معرفی کامل بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴

خرید سی پی Call of Duty Black Ops 4
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 18179
  • دیدگاه 34
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴(Call of Duty Black Ops 4) امروزه به عنوان یک بازی بسیار محبوب شناخته می شود که ادامه دهنده تاریخچه بازی های چند نفره تیراندازی اول شخص می باشد. بازی های کالاف دیوتی تقریبا به یک سریال اکشن و پر زد و خورد تبدیل شده اند که هر ساله ورژن جدیدی از آنها برای کاربران عرضه می شود.

در بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ برای اولین بار دیگر خبری از بخش های داستانی نیست و بسیاری از گیمرها در حال تجربه حس و حالی متفاوت از این بازی محبوب هستند. کمپانی اکتیویژن و استودیوی تری ارک در سال ۲۰۱۸  بازی Call of Duty Black Ops 4 را برای ۳ پلتفرم کامپیوترهای شخصی، ایکس باکس و پلی استیشن۴ منتشر کردند که با استقبال بی نظیری مواجه شد. در ادامه این مطلب از آموزش بازی کالاف دیوتی به بررسی بیشتر و آموزش بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ پرداخته خواهد شد.

معرفی بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴

Black Ops 4  چیست؟

همانطور که گفته شد کمپانی  Treyarch و  Activision هر ساله ورژن های مختلفی از بازی Call of Duty را عرضه می کند و بازی Call of Duty Black Ops 4 به عنوان هفتمین بازی از این گیم شناخته می شود که این شرکت آن را توسعه داده است. مهم ترین ویژگی این بازی این است که به جای آنکه به صورت انفرادی باشد به صورت چند نفره می باشد که به دلیل عمق و وسعت زیاد آن است.

دنباله داستان Black Ops 4  از Black Ops 2، Prequel به Black Ops 3 نشات گرفته است. ماموریت های این بازی بین ۲۰۲۵ و ۲۰۶۵ اتفاق می افتد و ویژگی هایی مشابه با بازی Rainbow Six Siege دارد. این بازی به فضای بسیار زیادی نیاز دارد. تاکتیک های مختلفی در بخش چند نفره بازی وجود دارد و گیمرها به افزودن چیزی نیاز پیدا نخواهند کرد. بخش زامبی بازی دارای یک نقشه عمیق و مخفی است و داشتن حالت Blackout باعث شده که بازی حالت جدیدی داشته باشد.

بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴بررسی حالت های مختلف بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴

همانطور که گفته شد بازی Call of Duty Black Ops 4 دارای ویژگی های و مشخصات منحصر به فردی است که باعث شده است هیجان و حس و حال متفاوتی به گیمرها بدهد هرچند که مخالفان و موافقان زیادی نیز دارد. قسمت های مختلف این بازی ویژگی های بارزی دارند که به شرح زیر هستند:

کمرنگ شدن ماموریت های تک نفره 

بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ تغییراتی در ساختار مرسوم خود داشته و بر خلاف نسخه‌های قبلی، تمرکز اصلی آن بر ماموریت‌های جمعی است. اگرچه بخش‌های تک نفره کاملا حذف نشده‌اند، اما کمپانی سازنده Treyarch مراحل کوتاهی را برای معرفی و آموزش قابلیت‌های ویژه شخصیت‌های بازی (Specialistها) تعبیه کرده است. 

این مراحل دو هدف را دنبال می‌کنند: آموزش مهارت‌های Specialist‌ها و ارائه پیش‌زمینه‌ای درباره شخصیت‌های آن‌ها. با این وجود، این مراحل نمی‌توانند جایگزین مناسبی برای بخش داستانی باشند که در نسخه‌های قبلی بازی، مخصوصاً در Modern Warfare و Black Ops اولیه، وجود داشت. بنابراین، بازیکنان باید توجه داشته باشند که “Black Ops 4” تجربه‌ای متفاوت از داستان‌های پیچیده و تک‌نفره را ارائه می‌دهد.

