ترفندهای حل مشکل تغییر اکانت در کلش رویال

راهنمای کامل حل مشکل تغییر اکانت در کلش روی

کلش رویال از جمله بازی‌های مهیج کمپانی سوپرسل به حساب می‌آید که توانسته طرفداران بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند. شما در این بازی وظایف مختلفی را بر عهده می‌گیرید و برای به خوبی انجام دادن هر کدام از آن‌ها به امکانات متعددی نیاز دارید که در بازی باید به آن‌ها دست پیدا کنید. با هر آپدیت جدیدی که بازی اضافه می‌شود، امکانات و ویژگی‌های خاصی نیز همراه با آن می‌آید. ولی متاسفانه بعد از آپدیت‌ها مشکلاتی برای بسیاری از کاربران به وجود می‌آید. به عنوان مثال اکانت آن‌ها به طور کامل می‌پرد و یا با مشکل تغییر اکانت مواجه می‌شوند و یا حتی نمی‌توانند جیمیل خودشان را سینگ کنند. این موارد اهمیت بسیار بالایی را دارند و خیلی از پلیرها از این مشکلات شکایت می‌کنند. به همین علت در این مطلب از آموزش بازی کلش رویال قصد داریم به مشکل تغییر اکانت در کلش رویال بپردازیم.

همچنین راهکارهایی به شما گفته خواهند شد تا از طریق آن‌ها بتوانید جیمیل خودتان را سینگ کنید و یا اکانت خودتان را برگردانید. به همین دلیل تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مشکل تغییر اکانت در کلش رویال چگونه حل می شود؟

گوگل پلی جزو بزرگترین منبع‌ها برای دانلود انواع بازی و برنامه می‌باشد. به همین دلیل همیشه توصیه می‌شود که از این نرم افزار بدین منظور استفاده کنید. به تازگی گوگل پلی یکی از بزرگترین آپدیت‌های خودش را منتشر کرده است که تنها با استفاده از یک حساب کاربری می‌توان به بازی‌ها ورود پیدا کرد. برای اینکه بتوانید این مشکل جدی را حل کنید، راه حلی در نظر گرفته شده است. در ابتدا باید وارد قسمت تنظیمات گوشی خودتان بشوید و از آن مدیریت برنامه ها و یا App Manager را انتخاب کنید. سپس از این بخش آخرین آپدیت از برنامه گوگل پلی را حذف کنید.

این به روز رسانی می‌تواند به دو صورت انجام گرفته باشد. یا خودتان آن را به روز کرده‌اید و یا گوگل پلی به طور خودکار این کار را انجام داده است. دلیل و روش به هر صورت که باشد شما باید آن را حذف کنید. اگر در پاک کردن به روزرسانی‌ها موفق عمل کنید، در آن صورت سایر برنامه‌ها و بازی‌های شما نیز به خوبی کار خواهند کرد.

در ادامه باید از نسخه‌های قدیمی‌تر گوگل پلی گیمز استفاده کنید. همچنین باید از ورژن‌هایی بهره ببرید که مطابق DPI گوشی‌تان است. به همین علت پیشنهاد می‌شود که از ورژن‌های شماره 3.5.17 و یا 3.4.12 استفاده نمایید. در مشکل تغییر اکانت در کلش رویال اگر نتوانستید موفق عمل کنید باید از روش‌های دیگری بهره ببرید که در ادامه به چند نمونه از آن‌ها خواهیم پرداخت.

تغییر اکانت در کلش رویالدر روش اول گوگل پلی را پاک کنید

در روشی که به شما برای مشکل تغییر اکانت در کلش رویال خواهیم گفت شما باید گوگل پلی را پاک کنید. یعنی این نرم افزار را در گوشی‌تان از نصب در بیاورید. بعد از اینکار باید گوگل پلی سرویس را نیز در حالت غیر فعال بگذارید. بعد از انجام دادن این دو راه نوبت آن رسیده است تا گوشی‌تان را یک دور ری استارت کنید. بعد از آن باید بر اساس DPI که گوشی شما به خود اختصاص داده است آخرین ورژن‌های آن را نصب کنید. بعد از اینکه این عملیات را نیز به پایان رساندید باید وارد بازی کلش رویال بشوید و اکانتتان را فرا بخوانید.

در روش دوم از مشکل تغییر اکانت در کلش رویال مراحل گسترده تری را پشت سر بگذارید

در روش دومی که به شما برای تغییر اکانت در کلش رویال گفته خواهد شد باید راه‌های بیشتری را به انجام برسانید ولی در کل پیچیدگی خاصی را همراه با خود ندارد. پس با دقت بالا به مواردی که گفته خواهند شد توجه کنید تا به سرعت کارهای مورد نیاز را به انجام برسانید و به مشکل خاصی برخورد نکنید.

