آموزش قدم به قدم خرید جم لردز موبایل

آموزش خرید جم لردز موبایل

Lords Mobile یا پادشاهان موبایل یکی از بهترین و قشنگ‌ترین بازی‌ها در سبک نقش آفرینی و استراتژی است. این بازی دارای فضا و محیطی سه بعدی، گرافیکی HD  و خارق العاده، داستان پردازی بی نظیر در نوع خود به شمار می رود‌. همین ویژگی‌ها سبب شده، که میلیون‌ها کاربر بصورت همزمان و آنلاین با یکدیگر به نبرد بپردازند. از این رو در این مقاله قصد داریم به آموزش خرید جم  لردز موبایل  بپردازیم. برای خرید جم پیشنهاد ما به شما این است، که تا انتهای این مقاله از آموزش بازی لردز موبایل را مطالعه فرمایید.

بازی پادشاهان موبایل توسط استودیو سرشناس بازی ساز IGG.com انتشار یافته است. هم چنین احتمالا بازی کستل کلش که متعلق به این استودیو است، را برای یک بار هم که شده اسم و آوازه آن را شنیده اید و آن را تجربه کرده باشید. یکی از گزینه هایی که در بازی های دارای سبک استراتژی از اهمیت بسیاری برخوردار است، خریداری جم است.

 لذا جم به عنوان یکی از کاربردی ترین ارزهای موجود در این بازی است و به روش‌های گوناگون که یکی از اصلی ترین آنها خرید جم درون بازی است.

معرفی بازی پادشاهان موبایل

حال و هوای دنیای لوردز یا پادشاهان موبایل محیطی جادویی آن را احاطه کرده است! به هر حال هر زمان که اسم سبک استراتژی و نقش آفرینی به گوش کاربران می رسد، سعی و تلاش جهت ساخت و ساز در آن بازی به ذهن بازیکنان خطور می کند‌. بازی لوردز موبایل هم از این امر مستثنی نیست! بنابراین شما باید در این بازی مدت زمان زیادی را صرف کنید تا یک امپراطوری بزرگ همراه با ساختمان های گوناگون تاسیس کنید. 

همچنین در بازی Lords Mobile اول بایستی برای خودتان قلمرو ایجاد کنید تا بتوانید با بهره گیری از ابزارهایی همانند؛ برج، سرزمین مرکزی خویش را تا جایی که ممکن است، گسترش دهید. شما همچون پادشاهان با صلابت و قدرتمند وظیفه دارید، قلمرو خود را گسترش دهید و روز به روز در آن بنا های متنوع و مختلف طراحی کنید. در عین حال باید از آنها در برابر دشمنان خود یا دیگر پادشاهان محافظت نمایید تا به امپراطوری عظیم شما گزندی وارد نشود.

وقتی که شنیدن نام سبک استراتژیک به ذهن بازیکن تا کاربر می رسد، ساخت و ساز است. این بازی فوق العاده زیبا توانسته امتیاز 5/4 از 0/5 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید، که امتیاز بالایی برای این بازی محسوب می شود.

خرید جم لردز موبایل بازی لردز موبایل چه ویژگی هایی به خود اختصاص داده است؟

قبل از اینکه به آموزش خرید جم  لردز موبایل بپردازیم، بد نیست با ویژگی های این بازی نیز آشنایی پیدا کنید. بازی های مختلفی برای یک استراتژیک به بازار آمده است، که هر کدام از این بازی ها ویژگی های مثبت و منفی یا نقاط قوت و ضعف برخوردار هستند. بنابراین شما برای اینکه بازی مورد علاقه با ویژگی های قوی انتخاب کنید نیاز به دانستن خصوصیات اصلی آن هستید. همچنان با ما در سایت ایران موجو همراه باشید تا با خصوصیات این بازی بیشتر همراه باشید.

این خصوصیات شامل موارد زیر است:

  •       این بازی بصورت آنلاین و  Real-Time است.
  •       کشف کردن یک جهان حماسی و تجربه بازی با گرافیک اچ دی و تقریبا ۳ بعدی که خاطره ای وصف نشدنی، از یک نبرد با میلیون ها بازیکن در سراسر جهان برای شما تداعی خواهد کرد. همچنین این ویژگی نیز یک برگ برنده محسوب.  می شود.
  •       استفاده از صدا گذاری بی نظیر در عین حال هیجان آور در بازی که اغلب صدا ها مربوط به موسیقی قرون وسطی است.
  •       شما می توانید امپراطوری مختص خود را تشکیل دهید و به نبرد با رقیبان خود بپردازید.
  •       استفاده از پل ها و تجهیزاتی حرفه ای و  پیشرفته در بازی که جلوه ای ویژه به بازی داده است.
  •       پشتیبانی از موبایل های مدل پایین که شرکت IGG این امکان بازی کردن را برای همه افراد علاقمند فراهم نموده است! حداقل سیستم عامل مورد نیاز؛ برای موبایل های دارای سیستم عامل اندروید ۲.۳ به بالا است و برای موبایل های آیفون با سیستم عامل آی او اس ۷.۰ به بالا است.
  •       ارتقای بناهای ساخته شده توسط خود، آموزش دادن به سربازان و غیره.
  •       شما باید انواع هیولاهای مختلف که از قدرت زیادی برخوردارند، را از سر خود بردارید و آنها را با بکارگیری استراتژی خاص خود نابود نمایید. تا به غنایم و گنجینه های ویژه دسترسی پیدا کنید.
  •       بازی لرد موبایل‌ها روز در ساعت ۸:۳۰ ریستارت می شود و شما می توانید نبرد هایی که تعداد شان در هر روز محدوده را باز می کنند، بازی کنید.
  •       قابلیت اتحاد بین بازیکنان در بازی لوردز فراهم شده است و شما می توانید با سایر بازیکنان در نقاط مختلف جهان متحد شوید و به جنگ به پادشاهان بروید و پیروز شوید.  بنابراین شما دقایقی به یاد ماندنی و با شکوه در کنار دوستان تان سپری خواهید کرد.

نکته:

شما اگر بخواهید به ویژگی های فوق که درباره ی آن بحث کردیم دسترسی پیدا کنید و در بازی از خود بهترین و مناسب ترین عملکرد را به حریفان خود نشان دهید، در واقع ضروری است از آموزش خرید جم  لردز موبایل بهره بگیرید؛ تا در پیشرفت شما نقش بسزایی داشته باشد. همچنین شما نباید تاثیر پذیری جم بر بازی خود را نادیده بگیرید! چون باعث عقب ماندن بازی شما از سایر بازیکنان که از جم لوردز موبایل نهایت استفاده را میکنند، خواهد شد. در ادامه درباره تاثیرات جم بازی شما توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

کاربرد آموزش خرید جم لردز موبایل

همانطور که میدانید کاربرد جم در بازی های مختلف از جمله کلش رویال، کلش اف کلنز، براول استارز، کستل کلش و غیره تاثیرات مفید و فوق‌العاده ای در پیشرفت بازی بازیکنان دارد. این امر اهمیت بسیار بالا و غیر قابل انکاری دارد که هیچ فردی نمی تواند منکر آن گردد. شما میتوانید از روش های مختلف نسبت دریافت آن اقدام کنید!

 ولی یکی از بهترین، آسان ترین و معتبر ترین راه ممکن خریداری جم از فروشگاه بازی است که توسط سایتهای معتبر انجام می شود. زمانی که شما جم مورد نیاز خود را برای بازی خود دریافت کردید. بعد اینکه شما جم مورد نیاز تان را دریافت کردید، بایستی نحوه استفاده از آن را آموزش بینید و آن را در بازی لوردز موبایل به درستی  و بهینه خرج کنید، چرا که جم ها کاربرد های فراوانی خواهند داشت و می توان نیروهای قدرتمند را برای پیشرفت خود باز کنید یا تعداد سرباز بیشتر برای خدمت کردن به سرزمین خود بخرید و یا هم شخصیت دلخواه و ابزار کاربردی خود را ارتقا دهید. به هر حال از جمله گزینه های مهم در این بازی که یک امتیاز برای طرفداران این سبک از بازی به حساب می‌آید، استفاده از جم برای رسیدن به موفقیت های روزافزون است.                                

همچنین این نکته را بخاطر داشته باشید آموزش خرید جم  لردز موبایل  و سبک استراتژیک بسیار مهم است و بیهوده و بدون برنامه ریزی اصولی آن را هدر ندهید! از این رو از دریافت جم، این سنگ ارزشمند در بازی لوردز موبایل غفلت نکنید و حتما برای  کسب پیروزی های شیرین و لذت بخش از این طریق آن را دنبال نمایید.

چرا باید بازی لوردز موبایل را نصب کنیم را کنیم؟

این بازی به عنوان یک بازی ساخت و ساز در بین گیمران شناخته می شود و دلایل بسیار زیادی وجود دارد که می تواند شما را قانع کند، تا این بازی زیبا را تجربه نمایید. پس پیش از آموزش خرید جم  لردز موبایل  این مطلب را نیز دنبال کنید. بازی لوردز هیچ وقت احساس خستگی یا تکراری بودن را به شما نخواهد داد. زیرا بازی لوردز موبایل شما را حتی ساعت ها محو خود میکند به عبارت دیگر شما را به بازی معتاد می نماید. اگر از آن دسته افرادی هستید که به این بازی علاقه نشان داید و قصد دارید آن را نصب کنید اصلا نگران این نباشید که نتوانید آن را انجام دهید، بلکه فقط با چند ساعت وقت گذاشتن می توانید نحوه بازی کردن را فرا بگیرید.