گان پلی بسیار باکیفیت و لذت بخش بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴

“Call of Duty Black Ops 4” در بخش‌های متنوع چند نفره خود از جمله بتل رویال و زامبی، تجربیاتی هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد که می‌تواند گیمرها را برای مدت‌ها به خود مشغول سازد. Treyarch، که پیشتر با Black Ops 3 نشان داده بود می‌تواند در بازی‌های چند نفره موفق باشد، در این نسخه نیز ویژگی‌های محبوب و موفقیت‌آمیز را حفظ کرده و ویژگی‌های تازه‌ای نیز افزوده است. گان‌پلی بازی بسیار روان و جذاب است، و گیمرها می‌توانند احساس واقع‌گرایانه‌ای از شلیک و استفاده از سلاح‌ها را تجربه کنند.

حالت‌های متنوع چند نفره مانند Control و Heist، به همراه حالت‌های کلاسیکی مثل Team Death Match، جذابیت‌های زیادی را به بازی می‌افزایند و بازیکنان را تشویق به تهیه سلاح و تجهیزات می‌کنند. تغییرات در گیم‌پلی، مانند حذف احیای خودکار سلامتی، باعث افزایش واقع‌گرایی بازی شده‌اند، اگرچه برخی از حالت‌های جدید به یکدیگر شباهت دارند. در این نسخه، پرش‌های بلند و راه رفتن بر روی دیوارها حذف شده و نبردها بیشتر بر روی زمین و با تاکید بر همکاری تیمی انجام می‌شوند.

حالت های جذاب چند نفره اما کم تنوع

همانطور که گفته شد کمپانی Treyarch تلاش کرده است که بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴ را به شکلی طراحی کند که حس و حال لذتبخشی به گیمرها بدهد. “Call of Duty: Black Ops 4” با بخش‌های چندنفره‌ای جذاب، نوآوری‌هایی مانند حذف پرش‌های بلند و تمرکز بر همکاری تیمی، به تجربه‌ای متفاوت و واقع‌گرایانه‌تر دست یافته است. شخصی‌سازی سلاح‌ها و کاراکترها همراه با جوایز متنوع، بازیکنان را برای ساعت‌ها سرگرم می‌کند و Treyarch موفق به ارائه‌ی یک بازی چندنفره‌ی کامل و پویا شده است.

بخش زامبی بازی بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴

بخش زامبی در “Call of Duty: Black Ops 4” یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های این بازی است که تجربه‌ای Co-Op چهارنفره با نیاز به همکاری منسجم تیمی را ارائه می‌دهد. با طراحی سناریوهای متنوع و ویژه‌ای که هر کدام داستان و ماموریت‌های مخصوص به خود دارند، این بخش هیجان و جذابیت منحصر به فردی را ارائه می‌کند. بازیکنان می‌توانند با استفاده از قابلیت‌ها و کلاس‌های متفاوت، استراتژی‌های گوناگونی را پیاده‌کنند و حتی در صورت عدم تمایل به بازی با سایر بازیکنان، با بات‌ها به مبارزه با زامبی‌ها بپردازند.

بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴بخش بتل رویال بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴

بخش بتل رویال “Blackout” در بازی “Call of Duty: Black Ops 4” یکی از اصلی‌ترین و محبوب‌ترین جنبه‌های بازی است که با ارائه نقشه‌ای وسیع و پرجزئیات، تجربه‌ای شبیه به بازی‌های رقیب مانند PUBG و Fortnite می‌دهد، اما با ویژگی‌ها و جزئیات خاص خود، تبدیل به یک تجربه منحصر به فرد شده است. علی‌رغم برخی چالش‌هایی مانند دشواری در پیدا کردن هم‌تیمی‌ها و مشکلات لود شدن نقشه، طراحی هنری قوی و جوایز راضی‌کننده برای بازیکنان، این بخش را بسیار دلپذیر ساخته و بازخوردهای مثبتی از طرف جامعه گیمرها دریافت کرده است.

