آپدیت فصل بهار بازی کلش آف کلنز 99

آپدیت فصل بهار بازی کلش آف کلنز 99

آپدیت فصل بهار بازی کلش آف کلنز ۹۹

بالاخره به موعد آپدیت فصل بهار کلش آف کلنز رسیدیم. مثل همیشه ما اینجا تا به شما در مورد معرفی جزئیات این آپدیت کمک کنیم. می‌دونیم که همتون منتظر آپدیت فصل بهار بازی کلش آف کلنز هستید. امروز در این مطلب می‌خواهیم به بررسی کامل این آپدیت بپردازیم. علاوه بر این نیروهای ماورائی یا Super Troops

Super Barbarian

باربارائی ماورائی یا Super Barbarian

ها، قابلیت‌های جدید، سطح و ارتقای ساختمان، تغییرات QoL و… جزء مواردی هستند که امروز می‌خواهیم بررسی کنیم.

پس؛ اگر شما یکی از طرفداران بازی کلش آف کلنز هستید؛ پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را از دست ندهید. چرا که پاسخ تمامی سوالات شما راجع به آپدیت فصل بهار بازی کلش آف کلنز در این مقاله گنجانده شده است.

عناوین مطلب امروز به صورت دسته بندی زیر است:

  • معرفی نیروهای ماورائی یا Super Troops
    • فوق العاده دیوار شکن یا Super Wall Breaker
      • توانایی ویژه Super Wall Breaker: مگا بمب
      • باز کردن قفل Super Wall Breaker
    • غول ماورائی یا Super Giant
      • توانایی ویژه‌ی Super Giant : دیوار شکن
      • باز کردن قفل Super Giant
    • گوبلین دزد یا Sneaky Goblin
      • توانایی ویژه‌ی Sneaky Goblin : پنهان کردن
      • باز کردن Sneaky Goblin
    • بارباری ماورائی یا Super Barbarian
      • توانایی ویژه‌ی Super Barbarian : خشم
      • آمار سوپر باربیان
      • باز کردن Super Bararian
    • تغییر در کیفیت زندگی
      • فهرست اهدا جدید
      • استقرار نیروها در قبیله قلعه
      • سایر پیشرفت‌ها
      • سطح‌های جدید
        • ساختمان ها
        • نیروها
        • دفاع
        • جادوها
        • دیوارها
      • کاهش قیمت‌ها
        • نیروها
        • جادو‌ها
        • آرچر ملکه
        • شاه بارباریان
      • در آخر…

معرفی نیروهای ماورائی یا Super Troops در آپدیت فصل بهار کلش آف کلنز

در این نسخه‌ی آپدیت فصل بهار بازی کلش آف کلنز می‌توان به طور موقت برخی Super Troopsها را در دهکده خانگی تولید کرد. هر Super Troop توانایی منحصر به فرد خودش را خواهد داشت. توجه کنید که این توانایی Super Troopsها با همتای معمولی آنها متفاوت است.

نیروهای ماورائی یا Super Troops را می‌توانید پس از رسیدن به تاون هال ۱۱ در ساختمان barre جدید که در کنارش معامله گر قرار دارد خریداری کنید.

super Troops

Super Troops در کلش آف کلنز

یکی از قابلیت‌های خوبی که به تازگی به بازی کلش آف کلنز اضافه شده است این است که شما می‌توانید یک نیروهای ماورائی یا Super Troops یکسان را در یک زمان خریداری کنید. بعد از خرید ۷ روز زمان دارید تا آن را به اندازه‌ی کافی آموزش دهید و سپس برای جنگ استفاده کنید. اگر مهلت را از دست بدهید؛ شما باید دوباره آن را خریداری کنید.

توجه کنید که در آپدیت فصل بهار بازی کلش آف کلنز پس از خرید Super Troop شما نمی‌توانید خرید خود را لغو کنید. علاوه بر این بعد از خرید؛ شما باید ۷ روز صبر کنید برای خرید Super Troop دیگر. پس بهتر است پیش از خرید تصمیم خود را بگیرید.

