بهترین ترفندهای بازی فیفا موبایل برای حرفه‌ای شدن

آموزش بازی فیفا موبایل

بازی فیفا موبایل به واسطه کیفیت بالا و جذاب بودن توانسته جایگاه خوبی را در بین علاقه‌مندان بازی‌های موبایل و همچنین فوتبال کسب کند. قطعا همه بازیکنان این دسته از بازی‌ها به دنبال ترفند و روش‌هایی هستند که برای حرفه‌ای‌تر شدن به آن‌ها کمک کند. برگ برنده‌ای که در کنار امکانات بالای این بازی وجود دارد، ترفندهایی است که بسیاری از گیمرها آن‌ها را یاد می‌گیرند و رعایت می‌کنند. از این رو در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین ترفندهای بازی فیفا موبایل برای حرفه‌ای شدن آشنا کنیم. پس در ادامه با ایران موجو همراه باشید.

ترفندهای بازی فیفا موبایل

اگر آخرین نسخه بازی FIFA Mobile را دریافت کرده باشید، قطعا با مکانیزم‌ها و ویژگی‌های متفاوتی برخورد خواهید کرد. به همین دلیل باید ترفندهایی هم که فرا می‌گیرید نیز بروز باشد. همانطور که می‌دانید برای موفقیت هرچه بیشتر در یک بازی موبایل تنها امکاناتی که بازی برای گیمر در نظر می‌گیرد کافی نیست.

در کنار هوش مصنوعی و گرافیک بالا، باید به دنبال ترفندهایی باشید که امتیازات بیشتری را برایتان در بر داشته باشد. پس با دقت موارد زیر را مطالعه کنید. حتما برای اینکه با این ترفندها جلو بروید بهتر است که نسخه 2020 این بازی را برای موبایل‌های خود چه اندروید و چه ios تهیه کنید.

ترفندهای بازی فیفا موبایلشوت بزنید اما زمانبندی شده

از ترفندهای بازی فیفا موبایل نحوه شوت زدن در بازی است. قطعا اگر از مخاطبان این بازی پرطرفدار باشید با این موضوع هم آشنایی دارید که فیفا موبایل بر روی شوت‌های بازیکن خیلی تمرکز دارد. به همین جهت اگر از وسط زمین هم دروازه را نشانه بگیرید، به احتمال 90 درصد توپ گل خواهد شد. دقت کنید که این قسمت از بازی شکل جدی‌تری به خود گرفته پس بهتر است که از این موقعیت به بهترین نحو استفاده کنید.

اسم این نوع مکانیزم در نظر گرفته شده در بازی Time Finishing است. این موضوع با توجه به بالاتر رفتن نسخه بازی، شرایط سخت‌تری به خود گرفته و می‌توان گفت که اگر سعی کنید در زمان معین شده و همچنین مکان مناسب این ضربات را به کار بگیرید، در نتیجه امتیاز بالاتری نیز از فیفا موبایل دریافت خواهید کرد.

Counter Attack؛ سیستم ضد حمله

یکی دیگر از ترفندهای بازی فیفا موبایل که در حرفه‌ای شدن به گیمرها کمک می‌کند، این است که از سیستم ضد حمله تهاجمی بازی به درستی استفاده کنند. به این دلیل که خیلی از کاربران بازی را به صورت تهاجمی دنبال می‌کنند و از این رو اهمیتی به جریان آن نمی‌دهند. در این قسمت که سیستم ضد حمله یا Counter Attack به کمکشان می‌آید و به نوعی خط دفاعی حمله را پیشرفته‌تر می‌کند.

بالا رفتن هوش مصنوعی=جدی گرفتن کنترل دستی بازی

بالا رفتن هوش مصنوعی در بازی فیفا موبایل باعث شده تا کار مدافعان در بازی دشوارتر شود. پس برای اینکه بتوانید به راحتی به عنوان یک گیمر با این قابلیت کار آمد یعنی هوش مصنوعی کنار بیایید باید از تکنیک‌های جدیدی مانند کنترل دستی استفاده کنید. این تکنیک به شما کمک می‌کند تا جریان بازی را مطابق با سرعت و ذکاوت خود جلو ببرید.

ضربات ایستگاهی را دسته کم نگیرید

ضربات ایستگاهی از دیگر ترفندهای بازی فیفا موبایل می باشد که در آخرین نسخه بازی وجود دارد، اگر که نادیده گرفته شوند می‌توانند گیمر را از یک ترفند کاملا حرفه‌ای محروم کنند. البته این موضوع به تازگی به نسخه فیفا موبایل اضافه شده است و به همین دلیل شاید عادت کردن به آن کمی دشوار باشد. اما با چند دست بازی کردن می‌توانید به راحتی به این ترفند عادت کنید و از آن استفاده کنید.