در این روش از مشکل تغییر اکانت در کلش رویال که پیش روی شما قرار گرفته شده است باید گوگل پلی استور را باز کنید و به بخش برنامه های من و یا My App بروید. از این بخش نیز وارد  منوی بازی ها و یا Games Menu شوید و تمامی تب‌های موجود را باز کنید. سپس به دنبال تمامی برنامه‌های گوگل پلی گیمز باشید و آن را فعال کنید. به احتمال بسیار قوی مشکل شما حل خواهد شد و می توانید دوباره از بازی کردن با هیجان بالا نهایت لذت را ببرید.

چگونه آپدیت گوگل پلی را از پلتفرم های اندرویدی پاک کنیم؟

خیلی از کاربران بازی کلش رویال به دنبال این هستند که چگونه آپدیت گوگل پلی را از گوشی خود پاک کنند. برای اینکار راهکار مخصوص به خود وجود دارد که مناسب گوشی‌های اندرویدی می‌باشد. به همین علت اگر می‌خواهید این روش‌ را بدانید در ادامه مطلب نیز ما را دنبال کنید.

اول از هر چیزی باید به تنظیمات تلفن همراه خودتان بروید. از این قسمت باید به دنبال مدیریت برنامه‌ها باشید. از منویی که برای شما باز خواهد شد گوگل پلی سرویس را پیدا کنید و سپس آن را انتخاب نمایید. بعد از آن بر روی گزینه از نصب در آوردن و یا همان Uninstall کلیک کنید.

!!! برای خرید جم بازی کلش رویال ارزان از طریق فروشگاه جم ایران موجو اقدام کنید!!!

حکم نهایی در مشکل تغییر اکانت در کلش رویال

احتمال زیادی وجود دارد که با انجام دادن موارد ذکر شده بتوانید مشکل تغییر اکانت کلش رویال را حل کنید. اگر هیچ یک از راه‌های ذکر شده جواب ندادند، دیگر هیچ راهی برای برگرداندن آن ندارید و باید با آن خداحافظی کنید.  هر چند این موضوع خبر تلخی می‌باشد ولی در هر صورت باید آن را بپذیرید و تلاش‌هایی که برای آن انجام داده بودید را فراموش کنید.

به همین علت باید به فکر ساخت یک اکانت دیگر باشید. اگر به بازی کلش رویال علاقه بسیار زیادی داشته باشید، می‌توانید به سرعت در آن پیشرفت کنید، سطحتان را بالا ببرید و در نهایت دوباره افراد را به یک دوئل دعوت کنید.

خواندن این مطلب آموزشی هم می تواند برای شما مفید باشد: ترفندهای رفع مشکل بیرون پریدن کلش رویال

چگونه ایمیل ثبت شده در بازی کلش رویال را تغییر دهیم؟

بسیاری از بازیکنان کلش رویال با مشکلات مختلفی در حین بازی و یا مرحله ورود به آن مواجه می‌شوند. یکی از شکایت‌هایی که این بازیکنان دارد این بوده که ایمیلی که ثبت کرده اند به طور کلی هک شده است. به همین دلیل و یا دلایل دیگر قصد دارند تا ایمیل خودشان را در بازی تغییر دهند. از این رو به دنبال کردن جواب آن هستند. اگر شما نیز همین خواسته را دارید و می‌خواهید به جواب سوال برسید جای مناسبی را برای اینکار پیدا کرده‌اید. پس با ما همراه باشید.

نکته:

آموزشی که در این مطلب گفته خواهد شد برای تمامی پلیرها جوابگو نمی‌باشد. چرا که ممکن است کمپانی سوپرسل این درخواست آن‌ها را قبول نکند. از این رو نمی توان گفت تضمینی وجود دارد ولی امتحان کردن آن خالی از لطف نیست.

تغییر اکانت در کلش رویالبه سوپرسل درخواست بدهید؛ روش دیگری از مشکل تغییر اکانت در کلش رویال

برای اینکه بتوانید نسبت به تغییر ایمیلتان اقدامی را انجام بدهید، تنها نیاز است تا به کمپانی خود بازی درخواستتان را ارسال کنید و عملا به غیر از اینکار راه دیگری ندارید به انجام برسانید. در مرحله اول باید بر روی آیکون چرخ دنده که در بخش راست بازی وجود دارد کلیک کنید و بعد از آن وارد قسمت تنظیمات شوید.

از قسمت تنظیمات باید Help And Support را انتخاب کنید. در بخش کمک هیچ قسمت برای تغییر ایمیل اختصاص داده نشده است. به همین علت شما از بخش انتقال اکانت برای اینکار بهره ببرید. برای اینکه گزینه مربوطه را از قسمت اکانت من انتخاب کردید یک گزینه برای شما نشان داده خواهد شد. از این رو شما باید بر روی گزینه خیر و یا همان NO کلیک کنید.