سوپر تروپ

آپدیت فصل بهار بازی کلش آف کلنز

هر Super Troop هزینه متفاوتی دارد. تاکنون همه نیروهای سوپر اعلام شده اند. شما مجبور هستید تا این Super Troop‌ها را با Dark Elixir خریداری کنید. یادتان نرود؛ هر نیروهای ماورائی دارای یک سطح نیرو متفاوت است که باید خریداری شود.

فوق العاده دیوار شکن یا Super Wall Breaker 

فوق العاده دیوار شکن

فوق العاده دیوار شکن در کلش آف کلنز

اولین Super Troop  معرفی شده برای آپدیت فصل بهار بازی کلش آف کلنز ، Super Wall Breaker است. این شخصیت به طور منظم دیوارها را می‌شکند و راه را برای سربازان دیگر باز می‌کند. حتما بازی با این نیروهای ماورائی را از دست ندهید. او نسبت حالت مشابه یا همان همتای معمولی خود بسیار قوی تر است. چرا که انفجار او منطقه بسیار بزرگتری را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

بزرگترین تغییر بصری این شخصیت این است که او به جای حمل بمب، سوار بر بالای بشکه‌ی پیکر غول شده است و از این طریق آن را هدایت می‌کند.

توانایی ویژه Super Wall Breaker: مگا بمب

Super Wall Breaker

توانایی ویژه مگا بمب

مهمترین تغییر Super Wall Breaker نسبت به حال همتای آن، این است که روند انفجار با شدت بسیار زیادتری کار می‌کند. به این توانایی Super Wall Breaker، مگا بمب می‌گویند.

Wall Breaker معمولی ابتدا باید خود را به یک دیوار برساند و سپس باید چند ثانیه زنده بماند تا اینکه بتواند خود را منفجر کند. این در حالی است که Super Wall Breaker به این صورت عمل نمی‌کند.

اگر Super Wall Breaker در راه رسیدن به دیوار کشته شود؛ مگا بمب در همان نقطه منفجر خواهد شد. این یعنی شما با داشتن Super Wall Breaker یک انفجار مهیب خواهید داشت. و فرقی نمی‌کند او در کجا باشد. او در هر نقطه که باشد؛ با انفجار مگا بمب به کلیه ساختمان‌ها و دیوارهای اطراف خود آسیب می‌رساند.

یادتان نرود…؛ نکته‌ی شگفت انگیز Super Wall Breaker در آپدیت فصل بهار بازی کلش آف کلنز این است که؛ مهم نیست ساختمان‌ها و دیوارهای اطراف Super Wall Breaker در چه سطحی قرار دارند، بعد از انفجار همه چیز را نابود می‌کند.

باز کردن قفل Super Wall Breaker

برای شخصیت نیروهای ماورائی Super Wall Breaker شما به هزینه ای برابر ۵۵۰۰۰ عدد Elixir Dark نیاز دارید. علاوه بر این باید لول تاون هال ۱۱ و بالاتری را دارا باشید.

غول ماورائی

غول ماورائی یا Super Giant

غول ماورائی یا Super Giant در کلش آف کلنز

دیوار شکن

Super Giant

غول ماورائی یک شخصیت بسیار محبوب بازی کلش آف کلنز است. این غول مشابه غول‌های معمولی است اما از آنها بسیار قوی تر است. این غول به اندازه‌ی ۱۰ واحد از فضای مسکن استفاده می‌کند.

توانایی ویژه‌ی Super Giant

Super Giant

توانایی ویژه‌ی Super Giant : دیوار شکن

سوپر غول توانایی ویژه‌ی خاص خود را دارد. این توانایی Wall Buster یا دیوار شکن نام دارد. هر مشت او به اندازه‌ی ۴ برابر غول‌های معمولی به دیوارها آسیب وارد می‌کند. او یک غول بسیار کارآمد است چرا که برای پاک کردن مسیری از نیروهای و شکستن دیوار‌ها و وارد کردن نیروها به داخل قلعه‌ی حریفانتان بسیار کارآمد است.

باز کردن قفل Super Giant

سوپر غول برای تاون هال ۱۲و بالاتر از آن در دسترس است. البته شما برای آن به یک غول معمولی سطح ۹ نیاز دارید. هزینه تولید آن برابر با ۶۰٫۰۰۰ اکسیر تیره است.

