آموزش نصب بازی فیفا موبایل تنها با چند کلیک!

راهنمای نصب بازی فیفا موبایل

بازی‌های فوتبالی جزو محبوب‌ترین بازی‌هایی به حساب می‌آیند که افراد تمایل زیادی به دانلود آن‌ها دارند. چرا که هیجان واقعی فوتبال را با خود به همراه دارند. به همین دلیل اکثریت این بازی‌ها میزان دانلود زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. فیفا موبایل نیز جزو این دسته از بازی‌های فوتبالی خودش را جای داده است که افراد زیادی آن را دانلود، نصب و بازی کرده‌اند. به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با این بازی فوتبالی و هیجانی آشنا کنیم و نحوه نصب آن را نیز تنها با چند کلیک برای شما شرح دهیم. از این رو اگر می خواهید در روزهای تعطیل یک سرگرمی ویژه را برای خود داشته باشید، کافی است ادامه این مطلب را از آموزش بازی فیفا موبایل سایت ایران موجو دنبال کنید و نصب بازی فیفا موبایل را یاد بگیرید.

با یک نگاه اجمالی با بازی فیفا موبایل آشنا شوید

همانطور که اشاره شد بازی فیفا موبایل جزو بازی‌های فوتبالی قرار گرفته شده است که در آن باید به صورت آنلاین به رقابت پردازید. این بازی توانسته گرافیک بسیار جذابی را به خود اختصاص دهد و سرگرمی هایی ویژه ای را با خود به همراه داشته باشد. شما در این بازی آنلاین می توانید به صورت گروهی تمرین کنید و برای خودتان یک تیم بسیار حرفه ای را تشکیل دهید و لذت واقعی مربی و بازیکن بودن را بچشید. یکی از مزیت هایی که در هنگام نصب بازی فیفا موبایل می توانید مشاهده کنید این است حجم کلی آن چندان بالا نبوده و شما تنها نیاز به صرف 30 مگابایت از حجم اینترنتی خود هستید. این ویژگی نه تنها صرف اقتصادی را با خود به همراه خواهد داشت، بلکه راحت تر می تواند در گوشی شما اجرا شود که نتیجه آن لذت بیشتر برای شما خواهد بود.

تنوع را می توانید در این بازی حس کنید. چرا که 30 لیگ معتبر دنیا در این بازی حضور دارند که تشکیل شده از 650 تیم باشگاهی است. به همین علت هر بار می توانید در زمین ها و با تیم های مختلفی به رقابت بپردازید. به همین علت هیچ وقت برای شما تکراری و یا خسته کننده نخواهد شد. از دیگر امتیازات این بازی می توان به عملکرد ویژ بازیکنان آن اشاره کرد.  بازیکنان گرافیک جذابی دارند و همین موضوع باعث خواهد شد تا بتوانید برای مدت زمان زیادی در بازی بمانید و لذت ببرید.

معرفی بازی فیفا موبایلهر آنچه باید در رابطه با آموزش نصب بازی فیفا موبایل بدانید

نصب بازی فیفا موبایل آسان تر از آن چیزی هست که تصورش را می کنید. یعنی نیازی نیست نابغه گوشی و یا تکنولوژی باشید. بلکه اگر چندین بار دانلود بازی های مختلف را تجربه کرده باشید، دانلود این گیم فوتبالی نیز برای شما سخت نخواهد بود. پس در این مطلب می توانید با نحوه نصب این بازی آشنا شوید و از بازی کردن نهایت لذت را داشته باشید.

برای نصب کردن در ابتدا به تنها چیزی که نیاز دارید اینترنت فعال است. اینترنت شما باید پر سرعت باشد تا در حین دانلود و در نهایت بازی کردن مشکلی برای شما به وجود نیاید. بعد از اینکه از اتصال اینترنت خود اطمینان پیدا کنید باید یکی از روش ها را برای دانلود کردن بازی انتخاب کنید که در ادامه درباره این روش ها توضیحاتی داده خواهد شد و در نهایت حکم نهایی به شما گفته می شود.