معرفی بازی لردز موبایل گروهی بازی کردن یکی از امتیازات لوردز موبایل

بازی کردن با دوستان نزدیک خود یکی از امتیازات مهم این بازی محسوب می شود، که باعث کسب تجربه و بسیار لذت بردن از آن است. چرا که شما با دوستان خود می توانید با بهره گرفتن از تجربیات جدید و استراتژی های انها می توانید با یکدیگر در رقابت با سایر بازیکنان به پیروزی دست یابید.

نحوه انجام بازی لوردز موبایل

همواره در بازی های استراتژی نبرد بین دو نیروی هم سطح که از قدرت برابر برخوردار هستند شکل میگیرد و اگر قدرت قلعه شما پایین باشد و در مقابل دشمنان قدرتمند بجنگید مسلما شکست خواهید خورد! همچنین بازی Lords Mobile  نیز به صورت خودکار به شما هشدار می دهد که اگر به اندازه کافی برای یک نبرد آماده نیستید، در جنگ شرکت نکنید! بایستی قبل از اینکه شکست بخورید استحکامات دفاعی و نوع نقشه دشمن خود را ارزیابی کنید و در زمان مناسب حمله رو آغاز نمایید تا به پیروزی دست یابید.

در ادامه درباره اینکه  جنگ ها در این بازی به دو قسمت اصلی تقسیم می شوند، بیشتر توضیح خواهیم داد.

همچنین بخوانید: آموزش صفر تا صد بازی لردز موبایل

قسمت اول:

در این قسمت شما وظیفه دارید که سرزمین خود را گسترش دهید. و تا مکانهایی که مه آلود است پیشروی کنید و به تصاحب خود درآوردید، البته این موضوع به ساختمان ها و سربازان بسیاری نیاز دارید که برای بدست آوردن هر یک از آن مناطق باید بناهای دلخواه و متنوع خود را بسازید. بنابراین حالا به این مسئله قابلیت ارتقا و پیشرفت وسیع نیروها هم اضافه کنید تا به عظمت پیچیده این بازی پی ببرید.

شما قبل از حمله و جنگ با دشمنان خود فقط باید سربازان خود را انتخاب کنید که از چه نوع باشند و چه قابلیت هایی دارا هستند را آمده نمایید و شوربختانه در زمان جنگ شما هیچ کاری نمی توانید انجام دهید و تنها نبرد هیرو های تان را تماشا می کنید. در بازی لوردز موبایل امید داشتیم که استودیو سازنده با اضافه کردن مقداری چاشنی خلاقیت و نبوغ به این قسمت از بازی، یک نبرد مهیج و در عین حال سرگرم کننده برای تمامی بازیکنان به ارمغان می آورد! البته باز هم برای اغلب بازیکنان این سبک از بازی بسیار جالب و جذاب است.

قسمت دوم:

این قسمت از بازی با رویکرد حمله به شهر ها و سرزمین های اطراف نقشه همراه است. شما می توانید با نابود کردن اژدها های موجود در نقشه غنائم بسیاری بدست آورید.  تنها نقش مهم شما ارتقا هیرو ها و استفاده از جم برای خرید سربازان با قابلیت های جدید است. زیرا در بازی لوردز سربازان نقش و وظیفه بسیار مهمی را ایفا میکنند و امکان شخصی سازی سربازان خود با بهره گیری از امتیازاتی که به دست می آورید، وجود دارد.  زمانی که شما به بازی بسیار مسلط شدید می توانید یک بخش اصلی را آزاد کنید.

در نگاه اول به بازی Lords Mobile  گرافیک و رنگ بندی زیبا و شاد به چشم بازیکن تجلی خواهد داد و روحیه ای مثبت و شیرین در کاربر ایجاد میکند، تا احساس استرس در وجود بازیکن شکل نگیرد.

مراحل خرید جم  لردز موبایل  چگونه انجام می شود؟

جم در بازی به سنگی قیمتی می گویند که در بازی های دارای سبک استراتژیک به ویژه در بازی لوردز موبایل از اهمیت بسیاری برخوردار است. چرا که باعث پیشرفت و ارتقای سریع سطح بازی شما می شود. خرید جم که دارای مراحل زیر است و باید آنها انجام دهید، اشاره خواهیم کرد:

  1.     اول باید بازی خود را به اکانت گوگل پلاس وصل نمایید.
  2.     متاسفانه با توجه به اینکه کشور ایران تحریم است و این امکان برای بازیکنان ایرانی وجود ندارد، بهترین راه مراجعه کردن به یک سایت معتبر در زمینه خریداری جم است، تا بتوانند با انجام کارهای قانونی از جمله؛ فراهم کردن اکانت پی پال یا گیفت کارت های شرکت گوگل  و تغییر ای پی خود به یک کشور خارجی برای شما با استفاده از دلار جم خریداری نمایند.
  3. در مرحله بعدی از آموزش خرید جم  لردز موبایل زمانی که سایت معتبر خود را پیدا کردید، وارد آن سایت شوید و باید جیمیل یا ایمیل ( برای آیفون ) و رمز عبور اکانت بازی خود را در سایت مورد نظر وارد نمایید.
  4.     در این مرحله شما بایست ایونت مورد نیاز خودتان را انتخاب کنید، پیشنهاد ما این است که یک کستل هم نیز خریدار کنید چون قدرت بسیاری در حمله دشمنان دارند و همچنین زیبایی بی نظیری به مپ شما خواهد داد.
  5.     در پایان باید شماره کارت بانکی و همینطور مبلغ مورد نیاز خود را به ریال وارد نمایید، تا بعد از ۲ روز  کاری جم خریداری شده برای شما فعال گردد.

خرید جم لردز موبایلنکات طلایی برای افرادی که تازه شروع کرده اند

1)    هر روز بازی لردز موبایل ساعت ۸:۳۰ ریستارت می شود و شما می توان نبرد هایی که تعداد شان در هر روز محدوده را باز می کنند، بازی کنید.

2)    به جای اینکه ساختمان ها یا استحکام تان را ارتقا دهید، هیروهایتان را آپگرید نمایید. زیرا وقتی به قلعه شما حمله کنند این هیرو ها هستند، که باید از قلعه شما دفاع کنند و مهم ترین وظیفه آنها نقش آفرینی است.

3)    بعد اینکه ۲ یا ۳ کارگر خریداری کردید، ضروری است هیرو بخرید. سپس تلاش کنید که هر کدام را با همان هیرو که شبیه هم هستند ترکیب نمایید؛ چون این عمل سبب پر شدن سطح و لول هیرو و افزایش میزان سلامتی و قدرت آن خواهد شد.

4)    بازی لردز موبایل برای بازیکنانی که تازه آن را شروع کرده اند، در هر پیروزی جوایز و صندوق های بیشتری نسبت به بازیکنان قدیمی می دهد. پس ازاین امتیاز نهایت استفاده رو ببرید و تا می توانید در یک هفته اول که بازی را نصب کردید، آن را انجام دهید!

تمامی گزینه های ذکر شده مانند آموزش خرید جم  لردز موبایل  اهمیت بسیار بالایی را به خود اختصاص داده اند.

سخن پایانی درباره خرید جم لردز موبایل

شما در این مقاله فهمیدید، که بازی Lords Mobile توسط استودیو مطرح IGG  طراحی و منتشر شده است. این بازی که در سبک استراتژی و توام با نقش آفرینی است و علاقه‌ مندان بسیاری در سراسر جهان دارد. این بازی  تقریبا همانند بازی قدیمی The Settlers  است. بازی لوردز اکنون به عنوان یکی از مدعیان بازی های در سبک استراتژیک بر روی موبایل شناخته می شود.

همچنین در این مقاله آموختیم که چطور از جم و سنگ های قیمتی بازی لوردز موبایل استفاده کنیم و آموزش خرید جم  لردز موبایل را به شما عزیزان آموزش دادیم. اگر شما تمایل دارید به یکی از بازیکنان قدرتمند این بازی تبدیل شوید و با میلیون ها بازیکن در سراسر جهان به صورت آنلاین به رقابت بپردازید، همین حالا اقدام به دانلود و نصب بازی کنید.

فروشگاه جم ایران موجو از بهترین و ارزان ترین فروشگاه های خرید جم بازی می باشد که شما می توانید با مراجعه به این سایت جم بازی Lords Mobile را با قیمت مناسب و ارزانی خریداری نمایید.

شما برای ما از خرید جم لردز موبایل بنویسید

در این مطلب از سایت ایران موجو شما را با خرید جم لردز موبایل آشنا کردیم. شما می توانید از طریق قسمت نظرات نظرهای خود را با ما به اشتراک بگذارید. نظرات شما میتوانید به مخاطبین سایت ایران موجو کمک کند تا بهترین بازخورد را از این بازی به دست بیاورند.

ثبت دیدگاه

نظرات کاربران

4 دیدگاه
  • طاها

    سلام
    یه سوال کارگرو از کدوم قسمت میشه افزایش داد من نمیتونن پیدا کنم ممنون میشم اگه بگید

    • حامد فندرسکی

      سلام با دقت این متن اموزش رو بخونید

    • طاها

      هیچ جا نوشته نشدا که چه طوری کارگرای بیشتری برای سرعت دادن به ساخت استفاده کنیم

    • حامد فندرسکی

      سلام باید با دقت بگردید میتونید پیدا کنید دوست عزیز

iranmojo online support