گوبلین دزد یا Sneaky Goblin در آپدیت فصل بهار کلش آف کلنز

Sneaky Goblin

گوبلین دزد یا Sneaky Goblin

سومین نیروی ماورائی مشخص شده در آپدیت فصل بهار بازی کلش آف کلنز گوبلین دزد است. این گوبلین سبز در روز روشن و به وضوح از دیوارها پرش کرده و دزدی می‌کند. البته در آپدیت فصل بهار این بازی مهارت‌های دزدی Sneaky Goblin افزایش پیدا کرده است. این در حالی است که تقریباً نقاط ضربه او سه برابر شده است و DPS برای جدا کردن او کافی است.

توانایی ویژه‌ی Sneaky Goblin : پنهان کردن

تنها دفاع Sneaky Goblin هنگام اعزام برای شروع یک سرقت، در چند ثانیه اول نامرئی می‌شود. این شخصیت از نظر سبک بازی، یک استراتژی کاملاً متفاوت ارائه می‌دهد. از یک Goblin معمولی یا حتی گوبلین‌های کماندار؛ یک Sneaky Goblin متولد می‌شود.

پنهان کردن

توانایی ویژه‌ی Sneaky Goblin

او می‌توانید به منابع بیش از اندازه آسیب وارد کند، و این یک قابلیت این که او را به یک ایده آل تبدیل می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم قبل از حمله به انبارهایHP Gold  و Elixir یکی از Sneaky Goblin داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل به پاک سازی این انبار‌ها بپردازید.

باز کردن Sneaky Goblin

در آپدیت فصل بهار بازی کلش آف کلنز برای خریداری شخصیت Sneaky Goblin به ۵۰،۰۰۰ Elixir Dark نیاز دارید. بعد از خرید آن یک هفته برای آموزش و استفاده از آن را در حملات و جنگ‌ها مهلت دارید. پس از آن، به مدت یک هفته نمی‌توانید این نیرو را بردارید. دقیقاً مانند ویژگی که برای خرید همه نیروهای فوق العاده در نظر گرفته شده است. و در آخر؛ Sneaky Goblin فقط در تاون هال ۱۱ و بالاتر در دسترس است.

باربارائی ماورائی یا Super Barbarian در آپدیت فصل بهار کلش آف کلنز

Super Barbarian

باربارائی ماورائی یا Super Barbarian

Super Barbarian یک از شخصیت‌های Super Troop بسیار قوی تر است. این نسخه نسبت به باربارایی معمولی بسیار قدرتمندتر است.

توانایی ویژه‌ی Super Barbarian : خشم

این شخصیت از ویژگی خشم ویژه ای برخوردار است. در این حالت پس از چند ثانیه هنگام اعزام؛ سرعت انجام کار او و میزان آسیبی که او وارد می‌کند بسیار بیشتر می‌شود.

آمار سوپر باربیان

اگر شما یک باربارائی معمولی دارید می‌توانید آن را به سطح ۹٫ بعد از آپدیت او تا سطح ۹، می‌توانید یک سوپر باربارائی یا Super Barbarian را دریافت کنید.

باز کردن Super Bararian

هزینه ارتقاء یک Bararian به یک Super Bararian برابر با ۵۰٫۰۰۰ Dark Elixir است. این قابلیت در تاون هال ۱۱ و بالاتر از آن در دسترس است.

Super Bararian در کلش آف کلنز

باز کردن Super Bararian

تغییر در کیفیت زندگی

فهرست اهدا جدید

از دریافت آپدیت و ارتقاهای اشتباه خسته شده اید؟

گزینه جدید در منوی درخواست نیرو به شما این امکان را می‌دهد که فقط نیروهای خاص مورد نظر خود را در قلعه‌ی قبیله خود درخواست کنید!

بازی کلش

انتخاب سرباز

در اینجا منوی اهدای درخواست جدید که در آنجا می‌توانید سربازان خاصی را انتخاب کنید آورده شده است:

فهرست اهدا جدید، جایی که فقط می‌توانید آنچه خواسته شده است را اهدا کنید:

استقرار نیروها در قبیله قلعه کلش آف کلنز

نیروهای قبیله قلعه اکنون با یک ترتیب خاص مستقر می‌شوند!

