هر آنچه که باید درباره ایردراپ بازی پابجی موبایل بدانید

آموزش بازی پابجی موبایل

در  این مطلب از آموزش بازی پابجی موبایل به معرفی بیشتر این بازی و همچنین بررسی کامل ایردراپ بازی پابجی موبایل  پرداخته خواهد شد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

معرفی بازی پابجی موبایل

همانطور که گفته شد بازی پابجی موبایل یکی از بازی های ساخته شده در سبک بتل رویال و ترس و بقا است که به عنوان یکی از بهترین بازی های صنعت گیم شناخته می شود. این بازی اولین بار در سال 2017 توسط کمپانی بلوهول ساخته شد و شرکت پابجی آن را برای پلتفرم های مختلفی مانند ایکس باکس و مایکروسافت منتشر کرد. بعد از استقبال خوبی که از بازی صورت گرفت سازنده های بازی با کمک شرکت تنسنت گیمز نسخه موبایل بازی را نیز در سال 2018 منتشر کردند.

در این بازی گیمرها در یک جزیره دور افتاده قرار دارند و ماموریت های مختلفی را برای زنده ماندن انجام می دهند. بازیکنی که بتواند به عنوان آخرین نفر زنده بماند برنده بازی خواهد بود. از مهم ترین قابلیت ها و شاخصه های این بازی می توان موارد زیر را عنوان نمود:

  • گرافیک بازی به واسطه موتور آنریل انجین 4 از کیفیت بالایی برخوردار است.
  • داستان بازی به شکلی منظم و هدفمند روایت می شود.
  • گیم پلی بازی از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است.
  • موسیقی ها و صداگذاری های بازی شگفت انگیز و عالی هستند
  • ماموریت ها و مراحل مختلفی در بازی وجود دارند.
  • سلاح ها، مهمات و تجهیزات متنوع و متعددی که برخی از آنها با خرید یوسی در دسترس بازیکنان قرار می گیرد.

ایردراپ (airdrop) بازی پابجی موبایل

‏همانطور که گفته شد بازی پابجی موبایل تاکنون در فصل ها و سیزن های مختلفی عرضه شده اند که هر کدام می توانند جذابیت ها و چالش های مختلفی برای گیمرها به همراه داشته باشند. در هر سیزن بازیکنان قادر هستند که به سلاح ها، امکانات و تجهیزات متنوعی دسترسی داشته باشند. ایردراپ ها یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین تجهیزات موجود در بازی PUBG Mobile هستند که می توانند کمک زیادی به بازیکنان در جهت رسیدن به اهدافشان بکنند.

ایردراپ ها (airdrop) در حقیقت جعبه هایی هستند که به شکلی تصادفی از آسمان در مناطق مختلف بازی فرود می آیند. در این جعبه ها بازیکنان می توانند که انواع سلاح ها، تجهیزات و مهمات مختلف را به دست بیاورند و از آنها استفاده کنند.

ایردراپ بازی پابجی موبایلسلاح های موجود در ایردراپ ها

در هر کدام از ایردراپ های موجود در بازی می توان تجهیزات و مهمات مختلفی را مشاهده کرد. از جمله مهم ترین سلاح هایی که در ایردراپ ها وجود دارند می توان به مواردی همچون AWM،M249،Groza، DBS، Mk14 و AUG اشاره کرد. در ایردراپ ها بازیکنان می توانند به سلاح هایی دسترسی پیدا کنند که در هیچ کدام از مپ های بازی وجود ندارند. از درگیر تجهیزاتی که بازیکنان می توانند در ایردراپ ها مشاهده کنند و به آنها دسترسی داشته باشند می توان به لباس ها و تجهیزات دفاعی اشاره کرد.

در تعدادی از سطوح بازی پابجی موبایل بازیکن قادر است که از این ایردراپ ها به کوله پشتی هم دسترسی داشته باشد و لوازم خود را در آن قرار دهد. البته پیدا کردن بعضی از تجهیزات در ایردراپ ها کاملا شانسی است و فقط تعداد محدودی از بازیکنان به آنها دسترسی خواهند داشت.

تعداد ایردراپ بازی پابجی موبایل

در بازی پابجی موبایل و در زمان مبارزاتی که پیگیری می شود امکان دارد به صورت تصادفی 5 ایردراپ airdrop بر روی زمین فرود بیایند. فرود ایردراپ ها معمولاً بعد از گذشت ۲ الی ۴ دقیقه از شروع مسابقه رخ می دهد و بازیکن می تواند از آنها استفاده کند. در هنگام بازی زمانی که بازیکن صدای هواپیما را شنید باید حواسش را کاملا جمع کند و مسیر آن را دنبال کند تا به محض ارسال airdropها بتواند به آنها دسترسی داشته باشد و تجهیزات مورد نظر خودش را به دست بیاورد.

  • زمان رسیدن ایردراپ ها به زمین معمولا کمتر از یک دقیقه و حدود 55 ثانیه است و ایردراپ بعدی حدود 7 دقیقه بعد فرود می آید. یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام فرود ایردراپ ها باید به آن توجه شود این است که ممکن است بازیکنان دیگری نیز از فرود آن اطلاع داشته باشند و این احتمال حملات را افزایش می دهد و بازیکن باید کاملا آگاهانه به ایردراپ نزدیک شود.
  • در بخش هایی از بازی و گاهی اوقات ممکن است که بازیکنان به airdrop نیاز داشته باشند و هواپیمایی هم در بازی وجود نداشته باشد تا آن را ارسال کند. در این مواقع گیمر می تواند با استفاده از flare gun موقعیت خود را اعلام کند تا برای او ایردراپ ارسال شود.

