نحوه ثبت سفارش

  • مدیر فندرسکی
  • بازدید 4034
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری

نحوه ثبت سفارش

یکی از دغدغه ها و سوالاتی که ممکن است هنگام خرید از وبسایت ایران موجو برای شما پیش بیاید، این است که برای ثبت سفارش چکار باید کرد.

از این رو در این برگه هم به صورت متنی و هم ویدئویی یک آموزش جامع را برای شما قرار داده ایم تا راحت تر بتوانید سفارش خود را ثبت نمایید.

برای ثبت سفارش قبل از هر چیزی باید در سایت ثبت نام کنید و سپس با افزودن محصول به سبد خرید و پر کردن فرم سفارش، قرار دادن اطلاعات خود در آن، سفارش خود را تکمیل نموده و پس از پرداخت هزینه، بلافاصله آن را دریافت نمایید.

برای آموزش جزئیات بیشتر لطفا ویدئو زیر را به طور کامل مشاهده نمایید.


در قسمت تسویه حساب می توانید تمام اطلاعات خود را با توجه به تصویر زیر پر نمایید تا سفارش شما به نحو احسنت ثبت شود و روند فعال سازی محصول شما سریع تر صورت گیرد.

آموزش ثبت سفارش در وبسایت ایران موجو

آموزش ثبت سفارش در وبسایت ایران موجو


توضیحات نحوه ثبت سفارش در وبسایت خرید جم بازی ایران موجو : 

  1. نام و نام خانوادگی خود را بطور صحیح وارد نمایید.
  2. شماره تلفت هماره ( موبایل ) را وارد نمایید، توجه نمایید که این شماره برای ارسال ثبت سفارش و تکمیل سفارش اجباری می باشد، همچنین در صورت ایجاد مشکل در فراید تکمیل سفارش، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت.
  3. روش اتصال: اکانت بازی شما حتما به یکی از این موارد متصل است، درواقع اتصال به این معنی است که بازی شما در کجا ذخیره شاده است
    مثلا بازی فری فایر  دو روش برای اتصال یا همان ذخیره کردن بازی دارد… یک مورد اتصال به فیسبوک و مود بعدی VK ID   ( وی کی ای دی )
    خوب شما میتونید داخل تنظیمات بازی برید و چک کنید بازی شما به چه چیزی متصل شده است و در گزینه روش اتصال ان را انتخاب کنید.
    ممکن است قبلا بازی شما بخ هیچ چیزی متصل نشده باشد، پس این خطرناک است.. اگر بازی شما پاک شود، مراحل شما به اول بر می گردد و باید بازی را از ابتدا شروع کنید.
    پس چک کنید اگر متصل نشده اید، بازی خود را به یکی از موارد متصل کنید و اطلاعات انرا برای ما ارسال کنید.
  4. نام کاربری و آدرس ایمیل : این گزینه کاملا مرتبط با انتخاب قبلی شما است… اگر به فیسبوک وصل کردید، پس اطلاعات فیسبوک خود را در این کادر وارد کنید، مثلا شماره تماسی که با آن فیسبوک را ساخته اید یا ادرس ایمیل یا اگر با VK ID  وصل شده اید شماره تلفن خود یا ادرس ایمیل وی کی اید وارد کنید.. اگر بازی شما به اپل ایدی وصل شده اطلاعات ادرس ایمیل اپل ایدی را وارد کنید  و….
  5. پسورد اکانت :   در این کادر باید پسورد فیسبوک، اپل یاید، وی کی ایدی، جیمیل و یا هر چیزی که در کادر بالا آدرس ان را وارد کرده اید بنویسید.
    دقت کنید که باید اطلاعات را صحیح وارد کنید، در غیر اینصورت سفارش ما انجام نمی شود و ممکن است بیشتر از ۲۴ ساعت زمان نیاز داشته باشد تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرید و اطلاعات صحیح را از شما دریافت نمایند.
  6. نام اکانت : شما برای خودتون در بازی یک اسم انتخاب کرده اید. ان اسم را در این کادر وارد کنید تا بعد از وصل شدن به بازی شما چک کنیم که این اکانت شما است و اشتباه نشده است.
    ممکن است ان اسم را از حروف فانتزی ساخته باشید.هرچیزی که نشون داده میشه را توضیح دهید تا متوجه شویم اکانت شما است.
  7. آدرس ایمیل :   در این کادر ادرس ایمیل خود را که می خواهید فاکتور خرید شما برای شما ارسال شود را وارد کنید.
    در پایین این کادر اگر از قبل عضو وبسایت ما نباشید یک گزینه برای تیک زدن وجود دارد و می توایند با فعال کردن ان یک پسورد برای اکانت خود در وب سایت ما انتخاب کنید.
    اگر در سایت خرید جم ما اکانت داشته باشید در دفعات بعدی خرید، خرید شما به سادگی و با سرعت بالایی انجام می شود.اگر از قبل در وبسایت عضو شده اید، در بالای این صفحه گزینه ورود به حساب کاربری را انتخاب کنید و وارد اکانت خود شوید.
iranmojo online support