  • ابتدا کمترین فضای مسکن
  • قرارگیری با پایین ترین سطح

سایر پیشرفت‌ها

در آپدیت فصل بهار بازی کلش آف کلنز پیشرفت‎ها بیش از آن مقداری است که شما فکرش را می‌کنید. در این قسمت از مطلب بخشی از این پیشرفت‌ها و تغییرات را آورده‌ایم :

  • شما می‌توانید سرعت آزمایش آزمایشگاه‌ها را به جای ۱۰ برابر، ۲۴ برابر افزایش دهید. هزینه معجون تحقیق در حال حاضر ۱۲۰ جم است.
  • در هنگام گرفتن پاداش از تیم Clan Games، اگر فضای کافی برای کالای پاداش خود ندارید، می‌توانید به جای آن جم دریافت کنید. تعداد جم‌های دریافتی براساس قیمت عادی کالاها می‌باشد.
  • شما می‌توانید برای چالش‌های دوستانه نیروهای قبیله ای خود را معرفی کنید.!
  • طراحی اصلی روستا‌ها کمی متفاوت است. طراحی اصلی روستا یک به دلیل وجود موانع، به طور معمول از یک معضل است و کسی حاضر نیست طراحی ابتدایی روستای خود را عوض کند. اما؛ این قابلیت به تازگی اضافه شده است و برای جنگ‌های دوستانه کاملا ممکن است.
  • با خرید و یا بدست آوردن یک Hero Skin، به طور خودکار یک UI پوست Hero را باز می‌کنید. این به شما این امکان را می‌دهد که بلافاصله پوست را تعویض کنید.
  • بعد از آپدیت فصل بهار بازی کلش آف کلنز؛ صفحه Clan War Leagues در لیگ‌های قهرمانان برای اعضای بدون نقش[یا دستیار] غیر قابل دسترس است. این صفحه برای افرادی که در لیست فهرست Clan’s League قرار ندارند مسدود است. این امر باعث می‌شود تا مخالفت قبیله‌ها با یکدیگر کمتر شود. همچنین با این قابلیت از نفوذ، شناسایی و یا جاسوسی رقبا جلوگیری می‌شود یا به حداقل می‌رسد.

سطح‌های جدید

  • ساختمان ها

TH Level

Building

Level

Capacity

Production

HP

Upgrade Cost

Upgrade Time

TH 11

Gold Mine

۱۴

۳۰۰،۰۰۰

۵۶۰۰ / hr

۱۱۸۰

۸۴۰،۰۰۰ Elixir

۵ D

TH 11

Elixir Collector

۱۴

۳۰۰،۰۰۰

۵۶۰۰ / hr

۱۱۸۰

۸۴۰،۰۰۰ Gold

۵ D

TH 11

Dark Elixir Drill

۸

۳۰۰۰

۱۴۰ / hr

۱۳۸۰

۳٫۵M Elixir

۶ D

 

  • نیروها

TH Level

Troop

Level

Upgrade Cost

Upgrade Time

DPS

HP

Training Cost

Training Time

TH 12

Goblin

۸

۱۰٫۵ M

۱۲ D

۶۲

۱۲۶

۲۵۰

۷ S

TH 12

Barbarian

۹

۱۱ M

۱۲ D

۳۸

۲۳۰

۳۵۰

۵ S

TH 13

Minion

۹

۲۵۰ K

۱۵ D

 ۱۲ H

۶۶

۱۰۲

۱۲

۱۸ S

TH 13

Valkyrie

۸

۲۶۰ K

۱۶ D

۱۹۳

۱۶۵۰

۲۲۰

۱ M

 ۳۰ S

 

  • دفاع

TH Level

Defense

Level

Upgrade Cost

Upgrade Time

DPS

HP

TH 13

Archer Tower

۱۸

۱۴ M

۱۵ D

۱۲۸

۱۵۱۰

TH 13

Mortar

۱۳

۱۴٫۵ M

۱۶ D

۴۲

۱۱۰۰

TH 13

Bomb Tower

۸

۱۵٫۵ M

۱۶ D

۷۲/۴۵۰*

۱۹۰۰

 

  • Spells

Spell

Level

TH Level

Upgrade Cost

Upgrade Time

Max DPS

Speed Decrease

Attack Rate Decrease

Cost

Poison

۷

۱۳

۲۶۰ K

۱۵ D 12 H

۲۸۰

۴۴%

۶۵%

۱۸۷ DE

طلسم انجماد را می‌توان در آزمایشگاه سطح تاون هال ۹ (قبلاً در تان هال ۱۰) به سطح ۲ ارتقا داد.