راهنمای سلاح های بازی Call of Duty Black Ops 4

همانطور که در بخش های قبلی گفته شد بازی Call of Duty Black Ops 4 دارای مراحل و بخش های مختلفی است که می تواند هیجان و حس و حال متفاوتی را به گیمرها بدهد. در این بازی گیمرها می توانند از سلاح های مختلفی استفاده کنند. هر کدام از این سلاح ها دارای ویژگی ها و کاربردهای مختلفی هستند. از جمله مهم ترین سلاح های این بازی به همراه ویژگی های آنان به شرح زیر می باشند:

اسلحه سطح لول باز شدن میزان آسیب برد سرعت شلیک دقت ظرفیت خشاب
Spitfire 28 5.2 4.2 17.2 5.2 گلوله34
Cordite 40 6.2 6.2 13.2 6.2 گلوله60
Saug 9mm 52 3.2 5.2 15.2 8.2 گلوله36
Auger DMR 6 13.2 9.2 5.2 12.2 گلوله20
ABR 223 34 11.2 8.2 12.2 8.2 گلوله30
Swordfish 55 7.2 10.2 13.2 10.2 گلوله35
Titan 0 9.2 13.2 9.2 8.2 گلوله75
Hades 19 8.2 11.2 14.2 6.2 گلوله65
ICR-7 0 6.2 8.2 10.2 11.2 گلوله30
Rampart 17 10 12.2 9.2 6.2 7.2 گلوله30
KN-57 25 10.2 7.2 8.2 8.2 گلوله35
VAPR-XKG 37 7.2 6.2 12.2 9.2 گلوله35
Maddox RFB 49 5.2 5.2 14.2 10.2 گلوله40
MX9 0 7.2 7.2 11.2 7.2 گلوله35
GKS 13 4.2 9.2 9.2 9.2 گلوله38

مهم ترین نکات قبل از بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴

همانطور که گفته شد بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴ تمام تمرکز خود را بر روی بخش چند نفره قرار داده است و موفق هم عمل کرده است. برای انجام این بازی لازم است که قبل از اقدام به شروع آن به نکات مختلفی توجه شود که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است:

شخصیت پردازی Call of Duty Black Ops 4

تمرکز اصلی بازی Call of Duty Black Ops 4 بر روی شخصیت پردازی است و گیمرها نباید به دنبال داستان سرایی باشند. این بازی دارای حجم زیادی از کاراکترها است که در بخش های مختلف تقسیم شده اند. ۱۰ نفر از این شخصیت ها در بخش Specialistها،  ۵ نفر در بخش Blackout و ۸ نفر در بخش زامبی ها هستند. شخصیت های بازی به گونه ای طراحی شده اند که مکمل یکدیگر باشند و به همین دلیل است که کار گروهی در این بازی اهمیت بالایی دارد.

بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴لوکیشن جدید بازی Call of Duty Black Ops 4

گیمرها در نقشه بازی با لوکیشن های آشنایی برخورد می کنند و علاوه بر آن نیز تعدادی نقشه جدید به آن اضافه شده است و حتی تعدادی از نقشه های قدیمی نسخه های پیشین نیز به بازی برگشته اند.

مکانیزم جدیدی بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴

بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴ دارای مکانیزم های جدیدی است که روح تازه ای به آن بخشیده اند. عدم وجود بازیابی سلامتی مهم ترین مکانیزم جدید این بازی است که آن را واقعی تر جلوه می دهد که به جای آن از سرنگ های جدیدی استفاده می شود

سبک بتل رویال

زنده نگه داشتن سبک بتل رویال توسط این بازی یکی از مهم ترین ویژگی های آن است که باعث شده طرفداران پابجی یا فورتنایت نیز به سمت آن بیشتر جذب شوند. گیمرها می توانند Blackout را به صورت تک نفره، دو نفره و ۴ نفره تجربه کنند و از هیجان آن لذت ببرند

بخش زامبی بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴

بخش زامبی این بازی توانسته تجربه بی نظیری به گیمرها بدهد. این بخش با داشتن داستانی ساده و قابل قبول دارای دو سناریوی مختلف است که شامل سناریوی  A Chaos Theory یا تئوری هرج و مرج و سناریوی Blood of the Dead می باشند که هر کدام دارای شخصیت های مختلفی هستند و در لوکیشن های مختلف بازی انجام خواهد شد.

