راهنمای لگو فورتنایت برای والدین + نحوه بازی و تنظیم کنترل‌های والدین

راهنمای لگو فورتنایت برای والدین + نحوه بازی و تنظیم کنترل‌های والدین
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 605
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

راهنمای لگو فورتنایت برای والدین + نحوه بازی و تنظیم کنترل‌های والدین (Parental Controls) تا خانواده ها بتوانند کنترل بهتری برای قسمت های مختلف این بازی داشته باشند.

لگو فورتنایت در دسامبر 2023 به یک موفقیت تبدیل شد، زیرا این بازی رایگان برای بازی، دو برند بزرگ را در یک تجربه ترکیب می‌کند که رقیب بازی‌هایی مانند Minecraft و سایر بازی‌های خانواده پسند برای بقا است. Lego Fortnite همچنین از گسترش ویژگی‌های کنترل والدین Epic با هدف والدینی که ممکن است مراقب باشند بچه‌های خود را در یک بازی جدید بدون تنظیم و درک محدودیت‌هایشان رها کنند، سود می‌برد. با این راهنما، والدین را در مورد نحوه دانلود و بازی Lego Fortnite و همچنین نوع کنترل‌های والدینی که ممکن است بخواهید پس از شروع به کار تنظیم کنید، آگاه خواهیم ساخت. همچنین شاید تمایل با آشنایی با نحوه دریافت Blast Core در لگو فورتنایت باشید.

 

لگو فورتنایت چیست؟

لگو فورتنایت یک بازی برای بقا و یک بازی کاملا کاملا رایگان است که بسیار شبیه Minecraft است و به طور انحصاری در Fortnite بازی می‌شود. بازیکنان می‌توانند به تنهایی بازی کنند یا به هفت نفر دیگر ملحق شوند تا جهان را کشف کنند، خانه‌ها و موارد دیگر بسازند، دشمنان AI مانند اسکلت‌ها و گرگ‌ها را شکست دهند، و متحدان AI را به دهکده‌های خود دعوت کنند تا به بهبود فضا کمک کنند. پایان بازی از بازیکنی به بازیکن دیگر متفاوت است، برخی به دنبال زیباسازی جزیره خود هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بخواهند برای غارت به ماجراجویی بروند، وسایل نقلیه بسازند یا فقط با دوستان وقت سپری کنند. همچنین برای خرید ویباکس فورتنایت میتوانید به صفحه خرید این محصول در ایران موجو مراجعه کنید.

 

هر بازی ذخیره شده در لگو فورتنایت از یک جزیره منحصر به فرد استفاده می‌کند که به صورت نیمه تصادفی تولید می‌شود، به این معنی که هیچ دو دنیا دقیقاً مشابه یکدیگر نیستند. بازیکنان می‌توانند در حالت بقا بازی کنند، که ممکن است مواردی مانند کمبود منابع، دما، گرسنگی و سلامت بازیکن را در نظر بگیرند، یا می‌توانند دنیایی را در حالت sandbox بسازند که این عناصر را حذف می‌کند و به سادگی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا به دلخواه خود بسازند. حتی در حالت بقا، ویژگی‌های فوق‌الذکر را می‌توان به صورت جداگانه روشن یا خاموش کرد و به هر بازیکن در نحوه تنظیم دنیای خود آزادی عمل داد.

از آنجایی که Lego Fortnite به دانلود Fortnite نیاز دارد، در همه پلتفرم‌های مشابه یافت می‌شود: Xbox Series X|S، PlayStation 5، Switch، Xbox One، PlayStation 4، تلفن همراه (از طریق اندروید یا ابر) و رایانه شخصی (انحصاراً از طریق فروشگاه Epic Games.).

چگونه لگو فورتنایت را دانلود کنیم؟

نوع پلتفرم شما مهم نیست دانلود و بازی Lego Fortnite اساساً به مراحل یکسانی نیاز دارد. در این مراحل فرض می‌شود که شما هنوز Fortnite را دانلود نکرده‌اید. اگر دارید، می‌توانید این مراحل را رد کنید.

  • منوی فروشگاه را باز کنید.
  • Fortnite را جستجو کنید.
  • بازی را دانلود کنید.
  • بازی را باز کنید، سپس لاگین شوید یا یک حساب Epic Games ایجاد کنید.
  • اگر حساب متعلق به یک کودک باشد، می‌توانید یک Cabined Account ایجاد کنید که برای کاربران جوان‌تر در نظر گرفته شده است و برخی از اقدامات ایمنی داخلی در حال حاضر وجود دارد.

چگونه لگو فورتنایت را دانلود کنیم؟

نکته خوب در مورد داشتن حساب Epic این است که امکان cross-saving را فراهم می‌کند، به این معنی که اگر از یک حساب Epic  در پلتفرم‌های مختلف مانند  Switch، PC و Xbox استفاده کنید، بازی(های ذخیره شده) خود را در همه آنها حفظ خواهید کرد.