اگر شما یکی از طرفدارای بازی کلش آف کلنز هستید؛ پیشنهاد می کنیم برای خرید جم بازی یا خرید الماس بازی به سایت ایران موجو مراجعه نمائید.

  • دیوارها

بازیکنان تاون هال ۱۳ می‌توانند به سطح ۱۴ ارتقا دهند.

کاهش قیمت‌ها بازی کلش

در این قسمت از مطلب امروز می‌خواهیم تعرفه جدید و کاهش قیمت‌های در نظر گرفته شده برای آپدیت فصل بهار بازی کلش آف کلنز را به طور مفصل با یکدیگر بررسی کنیم. این تعرفه برای دیوارها، نیروهای، جادوها، تله‌ها و قهرمانان در نظر گرفته شده است. در آپدیت بعدی تغییرات قیمتی به صورت جدول زیر است :

Wall Level

Old Cost

New Cost

Reduction (%)

۱

۵۰

۵۰

۰٫۰ %

۲

۱۰۰۰

۱۰۰۰

۰٫۰ %

۳

۵۰۰۰

۵۰۰۰

۰٫۰ %

۴

۱۰،۰۰۰

۱۰،۰۰۰

۰٫۰ %

۵

۲۵،۰۰۰

۲۰،۰۰۰

-۲۰ %

۶

۵۰،۰۰۰

۴۰،۰۰۰

– ۲۰ %

۷

۱۰۰،۰۰۰

۸۰،۰۰۰

-۲۰ %

۸

۲۵۰،۰۰۰

۱۵۰،۰۰۰

-۴۰ %

۹

۵۰۰،۰۰۰

۲۵۰،۰۰۰

-۵۰ %

۱۰

۱،۰۰۰،۰۰۰

۵۰۰،۰۰۰

-۵۰ %

۱۱

۲،۰۰۰،۰۰۰

۱،۰۰۰،۰۰۰

-۵۰ %

۱۲

۴،۰۰۰،۰۰۰

۳،۰۰۰،۰۰۰

-۲۵ %

۱۳

۵،۰۰۰،۰۰۰

۵،۰۰۰،۰۰۰

۰٫۰ %

۱۴

۶،۰۰۰،۰۰۰

۶،۰۰۰،۰۰۰

۰٫۰ %

 

  • نیروها در بازی آپدیت بهاری بازی Clash Of Clans

Troop/Spell

Level

Town Hall

Old Cost

New Cost

Reduction (%)

Barbarian

۵

۸

۱٫۵ M

۱٫۲۵ M

-۱۶٫۷ %

 

۶

۹

۴٫۵ M

۲٫۷۵ M

-۳۸٫۹ %

 

۷

۱۰

۶٫۰ M

۴٫۵ M

-۲۵ %

 

۸

۱۱

۸٫۰ M

۷٫۰ M

-۱۲٫۵ %

Archer

۵

۸

۲٫۲۵ M

۱٫۵ M

-۳۳٫۳ %

 

۶

۹

۶٫۰ M

۳٫۲۵ M

-۴۵٫۸ %

 

۷

۱۰

۷٫۵ M

۵٫۰ M

-۳۳٫۳ %

 

۸

۱۱

۹٫۰ M

۸٫۰ M

-۱۱٫۱ %

Giant

۵

۸

۲٫۲۵ M

۲٫۰ M

-۱۱٫۱ %

 

۶

۹

۵٫۰ M

۳٫۵ M

-۳۰٫۰ %

 

۷

۱۰

۶٫۰ M

۵٫۵ M

-۸٫۳ %

 

۸

۱۱

۹٫۵ M

۸٫۵ M

-۱۰٫۵ %

 

۹

۱۲

۱۲٫۰ M

۱۱٫۵ M

-۴٫۲ %

Goblin

۵

۸

۲٫۲۵ M

۱٫۵ M

-۳۳٫۳ %

 

