آموزش قدم به قدم خرید بازیکن در فیفا موبایل

چگونه در بازی فیفا موبایل بازیکن خریداری کنیم؟

خرید و فروش بازیکن‌ها در فوتبال یک امر جدا نشدنی از فوتبال است. خرید بازیکن در فیفا موبایل هم هیجانات و جذابیت‌های خاص خود را دارد. البته به مانند فوتبال واقعی نیاز به فکر کردن زیاد و عمیق نیست. چون برخلاف فوتبال واقعی که بازیکن‌ها هر روز در حال پیشرفت هستند، بازیکنان حاضر در این بازی موبایلی Over rete یا همان سطح یکسانی دارند.

عنی این گونه نیست که نگران باشید که اگر این بازیکن با نمره 78 را بفروشید، دو روز دیگر قیمت آن افزایش خواهد یافت، سطح آن بالاتر خواهد رفت و… که همگی در فوتبال واقعی نمونه‌های آن را  دیده‌ایم. برای آشنایی با نحوه خرید و فروش بازیکن در بازی جذاب فیفا در پلتفرم موبایل، با آموزش بازی فیفا موبایل در سایت ایران موجو تا آخر این مقاله همراه باشید.

اهمیت خرید بازیکن در فیفا موبایل

هر تیم ورزشی و البته فوتبالی، از دو شاخصه بزرگ به نام کادر فنی و بازیکن، استفاده می‌کند. اما این‌ها برای یک تیم فوتبال واقعی است. هنگامی که تیم مجازی می‌شود، یکی از شاخصه‌ها که همان، کادر فنی است، حذف می‌شود. جای کادر فنی را شما گیمرهای عزیز پر خواهید کرد.

اما بازیکنان بزرگ، سرنوشت بازی‌های آنلاین را هم تغییر می‌دهند. یعنی برای برنده شدن و تبدیل شدن به یکی از گیمرهای مطرح در این بازی، باید تیم قوی از هر لحاظ داشته باشید که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، خرید بازیکن در فیفا موبایل می‌باشد.

همه‌ی واقعیت ماجرا این نیست. بازیکن‌ها دارای سطح‌های متفاوتی هستند و این موضوع در این بازی هم رعایت شده است. یعنی شما از یک مدافعی مانند تیاگو سیلوا که در سطح بالایی هم قرار دارد، نمی‌توانید انتظا داشته باشید که مانند سرخیو راموس عمل کند. یا مهماجمی مانند ایکاردی، نمی‌تواند در سطح مهاجمی مانند لواندوسکی باشد. یا در کل نمی‌توانید از لیورپول، انتظاری مشابه با بارسلونا داشته باشید. این بازی حداقل از این موضع، بیشتر شبیه به واقعیت عمل کرده است.

ماحصل همه‎ی این گزافه گویی‌ها این است که تا بازیکن درست حسابی نخرید، گیمر بزرگی در این بازی نخواهید شد. پس اگر فکر می‌کنید که با دانش و مهارت خودتون که البته به اندازه‌ی بازیکن تاثیر گذار است، نیازی به بازیکن ندارید، سخت در اشتباهید. خوشبختانه خرید بازیکن در فیفا موبایل هم کار سخت و دشواری نیست. با چند کلیک ساده و دانستن چندین رمز و راز، یک تاجر بزرگ در خرید و فروش بازیکن خواهید شد.

خرید بازیکن در فیفا موبایلتوضیحات کلی برای خرید و فروش بازیکن در فیفا موبایل

هر بازی از یک ارزی برای خریدهای درون برنامه‌ای استفاده می‌کند. معولا برای به دست آوردن این ارز در بازی دو روش وجود دارد. روش اول شرکت در انواع مسابقه‌های موجود است که با برنده شدن در آن‌ها، ارز بازی به اکانت شما واریز می‌شود. روش دوم هم خرید این ارز از سایت‌های عرضه کننده آن می‌باشد. البته روش دوم پولی است. اما ارزی که با هر روشی در fifa mobile به دست آوردیم، چه کمکی به ما می‌کند؟