حالت های جدید مولتی پلیر Call of Duty Black Ops 4

بخش مولتی پلیر بازی Call of Duty Black Ops 4 دارای دو حالت جدید به نام های کنترل و هایست است. در کنترل هرکدام از حالت ها کاربران می توانند به صورت تیمی روبه روی هم قرار بگیرند و می توانند از ۲۵ فرصت احیای مجدد استفاده کنند. در هایست فرصت احیا وجود ندارد و تیم ها باید یک کیف پول را به نقطه مشخصی منتقل کنند و در ازای آن جوایزی دریافت نمایند

اطلاعات کلی بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴

تروفی و  اچیومنت در واقع همان جوایز و امتیازاتی هستند که گیمرها در طول انجام یک بازی می توانند دریافت کنند. این جوایز به گیمرها انگیزه می دهند که بازی را با هیجان بیشتری دنبال کنند. بازی کالاف دیوتی یا همان بازی ندای وظیفه توانسته گیمرها را با چالش ها و هیجان های متفاوتی مواجه کند. به صورت کلی می توان اطلاعات مختصری در مورد بازی ندای وظیفه بلک اپس ۴ بیان کرد که به شرح زیر هستند:

  • مدت زمان بازی با توجه به عملکرد بازیکن در بازی و میزان مهارت او متفاوت است.
  • در بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴ درجه سختی، تروفی و اچیومنت ها نیز با توجه به عملکرد بازیکن مشخص می شود.
  • تعداد کل تروفی ها در این بازی ۵۳ عدد است که شامل ۴۴ برنز، ۷ نقره، یک طلا و یک پلاتینیوم می باشند.
  • تعداد اچیومنت ها ۵۲ عدد بوده که معادل ۱۱۶۵ امتیاز هستند.
  • تعدادی از تروفی ها و اچیومنت ها دارای گلیچ هستند.
  • درجه سختی بر روی تروفی و اچیومنت بازی تاثیر ندارد.

راهنمای تروفی و اچیومنت در بازی Call of Duty Black Ops 4

به صورت کلی و با توجه به اطلاعات کلی که در مورد بازی داده شد می توان گفت برای استفاده بهتر از تروفی ها و اچیومنت ها می توان از راهنمایی های زیر استفاده کرد.

  • گیمرها در بخش پلاتینیوم می توانند تمام تروفی های بازی را کسب کنند.
  • بازیکن در نقشه IX می تواند حتی بدون باز کردن یک در تا دور بیستم زنده بماند.
  • بازیکن در نقشه IX می تواند مورد احترام ترین دشمن خود را شکست دهد. همچنین گیمر قادر است که در این نقشه ۱۳ زامبی را در منطقه The Pit بکشد.
  • در این نقشه و در حالت زامبی می توان در کمتر از ۵ دقیقه تمام سرباز هایی که توسط ناقوس ها احضار می شوند را کشت.
  • بازیکن می تواند در نقشه IX در حالت زامبی از طریق مغز فاسد ببر یک ببر زامبی را از پای در بیاورد و در محیطی که می توان تله های اسیدی را ساخت می توان زامبی ها را کشت
  • در نقشه IX حالت زامبی می توان با استفاده از یک شلیک شارژ نشده و از طریق Death Of Orion 9 زامبی را کشت
  • در بخش Abandon Ship می توان تریال مربوط به نقشه Voyage of Despair  را کامل کرد
  • گیمر می تواند در نقشه Voyage of Despair حالت زامبی، سه استوکرز را از طریق شلیک به نقطه‌ ضعف آنها از بین ببرد و پنج دور متوالی را در محیط Cargo سپری کند
  • در داخل نقشه  Voyage of Despairبازی Call of Duty Black Ops 4 بازیکن می تواند بدون خالی کردن آب تا راند بیستم زنده بماند. همچنین گیمر می تواند در این نقشه و در تمامی محیط هایی که دستگاه Pack-a-Punch قرار دارد، از این ویژگی استفاده کنند.

