آموزش قدم به قدم اجرای بازی فیفا موبایل

خری پوینت بازی فیفا موبایل
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 35564
  • دیدگاه 23
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

فوتبال، بازی جهانی‌ای است که شور و هیجانش حتی در دنیای مجازی نیز طرفداران بی‌شماری دارد. اجرای بازی فیفا موبایل روی تلفن همراه شما، فرصتی است تا هر کجا که هستید، با یک ضربه انگشت، تیم رویایی‌تان را بسازید و به میدان رقابت‌های داغ فوتبال ببرید. این راهنمای مختصر به شما نشان می‌دهد که چگونه بازی را نصب و راه‌اندازی کنید، تیم‌تان را شخصی‌سازی کنید و در مسابقات مختلف به پیروزی دست یابید. پس بیایید بدون معطلی شروع کنیم و اولین قدم‌ها را برای اجرای بازی فیفا موبایل برداریم.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که بازی‌های موبایلی را دوست دارید، فیفا موبایل برای شما طراحی شده است بنابراین ما به شما پیشنهاد میکنیم که آموزش بازی فیفا موبایل در بلاگ ایران موجو دنبال کنید.

مراحل اجرای بازی فیفا موبایل

  1. در ابتدا بازی را با حجم کم دانلود کنید. همانطور که قبل‌تر هم اشاره کردیم دانلود بازی با حجم کمتر اجرای آن را نیز راحت‌تر خواهد کرد. این بازی به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است به همین دلیل می‌توانید به راحتی آن را از گوگل پلی و یا اپل استور دانلود کنید.
  2. فایل APK را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید. نصب این فایل برای پشتیبان پوشه‌های بازی مهم است. حتما به این نکته توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید اکانتی در بازی اجرا کنید، وجود فایل APK نقش مهمی در ساخت اکانت شما خواهد داشت.
  3. این مرحله، مرحله آخر است و به راحتی می‌توانید بازی را بر روی دستگاه خود اجرا کنید. نکته جالب این است که این بازی به صورت آنلاین برای گیمرها قرار داده شده است از این نظر می‌توانید تجربه یک بازی بی‌نظیر را با فیفا موبایل داشته باشید.

مانند دیگر بازی‌های موبایلی، بهتر است که به دنبال دانلود حجم کمتری از این بازی باشید. هرچه حجم بازی دریافتی کمتر باشد، دستگاه قادر خواهد بود که به بهترین نحو آن را برای شما اجرا کند. از طرف دیگر رایگان بودن فیفا موبایل باعث شده تا طرفداران این بازی حجم‌های مختلفی از این بازی را برای دستگاه‌های خود خواهان باشند.در ادامه به مراحل اجرای بازی فیفا موبایل پرداخته ایم.

اجرای بازی فیفا موبایل

برای اطلاع دقیق از مراحل نصب این بازی هیجان انگیز مقاله آموزش سریع و آسان نصب بازی فیفا موبایل (FIFA Mobile)را در ایموجو بخوانید.

ویژگی‌های موجود در فیفا موبایل

با هر بار پیشرفته‌تر شدن این بازی و بالاتر رفتن نسخه آن، ویژگی‌های موجود در آن نیز افزایش پیدا می‌کند. باگ‌ها کمتر می‌شود، گرافیک پیشرفته‌تر و همچنین هوش مصنوعی آن دقیق‌تر خواهد شد. از این رو قصد داریم در ادامه شما را با ویژگی‌های موجود در FIFA Football بیشتر آشنا کنیم.

  1. در ابتدا شما قادرید که تیم بسازید و با بالاتر بردن امتیازات خود مربی گری تیم را نیز بر عهده بگیرید.
  2. می‌توانید به بازیکنان تیم‌های منتخب تاکتیک‌های حرفه‎‌ای را آموزش دهید و از این نظر حس یک بازی واقعی را برای خود ایجاد کنید.
  3. شما می‌توانید به عنوان بازیکن در این بازی، لیگ‌های مختلفی را تجربه کنید. البته سطح لیگ‌هایی که می‌توانید به آن‌ها ورود پیدا کنید بستگی به امتیازاتی دارد که کسب خواهید کرد. هرچه امتیازات دریافتی شما بیشتر باشد در نتیجه می‌توانید در لیگ‌های بیشتری با حریفانتان به رقابت بپردازید.
  4. این بازی دارای هوش مصنوعی بسیار بالایی است و از این نظر می‌توانید با استفاده از آن ضرباتی را تجربه کنید که به گل منتهی می‌شود.

