نگاهی به الیت پس سیزن 26 فری فایر و آپدیت آن

خرید الماس فری فایر ایران موجو

The Revenge of Inari به عنوان الیت پس بیست و ششم بازی Free Fire با تغییرات متعددی نسبت به نسخه قبلی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. تاکنون الیت پس های مختلفی در این بازی منتشر شده اند که هر کدام از ویژگی ها و قابلیت های مختلفی برخوردار هستند و بازیکنان می توانند به جوایز و پاداش های مختلفی دست پیدا کنند. به روزرسانی جدید الیت پس سیزن 26 فری فایر (The Revenge of Inari) می تواند جذابیت ها و چالش های مختلفی برای بازیکنان به همراه داشته باشد. در ایران موجو علاوه بر خرید جم فری فایر در این مقاله نگاهی به الیت پس سیزن 26 فری فایر و آپدیت آن پرداخت خواهد شد.

به روزرسانی جدید الیت پس فصل 26 بازی فری فایر

همانطور که گفته شد تاکنون بیش از 25 الیت پس مختلف در بازی فری فایر در اختیار بازیکنان قرار گرفته اند که هر کدام شاخصه ها و ویژگی های منحصر به فردی دارند و می توانند بازیکنان را با چالش های مختلفی مواجه کنند. بعد از الیت پس Fabled Foxes که بیست و پنجمین الیت پس بازی به شمار می رفت آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 فری فایر عرضه شد که تغییرات قابل توجهی داشته است و جذابیت های بالایی برای بازیکنان خواهد داشت  البته شاید بهتر باشد قبل از اینکه با این سیزن آشنا شوبد مقاله معرفی بازی فری فایر را بخوانید تا کاملا بازی فری فایر را بشناسید.

معرفی آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 فری فایر

جوایز آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 Free Fire

  • صفر نشان 
  • 10  نشان
  • 15 نشان
  • 40 نشان
  • 50 نشان
  • 80 نشان
  • 100 نشان
  • 150 نشان
  • 180 نشان
  • 200 نشان
  • 225 نشان

در هر کدام از الیت پس های بازی فری فایر بازیکنان قادر خواهند بود که از پاداش ها و جوایز مختلفی بهره مند شوند و با داشتن نشان های مختلف و متعدد به آیتم ها و امکانات مختلفی دسترسی داشته باشند. در آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 بازی فری فایر نیز بازیکنان می توانند بر اساس تعداد نشان هایی که دارند به جوایز مختلف دست پیداکنند.

همچنین، شما می‌توانید با خواندن مقاله همه چیز در مورد الیت پس سیزن 25 بازی فری فایر با جزئیات و ویژگی‌های سیزن 25 این بازی آشنا شوید. این مقاله اطلاعات کاملی درباره جوایز، چالش‌ها، و آیتم‌های منحصر به فرد فصل 25 ارائه می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا تفاوت‌ها و به‌روزرسانی‌های بین فصل‌های مختلف را بهتر درک کنید.

جوایز آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 Free Fire: صفر نشان

زمانی که گیمر هیچ نشانی نداشته باشد طبیعتا نمی تواند به پاداش و جوایز خاصی هم دسترسی داشته باشد. در این حالت بازیکنان فقط می توانند یک کاپشن ساده و بدون استفاده در اختیار داشته باشند.

به روزرسانی جدید الیت پس سیزن 26 فری فایر :10  نشان

بازیکنان با داشتن 10 نشان در الیت پس سیزن 26 بازی فری فایر می توانند از دو جایزه ویژه استفاده کنند:

تکمیل چالش هایی مانند veteran می تواند به گیمرها کمک کند که نشان های بیشتری به دست بیاورند. البته بازیکنان برای دریافت نشان ها باید ماموریت ها و مراحل مختلفی را پشت سر بگذارند و وظایف خودشان کامل کنند. انجام ماموریت ها و مراحل این بخش اصلا کار سخت و دشواری نیست و بازیکنان  می توانند به راحتی با آنلاک کردن این چالش ها پاداش های متعددی به دست بیاورند.

گیمرها در آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 بازی می توانند فقط با پرداخت 10 نشان به یکی از جذاب ترین و کمیاب ترین اسکین های بازی دست پیدا کنند. پوسته و اسکین چوب بیسبال بسیار جذاب و منحصر به فرد است و قابلیت های ویژه ای دارد و بازیکنان زیادی در بازی قصد به دست آوردن آن را دارند.

خرید جم مستقیم از فروگشاه جم ایران موجو

جوایز آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 فری فایر: 15 نشان

بازیکنان می توانند با داشتن 15 نشان در این الیت پس به راحتی به اسکین و پوسته  Monster Truckدسترسی داشته باشند. این اسکین نیز می تواند قابلیت ها و ویژگی های خاصی داشته باشد و کمک زیادی به بازیکنان بکند.

جوایز آپدیت جدید البت پس فصل 26 بازی فری فایر: 40 نشان

زمانی که در بازیکنان در  آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 بازی Free Fire  بتوانند به 40 نشان دست پیدا کنند می توانند دو کار مختلف با آن انجام دهند.

  • دریافت جلیقه مردانه: با پرداخت 40 نشان بازیکن می تواند به راحتی به یک جلیقه مردانه با یک طراحی زیبا و منحصر به فرد دست پیدا کند و آن را برای کاراکتر خود استفاده کند.
  • آواتار جدید: پرداخت 40 نشان می تواند این امکان را برای گیمرها فراهم کند که به یکی از جدیدترین آواتار های بازی با چشمانی درخشان و خیره کننده دست پیدا کنند.