۶

۹

۴٫۵ M

۳٫۰ M

-۳۳٫۳ %

 

۷

۱۰

۶٫۷۵ M

۵٫۵ M

-۱۸٫۵ %

Wall Breaker

۵

۸

۲٫۰ M

۱٫۷۵ M

-۱۲٫۵ %

 

۶

۱۰

۶٫۰ M

۵٫۵ M

-۱۸٫۵ %

Balloon

۶

۹

۶٫۰ M

۴٫۵ M

-۲۵٫۰ %

Wizard

۵

۸

۲٫۵ M

۲٫۲۵ M

-۱۰٫۰ %

 

۶

۹

۵٫۰ M

۴٫۰ M

-۲۰٫۰ %

 

۷

۱۰

۷٫۰ M

۶٫۰ M

-۱۴٫۳ %

Dragon

۳

۸

۳٫۰ M

۲٫۷۵ M

-۸٫۳ %

 

۴

۹

۵٫۰ M

۴٫۵ M

-۱۰٫۰ %

 

۵

۱۰

۷٫۰ M

۶٫۵ M

-۷٫۱ %

P.E.K.K.A

۲

۸

۳٫۰ M

۲٫۵ M

-۱۶٫۷ %

 

۳

۸

۵٫۰ M

۳٫۰ M

-۴۰٫۰ %

 

۴

۹

۶٫۰ M

۴٫۵ M

-۲۵٫۰ %

 

۵

۱۰

۷٫۵ M

۶٫۰ M

-۲۰٫۰ %

 

۶

۱۰

۸٫۵ M

۷٫۰ M

-۱۷٫۶ %

 

۷

۱۱

۱۰٫۰ M

۹٫۵ M

-۵٫۰ %

Baby Dragon

۲

۹

۵٫۰ M

۴٫۰ M

-۲۰٫۰ %

 

۳

۱۰

۶٫۰ M

۵٫۰ M

-۱۶٫۷ %

 

۴

۱۰

۷٫۰ M

۶٫۰ M

-۱۴٫۳ %

Miner

۲

۱۰

۶٫۰ M

۴٫۰ M

-۳۳٫۳ %

 

۳

۱۰

۷٫۰ M

۶٫۵ M

-۷٫۱ %

Minion

۶

۱۰

۱۰۰ K

۵۰ K

-۵۰٫۰ %

Hog Rider

۶

۱۰

۱۰۰ K

۶۰ K

-۴۰٫۰ %

Valkyrie

۲

۸

۵۰ K

۴۰ K

-۲۰٫۰ %

 

۳

۹

۶۰ K

۵۰ K

-۱۶٫۷ %

 

۴

۹

۷۰ K

۶۰ K

-۱۴٫۳ %

 

۵

۱۰

۱۱۰ K

۷۰ K

-۳۶٫۴ %

Golem

۲

۸

۶۰ K

۵۰ K

-۱۶٫۷ %

 

۳

۹

۷۰ K

۶۰ K

-۱۴٫۳ %

 

۴

۹

۸۰ K

۷۰ K

-۱۲٫۵ %

 

۵

۱۰

۹۰ K

۸۰ K

-۱۱٫۱ %

 

۶

۱۱

۱۵۰ K

۱۲۰ K

-۲۰٫۰ %

 

۷

۱۱

۲۰۰ K

۱۸۰ K

-۱۰٫۰ %

 

  • جادو‌ها در آپدیت بازی کلش

Spell

Level

Town Hall

Old Cost

New Cost

Reduction (%)

Lightning

۶

۹

۶٫۰ M

۴٫۰ M

-۳۳٫۳ %

 

۷

۱۰

۸٫۰ M

۶٫۰ M

-۲۵٫۰ %

Freeze

۵

۱۰

۷٫۰ M

۶٫۰ M

-۱۴٫۳ %

Skeleton Spell

۲

۱۰

۵۰ K

۴۰ K

-۲۰٫۰ %

 

۳

۱۰

۷۵ K

۶۰ K

-۲۰٫۰ %

 

  • آرچر ملکه در آپدیت بازی کلسش

Level

Old Cost

New Cost

Reduction (%)