در نهایت یک قسمتی برای شما باز خواهد شد که شما باید درخواست خودتان را در آنجا بنویسید و دلایلی را بگویید تا سوپرسل بتواند نسبت به تغییر اکانت شما اقدام کنید و با کار شما موافقت کامل را داشته باشد. در غیر این صورت نمی توانید ایمیل خودتان را تغییر دهید و اگر مشکل شما واقعا هک باشد باید با اکانتتان خداحافظی کنید و یک آیدی جدید را برای خودتان اینبار با امنیت بالا ایجاد کنید.

آیا می توان بر روی یک گوشی چندین اکانت کلش رویال را مدیریت کرد؟

بازی کلش رویال یکی از بازی های مهیج در دنیای بازی ها و گیم‌ها می‌باشد که در آن افراد ترجیح می‌دهند چندین اکانت را برای خودشان داشته باشند. به همین علت سوالی که برای آن‌ها به وجود می‌آید این بوده که چگونه می‌توان این کار را به انجام برساند؟ داشتن چندین اکانت بر روی یک گوشی امکان پذیر می‌باشد ولی طریق انجام دادن آن بر روی پلتفرم‌های اندروید و ios با یک دیگر متفاوت هستند که طریقه کار هر کدام را توضیح خواهیم داد.

با آموزش داشتن چند اکانت بر روی آیفون و یا آیپد آشنا شوید

علاوه بر اینکه توانستید مشکل تغییر اکانت در کلش رویال را حل کنید می توانید به امکانات گسترده تری دست پیدا کنید. بر روی اینکه بتوانید چندین اکانت را بر روی آیفون و یا آیپد خود داشته باشید نیاز به بهره مندی از دو اپل آیدی دارید. البته این برای زمانی است که شما دو اکانت کلش رویال را بخواهید بر روی گوشی خود داشته باشید.

خب در ابتدا نیاز دارید تا اولین اپل آیدی خودتا را فعال کنید که به احتمالا نیز همین الان فعال باشد. بعد از فعال کردن نیاز داری دارید تا با همین آیدی وارد بازی کلش رویال بشوید. با این روش اکانت اختصاصی خودتان ساخته خواهد شد. در مرحله بعدی باید گیم سنتر تلفن اپلتان را اجرا کنید و از منوی بازی هایی که به شما نشان داده خواهد شد، کلش رویال را انتخاب کنید. اکانت اول و اصلی شما که در بازی فعال است و اگر بخواهید اکانت دوم را نیز فعال کنید، کافیست به ترتیب مراحل زیر را طی کنید:

  1. اول از همه به بخش تنظیمات گوشی خود بروید.
  2. بعد از آن گیم سنتر یا Game Center را انتخاب کنید.
  3. سپس بر روی گزینه Game Center ID کلیک کنید.
  4. با این کار یک پنجره پاپ آپ به شما نشان داده خواهد شد و کاری که باید انجام دهید انتخاب گزینه Sign Out می باشد.
  5. در همین بخش شما مشخصات اپل آیدی دوم خودتان را وارد می کنید و بعد از تکمیل کردن Sign In را انتخاب می‌نمایید.

برای خرید رویال پس کلش رویال همین حالا میتوانید از طرق سایت ایران موجو اقدام فرمایید.

اگر مشکل تغییر اکانت در کلش رویال دارید، بخوانید

اگر اجرای اکانت دوم شما موفقیت آمیز نبود، می‌توانید از طریق روش زیر آن را حل کنید:

  1. در ابتدا تلفن همراه خودتان را یکبار ری استارت کنید.
  2. بعد از اینکار وارد قسمت تنظیمات گوشی خودتان می‌شوید.
  3. سپس باید گزینه گیم سنتر (Game Center) را لمس کنید.
  4. اگر مراحل ذکرشده را درست انجام داده باشید، اپل آیدی دوم شما باید در این بخش فعال بوده باشد. اگر غیر از این باشد، دوباره آن را فعال کنید.
  5. بعد از آن از بخش تنظیمات به بیرون بیایید و دوباره وارد گیم سنتر شوید.
  6. از لیستی که به شما نشان داده خواهد شد بازی کلش رویال را انتخاب نمایید.
  7. در گوشه سمت راست یک آیکون سه نقطه ای وجود دارد که در بخش بالایی قرار داده شده است و شما باید آن را انتخاب کنید.
  8. از بین گزینه های نشان داده شده Play را انتخاب نمایید.

اگر مراحل ذکرشده در مشکل تغییر اکانت در clash royale را به ترتیب و به درستی انجام دهید در آن صورت بازی مد نظر شما به صورت مستقیم از گیم سنتر به اجرا در خوهد آمد. این کار باعث خواهد شد تا اپل آیدی جدید شما شناسایی شود. با استفاده از تمامی مواردی که گفته شدند شما می‌توانید تعداد بیشتری اکانت را برای خودتان فعال کنید. تنها هزینه‌ای که باید پرداخت کنید، هزینه‌های مربوط به اپل آیدی جدید می‌باشد.