جوایز به روزرسانی جدید الیت پس فصل 26 بازی فری فایر: 50 نشان

داشتن 50 نشان در آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 می تواند مزیت هایی داشته باشد که مهم ترین آنها شامل موارد زیر است:

  • دریافت الماس های Royale Voucher: بازیکنان می توانند با داشتن 50 نشان در این الیت پس الماس های Royale Voucher را به صورت رایگان در اختیار داشته باشند.
  • دریافت Female Bundle: دریافت Female Bundle یکی دیگر از جوایز این الیت پس است که بازیکنان می توانند با داشتن 50 نشان به آن دست پیدا کنند.

جوایز آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 فری فایر: 80 نشان

بازیکنانی که در این بازی و در جدیدترین الیت پس 80 نشان داشته باشند می توانند موارد زیر را انجام دهند:

  •  گیمر با داشتن ۸۰ نشان در آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 بازی فری فایر می تواند بسته غذای حیوانات خانگی را برای حیوان خود به دست بیاورد.
  •  تخته که در ارتقاء سطح کاراکترها نقش بسیار پر رنگی دارد از جمله آیتم هایی است که بازیکنان می توانند با پرداخت 80 نشان به دست بیاورند.

جوایز آپدیت جدید البت پس سیزن 26 بازی فری فایر: 100 نشان

گیمرهایی که در آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 بازی 100 نشان داشته باشند می توانند مواردی مانند اسکنر و  Emote گاوچران را در اختیار بگیرند. بازیکنان می توانند با پرداخت 100 نشان به یک اسکنر رایگان یا  Emote گاوچران  که هر کدام می توانند قابلیت ها و ویژگی های مختلفی داشته باشند دسترسی داشته باشند.

جوایز به روزرسانی جدید الیت پس فصل 26 بازی فری فایر: 150 نشان

با داشتن 150 نشان در بازی فری فایر و الیت پس جدید بازیکنان می توانند اقدام به دریافت  lootboxکند و به دست آوردن lootbox ها در این بازی معمولا کار ساده ای نیست و کمتر بازیکنی قادر به انجام آن خواهد بود.

جوایز آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 فری فایر: 180 نشان

با بالارفتن نشان ها بازیکنان می توانند به جوایز ارزشمندتری دست پیدا کنند و زمانی که تعداد نشان های بازیکن در آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 فری فایر به عدد 18 برسد می توانند از bonfire ها استفاده کنند همچنین بازیکنان قادر خواهند بود با پرداخت این این نشان ها از An Evolution Stoneنیز استفاده کنند که به دست آوردن آنها در بازی بسیار سخت می باشد.

جوایز آپدیت جدید البت پس فصل 26 بازی فری فایرجوایز به روزرسانی جدید الیت پس فصل 26 بازی فری فایر: 200 نشان

بازیکنانی که در آپدیت جدید الیت پس سیزن 26 بازی دارای 200 نشان باشند می توانند به مواردی مانند چتر نجات یا کوله پشتی ها دست پیدا کنند و چتر نجات در این بازی می تواند ارزش و کاربردهای زیادی داشته باشد. همچنین داشتن کوله پشتی می تواند کمک زیادی در حرکات بازیکن بکند و برای پشت سر گذاشتن مراحل بسیار مفید باشد.

جوایز به روزرسانی جدید الیت پس فصل 26 بازی فری فایر: 225 نشان

بازیکنانی که از 225 نشان برخوردار باشند می توانند به جوایز و پاداش های مختلفی دسترسی داشته باشند که مهم ترین آنها شامل Awakening Shad 1 و Male Bundle می باشد و Awakening Shad 1 می تواند کاراکترهای بازی را ارتقا بدهد و Male Bundle   به عنوان یک بسته نادر و کمیاب می تواند جذابیت های بالایی برای بازیکنان داشته باشد.

اگر می‌خواهید درباره سیزن 27 الیت پس بازی فری فایر اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید مقاله الیت پس بعدی سیزن جدید 27 بازی فری فایررا در رسانه ایموجو مطالعه کنید.

شما برای ما از الیت پس سیزن 26 فری فایر بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با الیت پس سیزن 26 فری فایر آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند. امیدواریم مطلب الیت پس سیزن 26 فری فایر را پسندیده باشید.

سوالات متداول

الیت پس فصل 26 بازی فری فایر چیست؟

الیت پس سیزن 26 فری فایر با نام The Revenge of Inari معرفی شده است و این نسخه جدید الیت پس با تغییرات و جوایز مختلفی همراه است که جذابیت‌ها و چالش‌های بیشتری برای بازیکنان به همراه دارد.

چگونه می‌توان به جوایز الیت پس فصل 26 دست یافت؟

بازیکنان می‌توانند با جمع‌آوری نشان‌ها از طریق تکمیل چالش‌ها و ماموریت‌ها در بازی، به جوایز مختلف دست یابند هر چه تعداد نشان‌ها بیشتر باشد، بازیکنان می‌توانند به جوایز با ارزش‌تری دسترسی پیدا کنند.

آیا برای دریافت جوایز الیت پس باید جم خریداری کرد؟

خرید جم می‌تواند به بازیکنان کمک کند تا سریع‌تر به جوایز الیت پس دست یابند، اما با انجام ماموریت‌ها و تکمیل چالش‌ها نیز می‌توان نشان‌ها را به دست آورد و از جوایز بهره‌مند شد.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support