هنگامی که در فورتنایت هستید، می‌توانید در میان بسیاری از تجربیات موجود در بازی، مانند بتل رویال، جشنواره فورتنایت، مسابقه موشکی، و تعداد بی‌شماری بازی‌های خلاقانه که توسط جامعه ساخته شده‌اند، به دنبال لگو فورتنایت باشید که به‌طور برجسته در صفحه اصلی نمایش داده می‌شود. اما اگر می‌خواهید ابتدا کنترل‌های والدین را تنظیم کنید، به خواندن مراحل بعدی ادامه دهید.

نحوه استفاده از گزینه کنترل والدین (parental control) در Fortnite و Lego Fortnite

Lego Fortnite (و در کل Fortnite) از قابلیت‌های کنترل والدین بهره می‌برد. تعداد گزینه‌های موجود در این بازی بیشتر از گزینه‌های موجود در بازی‌هایی مانند Roblox است و اگرچه شما باید قاضی نهایی برای ارائه محتوای فرزندان خود باشید، سفارشی سازی موجود در کنترل‌های والدین Fortnite قوی و در برخی موارد پیشرو در صنعت است.

برای فعال کردن parental controls، این گزینه را در pause menu انتخاب کنید، سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

یک ایمیل اختصاص دهید و یک PIN ایجاد کنید (ایمیل مرتبط با حساب Epic شما به طور پیش فرض استفاده می‌شود، اما می‌توانید آن را تغییر دهید)

این پین اجازه دسترسی به منوی کنترل‌های والدین را می‌دهد تا هیچ‌کس جز شما نتواند تنظیمات را تغییر دهد.

تنظیمات را به دلخواه خود سفارشی کنید.

نحوه استفاده از گزینه کنترل والدین (parental control) در Fortnite و Lego Fortnite

بازی چند نفره لگو فورتنایت

در داخل بازی، بازیکنان می‌توانند همزمان از هفت نفر دیگر برای بازی چند نفره Lego Fortnite دعوت کنند. برای بازیکنانی که مالک جزیره ممکن است به آنها اعتماد کند، کلیدها را می‌توان از طریق pause menu درون بازی در اختیار آنها قرار داد. با یک کلید، بازیکن می‌تواند به یک جزیره بازگردد حتی زمانی که خالق جزیره در آنجا نباشد. با در نظر گرفتن این موضوع، شما یا فرزندتان باید کلیدها را فقط در اختیار دوستان یا خانواده مورد اعتماد خود قرار دهید تا هیچ کس نتواند دنیای کودک شما را در زمانی که از بازی دور است به شیوه‌های ناخواسته یا ناراحت کننده تغییر دهد.

گزینه‌ها در اینجا بسیار ریز بینانه گنجانده شده‌اند و با بردن ماوس روی هر تنظیماتی به خوبی در منو توضیح داده می‌شوند. این گزینه‌ها شامل مواردی مانند فیلتر کردن زبان بزرگسالان، جلوگیری از استفاده از ارتباطات صوتی توسط بازیکنان تایید نشده، اجازه دسترسی فرزندتان به مود Creative و محدود کردن محتوا بر اساس رتبه‌بندی او است که به سه گزینه تقسیم می‌شوند: Everyone، Everyone 10+  و Teen.

محتوای Fortnite از رتبه بندی Teen فراتر نمی‌رود و کنترل‌های والدین مانع از در دسترس بودن مواردی مانند موارد خاص و احساسات در رتبه بندی‌های خاص محتوا می‌شود، بنابراین والدین می‌توانند مطمئن باشند که نه تنها خود بازی، بلکه برخی از تعاملات ساخته شده توسط بازیکن نیز همچنین مناسب سن است.

بازی چند نفره لگو فورتنایت

 

از سوی دیگر، دادن کلید به یک دوست قابل اعتماد می‌تواند به این معنا باشد که فرزند شما به تغییرات یا اضافات هیجان‌انگیزی که در زمان آفلاین بودن رخ داده است بازمی‌گردد. با تشکر از گزینه‌های کنترل والدین (parental control)، کسی که در لیست دوستان فرزند شما قرار دارد نیز در دستان شماست.

برای افزودن شخصی به لیست دوستان خود، از social menu بازی، یک درخواست دوستی به نام کاربری او ارسال کنید. اگر می‌خواهید آنها را به بازی خود دعوت کنید، می‌توانید یک دعوت نامه برای مهمانی (party invite) ارسال کنید. هنگامی که آنها آن را پذیرفتند، در لابی یا مستقیماً به بازی می‌پیوندند، اگر قبلاً بازی را شروع کرده‌اید.

Lego Fortnite احتمالاً تا سال‌های آینده به‌روزرسانی‌ها را دریافت خواهد کرد. همانطور که فرزند شما بزرگ می‌شود و بازی شکل‌های جدیدی به خود می‌گیرد، برای شما مفید خواهد بود که در نظر داشته باشید، کنترل والدین باید در طول زمان تنظیم شود. آن PIN بسیار مهم را در جایی امن ذخیره کنید و با دانستن اینکه تجربه فرزندتان قبل از قدم گذاشتن در دنیای باز توسط شما بررسی شده است، خیالتان راحت باشد.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support