دیگر نکات جوایز و امتیازات بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴

از دیگر نکات مربوط به بازی Call of Duty Black Ops 4 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شماره نقشه چالش/ماموریت روش استفاده
1 Voyage of Despair ۹ زامبی را از طریق Catalytic Detonations از بین ببرید. استفاده از سلاح‌ها یا ابزارهای انفجاری
2 Voyage of Despair بیست زامبی را زیر آب بکشید. زیر آب رفتن و استفاده از سلاح‌ها برای از بین بردن زامبی‌ها
3 Blood of the Dead بدون خارج شدن از سمت غرب جزیره، تا دور بیستم زنده بمانید. ماندن در منطقه مشخص و دفاع در برابر موج‌های زامبی‌ها
4 Voyage of Despair ۹ زامبی را با یک شلیک Kraken از بین ببرید. استفاده از سلاح Kraken برای ایجاد انفجار و کشتن چند زامبی
5 متفرقه در حالت زامبی راش، امتیاز افزاینده خود را به ۱۰۰ برسانید. کشتن مداوم زامبی‌ها بدون از دست دادن زنجیره امتیازات
6 Voyage of Despair Sentinel Artifact را به‌ دست آورید. یافتن و فعال کردن Sentinel Artifact در نقشه
7 Blood of the Dead واردن را با Blundergat، Acidgat و Magmagat بکشید. استفاده از سلاح‌های مشخص برای کشتن واردن
8 Blood of the Dead خود را به Hell’s Retriever، Spoon، Blundergat و تامی گان مجهز کنید. جمع‌آوری این اقلام در سراسر نقشه و تجهیز به آن‌ها
9 Blood of the Dead یک Magmagat بسازید. ارتقاء دادن Blundergat به Magmagat از طریق یک سری از مراحل
10 Blood of the Dead یک Gandola Ride را کامل کنید. استفاده از Gandola برای سفر بین دو نقطه در نقشه
11 Blood of the Dead با یک شلیک یک بازیکن دیگر را زنده کنید. استفاده از سلاحی با قابلیت احیاء بازیکنان افتاده
12 Blood of the Dead با Hell’s Redeemer، پنج زامبی را بکشید. استفاده از Hell’s Redeemer برای کشتن زامبی‌ها
13 Blood of the Dead به Wolf Head در محیط‌های Gandola، Citadel و Model Industries غذا بدهند. کشتن زامبی‌ها در این محیط‌ها و قرار دادن جمجمه‌های آن‌ها برای Wolf Head

جمع بندی بازی ندای وظیفه: بلک آپس ۴

به صورت کلی بازیکنان با انجام بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴ به صورت مستمر می توانند از انواع ترفندها و قوانین آن باخبر شوند و آنها در زمان بازی به کار بگیرند تا بتوانند نهایت استفاده را از تروفی ها و اچیومنت ها ببرند. علاوه بر موارد ذکر شده در طول بازی می توان با انواع راهکارهای دیگر برای لذت و هیجان بیشتر بازی استفاده کرد.

خرید سی پی بازی کالاف دیوتی

اگر قصد دارید در بازی Call of Duty Black Ops 4 پیشرفت داشته باشید، باید سی پی یا همان سکه این بازی را خریداری کنید. برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل کافی است که به وب سایت ایران موجو مراجعه کنید. این وب سایت یکی از بهترین و معتبرترین وب سایت های فروش بسته جم به شمار می آید و شما می توانید یک خرید مطمئن و کامل را تجربه نمایید.

در سایت ایران موجو، امکان خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمت ارزان و بر اساس میزان حجم دلخواه شما فراهم شده است و می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه و انتخاب گزینه خرید سی پی، سکه‌های مورد نظر خود را خریداری کنید. این سی پی‌ها، پس از از اتمام مراحل خرید و در اسرع وقت در اختیار شما قرار می‌گیرد.