۱

۴۰ K

۲۰ K

-۵۰٫۰ %

۲

۲۲٫۵ K

۲۲٫۰ K

-۲٫۲ %

۳

۲۵٫۰ K

۲۴٫۰ K

-۴٫۰ %

۴

۲۷٫۵ K

۲۶٫۰ K

-۵٫۵ %

۵

۳۰٫۰ K

۲۸٫۰ K

-۶٫۷ %

۶

۳۲٫۵ K

۳۰٫۰ K

-۷٫۷ %

۷

۳۵٫۰ K

۳۲٫۰ K

-۸٫۶ %

۸

۳۹٫۰ K

۳۴٫۰ K

-۱۲٫۸ %

۹

۴۳٫۰ K

۳۶٫۰ K

-۱۶٫۳ %

۱۰

۴۷٫۰ K

۳۸٫۰ K

-۱۹٫۱ %

۱۱

۵۱٫۰ K

۴۰٫۰ K

-۲۱٫۶ %

۱۲

۵۵٫۰ K

۴۲٫۰ K

-۲۳٫۶ %

۱۳

۵۹٫۰ K

۴۴٫۰ K

-۲۵٫۴ %

۱۴

۶۳٫۰ K

۴۶٫۰ K

-۲۷٫۰ %

۱۵

۶۷٫۰ K

۴۸٫۰ K

-۲۸٫۴ %

۱۶

۷۱٫۰ K

۵۰٫۰ K

-۲۹٫۶ %

۱۷

۷۵٫۰ K

۵۳٫۰ K

-۲۹٫۳ %

۱۸

۸۰٫۰ K

۵۶٫۰ K

-۳۰٫۰ %

۱۹

۸۵٫۰ K

۵۹٫۰ K

-۳۰٫۶ %

۲۰

۹۰٫۰ K

۶۲٫۰ K

-۳۱٫۱ %

۲۱

۹۵٫۰ K

۶۵٫۰ K

-۳۱٫۶ %

۲۲

۱۰۰٫۰ K

۶۸٫۰ K

-۳۲٫۰ %

۲۳

۱۰۵٫۰ K

۷۱٫۰ K

-۳۲٫۴ %

۲۴

۱۱۰٫۰ K

۷۴٫۰ K

-۳۲٫۷ %

۲۵

۱۱۵٫۰ K

۷۷٫۰ K

-۳۳٫۰ %

۲۶

۱۱۹٫۰ K

۸۰٫۰ K

-۳۲٫۸ %

۲۷

۱۲۳٫۰ K

۸۳٫۰ K

-۳۲٫۵ %

۲۸

۱۲۷٫۰ K

۸۶٫۰ K

-۳۲٫۳ %

۲۹

۱۳۱٫۰ K

۸۹٫۰ K

-۳۲٫۱ %

۳۰

۱۳۵٫۰ K

۹۲٫۰ K

-۳۱٫۹ %

۳۱

۱۳۹٫۰ K

۹۸٫۰ K

-۲۹٫۵ %

۳۲

۱۴۳٫۰ K

۱۰۶٫۰ K

-۲۵٫۹ %

۳۳

۱۴۷٫۰ K

۱۱۴٫۰ K

-۲۲٫۴ %

۳۴

۱۵۱٫۰ K

۱۲۲٫۰ K

-۱۹٫۲ %

۳۵

۱۵۵٫۰ K

۱۳۰٫۰ K

-۱۶٫۱ %

۳۶

۱۵۹٫۰ K

۱۳۸٫۰ K

-۱۳٫۲ %

۳۷

۱۶۳٫۰ K

۱۴۶٫۰ K

-۱۰٫۴ %

۳۸

۱۶۷٫۰ K

۱۵۴٫۰ K

-۷٫۸ %

۳۹

۱۷۱٫۰ K

۱۶۲٫۰ K

-۵٫۳ %

۴۰

۱۷۵٫۰ K

۱۷۰٫۰ K

-۲٫۹ %

 

  • شاه بارباریان در آپدیت فصل بهار بازی کلش

Level

Old Cost

New Cost

Reduction (%)