روش های مختلفی که برای دانلود و نصب بازی در پیش روی شما قرار گرفته اند

برای اینکه بتوانید اقدام به بازی کردن فیفا موبایل کنید در ابتدای کار نیاز دارید تا آن را دانلود و نصب کنید. به همین دلیل روش ها و راه های مختلفی در پیش روی شما قرار گرفته اند که شما بر حسب علاقه و یا راحتی خودتان می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید و بهره لازم را از آن ببرید. هر کدام از این روش ها ویژگی ها و امتیازاتی را به خود اختصاص داده اند. این راه ها به صورت زیر می باشند:

  • گوگل پلی
  • مایکت
  • گوگل

مایکت یکی از برنامه های داخلی می باشد که این فرصت را در اختیار شما گذاشته است تا با استفاده از آن بتوانید بازی ها و برنامه های مورد علاقه تان را دانلود کنید و کارهایی که به آن ها علاقه مند هستید را انجام دهید. گوگل پلی نیز یکی از برنامه های جهانی می باشد که دنیایی از برنامه ها و بازی های مختلف را در خود جای داده است. به گونه ای که هر چقدر دانلود کنید، باز چیزی برای جا افتادن وجود دارد. گوگل نیز جستجوگر جهانی بوده که آماده است تا تمامی نیازهای شما را بر طرف کند. سایت های مختلفی وجود دارند که شما می توانید برنامه های مختلف از جمله فیفا موبایل را دانلود کنید.

نصب بازی فیفا موبایلنتیجه نهایی برای نصب بازی فیفا موبایل

از این رو با توجه به تمام مواردی که گفته شدند، راه های مختلفی وجود دارند که شما می توانید از هر کدام که برای شما راحت ترند بهره مند شوید. پیشنهادی که در این باره وجود دارد این بوده که گوگل پلی را در اولویت انتخاب های خود قرار دهید. چرا که در صورت ارائه آپدیت بازی فیفا موبایل می توانید از آن مطلع شوید و در عرض چند ثانیه نسبت به آپدیت و به روز رسانی آن اقدام کنید. این به روز رسانی ها از آن جهت عرضه می شوند که بتوانند مشکلات احتمالی را به حداقل خود برسانند و در کنار آن امکانات بسیار ویژه و منحصر به فردی را وارد بازی کنند تا پلیرها و بازیکنان بتوانند از آن ها استفاده کنند و بهره لازم را ببرند.

با تمامی توضیحات و پیشنهاداتی که داده شد، به طور حتم توانستید یکی از راه ها را برای دانلود کردن بازی انتخاب کنید. حالا نوبت آن است که نام بازی را سرچ کنید و بعد بر روی گزینه نصب و یا installکلیک کنید. ویژگی مثبتی که این بازی به خود اختصاص داده این بوده که کاملا رایگان می باشد و تنها نیازمند دیتای شما است. نصب بازی به همین سادگی بود و هیچ پیچیدگی خاصی را به خود اختصاص نداده است. به همبن راحتی نصب بازی فیفا موبایل انجام می شود.

!!! برای خرید پوینت بازی فیفا موبایل همین حالا از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید!!!

نصب بازی فیفا موبایل و نقاط قوت و ضعفی بازی

هر بازی یک سری ویژگی های مثبت و یک سری نقاط منفی دارد و باز فیفا موبایل نیز در بین همین موارد قرار می گیرد. ولی امتیازی که این بازی نصیب خود کرده این بوده که سمت مثبت ترازو بیشتر از منفی آن است. به همین دلیل قصد داریم تا شما را با این دسته از موارد آشنا کنیم. پس همراه ما باشید.

امتیازات و نقاط قوت بازی فیفا موبایل

همانطور که اشاره شد امتیازات این بازی باعث شده اند تا افراد و پلیرهای بیشتری به سمت آن جذب شوند. از این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازی گرافیک ویژه ای دارد. همین موضوع باعث خواهد شد تا افراد بیشتری به سمت بازی کردن آن جذب شوند.
  • برای لذت بیشتر از بازی می توانید از حالت مود شده و همچنین حالت های مختلف آن بهره ببرید.
  • شیوه هایی در بازی ارائه داده می شوند که هر کدام از آن ها این قابلیت را در اختیار شما می گذارند تا راحت تر بتوانید بازی را کنترل کنید.
  • تنوع تیم ها بسیار خوب است. به گونه ای که شما می توانید تیم مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید و در کنار آن بازیکنانی که دوست دارید را کنترل نمایید.

