راهنمای بازی پابجی موبایل و نکات اصلی بازی

هر آنجه که باید درباره بازی پابجی موبایل بدانید
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 905
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

بازی پابجی موبایل یکی از هیجان انگیز ترین و جذاب ترین بازی های اندرویدی است که طرفداران زیادی را دارد. این بازی به صورتی طراحی شده است که در ابتدا بسیار راحت و آسون به نظر میاد، شاید در مراحل اولیه بتونید که بازیکنان زیادی را از پای در بیارید و حذفشون کنید، اما هر چه به مراحل بالاتر راه پیدا می کنید بازی سخت تر و باید بدونید که از چه ترفندهایی استفاده کنید تا همچنان به پیشرفت خود ادامه بدید و به مراحل بالاتر دست پیدا کنید. اگه دوست داری با ترفندهای این بیشتر آشنا بشی بهت پیشنهاد می کنم که به خوندن این مقاله ادامه بدی. چون میخوایم راهنمای بازی پابجی موبایل رو در اختیارتون بزاریم. پس با ما همراه باشید.

عناوین مطلب امروز ما:

• نمای نزدیک و شخصی

• دقت بهتر

• دید محیطی کمتر

• کامو؟ کامو چیست؟

• در پشت من

راهنمای اول شخص بازی پابجی موبایل، هر آنچه را که باید درباره حالت FPP یا اول شخص بدانید

در آخرین اتفاقات و تغییرات اعمال شده در بازی pubg mobile، شما می‌توhنید در دیدگاه اول شخص (یا همان حالت FPP) بازی را اجرا کنید. این که بازی پابجی موبایل روز به روز و با سرعت در حال گسترش و پیشرفت است برای بازیکنان تلفن‌های همراه یا موبایل گیمرها اتفاق بسیار خوبی به شمار میاد و به کمک جدیدترین مواردی که به بازی اضافه میشه، می‌توان دشمنان را راحت‌تر از پیش پیدا کرد و اونا رو از بین برد.

البته که این نکات با چند هشدار هم همراه است و ما اونا رو را از طریق این مقاله در اختیار شما کاربران عزیز قرار میدیم.

به کمک تغییرات و پیشرفت‌هایی که در حالت اول شخص به وجود میاد، شما میتوانید در مقابل دشمنان خود از خود دفاع کرده و حتی برای از بین بردن اونا اقدام کنید. از این گذشته، دانش کافی و تسلط بر چگونگی استفاده از این ابزار هم یک مطلب مجزا است که سعی می کنیم اونو آماده و در یک مقاله حدید در اختیارتون بزاریم.

برای آشنایی با به‌روزرسانی اساسی بازی پابجی در باره حالت اول شخص، نحوه بازی و آنچه که باید در نظر داشته باشید، پیشنهاد می‌ کنیم که به خوندن این مقاله همچنان ادامه بدید.

۱- نمای نزدیک و شخصی در بازی پابجی موبایل

اولین چیزی که برای یادگیری راهنمای اول شخص بازی پابجی موبایل باید بهش توجه داشته باشید این که به لطف این زاویه دید، همه چیز کمی به چهره شما نزدیک‌تر میشه، و یک نمای واضح تر از اطراف رو میتوانید دریافت کنید. همچنین که باید بدونید که شخصیت شما در محدوده دیدتونن قرار نمی‌گیره و شما خودتون را نمی بینید. این اتفاق همراه با برخی از جوانب مثبت و منفی است، همونطور که اشاره شده همه چیز در فاصله کمی از شما قرار داره.

میشه گفت این نما بیشتر برای شروع خوبه، چرا که با نگاه کردن به پنجره‌ها متوجه خواهید شد که نمای بیرونی بیشتری رو مشاهده و بیشتر از یک قاب پنجره استفاده می‌کنید. بنابراین مخفی کردن خود در ساختمان‌ها یک استراتژی بهتر از همیشه است و برای استتار بیشتر جواب خواهد داد.

خرید بازی پابجی موبایل

۲- دقت بالا بازی Pubg Mobile

در هنگام دویدن به محیط‌ دور و اطراف، اگر شما کسی رذو در روبرو شماهده کردید، قادر هستید اسلحه تون رو بیرو بکشید و هدف رو نشانه بگیرید. دقت کنید که باید نشانه رو در هنگام تیر زدن به سمت پایین بکشید، تا تیرها کمتر خطا برند و شلیک دقیقی داشته باشید. البته این اتفاق به لطف عدم تغییر زاویه دوربین برای شما راحت تر اتفاق میفته. به این معنا که اگر دشمن رو از فاصله دور مشاهده کردید، خیلی راحت‌تر از قبل می‌تونید با استفاده از این روش و چند شلیک دقیق، اونا رو از پا دربیارید.