۱

۱۰ K

۱۰ K

۰٫۰ %

۲

۱۲٫۵ K

۱۲٫۰ K

-۴٫۰ %

۳

۱۵٫۰ K

۱۴٫۰ K

-۶٫۷ %

۴

۱۷٫۵ K

۱۶٫۰ K

-۸٫۶ %

۵

۲۰٫۰ K

۱۸٫۰ K

-۱۰٫۰ %

۶

۲۲٫۵ K

۲۰٫۰ K

-۱۱٫۱ %

۷

۲۵٫۰ K

۲۲٫۰ K

-۱۲٫۰ %

۸

۲۷٫۵ K

۲۴٫۰ K

-۱۲٫۷ %

۹

۳۰٫۰ K

۲۶٫۰ K

-۱۳٫۳ %

۱۰

۳۲٫۵ K

۲۸٫۰ K

۱۳٫۸ %

۱۱

۳۵٫۰ K

۳۰٫۰ K

-۱۴٫۳ %

۱۲

۳۹٫۰ K

۳۲٫۰ K

-۱۷٫۹ %

۱۳

۴۳٫۰ K

۳۴٫۰ K

-۲۰٫۹ %

۱۴

۴۷٫۰ K

۳۶٫۰ K

-۲۳٫۴ %

۱۵

۵۱٫۰ K

۳۸٫۰ K

-۲۵٫۵ %

۱۶

۵۵٫۰ K

۴۰٫۰ K

-۲۷٫۳ %

۱۷

۶۰٫۰ K

۴۲٫۰ K

-۳۰٫۰ %

۱۸

۶۵٫۰ K

۴۴٫۰ K

-۳۲٫۳ %

۱۹

۷۰٫۰ K

۴۶٫۰ K

-۳۴٫۳ %

۲۰

۷۵٫۰ K

۴۸٫۰ K

-۳۶٫۰ %

۲۱

۸۰٫۰ K

۵۰٫۰ K

-۳۷٫۵ %

۲۲

۸۵٫۰ K

۵۳٫۰ K

-۳۷٫۶ %

۲۳

۹۰٫۰ K

۵۶٫۰ K

-۳۷٫۸ %

۲۴

۹۵٫۰ K

۵۹٫۰ K

-۳۷٫۹ %

۲۵

۱۰۰٫۰ K

۶۲٫۰ K

-۳۸٫۰ %

۲۶

۱۰۵٫۰ K

۶۵٫۰ K

-۳۸٫۱ %

۲۷

۱۱۰٫۰ K

۶۸٫۰ K

-۳۸٫۲ %

۲۸

۱۱۵٫۰ K

۷۲٫۰ K

-۳۷٫۴ %

۲۹

۱۲۰٫۰ K

۷۶٫۰ K

-۳۶٫۷ %

۳۰

۱۲۵٫۰ K

۸۰٫۰ K

-۳۶٫۰ %

۳۱

۱۲۹٫۰ K

۸۸٫۰ K

-۳۱٫۸ %

۳۲

۱۳۳٫۰ K

۹۶٫۰ K

-۲۷٫۸ %

۳۳

۱۳۷٫۰ K

۱۰۴٫۰ K

-۲۴٫۱ %

۳۴

۱۴۱٫۰ K

۱۱۲٫۰ K

-۲۰٫۶ %

۳۵

۱۴۵٫۰ K

۱۲۰٫۰ K

-۱۷٫۲ %

۳۶

۱۴۹٫۰ K

۱۲۸٫۰ K

-۱۴٫۱ %

۳۷

۱۵۳٫۰ K

۱۳۶٫۰ K

-۱۱٫۱ %

۳۸

۱۵۷٫۰ K

۱۴۴٫۰ K

-۸٫۳ %

۳۹

۱۶۱٫۰ K

۱۵۲٫۰ K

-۵٫۶ %

۴۰

۱۶۵٫۰ K

۱۶۰٫۰ K

-۳٫۰ %

 

در آخر….

در این مطلب تمامی تغییرات آپدیت فصل بهار بازی کلش آف کلنز را با یکدیگر بررسی کردیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

اگر شما یکی از طرفداران بازی کلش آف کلنز هستید می‌توانید برای خرید جم بازی یا حتی به فروشگاه اینترنتی ایران موجو مراجعه نمائید. همچنین بهتر است برای خرید پک بازی و فروش پک بازی با مشاورین این سایت تماس حاصل فرمائید.

خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support