بازی فیفا موبایل، کیفیت فوتبال را احساس کنید!

بازی فیفا موبایل ، کیفیت فوتبال را احساس کنید!
  • تاریخ ثبت
  • بازدید 1666
  • دیدگاه 0
  • اشتراک گذاری
  • موضوع وبلاگ

بازی فیفا موبایل یکی از بی نظیرترین بازی هایی است که دوست داران فوتبال می توانند از آن لذت ببرند.  بازی فیفا موبایل با کیفیت و جذاب از شرکت بازی سازی Electronics Artsدر 11 اکتبر دو هزار و شانزده منتشر شد. این بازی برای سیستم عامل های اندروید، آی او اس و ویندوزفون قابل اجراست. توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ایران موجو همراه باشید.

بازی فیفا موبایل

بازی فیفا موبایل در سبک بازی های ورزشی – فوتبالی قرار دارد و آنلاین می باشد و در حالت آفلاین قابل اجرا نمی باشد. این بازی بیش از صد میلیون دانلود در گوگل پلی داشته است که برای سبک ورزشی بسیار خوب می باشد. همچنین این بازی نمره 4.2 از 5 را دریافت کرده است.

جزئیاتی از این بازی جذاب

در بازی فیفا موبایل شما باید تیم یازده نفره خودتان را در حالت آنلاین بسازید. سپس با بقیه کاربران به صورت مسابقه های دو دقیقه ای مبارزه کنید و سکه و تجربه و امتیاز کسب کنید. بعد از آن با توجه به تعداد برد، باخت و تعداد مسابقه و لیگتان رتبه بندی می شوید. رتبه بندی در بازی به صورت کشوری و جهانی می باشد.

این بازی حاوی 650 تیم باشگاهی و کشوری در 30 لیگ مختلف می باشد. گرافیک جذاب و دیدنی و صدا گذاری های سه بعدی باعث شده تا کاربران زیادی بازی را دانلود کنند و محو این بازی جذاب شوند. نسخه 13.1.02 بازی فیفا موبایل، آخرین نسخه این بازی می باشد. این نسخه در روز نوزدهم فوریه سال جاری مصادف با سی بهمن ماه 1398 در گوگل پلی آپلود و در اختیار کاربران گذاشته شده است.

بازی فیفا موبایل، کیفیت فوتبال را احساس کنید!

کیفیت بسیار عالی محبوب فیفا موبایل

جزئیاتی از نسخه 13.1.02 بازی 

نسخه 13.1.02 بازی فیفا موبایل قابلیت نمایش بر روی سیستم عامل های اندروید 4.1 و بالا تر را دارد و به صورت روان اجرا می کند. دیتای این بازی در اولین اجرا بازی دانلود می شود و نیازی به دانلود جداگانه فایل دیتا بازی ندارید. همچنین حجم فایل نصبی این نسخه برای سیستم عامل اندروید 80 مگابایت و برای سیستم عامل آی او اس 180 مگابایت می باشد.

تغییر بسیار مهمی که این نسخه داشته است، رفع باگ ها و لگ های بازی می باشد. در نسخه قبلی گزارشاتی مبنی بر لگ زیاد و باگ های مختلفی برای استودیوی بازی سازی Electronics Arts ارسال شد. بلافاصله این شرکت آمادگی خود را نسبت به بر طرف کردن مشکلات اعلام کرد و اکنون این نسخه باگ ها و لگ ها به حداقل رسیده است. همچنین بر روی گرافیک هم بسیار تنوع به خرج داده شده است و جزئیات ریز بازی کامل شده است و کیفیت خارق العاده ای به خود گرفته است.

خرید پوینت بازی فیفا موبایل

آهای گیمر عزیز ! بله با خود شما هستم. برای بهتر شدن و پیشرفت سریع تان در بازی فیفا موبایل بعضی از نکته ها را باید رعایت کنید. یکی از مهم ترین نکته ها پوینت های (امیتاز های) بازی می باشد. کاربران رده بالای بازی فیفا موبایل اکثرا پوینت خریداری کرده اند. برای خرید پوینت بازی با قیمت بسیار مناسب و ارزان می توانید از وبسایت معتبر و محبوب ایران موجو استفاده کنید.  همچنین از پوینت بازی بهترین استفاده را به کار ببرید تا پیشرفت کنید.

شما برای ما از بازی فیفا موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با بازی فیفا موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.  امیدواریم مطلب بازی فیفا موبایل را پسندیده باشید. همچنین پک های پوینت مخصوص بازی فیفا موبایل با تخفیف و آف های ویژه و ارزان قیمت و جذاب بازی را می توانید از سایت خوب ایران موجو که لینک آن در بالا ذکر شد، خریداری کنید.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support