هنگام سوار شدن بر روی وسایل نقلیه، طبعا به دلیل تکان‌های بیش از حد، نشانه گیری براتون سخت تر میشه، پس بهتره که از وسایل نقلیه برای کشتن مستقیم دشمنانتون استفاده کنید.

 

۳- دید محیطی کمتر بازی پابجی موبایل

مسئله ای که جود داره اینه که در حالت اول شخص، دید کمتری را در اختیارتون قرار میگیره به صورتی که حتی در حالت چرخش خودکار و یا استفاده از نماد چشم به جهت های مختلف، در ماکزیمم حالت می‌تونید ۹۰ درجه را از هر دو زاویه بچرخید. در حالی که در حالت سوم شخص می‌تونید دوربین را به دور ۳۶۰ بچرخانید.

با این وجود علاوه‌بر محدود کردن دید که در هنگام حرکت بین موانع و از طریق ساختمان ها بسیار بسیار براتون اهمیت داره، می‌تونه نحوه گیم پلی این بازی رو برای شما به کل تغییر بده. همچنین در این حالت شما باید بیشتر از قبل افق و گوشه‌های خودتون رو بررسی کنید. البته این به معنی آن نیست که شما کلا بیخیال این زاویه دید بشید، شما باید به عنوان مهارت اونو به خاطر خاطر داشته باشید و از اون در مقابل حریف هاتون خود استفاده کنید.

۴- کامو چیست؟

یکی دیگر از نکات مهم در راهنمای اول شخص PUBG Mobile، که از جمله بهترین قسمت ها در مورد حالت اول شخص به شمار میاد، این که وقتی شما در حالت سوم شخص هستید، زمانی که در داخل یک بوته یا در مقابل برخی از چمن‌ها می‌خوابید می‌تونید بفهمید دقیقاً چقدر استتار کرده‌اید. البته این به لباس شما و این که کجا قرار دارید هم بستگی داره، اما این فقط باعث می‌شود در اینگونه شرایط حالت اول شخص برایتان کمی ناخوشایند باشه.

به علاوه، اگر در چمن‌ها چیزی انداخته و خودتون در چمن باشید، نمی‌توانید آن را ببینید. این ها همه حرکت بین مزارع و فضاهای باز را خطرناک‌تر می‌کنه، زیرا با این حال دید کمتری خواهید داشت، بنابراین سعی کنید از پیاده‌رو‌های طولانی خودداری کنید، چون شک نکنید که خطر در کمین شما است.

۵– در پشت من

دید محدود حالت اول شخص بازی پابجی باعث می‌شود شما لازم بدونید که به صورت تیمی برای مقابله با دشمنانتون برید و اونا با تماشای محیط پشتتون از شما محافظت کنند. با کمک تیم قادر هستید حواستون رو جمع کنید و نذارید دشمن در اطراف و نزدیکی‌های شما جولان بده. به علاوه در حالت تیم شما باید از محیط اطراف سایر بازیکنان و هم‌تیمی‌هاتون نیز آگاه باشید و اصطلاحا اونا رو کاور کنید. اگر یک بازیکن دشمن رو ببینید و انو بکشید، چرا که معلوم نیست که تنها است یا به همراه تیمش بوده.  پس با جدیت لازم، مراقب باشید!

ترفندهای بازی pubg mobile

در نهایت به شما پیشنهاد میدیم که از دو حالت اول شخص و سوم شخص بازی بهره ببرید. زیرا به مهارت‌های شما رو افزایش میدن و در بهتر بودن شما در این بازی کمک زیادی می کنند. همانطور که در این مطلب اشاره شد، گاهی کاربرد اول شخص در بازی حرف اول را می‌زند و گاهی هم سوم شخص.

یک پیشنهاد ویژه و شگفت انگیز برای شما

برای خرید جم ارزان شما می توانید همین حالا از طریق سایت ایران موجود اقدام نمایید. این سایت عرضه کننده انواع بازی ها اندروید و فروش سکه و الماس های بازی می باشد. همین حالا یو سی بازی پابجی موبایل را باقیمت ارزان خریداری کنید و از این بازی لذت ببرید.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support