نحوه دریافت Blast Core در لگو فورتنایت

نحوه دریافت Blast Core در لگو فورتنایت
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 2386
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

LEGO Fortnite بلافاصله رکورد تعداد بازیکنان خود را شکست، زیرا میلیون‌ها نفر برای اجرای مود جدید اضافه شده‌اند.

اضافه شدن پیشگامانه Fortnite در مقایسه با مود معمولی Battle Royale، مانند این است که یک بازی کاملا جدید ارائه شده است. این بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا دنیای خود را بسازند و به صورت انفرادی یا با دوستان خود بازی کنند.

یکی از مواردی که بازیکنان در یافتن و به دست آوردن آن با مشکل مواجه شده اند Blast Core است که برای ایجاد یک Metal Smelter  مورد نیاز است. در اینجا دقیقا نحوه دریافت Blast Cores در LEGO Fortnite آورده شده است.

کجا می‌توان Blast Core را در لگو فورتنایت پیدا کرد

برای دریافت Blast Core در لگو فورتنایت، باید وارد Lava Cave شوید که ورودی‌های آن در بیوم‌های بیابانی در زیر انبوه سنگ‌ها یافت می‌شود و پس از ورود به آن، فقط یک ماب Blaster را که آنها را رها می‌کند، از بین ببرید.

بنابراین ما به شما توصیه می‌کنیم از یک سلاح پرتابی استفاده کنید یا به سرعت هر ماب (mob) را با یک سلاح جنگی از فاصله نزدیک بکشید و در هنگام استفاد از سلاح فاصله را حفظ کنید تا مطمئن شوید که آسیبی نخواهید دید.

تشخیص آنها نیز ممکن است نسبتاً سخت باشد، اما مانند مجموعه‌ای از سنگ‌های تیره به نظر می‌رسند، بنابراین اگر مطمئن نیستید فقط با سلاح خود به آن ضربه بزنید تا مطمئن شوید که شروع به حرکت می‌کند.

هنگام شکار ماب‌های بلستر در غارها، باید مراقب باشید که آتش نزنید. توصیه می‌کنیم قبل از ورود، از داشتن charm و food مناسب برای جلوگیری از سوختن اطمینان داشته باشید.

اینها تمام مواردی است که باید در مورد نحوه دریافت Blast Core در LEGO Fortnite بدانید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support