مدل‌های مختلف پاس دادن را یاد بگیرید

یکی دیگر از ترفندهای بازی فیفا موبایل که در پیشرفت بازی به شما کمک می کند، مدل های مختلف پاس دادن است. سعی کنید با تمرین زیاد در بازی، روش‌های مختلف پاس دادن به هم تیمی‌تان را یاد بگیرید. این تکنیک چندان هم سخت نیست و همین ترفند بازی فیفا موبایل به شما در حرفه‌ای تر شدن در فیفا موبایل کمک می‌کند. برای مثال قطعا در بازی با موقعیتی مواجه خواهید شد که مجبور هستید توپ را به صورت هوایی به انتقال دهید و یا دریافت کنید. پس باید با این تکنیک آشنایی داشته باشد و روش‌های مختلف پاس دادن را یاد بگیرید.

ترفندهای بازی فیفا موبایلنقش دروازه‌ بان را جدی بگیرید

برخلاف عده‌ای که تصور می‌کنند حرفه‌ای شدن در فیفا فقط تمرکز بر روی ترفندهای تک نفره است باید به این نکته اشاره کرد که اصلا اینطور نیست؛ زیرا در بازی موقعیت‌های بوجود می‌آید که تنها باید از دروازه بان کمک گرفت. مثلا در مواردی که هیچکدام از مدافعان قادر نیستند که از ضربات توپ به سمت دروازه جلوگیری کنند، شما به عنوان گیمر می‌توانید با جلو کشیدن او به سمت توپ ضربات را مهار کنید.

برای اینکه از این ترفند بهره مند شوید باید از دکمه‌های ضربات کرنر استفاده کنید. به این نکته توجه کنید که استفاده کردن از این مورد در زمان‌هایی که نیازی به اجرای آن نیست می‌تواند موجب باخت شما شود.

پنالتی را جدی بگیرید

نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که شما هم به عنوان یک گیمر باید ترفندهای بازی فیفا موبایل تجربه کنید و یاد بگیرید. یکی از این ترفندها این است که از ضربات پنالتی به درستی استفاده کنید. البته باید به این مورد هم اشاره کنیم که در نسخه آخر فیفا موبایل زدن پنالتی کمی ریسک پذیر شده است.

پس باید حتما این ضربات را تمرین کنید و سعی کنید روش‌های مختلفی از آن را بیاموزید؛ زیرا در این نسخه قلق‌های خاصی برای پنالتی زدن بوجود آمده است که در صورت وارد نبود به آن‌ها باعث می‌شود که گل‌ها و موقعیت‌های زیادی را از دست بدهید.

در نهایت

تکل‌ها را فراموش نکنید

در بازی فیفا موبایل ترفند جذاب اما ریسکی وجود دارد که به دو نوع هم تقسیم بندی می‌شود

  1. تکل ساده
  2. تکل حرفه‌ای

تکل ساده که از نامش هم پیداست در قسمت‌های ساده بازی کاربرد دارد؛ اما تکل حرفه‌ای با همان قدرتی برای قسمت‌های حساس بازی به کار می‌رود که بهتر است برای حرفه‌ای شدن آن‌ها را جدی بگیرید.

برای خرید پوینت فیفا موبایل شما می توانید از طریق فروشگاه ایران موجو اقدام کنید.

سخن پایانی دباره ترفندهای بازی فیفا موبایل

در این مقاله با هدف آشنایی شما با بهترین ترفندهای بازی فیفا موبایل برای حرفه ای شدن، به شرح جزئیات کامل این موضوع پرداختیم. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی می‌توانید به دیگر بخش‌های سایت ایران موجو مراجعه کنید و اخبار جدیدتر را از آنجا پیگیری کنید. همچنین شما می توانید با مراجعه به این سایت پوینت فیفا موبایل را با قیمت ارزانی خریداری نمایید و از بازی کردن لذت ببرید. 

شما برای ما از ترفندهای بازی فیفا موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با ترفندهای بازی فیفا موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

6 دیدگاه
  • محمدرضا حسین نژاد

    سلام میشه بگید چطوری گرافیک بازی رو بیارم پایین تا هنگ نکنه؟

    • حامد فندرسکی

      سلام توی تنظیمات قسمت گرافیک میتونید ورحالت های مختلف بزارید

    • نیما

      دریبل های من قفله چجوری بازش کنم؟

    • خانم سرابی

      سلام دوست گرامی با استفاده از پوینت ها و ایونت هایی که داخل بازی هست میتونید ازاد کنید

    • Bahare

      در صفحه اصلی . بالاسمت راست تنظیمات

  • آرش شوب چاری

    سلام،ممنون از مطالب خوبتون.

iranmojo online support