با به دست آوردن ارز بازی ما می‌توانیم برخی از موارد عرضه شده در فروشگاه را بخریم که البته مهمترین آن‌ها هم، بازیکن می‌باشد. بازیکن‌های زیادی توسط گیمرهای مختلف ممکن است در یک لحظه برای فروش گذاشته شود. برخی‌ها ممکن است که قیمت پایین‌تری برای آن بخواهند و برخی‌ها هم رحم نکنند. در کل برای خرید بازیکن ما از دو روش می‌توانیم استفاده کنیم. روش اول خرید بازیکن به وسیله سکه می‌باشد. یعنی یکی از بازیکن‌های تیممان را که نمی‌خواهیم را از تیم بیرون می‌کنیم و لا پرداخت سکه بازیکن مود نظر را می‌خریم.

روش دوم، طاق زدن می‌باشد. یعنی ما بازیکن خوب یا بد خود را با استفاده از گزینه SALE می‌فروشیم و سپس به اندازه‌ای که از آن بازیکن برای ما ارز مانده است، بازیکن دیگری را می‌خریم. این دو روش تنها روش‌های معامله رسمی در بازی هستند. البته در میان این دو، روش اولی بسیار بهتر است که برای انجام آن باید در رقابت‌ها برنده شوید و سکه بگیرید.

نحوه‌ خرید بازیکن در فیفا موبایل

ابتدا در صفحه اول بازی، در سمت راست، گزینه Market را انتخاب کنید. در این قسمت لیستی از بازیکن‌ها برای شما نمایش داده می‌شود. می‌توانید از بین این بازیکن‌ها که توسط سایر افراد به فروش گذاشته شده، یکی را انتخاب کنید. راه دیگری هم وجود دارد. با انتخاب گزینه Search، می‌توانید مشخصات و حتی اسم بازیکنی را که می‌خواهید را سرچ کنید. در قسمت سرچ، می‌توانید بر اساس سطح بازیکن، پست، ملیت، سن و… بازیکن مورد نظر را جستجو کنید. بعد از پیدا کردن بازیکن مورد نظر و مناسب‌ترین قیمت، گزینه Buy now را انتخاب کنید.

خرید بازیکن در فیفا موبایلنحوه‌ فروش بازیکن در فیفا موبایل

فروش بازیکن هم  به مانند خرید بازیکن می‌باشد. ابتدا به قسمت مارکت بازی بروید. گزینه Sale را انتخاب کنید. سپس به لیست بازیکن‌های خود هدایت می‌شوید. با انتخاب بازیکنی که قصد فروش او را دارید، وارد یک پنجره جدید می‌شوید. در این پنجره، از شما خواسته می‌شود که دو قیمت ماکزیمم و می‌نیمم را برای بازیکن فروشی، وارد کنید.

نتیجه گیری درباره خرید بازیکن در فیفا موبایل

یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در پیروزی در بازی‌ها، گرفتن بازیکن‌های بزرگ و با قابلیت‌های بالا است. بازیکن‌ها نقش بسیار مهمی در بازی فوتبال دارند. اما شاید تصور کنید که در بازی فیفا موبایل این گونه نباشد. من به شما می‌گویم که یکی از نقاط قوت فیفا، طبیعی‌تر بودن آن نسبت به سایر بازی‌های فوتبال است. پس برای خرید بازیکن در فیفا موبایل بهانه‌ای نیاوید.

همچنین شما برای خرید بازیکن در بازی فیفا موبایل به سکه یا پیونت این بازی نیاز دارید. برای خرید سکه بازی فیفا موبایل با قیمت ارزان می توانید از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام نمایید و در کوتاه ترین و کمترین زمان ممکن آن را بر روی اکانت خود دریافت نمایید.

برای خرید پوینت فیفا موبایل شما می توانید از طریق فروشگاه ایران موجو اقدام کنید.

شما برای ما از خرید بازیکن در فیفا موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با خرید بازیکن در فیفا موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support