همانطور که اشاره کردیم، فیفا موبایل نیز مانند بسیاری از دیگر بازی‌های موبایلی دارای باگ‌ها و ارورهایی است که ممکن است در میانه راه کمی خسته کننده به نظر برسد. در ادامه به بررسی این ارورها خواهیم پرداخت. زیرا برای نصب و اجرای این بازی با این مشکلات و ویژگی‌های مخرب آشنایی داشته باشید.

رفع ارورهای بازی فیفا موبایل

یکی از موارد دردسرساز بازی فیفا موبایل این است که نمی‌توانید در آن برای خودتان یک حساب با شرایط جیمیل و یا ایمیل درست کنید. این قابلیت در اکثر بازی‌ها دیده می‌شود که با استفاده از اکانت اینترنتی به ویژگی‌ها و امکانات درون برنامه‌ای دسترسی داشته باشند. اما متاسفانه در فیفا موبایل هنوز برای این مشکل چاره‌ای اندیشه نشده است.

در بین بازی کردن شاید با این پیغام مواجه شده باشید که “متاسفانه بازی متوقف شده است” این یکی از بدترین تجربه‌هایی است که برای بازیکنان فیفا موبایل پیش می‌آید. بهتر است که باگ‌هایی از این قبیل در بازی وجود نداشته باشد تا محبوبیت آن همچون نسخه‌های پی سی و کنسول پایدار باقی بماند.

به همین دلیل است که قبل‌تر به این موضوع اشاره کردیم که نسخه کم حجم‌تری از این بازی را خریداری کنید. چون همین موضوع تاثیر قابل توجه‌ای بر روی اجرای بازی خواهد گذاشت.

یکی دیگر از باگ‌های این بازی این است که به خودی خود هنگ می‌کند و شما قادر نیستید که به درون آن ورود پیدا کنید. در نتیجه اجرای بازی به طول می‌انجامد و در نهایت باید از بازی خارج شوید.

اما در کنار همه این مواردی که به آن اشاره کردیم، فیفا موبایل همچنان در بین بازی‌های برتر موبایلی است و می‌توان گفت که توانسته جایگاه خودش را در بین هواداران و طرفداران فوتبال پیدا کند. 

یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که ممکن است با آن رو به رو شوید بالا نیامدن و لود نشدن بازی فیفا موبایل باشد اگر به دنبال رفع این مشکل هستید کلیک کنید.

اجرای بازی فیفا موبایلشما برای ما از اجرای بازی فیفا موبایل بنویسید

در این مقاله در سایت ایران موجو نکات کلیدی برای اجرای بازی فیفا موبایل و روش نصب آن روی دستگاه‌های اندروید و iOS را با شما در میان گذاشتیم. با هر آپدیت، بازی پیشرفته‌تر شده و به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌شود. برای تقویت تیم خود، الماس خریداری کنید و به لذت بازی بیفزایید،همچنین ما در ایران موجو منتظر نظرات و تجربیات شما هستیم تا با کمک هم بتوانیم از فیفا موبایل بیشترین لذت را ببریم.

سوالات متداول 

چگونه می‌توانم بازی فیفا موبایل را بر روی دستگاه خود نصب کنم؟
برای دستگاه‌های Android، به Google Play Store بروید، بازی را جستجو کنید و روی “نصب” کلیک کنید.
برای دستگاه‌های iOS، به App Store بروید، بازی را جستجو کنید و روی “دریافت” کلیک کنید.

