCell را خریداری می‌کنند، فوراً اسکین اپراتور Nolan را به عنوان بخشی از bonus sector برای آنها باز خواهد شد. علاوه بر Nolan، چندین اسکین اپراتور برای اپراتورهای موجود در Modern Warfare 3 نیز وجود دارد. اسکین Jet’s Foliage در Sector A3  یافت می‌شود، اسکین Pathfinder’s Undaunted  در Sector A3  باز می‌شود، Scorch  دارای اسکین Refuge در Sector A11  است و حتی موارد بیشتری نیز وجود دارد.

بتل پس کالاف دیوتی وارزون و مدرن وارفار 3 سیزن 1

علاوه بر اینSeason 1 pass  دارای 20 طرح سلاح و اسکین خودرو برای خودروی جدید Coyote آفرود است. برخی از طرح‌های سلاح با طرح قرمز آتشین و زغالی طراحی شده‌اند از جمله طرح Sundering Flame برای مسلسل دستی AMR9 موجود در Sector A2  و طرح Heat Stroke برای تفنگ دستی Renetti در Sector A10.

بتل پس کالاف دیوتی وارزون و مدرن وارفار 3 سیزن 1

علاوه بر معرفی لوازم جانبی این بتل پس، این وبلاگ همچنین به برخی از باندل‌های فروشگاهی که بازیکنان در این فصل انتظار دارند اشاره می‌کند. دو باندل Dune در دسترس خواهد بود.

Dune’s Paul Atreides یک باندل اپراتور دارد. این باندل دارای دو طرح اسلحه شامل  Spice Tracers، طرح سلاح Crysknife، یک حرکت پایانی و سایر اقلام تزئینی و جانبی  کوچک است. Feyd-Rautha از House Harkonnen نیز یک باندل اپراتور دریافت می‌کند. اسکین اپراتور با دو طرح اسلحه ردیاب، طرح سلاح Feyd’s Blade، یک حرکت نهایی و لوازم جانبی اضافی همراه است.

سلاح Feyd's Blade

طرفداران The Boys می‌توانند دو Supe دیگر را برای مجموعه خود جمع آوری کنند. فصل 1 شامل باندل‌های اپراتور برای A-Train و Supe جدید، Firecracker، از فصل آینده است. هر دو دارای باندل‌های سلاح ردیاب مخصوص به خود، حرکت نهایی منحصر به فرد و موارد دیگر خواهند بود.

برای کسانی که به دنبال تعطیلات ترسناک هستند، یک اسکین اپراتور Undead Santa برای Klaus مجهز به دو طرح اسلحه با Horrifying Holiday tracer وجود دارد. این شامل چندین لوازم جانبی دیگر و یک بونس برای مود زامبی است و این اپراتور دارای سه مود Brain Rot ammo  است.

فصل 1 بازی Modern Warfare 3 قرار است نقشه‌های چندنفره جدید و داستانی دیگر را برای مود زامبی بیاورد. به‌روزرسانی فصلی Warzone شامل ادغام با MW3، نقشه جدید Urzikstan و LTM تعطیلات است.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • سهند kh

    میشه بگید افر بتل پس کالاف دیوتی موبایل و چطوری بخرم؟

    • پشتیبانی ایران موجو

      کاربر گرامی برای خرید افر بتل پس وارد دسته بندی خرید سی پی کالاف دیوتی بشید و در قسمت محصول آفر های کالاف دیوتی محصول مورد نظر خود را خرید کنید.

  • سینا

    توضیحاتتون عالی بود.

    • پشتیبانی ایران موجو

      ممنون از شما🙏

iranmojo online support