آشنایی با اسلحه M3E1-A در پابجی موبایل و کاربرد آن

خرید یوسی بازی پابجی موبایل از ایران موجو

 فهرست بهترین بازی های سالانه قرار گرفته است. تنوع بالای سلاح ها در این بازی یکی از مهم ترین ویژگی های آن به شمار می رود. یکی از جذاب ترین سلاح های موجود در بازی اسلحه اسلحه M3E1-A می باشد که ویژگی ها و قابلیت های متنوع و جذابی دارد. در ادامه این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل با معرفی بیشتر بازی و نحوه بدست آوردن اسلحه M3E1-A در پابجی موبایل پرداخته خواهد شد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

بازی PUBG Mobile

همانطور که گفته شد بازی پابجی موبایل از جمله بازی هایی ویدیویی و موبایلی است که در سبک بتل رویال و ترس و بقا ساخته شده است. این بازی اولین بار در سال 2017 توسط کمپانی بلوهول ساخته شد و کمپانی پابجی آن را برای پلتفرم های ایکس باکس، مایکروسافت و… منتشر کرد. در مدت زمان کمتری از یک سال استقبال بی نظیری از بازی صورت گرفت و این باعث شد که سازنده های بازی با کمک شرکت تنسنت گیمز نسخه موبایلی را در سال 2018 منتشر کنند. این بازی در این سه سال همواره از بهترین بازی های موبایل به شمار رفته است. بازیکنان در این بازی در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر قرار دارند و بازیکنی که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند به عنوان برنده بازی معرفی خواهد شد.

بازی پابجی موبایل همانند سایر بازی های موبایلی و بازی های هم سبک خودش از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است که مهم ترین آنها شامل گرافیک باکیفیت، گیم پلی جذاب و اعتیادآور، داستان هیجان انگیز و منظم، موسیقی متن و صداگذاری های بی نظیر، تنوع سلاح ها، تنوع مراحل و ماموریت ها و… می باشند.

معرفی اسلحه M3E1-A در بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد بازی پابجی موبایل از سیزن ها و نسخه های مختلفی تشکیل شده است که امکانات و تجهیزات مختلفی را در بر گرفته اند. سلاح ها از مهم ترین امکانات موجود در این بازی هستند که کارایی و عملکردهای بسیار زیادی دارند و می توانند در جریان بازی و مسیر پیروزی تاثیرات بسیار زیادی داشته باشند. اسلحه M3E1-A در بازی پابجی موبایل از جذاب ترین و کارآمدترین سلاح های موجود در این بازی است که از ویژگی ها و قابلیت های مختلف و متعددی برخوردار است. به دست آوردن این سلاح کار ساده ای نیست و همه بازیکنان قادر نخواهند بود آن را به دست بیاورند. بسیاری از کاربران و گیمرها با سلاح  M3E1-A در پابجی موبایل آشنایی ندارند و نمی دانند به چه شیوه ای از آن استفاده کنند.

 این سلاح یک موشک انداز قدرتمند است که علی رغم داشتن وزن بالا می تواند عملکردهای مثبت و مفیدی داشته باشد. بیشترین استفاده سلاح M3E1-A  در Payload Mode می باشد. Payload Mode یکی از حالت های جذاب و هیجان انگیز در بازی پابجی موبایل است که ویژگی ها و شاخصه های مختلفی دارد. در این حالت بازیکنان می توانند از انواع سلاح های سنگین مانند موشک اندازها بهره ببرند. نارنجک ها، هلیکوپترها، بالگردها و… از دیگر تجهیزات و مهمات نظامی هستند که بازیکنان می توانند در Payload Mode بازی پابجی موبایل استفاده کنند. بازیکنان باید به این نکته توجه باشند که تنها زمانی می توانند از سلاح M3E1-A  در Payload Mode که در هلیکوپتر بوده و بخواهند به سمت پایین شلیک کنند.

همچنین بخوانید: معرفی دو سلاح جدید در سیزن 14 پابجی موبایل

دسترسی به اسلحه M3E1-A در بازی پابجی موبایل

همانطور که پیشتر اشاره شد بازیکنان قادر هستند از این اسلحه در Payload Mode استفاده کنند. اسلحه جذاب و منحصر به فرد  M3E1-A در جعبه های super weapon پیدا می شوند و بازیکنان برای استفاده از آن باید به مکان هایی که به صورت آبی رنگ بر روی نقشه مشخص شده اند توجه شود. جعبه های حاوی این اسلحه در نزدیکی چنین مکان هایی یافت می شوند و اگر بازیکنان بتوانند به جعبه ها دسترسی پیدا کنند می توانند از این اسلحه قدرتمند بهره مند شوند.