 آیا فیفا موبایل بر روی تبلت هم کار می‌کند؟
بله، فیفا موبایل برای اجرا بر روی تبلت‌ها نیز بهینه‌سازی شده است.

چه سیستم عامل‌هایی برای اجرای فیفا موبایل پشتیبانی می‌شوند؟
بازی بر روی سیستم عامل‌های Android و iOS قابل اجرا است.

 آیا نیاز به اتصال دائم به اینترنت دارم؟
بله، فیفا موبایل یک بازی آنلاین است و برای اجرا نیاز به اتصال اینترنت دارد.

چگونه می‌توانم اکانت خود را به بازی وصل کنم؟
شما می‌توانید با استفاده از حساب کاربری EA، Facebook، یا حساب Google خود به بازی وصل شوید.

 آیا می‌توانم پیشرفت خود را بین دو دستگاه مختلف همگام‌سازی کنم؟
بله، با وصل کردن اکانت خود به یکی از حساب‌های پشتیبانی شده، می‌توانید پیشرفت خود را بین دستگاه‌ها همگام‌سازی کنید.

 آیا بازی فیفا موبایل رایگان است؟
بله، نصب و بازی کردن فیفا موبایل رایگان است، اما برخی از محتویات داخل بازی ممکن است نیاز به خریدهای اپلیکیشنی داشته باشند.

 

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

23 دیدگاه
  • خانم سرابی

    سلام دوست گرامی یک بازی رو نمیشه روی چند تا جیمیل ذخیره کرد و اینکه میتونید رمز جیمیلتون رو عوض کنید تا دسترسی ازشون گرفته بشه

  • علیرضا

    وقتی مریم تو بازی و دیتا پر میشه این میاره. soorr no available services in your country/region.Your country/region is: IR. lf you need help ,please visit help.ea.com.

    • خانم سرابی

      سلام دوست عزیز باید از برنامه های تغییر ای پی با ای پی کشور های خارجی استفاده کنید

  • ضشیش

    سلام ببخشید میخوام جام جهانی بازی کنم چیکار باید کنم

  • ...

    سلام ببخشید تو فیفا موبایل چطور میتونم تو جام ملت های اروپاش شرکت کنم؟

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر شما باید یسری مچ ها رو بازی کنید تا اون قسمت براتون باز بشه . جزئی از ایونت های مختلف بازی است

  • دانیال

    سلام خوب هستید من اکانت فیفا موبایلم را بر روی یکی از جی‌میل هایم درست کردم و الان برای خرید استار پس به مشکل خوردم چون نمیدانم بر روی کدام ایمیلم بازی را شروع کرده ام چطور بفهمم

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر توی جیمیلتون چک کنید ببینید برای کدام جیمیلتون پیام از طرف فیفا اومده همون جیمیل است

    • دانیال

      ببخشید اما برای هیچ کدومشون پیامی نیامده

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر پس احتمالا رو هیچ یک از جیمیلاتون بازیو سیو نکرده بودید و یا جیمیل نامعتبر زدید

  • Sina

    چطوری با چند نفر بازی کنیم ؟

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر نهایتا 2 نفر از ادلیست فرنداتون

  • Ali

    سلام چطور با دیگران انلاین رقابت کنیم

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر بستگی داره که فرندتون باشه یا نه اگر نباشن رندوم باید بازی کنید

  • Ahmad reza

    سلام بازی فیفا موبایل فیلتر شکن خاصی میخواد؟

  • علیرضا

    سلام
    من وقتی میرم توی فیفاموبایل 1ساعت صبر کردم نرفت تو بازی میشه کمک کنید لطفا

    • حامد فندرسکی

      سلام با فیلتر شکن تستت کنید ببینید کار میکنه یا خیر

    • امیرمحمد

      سلام چرا بعد از دو یا سه روز دیگه وارد بازی نمیشه.
      لطفا جواب بدید ممنـــــــــــــون.

    • خانم مقدم

      سلام وقت بخیر احتمالا بازی با یه باگ روبرو شده که تا چند روز اینده اینده با اپدیت جدید باگ رفع بشه

iranmojo online support