البته نقاط مثبتی که برای این وجود دارند، بیشتر از موارد ذکرشده هستند. گزینه هایی که بیان شدند تنها بخشی از این مزیت ها می باشند.

نصب بازی فیفا موبایلنقطه منفی بازی فیفا موبایل

این بازی در بین تمام ویژگی هایی که دارد تنها یک مورد منفی را با خود به همراه دارد و آن مصرف بالای اینترنت است. فیفا موبایل یک بازی آنلاین است و بازی شما می تواند مدت زمان زیادی طول بکشد. به همین علت باید در نظر داشته باشید که در تمامی این مدت اینترنت شما روشن است و حجم زیادی از بسته شما استفاده خواهد شد. به طور کلی نیز فیفا در بین بازی هایی دسته بندی می شود که اینترنت زیادی را مصرف می کند. به همین علت بهترین گزینه ای که در پیش روی شما قرار داده شده این می باشد که از نت سیم کارت استفاده نکنید و تا جایی که می توانید به یک وای فای و یا اتصال جانبی وصل شوید.

این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: رازهای شگفت انگیز فیفا موبایل

اجرای آسان؛ ویژگی برتر بازی

هیچ چیز مانند بازی های حجم بالا در گوشی های معمولی نمی تواند اعصاب فرد را خرد کند. چرا که تلفن همراه پتانسیل اجرای بازی را ندارد و همین موضوع باعث خواهد شد تا به مرور از بازی بدتان بیاید و هیچ علاقه ای برای نگه داشتن آن نداشتن باشید. به همین دلیل وقتی که قصد دانلود یک بازی را دارید به قابلیت های گوشی خود نگاهی بیندازید. چرا که بعضی از بازی ها برای اجرا تنها به گوشی های گیمینگ نیاز دارند که قیمت بالاتری را نیز در مقایسه با سایز اسمارت فون ها به خود اختصاص داده اند.

بازی فیفا موبایل یکی از بازی های محبوبی است که به سادگی در گوشی ها اجرا می شود.با حجم پایین خود نیازی به باز کردن حافظه ندارید. 30 مگابایت حجم این بازی بوده و حافظه رم دو گیگابایت نیز می تواند آن را پشتیبانی کند و به بهترین صورت کارهای پردازشی را به انجام برساند.

از این رو اگر به دنبال یک بازی ورزشی هستید که نه تنها بتواند شما را سرگرم کند، بلکه به راحتی در گوشی تان اجرا شود، فیفا موبایل گزینه بسیار مناسبی به حساب می آید.

سخن آخر درباره نصب بازی فیفا موبایل

در این مقاله به بررسی آموزش نصب بازی فیفا موبایل پرداخته شد. این بازی برای دو پلتفرم اندروید و ios طراحی شده و توانسته کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کند. اگر تصمیم به دانلود این بازی گرفته‌اید روش‌های مختلفی برای اینکار وجود دارند که گوگل پلی بهترین گزینه به حساب می‌آید. همچنین طریقه نصب بازی نیز بسیار آسان می‌باشد و شما کافیست وارد گوگل پلی شوید و بر روی گزینه install کلیک کنید. اگر سرعت نتتان بالا باشد در عرض یک دقیقه می‌توانید حجم 30 مگابایتی را دانلود کنید و آن را برای نصب آماده کنید.

این بازی گرافیک بسیار جذابی دارد و همراه با لیگ‌های متنوع خود می‌تواند باعث رقابت بسیار جذاب شود. از این رو شما نیز می‌توانید بازی را نصب کنید و از اجرای آن در زمین‌های مختلف نهایت لذت را ببرید. سایت ایران موجو با چنید سال سایقه در حوزه فروش پول بازی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد. همچنین شما می توانید علاوه بر خرید جم بازی مورد نظر خود با آموزش انواع بازی های موبایلی و کامپیوتری آشنا شوید و از بازی کردن نهایت لذت را ببرید.

شما برای ما از نصب بازی فیفا موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با نصب بازی فیفا موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

2 دیدگاه
  • REZATITAN

    چرا هرچی میگردم دنبال تبدیل امتیاز به پول نیست؟

    • احمد فندرسکی

      از پایین صفحه سمت چپ وارد حساب کاربریتون در سایت شوید ..
      در گرینه های منو کنار صفحه می توانید مورد تبدیل امتیاز به پول را مشاهد نمایید

iranmojo online support