 بر روی هر نقشه یک نشانگر وجود دارد و زمانی که وقت آن به پایان برسد جعبه های super weapon  بر روی نقشه ظاهر خواهند شد. البته بازیکنان باید به این نکته توجه داشته باشند که آنها تنها بازیکنانی نیستند که به دنبال این جعبه ها هستند بنابراین برای دسترسی به آن باید استراتژی های خاصی داشته باشند تا مورد حمله سایر بازیکنان قرار نگیرند.

  • در رقابت های رویال پس در سیزن ۱۳ بازی پابجی موبایل بازیکنان موظف هستند که ماموریت های مختلفی را پشت سر بگذارند. یکی از مهم ترین ماموریت های بازیکنان در این حال این است که در دو مسابقه این اسلحه را پیدا کنند و باید از تاکتیک ها و استراتژی های ویژه ای استفاده کنند که به جعبه های super weapon دسترسی پیدا کنند.

اسلحه M3E1-A در پابجی موبایلکاربردهای استفاده از اسلحه M3E1-A در PUBG Mobile

بازیکنانی که قادر باشند به جعبه  super weapon دسترسی پیدا کنند می توانند علاوه بر اسلحه M3E1-A از سلاح های سنگین دیگری مانند مانند RPG نیز بهره مند شوند و از آنها در ماموریت های خود استفاده کنند. البته بسیاری از این سلاح ها برای نابود کردن وسایل نقلیه و آسیب رسانی به تجهیزات دشمنان است و از قدرت بسیار زیادی برخوردار هستند. از دیگر استفاده های این سلاح می توان به نابودی و انفجار ساختمان های مختلف در نقشه های متعدد بازی پابجی موبایل اشاره کرد چرا که بسیاری از دشمنان و بازیکنان در این ساختمان مستقر می شوند و قصد حمله به بازیکن را خواهند داشت.

البته بازیکنان باید توجه داشته باشند استفاده از اسلحه قدرتمند M3E1-A اگرچه قدرت آسیب رسانی و نابودگری بالایی دارد و می تواند وسایل نقلیه و ساختمان ها را نابود کند از سر و صدای بسیار زیادی نیز برخوردار است و می تواند یک نقطه ضعف باشد. بعد از آنکه بازیکن از این سلاح استفاده کرد سایر بازیکنان و دشمنان به راحتی می توانند موقعیت مکانی بازیکن را شناسایی کنند و او را مورد حمله و هدف قرار دهند. بازیکنان باید به خوبی از شرایط محیطی خود آگاه باشند و سپس اقدام به استفاده از این سلاح بکند تا مورد حمله سایر بازیکنان قرار نگیرد.

خرید یوسی پابجی موبایلخرید یوسی پابجی موبایل

اگرچه در بازی پابجی موبایل امکانات، تجهیزات، سلاح ها و مهمات مختلفی در دسترس بازیکنان قرار دارد اما گیمرها می توانند با خرید یوسی پابجی موبایل از حداکثر امکانات بازی استفاده کنند و آیتم های مورد نظر خودشان را مطابق میل خود شخصی سازی نمایند.

سخن پایانی

بازی پابجی موبایل در سال های اخیر در نسخه ها و سیزن های مختلفی برای گیمرها عرضه شده اند که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی برخوردار هستند. هر سیزن از ماموریت ها، مراحل، نقشه ها، مهمات، تجهیزات، مودها و سلاح های مختلفی برخوردار است. اسلحه M3E1-A از جذاب ترین و قدرتمندترین سلاح های این بازی است که در شرایط خاص و محیط های ویژه می تواند کمک زیادی به بازیکنان در جهت پیروزی آنها بکند.

برای خرید جم بازی شما می توانید با مشاهده قیمت انواع جم (قیمت یوسی، قیمت سی پی) در وب سایت معتبر ایران موجو ، با قیمت مناسب و ارزان جم مورد نظر خود را دریافت نمایید.

شما برای ما از اسلحه M3E1-A بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با اسلحه M3E1-A آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

خرید یوسی پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support