شما برای ما از بازی کالاف دیوتی بلک اپس 4 بنویسید

در این مطلب از ایران موجو به آموزش کامل بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴ پرداختیم. با استفاده از این نوشته به راحتی هرچه تمام تر می توانید این بازی را انجام دهید و از آن لذت ببرید. اگر جز متقاضیان پروپاقرص بازی کالاف دیوتی بلک اپس ۴ هستید، از طریق قسمت نظرات تجربه های خود را در اختیار سایر متقاضیان سایت ایران موجو قرار دهید.

سوالات متداول

  • آیا می شود بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ را روی یک دستگاه چند نفره بازی کرد؟

    بله این بازی یک بازی آنلاین است که می توانید آن را بصورت چند نفره بازی کنید.

  • آیابازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ رایگان است؟ 

     خیر، شما باید این بازی را برای پلتفرم های pc و کنسول های بازی از فروشگاه های مربوطه خریداری کنید.

  • تفاوت بازی کالاف دیوتی موبایل و بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ چیست؟

    Call of Duty Mobile یک بازی شوتر اول شخص رایگان برای موبایل است که حالت‌های مختلفی مانند چند نفره و بتل رویال را ارائه می‌دهد و برای تجربه بازی در حین حرکت طراحی شده است. این در حالی است که بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ یک بازی پرداختی با محتوای غنی داستانی و حالت‌های چند نفره است که برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه شده و از گرافیک بالا و کنترل‌های پیچیده‌تری برخوردار است.

  • آیا بازی بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ را می توان بصورت آفلاین بازی کرد؟

    حالت‌های زامبی و بعضی از حالت‌های تمرینی را می‌توان به صورت آفلاین بازی کرد، اما برای دسترسی به تمام ویژگی‌ها و حالت‌های چند نفره، اتصال اینترنتی مورد نیاز است.

  • چه تغییراتی در  Black Ops 4 نسبت به نسخه‌های قبلی ایجاد شده است؟

     در بازی کال اف دیوتی بلک اپس ۴ حالت داستانی سنتی را حذف شده و به جای آن بر روی حالت‌های چند نفره، بتل رویال با نام Blackout ، و زامبی تمرکز شده.

 

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

34 دیدگاه
  • امیر

    سلام چطور میتونم یک اینکه بعد از برد کاراکتر تحرک نداشته باشه اگه دقت کنین ی پارو میاره بالا و میزنع ب سینش اینو حذف کنم و بعد اینکه تو قسمت اسلحه ها پک دوم اسلحه رو با اولی جای جا کنم؟

  • ممدحسین

    سلام ببخشید میشه این بازی رو روی یک دستگاه چند نفره بازی کرد (ایکس باکس سری اس)

  • سید حسین

    سلام
    ببخشید من black ops 4 رو ریختم ولی توی connection to online server گیر کرده با دی آن است هم رفتم توی ps4 ولی بازم نیومذ

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر با یه دی ان اس دیگه تست کنید دی ان اس انتخابیتون برای بازی جواب نمیده

    • امیر عباس صفری

      سلام
      من وقتی یک بازی رو تا وسطش انجام میدم میرم میزنم سیو آن کوییت میکنم بعد میام بیرون ولی بعدا خواستم برم ادامه رو بازی کنم از اول میاره

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر شما باید مچ رو کامل کنید تا سیو بشه زمانیکه وسط بازی قطعش میکنید سیو نمیشه بازیو باید کاما انجام بدید

  • ایلیا

    سلام من کنسول ps۴ بازی میکنم بازی دیتاشو ریختم نه تو افلاین میره نه انلاین گزینه پسوورد و ایمیل میاد

  • رضا

    سلام ..ببخشید من توی بازی ورژن black ops cold war یک قسمتش داخل خونه اول باید یک زن رو بکشم بعدش باید دنبال کیف بگردم هر کاری میکنم نمیتونم مرحله رو رد کنم
    اگه میشه کمکم کنین

  • Donya

    تکراری نیس به مولا
    sorry there was an error during the Google play download. please Make sure youre connected to a stable network any try Again later. if you cant solve it please go to the official website or Community pages for help همش این میاد اعصایم رو خورد کرده دیگ رد دادم با فیلتر وارد میشم ولی فاید نداره یکی راه حلللللالل بده😡😡😡😡😡😡😡

