آموزش صفر تا صد خرید جم بازی براول استارز

اموزش و توضیح خرید جم Brawl Stars

با سلام به تمامی براول استارزی‌های عزیزی که از فروشگاه جم ایران موجو استفاده می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم اطلاعاتی از  بازی براول استارز را به شما بدهیم. سپس آموزش خرید جم بازی براول استارز را نیز برای شما به صورت کامل شرح می‌دهیم تا شما با خرید جم این بازی بتوانید پیشرفت سریع‌تری داشته باشید و از بازی لذت ببرید.

اموزش خرید جم Brawl Stars

خرید جم بازی Brawl Stars

همانطور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید از سه طریق می‌توانید بسته‌های ویژه بازی براول استارز را از سایت ایران موجو خریداری کنید.

معرفی فروشگاه جم ایران موجو

سایت ایران موجو یکی از سایت‌های بسیار مطمئن برای خرید جم می‌باشد. علاوه بر آن تا کنون سابقه بسیار زیادی در این زمینه داشته و بسیاری از گیمرها برای پیشرفت کردن در بازی‌های مختلف از این سایت برای خرید جم استفاده می‌کنند. همچنین سایت ایران موجو دارای نماد اعتماد می‌باشد که بسیاری از سایت‌های دیگر برای جذب مشتری فقط از عکس این نماد استفاده می‌کنند.

این سایت دارای سرعت بالا برای پاسخ گویی به تمامی سوالات شما در زمینه پرداخت‌ها و… می‌باشد. همچنین سرعت انتقال جم به اکانت‌های شما را نیز دارا است.

سایت ایران موجو با شرکت‌های مختلفی برای خرید جم قرارداد دارد و به همین علت شما به راحتی می‌توانید با خیال راحت به این سایت اعتماد کنید و خریدهای خود را انجام بدهید. همچنین سایت ایران موجو از قیمت‌های بسیار مناسب و تخفیف‌های باورنکردنی برخوردار است که شما با دیدن این قیمت‌های مناسب شگفت زده خواهید شد. بازی براول استارز یکی دیگر از بازی‌های شرکت معروف سوپرسل می‌باشد که مانند تمامی بازی‌های این شرکت از گرافیک مینیمالسیتی با همان کارتونی برخوردار است اما گیم پلی بسیار جذابی دارد که دوباره باعث پیشرفت شرکت سوپرسل شد.

نحوه خرید جم بازی براول استارز در ایران موجو

برای خرید جم بازی Brawl Stars از سایت ایران موجو کافی است که مراحل زیر را دنبال کنید. ابتدا باید وارد سایت بشوید که برای این کار می‌توانید در گوگل اسم سایت را بنویسد یا در قسمت سرچ مرورگرتان iranmojo.com را تایپ کنید تا وارد سایت بشوید. سپس برای شما انواعی از سبک‌های مختلف بازی‌ها نشان داده می‌شود.

از آن جایی که بازی Brawl Stars یک بازی استراتژیک است شما باید نشانه‌ی ماوس خود را بر روی گزینه بازی‌های استراتژیک ببرید تا دوباره یک لیست دیگر برای شما باز بشود. سپس شما باید روی (خرید جم Brawl Stars) کلیک کنید تا در صفحه ی جدیدی که برای شما باز می‌شود مقدار و قیمت جم‌ها را مشاهده کنید.

توضیحات خرید جم برای بازی Brawl Stars

خرید بسته‌های جم بازی براول استارز

در مرحله بعد، در زمانی که شما بسته‌ی جم مورد نظر خودتان را پیدا کردید کافی است روی آن کلیک کنید تا یک صفحه‌ی جدید باز بشود و در آن صفحه مشخصاتی از بسته جم مورد نظر شما نوشته شده است.

بعد از دیدن این صفحه شما باید روی دکمه (افزودن به سبد خرید) کلیک کنید تا بسته برای اتمام خرید به سبد شما اضافه شود. سپس بر روی گزینه‌ی تسویه حساب کلیک کنید تا به مرحله‌ی  بعد برود تا شما مشخصاتی که سایت از شما می‌خواهد اعم از مشخصات حساب بازی براول استارز و… را وارد کنید.

بعد از آن نوع پرداخت را وارد کنید و بعد از آن دکمه قبول کردن شرایط و مقررات را بزنید و ثبت سفارش کنید تا بسته مورد نظر شما فعال بشود. همانطور که می دانید خرید جم از فروشگاه جم ایران موجو بسیار راحت و آسان می باشد و شما می توانید به راحتی از این فروشگاه خرید کنید. با خرید از این فروشگاه شما می توانید یک خرید ارزان و قابل اعتماد را تجربه کنید.

شما برای ما از خرید جم بازی براول استارز بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با خرید جم بازی براول استارز (Brawl Stars) آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support