راهنمای حل مشکل تغییر اکانت در کلش رویالچگونه چند اکانت اندروید را بر روی یک گوشی داشته باشیم؟

برخی از افراد به دلیل علاقه‌ای که به بازی هیجان انگیز کلش رویال دارند، خواستار داشتن چند آیدی هستند. بر روی گوشی‌های اپل این روش توضیح داده شد و قضیه برای گوشی‌های اندرویدی متفاوت می‌باشد. پس اگر پلتفرم گوشی شما اندروید می‌باشد، این مطلب را با ما دنبال کنید.

شرح مسئله:

برای اینکه چندین اکانت از کلش رویال را در گوشی خود داشته باشید، به چند اکانت گوگل نیاز دارید. تصور کنید می‌خواهید دو اکانت کلش رویال را بر روی یک دستگاه مدیریت کنید. برای اینکار نیاز دارید تا دو اکانت گوگل را برای خودتان بسازید. برای وارد کردن هر دو اکانت خود باید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  1. برای اینکار باید وارد تنظیمات شوید.
  2. از بخش تنظیمات گزینه اکانت‌ها را انتخاب نمایید.
  3. سپس Add Accounts را لمس کنید.
  4. از آنجا گوگل را انتخاب کنید و در نهایت اکانت دومتان را به درست وارد نمایید.

حالا که توانستید بعد از برطرف کردن مشکل تغییر اکانت در کلش رویال، اکانت دوم خودتان را راه اندازی کنید باید مراحل مختلفی را طی کنید تا با استفاده از آن‌ها بتوانید کلش رویال دوم خودتان را راه بیندازید. پس به ترتیب به مراحل گفته شده توجه داشته باشید:

  1. وارد بازی کلش رویال شوید و آن را به اجرا در بیاورید.
  2. آیکونی که به شکل چرخ دنده است را لمس کنید. این کار باعث خواهد شد تا منوی تنظیمات برای شما باز شود.
  3. شما باید یک گزینه سبز را پیدا کنید که در داخل آن کلمه Connected نوشته شده است. این عبارت در زیر عبارت Google Play Sign-in نوشته شده است. اگر تنظیمات به همین صورت بماند بدین معناست که ارتباط اکانت فعلی شما در حال حاضر با بازی کلش رویال قطع گردیده است.

نکته:

اگر در حال حل مشکل تغییر اکانت در کلش رویال خود بودید و هیچ گزینه سبز رنگی را در این بخش مشاهده نکردید و تنها یک گزینه قرمز رنگ به شما نشان داده شده است، باید این گزینه را لمس کنید تا اکانت اولتان را انتخاب نمایید. این کار باعث خواهد شد تا تمامی دستاوردهایی که در این بازی به دست آورده اید، ذخیره شوند. اگر این کار را انجام ندهید، احتمال بسیار زیادی وجود دارد تا تمامی دستاوردها شما حذف شوند و برای آن‌ها بار دیگر باید تلاش کنید.

در حال حاضر شما توانستید به راحتی دو اکانت را مدیریت کنید. اگر دوباره بخواهید یک اکانت دیگر را اضافه کنید، کافیست مراحل ذکرشده را بار دیگر انجام دهید و بیش از قبل از بازی کردن لذت ببرید.

همچنین بخوانید: رفع مشکل دانلود محتوا در کلش رویال با چند گام ساده

سخن آخر درباره تغییر اکانت در کلش رویال

در این مقاله از آموزش کلش رویال به بررسی مشکل تغییر اکانت در کلش رویال پرداخته شد که از زمان آپدیت جدید بازی کاربران با آن روبه رو شده بودند. روش های مختلفی در این مقاله ذکر شدند که شما با بهره مند از هر کدام آن‌ها می‌توانید مشکلاتتان را حل کنید. همچنین موضوعات جامع‌تری نیز در این مطلب مورد بررسی قرار گرفتند. تغییر ایمیل و راه اندازی نمودن چندین اکانت بر روی پلتفرم های اندروید و   ios نمونه ای از این موارد به حساب می آیند. از این رو با بهره گیری از هر کدام آن‌ها می‌توانید یک بازی جذاب را برای خودتان رغم بزنید و از هیجانات موجود نهایت لذت را ببرید.

با مراجعه به سایت ایران موجو علاوه بر خرید جم بازی می توانید از مطالب کاربردی و مفید آموزشی نیز استفاده کنید و از بازی کردن نهایت لذت را ببرید.

شما برای ما از تغییر اکانت در کلش رویال بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با تغییر اکانت در کلش رویال آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه
iranmojo online support