    • حامد فندرسکی

      سلامم بازتونو پاککنید دوباره با فیلتر شکن از گوگل پلی دانلو.د کنید

  • masood

    سلام من با پی سی بازی میکنم اما هر کاری میکنم جدیدا صفحه اکتیویژنش میاد بالا ولی رمز و ایمیلو میزنه دیگه همونجا میمونه نمیره تو گیم و کار نمیکنه با فیلتر شکنم میرم

    • حامد فندرسکی

      سلام مشکل جدید کال اف دیوتیه دوست عزیز بازیتونو پاک کنید دوباه نصب کنید

  • حسیم

    چطور بعضیا وقتی ناک میشن میتونن هم شلیک کنن هم ادرنالین بزنن به خودشون

    • حامد فندرسکی

      سلام اونا مدال فرصت مجدد دارند دوست عزیز

  • وحید

    سلام میشه یکی منو راهنمایی کنه؟
    3بار دیتارو دانلود کردم ولی خطای Confrim میده
    با گوشی بازی میکنم

    • حامد فندرسکی

      سلام با فلیتر شکن تست کنید مشکلتون کلاا حل میشه

  • شاهو

    سلام من بروزرسانی کردم اصلا بازی رو باز نمیکنه مینویسه confirmولی دو سه خط نوشته انگلیسی دیگه

    • حامد فندرسکی

      سلام باید عکس ارورتون رو بفرستید

  • Mobin.M.R

    سلام من کلاف دیوتی رو از گیم لوپ دانلودکردم برای pcاما وقتی میخام وارد اکانت کلاف دیوتیم بشم یه صفحه سفید بالا میاره وهیچی توش نوشته نیس ک باید اکانتم رو کجا وارد کنم بافیلترشکن هم امتحان کردم نشد لطفا راهنمایی بکنید

    • حامد فندرسکی

      سلام دوست عزیز بیینید شما از نرم افزار شبیه ساز نوکس استفاده کنید گیم لوپ دچار مشکل شده

  • الناز

    سلام من اكانتم روى فيس بوك نصب بوده حالا هرچى ميزنم بياره بالا نمياره ميزنه رمز اشتباهه اما با وب كه ميرم رمز درسته باز ميكنه مشكل كجاست قبلا اصلا رمز فيس بوكم نميخواست بعضى وقتا كه وصل نميشد روى فيس بوك ميزدم و خودش ميرفت داخل اما الان شماره و رمز ميخواد ميزنم قبول نميكنه چيكار كنم

    • حامد فندرسکی

      سلام فراموشی رکز بزنید رمزتونو عوض کنید

    • roxana

      سلام وارد کالاف میشم اکانتمو از دوتا راه کالاف دیوتی و گوگل میخام بیارم بالا میگه این اکانت روی دستگاه دیگه ایه و یه راه دیگرو امتحان بکن تا الان صدبار کالاف و پاک کردم و دوباره نصب کردم نهایتا برای سه تا چهار روز اکانت خودم میاد بالا و بعد اکانتم میپره و نمیتونم بیارمش بالا هم توی سیزن قبلی این مشکل و داشتم هم سیزن جدیدش و فقط دارم پول نت میدم که هر چند روز یبار واک کنم از اول نصب کنم اکانتمو بیاره بالا:/
      با فیلتر شکنم رفتم ولی فرقی نکرده

    • حامد فندرسکی

      سلام بازیتون رو یک بار سیو کنید تا هر بار نیاز نباشه این کاترو کنید

    • حسیم

      چطور بعضیا وقتی ناک میشن میتونن هم شلیک کنن هم ادرنالین بزنن به خودشون

    • حامد فندرسکی

      سلام نمیشه اینجوری دوست عزیز مگر افرادی که فرصت مجدد داشته باشند

  • پرهام

    میشه دونفره آفلاین بازی کرد روی یک کنسول؟؟

    • حامد فندرسکی

      سلام اوم یک کال اف دیگ که دونفرس

iranmojo online support