خرید یوسی پابجی موبایلترفندهایی برای غارت جعبه ها

در بازی پابجی موبایل برای هر کار و عملی می توان ترفندها و راهکارهای مختلفی به کار برد و از آنها نهایت استفاده را برد و این در مورد ایردراپ (airdrop) بازی پابجی موبایل نیز صدق می کند. از جمله مهم ترین ترفندهایی که می توان برای استفاده بهینه از ایردراپ ها موارد زیر را می توان عنوان کرد:

زمانبندی

همانطور که گفته شد ایردراپ ها در زمان های خاصی از بازی توسط هواپیماها ارسال می شوند و باید بازیکنان به دقت مسیر رفت و آمد هواپیماها را دنبال کنند. بازیکن باید زمانبندی دقیقی داشته باشد تا بتواند به عنوان اولین نفر به ایردراپ ها برسد و از تجهیزات داخل آن استفاده کند. همانطور که گفته شد این زمانبندی باید به گونه ای باشد که گیمر از حضور سایر بازیکنان آگاه باشد تا مورد حمله قرار نگیرد.

ایردراپ بازی پابجی موبایلاستفاده از نارنجک های دودافکن

رسیدن به airdrop ها و برداشتن تجهیزات مورد نظر بازیکن خود به عنوان یک ماموریت و عملیات ویژه شناخته می شود و بازیکن برای موفقیت در آن لازم است که آمادگی کامل داشته باشد و مهمات و سلاح های مناسبی به همراه داشته باشد. استفاده از نارنجک های دودزا می تواند کمک بسیار زیادی به گیمرها بکند، سرعت عمل آنها را افزایش دهد، آنها را از چشم دشمن پنهان کند و کار را برای غارت جعبه ها راحت تر کند.

غارت تجهیزات ایردراپ بازی پابجی موبایل  به کمک هم تیمی ها

کمک گرفتن از هم تیمی ها در بازی پابجی موبایل می تواند جذابیت های بالایی داشته باشد. بازیکن برای این که بتواند به راحتی تجهیزات موجود در ایردراپ ها را غارت کند. در حقیقت کمک گرفتن از هم تیمی ها برای پوشش دادن و محافظت بازیکن از حملات دشمن است و این کار می تواند سرعت عمل بازیکن را نیز افزایش دهد.

استفاده از وسایل نقلیه

استفاده از وسایل نقلیه در بازی پابجی موبایل یک امر سلیقه ای می باشد و ممکن است بسیاری از بازیکنان از وسایل نقلیه استفاده نکنند. از آنجا که airdropها در سمت راست نقطه ای که بازیکن قرار دارد فرود می آید بهترین راه این است که از وسایل نقلیه استفاده نکند و فقط تلاش کند که تجهیزات و امکانات مورد نظر خود را از جعبه ها بردارد. بعد از برداشتن تجهیزات و برای این که بازیکن مورد حمله دشمنان قرار نگیرد استفاده از وسایل نقلیه می تواند  معقول باشد.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: معرفی بهترین وسایل نقلیه و ماشین های بازی پابجی موبایل

ایردراپ بازی پابجی موبایلسخن پایانی درباره ایردراپ بازی پابجی موبایل

باتوجه به آنکه بازی پابجی موبایل از مراحل و بخش های مختلفی تشکیل شده است و هر کدام از این بخش ها چالش های خاص خود را به همراه دارند لازم است که بازیکنان از تجهیزات مناسبی در مسیر پیروزی خود استفاده کنند. ایردراپ ها از جمله تجهیزات موجود در بازی هستند که تجهیزات و امکانات مختلفی را در خود جا داده اند و توسط هواپیماها در نقشه های مختلف ارسال می شوند. البته بازیکنان علاوه بر بهره بردن از تجهیزات مختلف می توانند با خرید یوسی پابجی موبایل به تمامی امکانات بازی دسترسی پیدا کنند و آیتم های مورد نظر خودشان را شخصی سازی کنند.

برای خرید جم انواع بازی های موبایلی و کامپیوتری می توانید از طریق فروشگاه جم بازی ایران موجو اقدام کنید. با خرید جم بازی از این فروشگاه می توانید یک خرید ارزان و قابل اعتماد را تجربه کنید.

شما برای ما از ایردراپ بازی پابجی موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با ایردراپ بازی پابجی موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

خرید uc پابجی با نازلترین قیمت از سایت ایران موجو سایت خرید یوسی

در سایت ایران موجو (سایت خرید یوسی ارزان)، امکان خرید یوسی پابجی موبایل با قیمت ارزان و بر اساس میزان حجم دلخواه شما وجود دارد. برای خرید uc ارزان، شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروشگاه، یوسی پابجی مورد نیاز خود را را با حجم دلخواه، خریداری کنید. خرید یوسی به موارد مختلفی بستگی دارد که مهم­ترین آن، حجم بسته و سایت فروشنده می­باشد. مورد مهم دیگری که بر روی قیمت یوسی تاثیر زیادی دارد، قیمت ارز می‌باشد. شایان ذکر است که یوسی‌های خریداری شده، پس از از اتمام مراحل خرید یوسی، در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
ثبت دیدگاه
iranmojo online support