آپدیت و ایونت بازی کلش آف کلنز

گیم پلی بازی کلش آف کلنز

آپدیت و ایونت بازی کلش آف کلنز را برای این مطلب از سایت ایران موجو در نظر گرفته ایم. برای اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

اول از همه باید این نکته را بدانید که بازی کلش آف کلنز یک بازی استراتژیک راهبردی و جذاب است که ساخته‌ی کمپانی مشهور سوپرسل است. این بازی که در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد یکی از موفقیت‌های شرکت بزرگ سوپرسل محسوب می‌شود. این بازی که دارای طراحی بی نظیر و چشمگیر است ویژگی‌های جالب بسیاری دارد یکی از این ویژگی‌ها امکان خرید جم بازی و ایونت‌های بازی clash of clans می‌باشد.

برای پیشرفت بهتر و آسان‌تر در بازی کلش آف کلنز و استفاده درست از ایونت‌های پیش رو در بازی می‌توانید برای خرید جم بازی کلش آف کلنز از وبسایت معتبر ایران موجو استفاده نمایید و در ایونت‌های بازی شرکت کنید.

گیم پلی بازی کلش آف کلنز

محیط بازی clash of clans

ایونت کنونی در بازی کلش آف کلنز

هفته‌ای که در آن هستیم مصادف با ایونت (Event) این ماه سوپرسل است. این جشنواره که از تاریخ بیست و دوم فوریه آغاز شده و تا جمعه هفته بعد که با بیست و هشتم فوریه مصادف است، ادامه دارد. این جشنواره هر ماهه اجرا می‌شود و این ایونت مخصوص ماه دوم میلادی در سال 2020 یعنی فوریه می‌باشد. معمولا طی ده روز آخر ماه یک هفته مشخص می‌شود و قبل از فرا رسیدن آن تاریخ، در قسمت اخبار بازی به شما اطلاع داده می‌شود.

شرایط برگزاری و نحوه اجرای ایونت قبیله‌ها

این جشنواره مختص افرادی است که در کلن حضور دارند و تنها آن‌ها هستند که می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. شما با غارت کردن قبیله‌ها و سرزمین‌های دیگران می‌توانید از جوایز بیشتری برخوردار شوید. در عکس زیر مشاهده می‌کنید که دریافت پاداش‌ها و دستاوردها چگونه است.

ایونت بازی clash of clans

ایونت بازی کلش آف کلنز

همانطور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید در اولین مرحله از دریافت پاداش، قبیله شما باید مقدار سه هزار نشان بگیرد که در ازای آن می‌توانید یکی از این موارد را در آخر جشنواره انتخاب کنید. در هر مرحله که شما نشان‌های مورد لازم رو جمع می‌کنید، سه انتخاب دارید. طبق عکس در مرحله اول بیست جم (که شما می‌توانید از طریق سایت ایران موجو به راحتی و هر مقدار خرید جم بازی را انجام دهید.)، بیست درصد کل دارایی‌های اکسیرتان  یا دارک اکسیرتان و یا معجون تسریع دهنده آموزشگاه‌هایتان (پادگان‌ها).

پس از اتمام جشنواره شما می‌توانید در هر ردیف یک جایزه را انتخاب کنید.  همینطور مقدار تجربه‌ای که در زیر هر ردیف نوشته شده است را می‌توانید کسب کنید.

آپدیت آخر بازی کلش آف کلنز

آخرین آپدیت این بازی  از شرکت سوپرسل در تاریخ بیست فوریه مصادف با یک اسفند ماه منتشر شد. نسخه 13.0.32 در این تاریخ انتشار داده شده

و از مهم‌ترین تغییرات این نسخه، می‌توان به تغییر تم این بازی اشاره کرد. از تم زمستانی در آمده و به حالت سابق خود بازگشته است.

همینطور اندک لگ‌هایی در بازی وجود داشت که برطرف شده است. از آنجایی که این بازی نیاز به دیتا ندارد، حجم آخرین نسخه این بازی صد و بیست و نه مگابایت می‌باشد. همچنین قرار است که در این نسخه به مرور زمان و در روزهای آتی بعضی از کارت‌ها و اسپل‌ها (Spell’s) مقدار اکسیر و یا دارک اکسیر شان پایین‌تر آید و برای مدتی بماند.

خلاصه‌ی مطلب بازی کلش آف کلنز

یکی از ویژگی‌های بسیار جذابی که بازی کلش آف کلنز دارد امکان شرکت در ایونت‌ها می‌باشد.اما همانطور که در متن بالا گفته شد این امکان نیز شرایط خاص خودش را دارد. برای اینکه متوجه این شرایط باشید توصیه می‌کنیم که حتما متن بالا را با دقت مطالعه نمایید. تمام محصولات داخل بازی جذاب clash of clans را می‌توانید از فروشگاه معتبر ایران موجو به راحتی و به ارزانی تهیه کنید.

شما برای ما از بازی کلش آف کلنزبنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بازی کلش آف کلنز آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.  امیدواریم مطلب بازی کلش آف کلنز را پسندیده باشید.

خرید بلیط طلایی کلش اف کلنز با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

 

ثبت دیدگاه
iranmojo online support